Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ lique; ja en ik voel me gewoon zelf dan ook zo'n zeikwijf weetje wel...
    Dan denk ik nou laat ik maar niks zeggen, want dan denken ze weer, hier heb je haar ook weer, op werk ook, probeer gewoon door bikkelen, maar echt, wil me opkrullen in mn bedje en er niet meer uitkomen...

@ linka;
    ohw ja, had je idd gezegd van dat slapen ja... Toch wel fijn dat jullie nu het anders hebben aangepakt en dat het werkt...!!!
    Anders zit je straks op de bank elke avond met madam tot 12 uur..!!
    Hopenlijk gaat het vanavond weer net zo goed... ;)

En 20 juli ja, dat had je idd wel gezegd.....
    Das mijn verjaardag, wordt dus gewoon een geslaagde eerste werkdag voor je :D

En ook fijn dat het goed met je gaat... Je klinkt ook steeds beter...!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Linka: zie je nou wel dat je iets te vertellen hebt.

@ Lique: ik vond deze schoentjes ook super.
    Kost wat maar dan heb je ook wat. ha ha

@ Chantal: ja hier ook nog 1 weekje naar school.
    Balen dat de ha er niet is, zal je altijd hebben hè.
    Vervelend dat het nog steeds niet veel beter gaat met deze medicijnen.

Ik wil Laureen haar schoentjes graag passen maar ze slaapt.
    Heeft enige moeite gekost om haar in slaap te krijgen dus zou niet zo handig zijn om haar nu alweer wakker te maken. ;)
    Nog even geduld hebben dus.

Joëlle loopt weer rond met mooie gelakte nageltjes. ha ha

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Even een vraagje: wat kost het om een spijkerbroek op te sturen (in een envelop) ????

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo de was is opgevouwen en gestreken... Olivier lag lekker te slapen maar er is 1 van de katten naar boven geglipt en die heeft hem wakker gemaakt door dingen om te gooien, etc., heel fijn!:x

@ Miranda: Hoera voor de eerste tand van Laureen!:) En wat een gave schoentjes!

@ Chantal: Irritant is dat als je dan zo iemand nodig hebt zijn ze nooit te bereiken. Voel je je al weer ietsje beter?

@ Setteke: Oei migraine..mijn man heeft dat ook weleens dat is geen pretje (voor hem niet en voor mij dan ook niet;)) Beterschap voor Hilbrand!

Ben bang dat Olivier niet meer in slaap valt... Daar gaat mama's vrije uurtje....

5. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hee girls

chantal: dat zou mij ook een goeie hebben geleken om met dat excuus eerder naar de kroeg te vertrekken, jammer dat ze er niet intrappen.
    Wat kan jij ouwehoeren zeg!!! Zit altijd te lachen als ik het lees...maar vlgs mij praat je precies zo als je het opschrijft

juud: jeetje meid wat kloje...had het zo gehoopt voor je...maar zolang er geen duivels zijn is er nog hoop!

miranda: lieve schoentjes zeg, zien er mooi uit. Ik heb witte ballerina's maar wil ook nog zilveren.

linka: schijnt bij jou de zon??? Hier in purmerend niet helaas...stuur hem ff hierheen. Het is wel benauwd, bah.

marleen: alles goed bij jou en je mannen?

ik ben nu nog ff thuis maar ga straks op visite bij een vriendin, heb een voetenzak geleend van haar dus die breng ik even terug!! Heb een kaartje en een bos lelies. Gaat om het gebaar toch??

Voorals nog geen zon hier en ik loop in mn zomerjurkje....heb zo'n zin in de zon...:)
    Mijn meisie gaat wel weer goed, alhoewel ze vandaag weer niet zo'n trek heeft. Zometeen nog maar eens proberen...fruit is tenslotte ook vocht!

een hele fijne middag allemaal
    ik sta wel heel vaak op online, maar dan ben ik er niet. Dat komt omdat mijn laptop altijd aanstaat ook al zit ik er niet achter....;)
    doei

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    € 2,64 Ik laat ook een broekje komen voor Olivier en dat is wat ik aan verzendkosten betaal.

7. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    puck: ik ken dat ja, je vrije uurtje in rook zien op gaan! heel vervelend. Soms ben je daar zo aan toe, even tijd voor jezelf. Brit slaapt hier ook minder...en dat merk je goed zeg! ben dus nog minder hier te vinden met reageren

setteke: oeh das niet lekkr met dit weer migraine. pufffff heeft hij er medicijnen voor?? Maar voor jou ook niet leuk een man met migraine in huis!

miranda: britt heeft ook net 1 tandje, en van mij mag de rest nog wel even wegblijven. Ze heeft er zo'n last van gehad!:D

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Bedankt Puck.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Door de brievenbus kost 1,76. Gebeurt wel vaker bij mij.

Ja het gaat ook veel beter met mij.

FF, neej groot gelijk, het gaat om gebaar idd.

Ik ga weer, Jes is wakker! Toedeloee!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Foutje, het was deurbel, haha! Domme blond ;)

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Linka: we zijn nog maar met z'n tweetjes hier.:(

12. hihihi, ben er nog...
    had klant met een problem aan de lijn, lijkt afgelopen 2 dgn wel alleen maar problems...

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dionne had net een leuke verrassing voor mij.
    Ze riep dat ik even buiten moest kijken.
    Nou wat leuk: ze had samen met de buurkindertjes een berg gemaaid gras in de tuin gegooid!!
    Ik heb ze nu weer aan het opruimen gezet.
    Als ik eerlijk ben heb ik liever een andere verrasing.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jij komt ook steeds onverwachts in beeld springen Chantal.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    ongezellig he :(

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hahaha die Dionne! Hahaha!

17. Zo ben ik ;)
    Spring in het scherm....

hahaha, leuke verassing!
    En wat was het idee erachter? Zoiets als kijk mooie bloemen voor jou geplukt uit de tuin van de buurvrouw?

18. FF: nou ben wel wat rustiger 'live' hahaha!
    Maar mn vriendinnen zeggen ook altijd, als ik ze dan weer 1 of ander dom mailtje heb gestuurd, dat ik er is iets mee moet doen, moet gaan schrijven ofzo, maar ja niemand wil me hebben, hahaha!

Heb al is stukjes ingestuurd naar magazines, maar krijg nooit reactie, helaas... lijkt me wel leuk om een column te schrijven...

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

***Buddynieuws van schatje!***

Haar oom is vandaag bijgekomen en beseft dat hij het nooit had moeten doen. Hij is goed aanspreekbaar en heeft tot nu toe ontzettend veel geluk gehad!

Schatje, mooi nieuws meid! Sterkte verder!

Mannetje heeft nu twee keer alles uit gekotst en ligt weer in bed.....

20. oh wat sneu, das wel een hevige migraine dus set... bleh...

@ schatj'; dat is mooi dat hij er nu zo over denkt. Hopenlijk blijft dit zo en is het geen moment van verstandsverheldering. Maar ik neem aan dat ze hem nog wel in de gaten houden?

Deel Deze Pagina