Ja, moet ff zoeken waar de update is...... ga ik liever vandaag doen want morgen heb ik druk, 2 bezoekjes brengen in Alphen A/D Rijn.
Goeiemorgen dames! Oh wat is het vroeg, ben zo moeeeeee.... Heb heerlijk geslapen, wel wakker geworden van de kerel toen hij thuis kwam en ook toen hij besloot om snachts weer naar de wc te strompelen en toen om kwart over 6 omdat hij schijnbaar niet terug is gekomen! Lag op de bank... Toen ik naar beneden kwam werd hij wakker, keek een keer om zich heen, begreep niet wat hij daar deed, kon zich herinneren naar boven zijn te gaan, dus wat deed hij dan op de bank.... Ach ja.... Hier schijnt het zonnetje ook al volop.... Tygo is een beetje lastig, van alles willen maar niet kunnen, pfff, vermoeiend zeg... Nou ga ff wat betalen en straks nog ff naar de baby-dump, campingbedje was al binnen...!
Goedemorgen!!! Vandaag de grote verhuisdag Ben er al helemaal klaar voor. Als het goed is komen zo de hulptroepen. Maar ik ga maar alvast beginnen. Een fijne dag allemaal!!!!
Hallo, Ben bij mijn schoonouders en moest even mijn mail checken, dus kon het niet laten jullie even gedag te zeggen Ik heb zo 't vrijgezellenfeest :x, dus ga me snel opfrissen. Liefs Silvia
Nieuwe update vanaf pagina 3229 Linka 21 juni tot 28 juni Deliha 28 juni tot 5 juli Mieppie 5 juli tot 12 juli Binna 12 juli tot 19 juli Setteke 19 juli tot 26 juli Linka 26 juli tot 2 augustus Chantal 2 augustus tot 9 augustus Zomervakantieplanning: Lauwie 18 juni t/m 26 juni: Fuertaventura Sjorsje 19 juni t/m 26 juni België en 13 t/m 17 juli Tsjechië Marleen: 27 juni t/m 11 juli Ziud- Frankrijk Linka: 5 juli t/m 13 juli Frankrijk Lique: 25 juli t/m 10 augustus Zuid- Frankrijk Delilah; 3 augustus t/m 23 augustus blijft thuis Setteke: 8 augustus tot en met 23 augustus Tuinesië
Goedemorgen dames! Heb 1 hele dag vrij dus daar gaan we van genieten! Waren van plan te gaan zwemmen maar het is zo bewolkt @ Buddy, veel succes vandaag Hoera voor Mylan
@ Rebbel; van harte gefeliciteerd met Milan!!! @ Alieke; succes vandaag!!!! @ duster; meid, het is zwaar, maar probeer een beetje te genieten en het gezellig te hebben, gaat de dag een stuk sneller @ hoi binna; wat een geweldig filmpje op hyves zeg, ongelooflijk! @ all; ik wil ff een joggingpakje voor tygo ergens bestellen, voor in de auto, heeft ie een beetje een lekker zittend broekje aan...
