Morgen! Wij zijn gisteren weer thuis gekomen! Vliegen is 2x supergoed gegaan. Weer was heerlijk. Lekker met haar gezwommen en naar het strand geweest. Slapen was wel minder. Veel te veel te zien en mensen om naar te zwaaien en te lachen. Wel heel leuk om te merken dat zoveel mensen haar zo schattig, mooi en leuk vonden! Zal vanavond nog wat leuke fototjes plaatsen en kijken of ik wat bij kan lezen. Nu zo eerst op kraamvisite bij mijn 2 achternichtjes! Liefs, Lau
Milan al weer jarig! Gefeliciteerd grote vent! Hoop dat je lekker knoeit met je eerste taartje en mooie slingers en cadeautjes krijgt!
@esprit": ik zou wel even bellen ja, denk dat of je bloeddruk te laag of juist hoog of je ijzer, dus wel handig als ze het even checken @petra: ja was heerlijk weer. we hebben ons hutje uitgebouwd en hebben er een gang en slaapkamer bij. ben helemaal blij
Tip van de dag: Bij de Hans textiel hele leuke bodywarmers voor de kids! Voor maar tien euro! ik heb een fuchsiaroze voor mijn moppie! @ jennys, welkom terug meid! We misten je hier al, jouw laatste post is hier idd niet doorgekomen! Hoe is het verder? @ Lauwie, welkom terug meid! Fijn dat het zo goed gegaan is (gelukkig) al die zorgen van tevoren voor niets! @Esprit, bellen!!! Kan idd je bloeddruk zijn. Ik voelde me ook zo toen ik zwangerschapsvergiftiging had! @ Petra, jij bent wel echt verslaafd hoor! Goede reis terug!
ja mijn laptop is een beetje verrot aan het worden, heb geen virusscanner meer en dat gaat niet lekker. maar het gaat heel goed met me, heb vandaag twee verjaardagen dus word wel weer gezellig. verder doet mylan het super, maar weet ondertussen preies wat hij wil en dat is best vermoeiend. als het niet lukt dan gaat hij drammen haha zijn er nog dingen gebeurd afgelopen weken wat ik zou moeten weten?
Jenny, heb vandaag update gedaan: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/97187-augustus-2008-mamas-3230.html
goeiedag dag! Zo ik zit moe en klam op de bank! @ jenny; hallooo! @ lauwie; welcome back! @ esprit, heb je gebeld? Ik denk haast dat je dan wel ff naar het ZH bent voor een controle, laat ff weten hoe het gaat! @ linka; ik hou er niet van idd, maar met het schoolfeestweekend, dat is hier heilig hoor. Alle mensen in deze plaats nemen massaal vrijdags en maandags vrij omdat ze van donderdagavond tot zondagavond in de tent te vinden zijn... Dus dat hij dat ook doet, vind ik niet zo gek, dat is hier echt gewoonte, leven ze het hele jaar naar toe... Ik begrijp het niet, maar ik accepteer het wel, hahaha!!! uh... verder ben ik ut kwijt... Tygo ligt in bed... We hebben de kinderoptocht gekeken. Zo schattig al die verklede en geschminkte kindjes... Was er uiteindelijk 1 of andere armytruck, die mitrailleurs had die water spoten en heel veel lawaai, dus ik draaide me al om met tygo zodat ie niet net werd, maar hij schrok zich helemaal te pletter, daar ging het lipje heen en brullen maar! Zo zielig.... Vandaag merkte ik hier ook maar weer, hoe raar het hier is soms... We zaten met zn allen, veel vrienden van elkaar met de vriendinnen... En elke keer weer hetzelfde hoor, kerels zijn aardig, zeggen wat, lachen om Tygo zeg het maar en de meeste meiden negeren me compleet, zelfs naar Tygo kan er geen lachje af, vind ik zo ontzettend vreemd... Er waren er 2 die ik wel enigszins ken, die zijn ook wel aardig en zeggen ook wel wat enzo, maar de rest weer niet... Idioot gewoon.... Anyways meisjes, hoe is het bij jullie en het weer?
wat is het schoolfeestweekend?? kan me daar niets bij voorstellen... een schoolfeest wel, maar met het hele dorp??
Hoi hoi, allereerst:Milan,van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!Dat het maar een leuke dag vol cadeautjes en taart mag zijn!!!! Papa en Mama ook van harte gefeliciteerd met jullie grote jongen!!! @Esprit,hey meis das niet zo best,idd misschien je bloeddruk?? Heb je gebeld? Knuff... @Jenny,welkom terug meissie! Fijn dat Mylan het zo goed doet! Hoe gaattie met jou?? @Linka,wowie meis,jij hebt echt goed je best gedaan!!!! Top! En was de rose lekker @Lauwie,welkom terug! @Petra,goede reis terug en tot snellie weer!! ----------------------- Dit was het weer even. Pfff wat een dag,vanmorgen de stad in geweest,hadden we beter niet kunnen doen want normaal slapen de meiden s'morgens,tot net toe met een krijsende Linne gezeten,ze slapen nu eindelijk. Ik ga wat strijken.. Morgen zal ik er niet zijn,morgen is het alweer 2 jaar geleden dat wij papa en mama zijn geworden van ons meissie..... Opa's en Oma's komen langs en we hebben tuurlijk taart... Geniet van het mooie weer!!!
