hey meiden @miranda 1,76 betaal ik voor verzenden van broekjes en shirjtes @marleen hele fijne vakantie @schatje wat een fijn nieuws @linka gefelicieterd met jeslyn @setteke hoest met je mannetje @chanta jeetje wat kan jij lullen
Alieke, succes morgen meid! En als je dan alles netjes ingeruimd hebt kun je eindelijk genieten van je nieuwe thuis
ja is waar hoor. en ik ben geen moeder die gaat oefenen ofzo! ik laat haar gewoon lekker haar gangetje gaan! je hebt ook van die fanatieke moeders die met hun kind de hele dag aan het oefenen zijn! hahahahaha wij gaan op kraamvisite! kus
hoi meiden! Disy: ik zie dat je gewoon alweer 35 weken zwanger bent! jeetje wat gaat dat hard zeg! spannend! wij vieren de verjaardag van milan met familie en vrienden en wat kleine kids! lekker buiten hoop ik! ik heb slagroomtaarten besteld met zijn foto erop en een hoop slingers en balonnen en een hoop lekkers! en hij krijgt natuurlijk zijn shirtje aan! pfff.... ik ben gebroken! maar alles is in huis, dus dat is mooi! hier een mannetje dat heel weinig wil slapen vandaag, tis ook zo warm! ooh zo'n gek idee dat een jaar geleden mijn weeen begonnen en toen de bevalling echt door zette! ik had toen rond deze tijd al veel harde buiken en rond 22.00 werden het echte weeen, ik sliep toen deze nacht in het zkh. liefs rebbel
Hoi, Olivier kan niet slapen en zit nog even beneden bij ons, hij was helemaal overstuur en bezweet... Ik wil nog even: Marleen een fijne vakantie wensen, lekker genieten en ontspannen! Tot over 2 weken!8) Rebbel een hele fijne dag wensen morgen. Na een jaar vol spanningen vieren jullie morgen de 1e verjaardag van Milan, zonder zorgen en met een beebje in je buik. Geniet ervan! Alieke veel succes wensen met de verhuizing morgen en het afscheid van jullie oude huis... Ik ga nog even bij mijn kleine mannetje zitten. Fijne avond!
@Rebbel, alvast gefeliciteerd. Ja apart he, als je een jaar terug gaat denken. Had ik ook met Sam haar 2e verjaardag, weer even terug in de tijd...
Even verslag van vandaag, auto kijken: Vandaag zijn we om 12.00 uur vertrokken naar Kampen voor een auto om 14.00 uur werd de auto gekeurd en om 16.15 uur ging die keurmeester pas weg. Hij praatte heeeeeeel veel. De auto was verder prima dus ik ben helemaal blij maar we moesten daarna nog naar het postkantoor en tijdens de spits weer naar huis. Ik was om 18.30 uur bij m'n broer en ik moest daar om 19.00 uur sowieso zijn om op te passen dus konden we niet meer de auto terug brengen die we van m'n schoonouders hadden geleend dat moet morgenvroeg terwijl ik naar de dierentuin zou gaan met forummama's Maar dat is het nog niet helemaal. Vanmiddag werden we door de makelaar gebeld, ons huis is gister op funda gekomen en morgenvroeg komen mensen bezichtigen!!!! Ik ben nu aan het oppassen bij m'n broer dus kan morgenvroeg ook nog een beetje soppen thuis zodat het naar citroentjes ruikt als ze komen. Beetje balen alleen is dat m'n broer afg. woensdag nog wat heeft gefixt aan de deurpost wat manlief zojuist in de grondverf heeft gezet en dat zit morgenvroeg dus waarschijnlijk nog niet netjes in de lak wat nu? Afgeplakt laten zitten zodat ze zien dat we daar nog mee bezig zijn of tape weghalen en het laten zien als het alleen in degrondverf zit en dus niet helemaal piekfijn eruit ziet?! Maar even de makelaar bellen morgevroeg nog... Ze hebben nog niet eens onze sleutels. Ze zouden volg. week het bord van te koop komen ophangen en dan de sleutels meenemen dus wij dachten morgen nog wel wat te kunnen doen maar nu komen ze al kijken. Moet staks na het oppassen even naar de makelaar om de sleutels in de brievenbus te doen nog, pfff... Wat een gedoe allemaal. Heb nog niet eens in m'n andere autootje gereden, morgenvroeg maar doen dus! Lekker ego, hoe is het hier?
@ Carman lekker hoor, toch nog iemand om tegen aan te kletsen! Heb je genoten van het weer vandaag? Hier onweert het nu
Haha stug doorgaan met carman he Heb heerlijk genoten van het weer, Tess ging vanmorgen naar het kdv en ik was lekker vrij dus heb de hele ochtend in de tuin aangeklungeld en nog even wezen shoppen maar toen scheen de zon nog niet echt. Vanmiddag scheen de zon volop en waren bij mn nicht die buitenaf woont dus daar heerlijk in het zonnetje gezeten, hier nog niks geen onweer maar het word wel iets bewolkt en van mij mag er wel een regenbui komen. Mark heeft voor de zekerheid net nog maar wel de planten gesproeid. Zou zonder zijn als ze dood gaan van de dorst he Hey wat snel al kijkers joh! Ben benieuwd wat ze ervan vinden, zou niet weten wat je met dat stukje moet wat niet af is.. toen wij dit huis bekeken was er wel meer niet netjes afgewerkt maar dat is toch een kwestie van doorheen kijken als potentiele koper toch?
Carman, we gaan stug door het is weer vrijdag hahaha... Je moet ook wel een beetje door dingen heen kijken idd maar alles is af en goed voor elkaar... Er zaten vroeger steenstrips op 2 muren en wij hebben dat laten stucen en spachtelen daardoor is de deurpost een beetje ingebouwd, dat zag er niet helemaal netjes uit en nu heeft m'n broer daar weer een normale post van gemaakt en weet gewoon niet goed hoe we dat nu moeten. Maar ja, zien het wel morgenvroeg. Misschien is het morgenvroeg wel droog, je weet maar nooit. Wat een heerlijk dagje heb je gehad zeg. lekker toch, even tijd voor jezelf en heerlijk genieten vna de zon. Ik stond naar auto praat te luisteren in de hitte, bleh...
Uhhh, de laatste meting was 77.5 cm en 10.75 kg. Dat is alweer een paar weekjes terug. Bedankt voor het compliment, ben wel trots hoor
Tis ook een heerlijk ventje, mag je ook wel trots op zijn! Ik ga je verlaten, heb morgen vroege dienst en wil nog even mn benen scheren, heb een beetje stoppels en de broek van mn uniform is 3 kwart dus dat staat niet zo chique
Er was iemand om 'm helemaal na te kijken en die had heeeeeel veeeeeeel autopraat van wat hij allemaal tegen komt in z'n vak. Best wel interressant hoor maar na een tijdje zat ik alleen maar op de klok te kijken omdat ik nog meer te doen had. Uiteindelijk heb ik niks meer kunnen doen, was al blij dat ik op tijd was om Wesley op te halen en om vervolgens bij m'n broer op te passen... Heb er nog niet in gereden zelfs maar volgens hubbie rijdt hij heerlijk haha