Fotos en filmpjes pagina: 3170, 3174, 3176, 3184, 3189, 3195, 3196, 3199, 3201, 3206, 3218, 3219, 3220, 3228 Alieke: Is op 20 juni naar Ilse de Lange geweest. Gaat vanaf 18 juli tot met 1 augustus op vakantie naar Bakkeveen in Friesland. Op zaterdag 27 juni gaan ze verhuizen. Toetie: @All: Vraagje, welke kindjes doen nog maar 1 slaapje? Ik merk aan Bart dat zijn ochtend slaapje steeds korter word en zijn middag slaapje langer. Met als resultaat dat hij 's avonds nog niet zo moe is en niet wil slapen. Hij doet nu een slaapje om 10 uur (ongeveer 30 a 45 min) en om half 3 (ongeveer 2,5 a 3 uur) Misschien kan ik hem om half 1 na de boterham op bed leggen, zodat hij tot half 4 slaapt? Wie heeft raad? Setteke: Silke waarschijnlijk 6e ziekte, ze dacht dat door de tandjes kwam dat ze koorts had. En is naar de huisarts geweest voor kattenkrabziekte, maar blijkbaar is het niet zo alleen goed in gaten houden. Binna: Terug van vakantie, ze hebben onwijs leuk gehad. Dolle pret. Voor All: Vraagt hoeveel je voor betaalt bij Energiebedrijf zoals Nuon, Esent noem maar op? Daisy: Fenne heeft waarschijnlijk 6e ziekte, beterschap voor die arme meid en Fenne ook koorts. Compliment voor Daisy, 35 weken zwanger en 2 prachtige tweeling rondlopen, hard werken, knap van je Dees! Noura: blegh was chagereinig, komt er een monteur want de afvoer van de wasmachine lekt. nou zegt hij, ik zie niets de huppeldepup.... is niet lek. ik zeg ja waar komt dat dan vandaan? ik ben toch niet gek... dat ik dit verzin.. echt wat een onverschillige ongeinteresseerde eikel zeg ik zeg tegen hem er zal wel dieper een verstopping zitten, ja of ik de wasmachine wil laten draaien, nou daar had ik geen zin in, ben toch niet achterlijk als ik zeg dat er water uit de afvoerpijp lekt. nou toen heeft die toch maar het ontstoppingsbedrijf gebeld, maar daar deed die ook al raar aan de tel. hij wou niet wachten bij het doorverbinden............ pffff als je geen zin hebt om te werken, blijf dan lekker thuis zeg.... naja, nu komt er vanmiddag iemand. En ja we zijn weer thuis. och och och, wat zielig zeg. hij was voor die tijd heel lief en rustig, wou alleen op schoot. er was ook een jongetje wat echt een kwartier heeft gegild en op de grond gelegen toen kwamen ze hem halen en papa is mee gegaan. die was ook zo weer terug, want het onder narcose brengen gaat heel snel. gelukkig maar, want hij verzet zich er hevig tegen. 10 min later mocht 1 van ons er weer bij, en ik ben naar boven gegaan wachten tot ze daarheen kwamen. en oh hij was zo boos en zielig, bloedend neusje, en jammeren... na een half uur wou hij wel spelen, en mocht toen ook naar huis. nu is die vrolijk aan het spelen met zijn nieuwe duplo trein. Duster: Is bezig met verbouwing. Veel herrie. Maar is klaar! Heeft leuke pakje en schoentje gekocht voor Matthijs voor de bruiloft van haar schoonzus! (3101 kan je link naar afbeelding zien) Veel moe! Vandaag vrijgezelligfeest. Niet zoveel zin in ivm moeheid. ForeverFriend: Zit beetje doorheen doordat ze zeggen dat Britt klein is voor haar leeftijd enzovoort. Meis, maak je geen zorgen en laat ze maar lullen en je weet beter en neem lekker tijd voor jezelf. Update Britt: 210 gram aangekomen in 1 week Rebbel: Nog last van misselijkheid, hehe, hoort erbij Milan viert zaterdag 27 juni zijn verjaardag, is alles al geregeld. Milan heeft prikjes gehad, geen last van gehad. Update onderzoek: jaaaaaaa!!!! Eindelijk zijn we overal vanaf! het zkh heeft gebeld en alles was helemaal goed met de urine! jeetje, jullie hebben geen idee wat voor last er nu van onze schouders valt na 8 maanden! Ik kan lachen en huilen tegelijk! Geen een uitslag wijst op een stofwisselingsziekte! volgende week belt de arts zelf om het verder te bespreken, we gaan dan aangeven dat we gewoon bij ons eigen zkh onder controle blijven, dat moet zowiezo tot zijn 2 jaar omdat milan een prematuurtje is. En de fysio blijft hem volgen, dus dan komt het helemaal goed! Einde academisch zkh dus! we gaan vanavond lekker uit eten om het te vieren! Lekker tapas! Hiep hiep hoera, Milan 1 jaar! Kimm; Op vakantie geweest in Hellevoetsluis. Is geslaagd voor opleiding en is nu volledig secretaresse. Gefeliciteerd!
