*** zwaai *** Vanmorgen met de psz naar de kinderboerderij geweest, super leuk! Nu druk aan het inpakken. Linka, hoera voor Jeslyn! Chantal, moeilijke situatie, maar daar moeten jullie nog eens rustig over praten. Het is niet iets wat je zomaaer even beslist. Wat Juud betreft snap ik er geen bal van! Ik dacht echt dat ze zwanger was hoor! *** zwaai *** Lees wel mee hoor, als het lukt!
Hallo meiden. Ik begin even erg ego: Laureen haar 1e tand is officieel doorgekomen!! Ik ben zo blij dat het toch nog gaat gebeuren. hah hah @ Linka: gefeliciteerd met de 10 maanden van Jeslyn @ Chantal: lastige situatie zeg bij jullie thuis. Erg trouwens dat je vriend zijn zoon verloren heeft. Maar jullie komen er vast samen wel uit. @ Marleen: succes met inpakken meid. Leuk zo'n uitstapje met de psz. @ Setteke: vervelend dat je nu voor jezelf schoenen moest kopen. @ Puck: jij bent al goed bezig vandaag. @ Rebbel: helemaal klaar voor morgen. Alvast een hele fijne dag meid! @ Juud: knuffel voor jou meid. Geef de hoop niet op misschien is het nog te vroeg.
@ all; nou even voor de duidelijkheid, voor ik aan de relatie begon hebben we het wel over kinderen gehad en heb ik ook heel duidelijk aangegeven dat ik er minimaal 2 wilde... Daar is hij toen al mee akkoord gegaan... En ik denk niet dat hij terug krabbelt, maar hij vind het denk ik veilig om er nog even niet aan te hoeven denken, daarnaast hebben we natuurlijk in een moeillijke periode gezeten, waar we nog niet helemaal uit zijn en ik praat alweer over nog een kindje, wat financieel nog meer met zich meebrengt... Dus tot op zekere hoogte snap ik hem wel, maar ik vind niet dat zijn oude leven, een belemmering zou moeten zijn voor mijn levensverwachtingen en wensen.... Of ben ik dan heel ego? @ marleen; oh bijna weg.... ik ben jaloers, meid wat heerrrlijk... @ puck, ff zwaaiend dan maar! zwaai zwaai!
@Chantal, lijkt me een hele normale instelling hoor. Het is soms alleen lastig om dezelfde levenverwachtingen voor de toekomst te hebben als er al zoveel gebeurd is bij de een of de ander. Maar als jullie het vooraf al een keertje besproken hebben is er verder toch ook nog niets aan de hand. Ik denk dat het goed is dat je het alvast ter sprake brengt, kan hij er weer rustig aan wennen en misschien wat oplossingen bedenken.... En dan is hij er hopelijk ook 'binnenkort' weer aan toe.
@Miranda, wat een lekker grietje!! @Weertje, het is hier echt mega-bewolkt. Waarschijnlijk wel benauwd enz. Zit binnen met airco dus geen idee..
@ miran; jeejjj, eerste tandje is een feit! Mooie foto van het meisje!!! @ lique; ja idd... Dat was ook een beetje mijn insteek, ik zei wel het is niet zo dat ik nu wil stoppen met de pil en er voor wil gaan, maar gewoon over een paar maanden of zo wat meer bezig gaan met het idee en dan volgend jaar stoppen ergens een keer en dan kijken wat er van komt... Ach, ik moet ongi worden en voel me kloten daardoor, heb last van die freakin hooikoorts, was vergeten hoe erg het was, aangezien ik er tijdens de zwangerschap geen last van heb gehad, en ben de hele ochtend al niet lekker, duizelig en zwart voor de ogen... Maak me denk ik te druk dus... Dus ben gewoon in een shitbui... BLEEHHHHH!!! Thanks lique!!!
@ Chantal: kan me je mening wel goed voorstellen hoor. Maar het is al besproken dus tzt komen jullie er vast weer op terug. Je moet je niet te druk maken hoor. Ik heb dat shirtje laten maken, en het is in zilver. Leuk hè!!
ik ben dr toch, noem je mij niemand??? Waar heb je laten maken dan? want zilverprint is niet standaard volgens mij...
Ha ha sorry Chantal ik dacht dat jij ook weg was. Ik heb hem laten maken bij Simplycolors. Daar kan je uit héél véél kleuren opdruk kiezen hoor. Haaaaai Linka. Niks te melden meid??
Iedereen leest wel mee, maar heeft niets te melden, hahahaha!!! Heb net hier al geopperd of we niet om 3 uur al konden vertrekken voor de bedrijfsborrel richting stamkroeg om het verdriet van het overlijden van michael jackson te verdrinken, maar... kreeg het er niet door, hahahaha!!!
oh mik wat een schatje, wat leuk zo'n staartje! @ miran, ja ik ook! Maar 1 van mijn bazen denkt dat michael zou willen dat we ons VOL op ons werk zouden storten, want dat zat gewoon in hem. Dus zegt ie, laten we zijn gedachten goed in ere houden... hihihihi
@Miran,mooie foto's hoor! Lekker aant genieten van je vrije dag? @Chantal,zou ik ook onzin vinden hoor,een grotere auto.. Nog ff geduld misschien kan je vriend vast aan het idee wennen?? Mmm een borrel zou ik ook wel lusten nu,ach nog 5 weekjes te gaan,denk dat ik champagne mee het ziekenhuis inneem @Rebbel,alvast heel erg veel plezier morgen met deze hele speciale dag!! Hoe gaan jullie het eigenlijk doen? @Juud,balen joh!! Knuff... ----------------- Ik heb de kids weggebracht en ben alleen even bij de Hema geweest voor rompertjes,meiden,zo heb ik me nog niet gevoeld,zoooo ontzettend moe en sloom,ga zo maar ff op bed liggen.. Toedels!