Haha wat voor'n auto is het eigenlijk? ( Ben nog even niet weg, ben nog foto's aan het overzetten naar mn nieuwe foon)
Opel Vectra Station. Geen nieuwe hoor, redelijk op leeftijd maar ziet er goed uit en maar 100duizend op de teller dus dat is netjes. Ik hoop dat ik er weer een paar jaar tegen kan! Foto's op hyves????????
Weinig Kilometers is het belangrijkst hoor ik altijd op verjaardagen waar veel kerels zijn haha Welke kleur? Had je hiervoor ook een station?
Nee nog niet gepoetst, zo'n tand komt niet in één keer helemaal door hoor. Misschien dat het morgen kan. Alles goed hier?? Oja ik zag dat ik Marleen nog een fijne vakantie moest wensen. Marleen een hele vakantie meid, geniet er van.
Delilah, heb verder nog niets op hyves gezet maar kwam deze nog tegen: Tessepes met de spuugdoek als dekentje @ Miranda, haha zo zie je maar dat ik nog 0,0 ervaring met tanden heb
@Marleen,een hele fijne vakantie en geniet er maar goed van!!! @Delilah,wow das snel zeg,hopelijk gelijk ook kopers Morgen dus geen dierentuin voor jou,nja het gaat toch regenen Succes met de verkoop!! @Tesske,wat een heerlijk dagje zeg! Van mij mag het ook flink gaan regenen,pffffff... ---------- Ik ga ff douchen en dan op bed liggen met de waaier naast mn bed Slaap lekker voor strakkies!!
Ik ga er nu echt vandoor meiden, slaap lekker voor straks en ik hoop dat jullie lieve kindertjes ook doorslapen ( ondanks de warmte) Doei doei
Hey meiden, Ik heb de laaste dagen niet mee kunnen lezen, heb het zo druk.... Mijn collega is ziek en mijn andere collega op vakantie, dus ik ben de l*l. Moet morgen ook weer werken en maandag bleh. Ben dit niet meet gewend Verder gaat alles goed, Bart gaat als een speer! Kan al heel wat woordjes zeggen behalve papa en mama Zal proberen morgenavond een beetje bij te lezen, ga nu nog even een berg strijken8)
ik zeg hallo vanaf mijn bank.... ik ben thuis gekomen, heb tygo opgehaald en knapte helemaal af... Na tygo eten te hebben gegeven, in de pyama te hebben gedaan en nog even te hebben geravot. Is hij om 7 uur naar bed gegaan en ik heb die van mij ook opgezocht... wilde ff rusten,b en in slaap gevallen en vriendlief kwam tegen iets over half 8 boven. Zou beginnen met koken... Met veel moeite kon ik uit bed komen. Slappen benen, slappe armen... Had nauwelijks de energie om mn mond los te trekken. Van boven zo beneden op de bank gaan liggen, was een zombie. Ik dacht misschien met een beetje eten in mn maag, dat ik weer wat opknap, maar helaas.... Mannetje vond ook verstandiger om niet te gaan vanavond en na overleg hebben we schoonmama afgebeld. Ze bood aan om eventueel morgenavond op te passen, als ik dan wel wilde gaan, dus dat is wel lief... Helaas gaan sommige dingen gewoon door, dus heb net nog wel weer een was in de wasmachine moeten drukken en een was opgevouwen en de vaatwasser uitgepakt en de rotzooi in de keuken opgeruimd. Was ook wel boos even want ja ok, mannetje heeft gekookt, maar hij kon aan me zien dat ik nauwelijks de ene stap na de andere kon zetten en laat me nog de keuken opruimen... Ja zegt ie doe het dan niet... Uh ja en wie doet het dan, de kaboutertjes vannacht? En als ik sochtends uit bed kom, kom ik het weer tegen, wil ik koffie zetten, heb ik ruimte nodig om tygos ontbijt klaar te maken, dus dat had geen zin om het te laten staan.... Nu lig ik op de bank, is niks meer op tv, zo maar naar bed...
Ik kom jullie allemaal een fijne dag wensen en geniet van het zonnetje ( die hier al volop schijnt!) Ik stap op mn fietsje naar het werk, toedeloe!
Joehoe goedemorgen dames! Wat heb ik gisteravond nou uitgevreet, op verjaardag van buuf heb ik naar mijn zin gehad, roseetje, oranjegebak (Fries, bekend Setteke?) zelfs 2 keer gegeten gisteren, in middag en avond. En chips en dan nog magnum, ooohhh wat heb ik ff gemist, hahaha! Vanaf nu weer aan lijn, haha! We waren om half 1 thuis, heerlijke avond gehad, veel gelachen, wat bof ik met de buren! Jeslyn sliep gewoon hier en babyfoon meegenomen, ideaal! Normaal gesproken ben ik niet type voor, maar is 2 huizen verder, kan geen kwaad.... Is me gelukt om ff los te laten..... hihi
@ Chantal, daar zou ik ook van balen meis. Voel je je vandaag wel beter? @ Carman, werkse vandaag (met geschoren benen ) @ Linka, wat klinkt dat allemaal lekker zeg! Fijn dat je even zo lekker hebt genoten van alles! Idd idedaal de babyfoon mee en Jeslyn in d'r eigen bedje! @ All, goedemorguhhhhhhhhh! Hier is het nog niet zo zonnig, het heeft gister avond ook flink geregent en ge-onweeert. Volgens mij sliep ik pas tegen 00.45 uur, hubbie was nog de deurpost aan het aflakken. Het ziet er best goed uit en het is nagenoeg droog. We hebben de hele nacht en nu nog alle deuren open gehad dus de verflucht valt ook reuze mee. Zo nog even overal een doekje citroen langs en dan zal het mij benieuwen... Eerst even ontbijten
Wat jou uitkomt meis? De meeste doen het zondag. Bij de vorige update staat onderaan een lijst met data en namen van de volgende schrijfsters.