Schatje: Gister belde mijn vader mij op.. ik dacht al meteen er is wat aan de hand.. Mijn oom was sinds zondag middag vermist Ze hebben hem gister ochtend pas terug gevonden in een weiland naast zijn auto.. Hij had een overdosis pillen ingenomen en lag bewusteloos.. Hij was zwaar onderkoelt.. (nog niet eens 30 graden) Ze hebben hem kunnen vinden door middel van traceren van zijn mobiel.. Hij is over gebracht naar het ziekenhuis en word in slaap gehouden.. dit omdat ze hem eerst helemaal stabiel willen maken.. ligt aan de beademing.. Hij ligt op IC en ze weten niet of hij blijvende schade heeft opgelopen door de vele medicijnen want ze waren al te laat om de maag leeg te pompen.. Update: nieuws: Mijn oom houden ze niet meer in slaap.. het schijnt dat hij nu wel wakker word en heel boos en verdrietig en erg agressief reageert.. hij kan wel zijn armen en benen bewegen dus dat is wel een goed teken maar voor de rest is het afwachten.. doordat ie zo agressief was en alles heeft ie er al 1 keer een slang uitgetrokken.. Djayden kan mamma en pappa zeggen! Update oom: Mijn oom hebben ze toch weer een beetje slaap middel gegeven omdat hij heel onrustig is.. Zijn temp is nu weer goed en zijn bloeddruk ook.. Mijn tante heeft gister veel tegen hem gepraat en gezegd dat ze van hem houdt en dat ze het nu allemaal pas snapt hoeveel impact het allemaal op hem heeft gehad.. Ze vroeg of hij wilde knikken als hij haar hoorde en dat deed hij! Het is natuurlijk nog afwachten maar er zit een klein beetje schot in.. Update: Haar oom is vandaag bijgekomen en beseft dat hij het nooit had moeten doen. Hij is goed aanspreekbaar en heeft tot nu toe ontzettend veel geluk gehad! Delilah: Vroeg of gebruikte goede schoenen aan mag trekken bij Wesley, werd op geadiviseerd dat het niet goed is: Zijn gebruikte schoenen nou goed of slecht? Ik heb deze vraag gesteld aan Mustapha Aboulwafa, registerpodoloog te Almere.Goedendag,Graag zou ik een deskundige mening willen horen over het gebruik van gebruikte schoenen. Winkeliers raden het af en dat snap ik commercieel gezien ook wel. Ergens heb ik een artikel gelezen dat gebruikte schoenen niet slecht zijn mits de zolen niet versleten zijn of aan 1 kant versleten, het binnenwerk in goede conditie is en de hiel nog goed in vorm is. Ik verkoop gebruikte schoenen volgens bovenstaande normen en vertel er altijd bij dat kinderen meerdere paren moeten dragen en niet 'mijn' schoenen het vaakst aan moeten doen. Ook dat de afgedragen schoenen van grote broer of zus slechter zijn dan goede gebruikte schoenen. Wat is uw mening? Alvast vriendelijk dank voor het antwoord. Vriendelijke groet,Yvon Sattler Beste mevrouw Sattler,Dank u voor het in mij gestelde vertrouwen.Gebruikte schoenen gebruiken op de manier zoals u aangeeft is zeker goed mogelijk. Let u ook nog op de binnenzool: als daar een afdruk op te zien/voelen is, kunt u deze beter vervangen. Het is meestal eenvoudig een binnenzool eruit te halen en voor weinig geld is een nieuwe aan te schaffen.Even voor mijn interesse: verkoopt u uw schoenen via internet of heeft u een winkel? En beperkt de verkoop zich tot kinderschoenen?Verder veel succes met uw onderneming, vriendelijke groet,Mustapha Aboulwafa registerpodoloog Miranda: Gerard had ongelukje op zijn werk, 7 hechtingen in zijn voorhoofd, kids waren onder indruk van zijn verhaal en vroegen zich af of hij op tv kwam bij Trauma op SBS 6. Laureen haar eerstje tandje is door en heeft mooie zilveren sandalen gekregen van mamma maar is klein, retour gebracht en grotere maat gevraagd. Happy: Janna kruipt, helemaal blij! Arri: Voor all: eerst even een vraag: Hoe gaan jullie om met zand? Ik ben net met Hanne lekker naar het speeltuintje voor ons huis gegaan. En ze ging daar heerlijk spelen met 3 meiden (6-9 