nou hier wordt het al wel een beetje bewolrkt moet ik zeggen, komt vast vanavond nog wel een buitje aan... Heb tygo in een romper in bed gelegd, met alleen een dekbedovertrekje over, zonder deken... Het is zo klam, bleh... @ carmen; trek me er ook niets van, maar ik ben zo anders gewend... Kijk ik ben ook niet het meest sociale mens hoor, helemaal niet als ik mensen niet ken, maar ik ben wel altijd beleefd en zeg gedag enzo. Ik was altijd iemand, wanneer er gevraagd werd 'hoe is het?' dat ik antwoord gaf en 5 min. later dacht ik dan, 'oh, ik had ook moeten vragen hoe het met haar/hem is!' hahaha, dacht ik gewoon niet over na... Heb ik nog steeds wel is. Ach ja, whatevvv.... -------------------------------- Heb een leuk babyblouw bloesje gezien met witte bloemetjes voor jongentjes bij tuunte, vond ik op zich wel leuk voor zn verjaardag met een wit broekje, alleen hadden ze geen 74 maar maat 80.... Leek me nogal groot, dus ik twijfel...
Hahaha dat ken ik Chantal, ook als mensen bellen en dan beginnen met hey hoe is het en dan niet even terug vragen Zit er in Goor ook een tuunte?
Voor de gemeente is een groot parkeerplaats, dat noemen ze dan de 'schoolfeestweide' daar wordt een grote feesttent opgebouwd en een kermis. En vanaf donderdag tot zondag is dit open. In de feesttent heb je savonds ook veel verschillende bands en live muziek dan (humpapa muziek natuurlijk). Op vrijdags hebben bedrijven borreluurtje en gaan vaak in dezelfde shirts naar de tent, zaterdags is er een verklede optocht voor de kids en daarna een prijsuitreiking voor de school met de origineelste verkleding. Zondags is er een volwassene optocht (denk aan carnavalsoptocht! Aan carnaval doen ze hier weer niet). HIer hangen ook bij bijna alle huizen vlaggen aan de gevels, meestal gele met het schoolfeest logo en sommige huizen blauwe vlaggen (die zijn van de rally en dat is een organisatie die de volwassen optocht organiseert). Verder kun je zelfs pandora bedels hier krijgen van het schoolfeest... Zo erg is het.... En de hele stad (ja het is geen dorp, het is een stad ) komt idd om te feesten, vreten en te zuipen... Behalve ik dan...
@ carmen, ja tuunte, ga ik vaak heen voor tygo, leuke kleding... @ dais; oh ik ken dat krijsen, zo moe zijn maar te moe om te slapen... vermoeiend... en het is ook rotweer voor ze he... Verder, zit alweer met kippevel en tranen in mn ogen. Weet niet wat ik op morgen moet zeggen. In ieder geval een kusje voor Merel* van ons En voor jullie een dikke knuffel!!!
Zo net weer bericht van de nurse practitioner, moet de dosis met de helft verminderen om te kijken of het dan beter gaat... nou ja het zal wel, proberen we dat toch...
Daisy, schoot me afgelopen week nog te binnen dat het deze week 2jaar geleden was dat jullie merel geboren werd.. wil je een hele dikke knuffel geven meis. Ik hoop dat jullie er ondanks alle tranen een mooie dag van kunnen maken samen met de 2 kleine zusjes van Merel. Chantal, Tuunte heeft idd wel leuke kleding. Vind de maten er wel een beetje raar... had er laatst leggings gekocht voor Tess in maat 62 maar die zitten echt wijd om haar beentjes. Ik heb net even de rabofoon gebeld om te kijken of mn salaris gestort is en ik werd aangenaam verrast, kreeg een maand van mijn oude werkgever en ook al een halve maand van mijn nieuwe werkgever dus dat is lekker Ga zo eens ff op kleertjes.com loeren
@ carmen, maten ja.... meestal is het aan de ruime kant volgens mij... Heb me tensie niet laten meten nee, moest gewoon werken natuurlijk, kijk als hij mij dat nou had gezegd om te doen, was ik wel eerder weg gegaan. Maar ja.... Hij was er nie... Denk er over om zo nog ff mn bed op te zoeken. René is er nog niet, is met de kids in de tent... Kan dan nog net ff...
Lekker trouwens zo'n salaris.... Bij ons is het belastinggeld binnen, das wel fijn, jammer alleen dat er dan ook weer zo'n vette rekening van mn advocaat binnen kwam... bleh. maar ja, het is neit anders, whoesaaaa!!!