jaar), 1 jochie (1,5 jaar) - heel leuk dus! Maar... elke keer ging ze met haar natte vingertje het zand in en vervolgens stak ze de inmiddels zanderige vinger in de mond Of ze zocht steentje op om op te eten!! Hoe bedenk je het he? Maar hoe gaan jullie daar mee om? Gaat op schoolreisje naar Apenheul. Voor all: Wat moet je doen als je kindje echt niet wil eten?? Het warme eten gaat er de laatste tijd gewoon niet in. We hebben van alles geprobeerd: stukjes, groot of klein, prakje, koud of warm... zelf pakken of op de vork/lepel. Maar ze wil het niet! Ze wil er alleen maar mij spelen. Ik stop haar een prak in dr mond, ze haalt het eruit, kijkt er na, en stopt dan weer een stukje terug (als het er dan wel in blijft...) En stukjes? heel leuk!! vooral om er van af te bijten en dat vervolgens weer terug te zien op het tafelblad. Ik weet het niet meer!! Gisteravond hebben we madam daarom maar gewoon een fles voor het slapen gaan gegeven (ipv slokje borstvoeding), zodat ze in ieder geval haar buikje vol zou hebben... Wie heeft raad?? Help!! Queenbee: Voor all: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/150764-belangrijk-bericht-over-kruidvat-slaapzakken-wk22.html Is vorige week weekend weggeweest, leuk gehad! Juudje: Vraag zich af wie kan naaien, zie afbeelding op blz 3189. Test gedaan, wazige streep, afbeelding op 3204, volgende dag negatieve test, voor niks gefeliciteerd terwijl er wazige streep was, maar dat deden wij heel voorzichtig, balen voor Juudje!
Chantico: Vandaag moest ik trouwens wel echt m'n tranen verdringen toen een collega me vertelde over dat kindje van 11 maanden dat in een auto was achtergelaten en het niet overleefd heeft... Ik kon me veel te goed voorstellen hoe dat kindje daar zat, met zelf een kindje van die leeftijd. De hele dag door kreeg ik tranen in m'n ogen als het me weer te binnen schoot... Gruwelijk. Linka76: Filmpjes van Jeslyn in gebaartaal op Hyves. Hele leuke avond gehad op verjaardag van buuf gisteravond. Vraag zich af hoe met Lauwie gaat. Chantal: Slechte avond gehad, toch goed geslapen, Tygo chaggo beetje. Lekker gebabbeld hier met Tesske! Petra: Helemaal naar haar zin en Roos hartstikke lief!
goedemorgen!! Milan, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Je bent alweer 1 jaar oud, joh!! Je wordt echt groot! Geniet van vandaag samen met papa en mama en maak er een mooie dag van!! Ongelooflijk he, de eerste alweer 1 jaar oud! Toen ik vanmorgen in bed lag, dacht ik er vrij snel aan!! Ik duik zometeen nog maar mijn bed in, denk ik... ben nog zo moe. Half 8 op de zaterdag is best vroeg! Ha sjudith, hoe is het ermee?? nee, dan maar niet zwemmen, hoewel de temp wel goed is overigens. Blijdorp misschien? Chantal, klopt. je ziet wel van die broekjes, maar ik zie ook weinig jasjes. maar dat is misschien ook wel warm voor in de auto of niet? Linka, Lauwie had toch even geen internet? als ik het goed heb onthouden... En mooie samenvatting hoor! Top gedaan!! complimenten. Ik ga hier weer verder!! Doeii
@ Chantal, C&A heeft voor meiden leuke joggingpakjes, misschien voor jongens ook? www.wehkamp.nl. Ook Babywalz heeft leuke: www.babywalz.nl @ Linka, goede update meid! Je mag nog wel een keer.... @ Milan, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Een hele fijne dag met veel kado's, taart en lol! Papa en mama, van harte gefeliciteerd met jullie kleine (grote) man! En veel plezier met het bekendmaken van jullie supernieuws!
We hebben klimaatcontrol dus het is gewoon normaal temperatuur en snachts als we stilstaan is het misschien wat kouder of als we snachts ff naar de plee of ergens naar binnen moeten, wil ik hem een jasje aan kunnen doen. Dus leek me leuk en makkelijk om een pakje te hebben Hij had toen ook een hele mooie van de hm, maar die hebben ze nu niet...