Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ok ben weg, ga lekker naar boven... ff uitrusten...

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Rust ze! Hier is het belastinggeld nog nie binnen, heb ook nog geen bericht van de belastingdienst gehad.
    Maar volgens de papieren van de acountant krijgen we rond de 4000 euro terug dus de belastingdienst mag wat mij betreft nog wel even hard werken voordat ik op vakantie ga :D

Ik ga zo even mn tuttebel naar bed brengen en hier even wat opruimen, mark is ff snel naar de supermarkt en dan zijn we straks tegelijk klaar en kunnen we lekker buiten op de ligtstoelen ontspannen.
    Morgen weer vroege dienst en vanuit het werk snel opfrissen en omkleden voor 'oma' dag met de schoonfamilie.

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    advocaat?? Of ben ik dan te nieuwsgierig...?? En waarom heet het dan het schoolfeestweekend? Dat kan ik nog niet helemaal plaatsen... Ben ik dom?? :p

Hier regent het nu behoorlijk. Het onweert ook. Echt naar weer dit. maar ja, we kunnen er weinig aan veranderen.
    Misschien komen mijn opa en oma zo nog even langs. Hopelijk brengen zij mooi en droog weer mee! ;)

Daisy, sjonge, alweer 2 jaar geleden zeg! De tijd gaat snel. Ik wil jullie een mooie dag toewensen vol liefde voor elkaar en voor jullie Merel!

Ik vind tuunte ook leuk. Vooral omdat de collectie zo vaak wijzigt!! elke keer is er weer iets anders. leukleuk!

ik ga de droge was opvouwen en de net niet droge was nog maar even binnen ophangen.

Groetjes, Arri

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Esprit, hoe gaat het??

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met esprit gaat..

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zal ff smssen, ik ben haar buddy ;)

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat is een buddy en wie is wie zijn buddy en waarom is dat zo en sinds wanneer? :(

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dames,hier een sms van Esprit:

Ik heb gebled en moest gelijk langskomen,aan de ctg gelegen,bloeddruk gemeten,etc.
    Ze konden niks vinden,moet het heel rustig aan doen en dan kijken of het beter gaat.Zo niet moet ik weer komen,geen idee hoe dan verder,Kvoel me belabberd,hopelijk is dat gauw beter!

Rustig aan meissie!!!
    ------------------
    @Bedankt voor jullie lieve reacties op morgen!!!

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    rustig aan doen hoor Esprit, in ieder geval fijn om te lezen dat je bloeddruk en het ctg goed waren

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Weten jullie nog leuke online shops? Ik wil kleding snuffelen voor Tess en kon op kleertjes.com niet echt iets vinden.

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goed van je Esprit dat je gebeld hebt! Kalm aan doen hoor!

Daisy: Alvast heel veel sterkte voor morgen. Maak er toch een mooie dag voor jullie lieve Merel* Een hele dikke knuffel voor jullie!

Hier een drukke dag... ga er weer vandoor...

Fijne avond allemaal!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ow, ik heb haar gesmst, jammer dat ik nog geen antwoord kreeg......

13. grrr.... hier is ikke!

Net vertrokken richting kermis met zn allen (ook renes kids) en tygo alleeeeen maar huilen... Die harde muziek is niets voor hem..!
    Ben dus snel weggegaan. Zijn we patatje gaan eten, tygo weer alleen maar lastig...
    Wat zag mijn oog???
    Weer een ondertandje aan het doorbreken, het is alweer de 8ste!

Nou dat patatje werd um ook niet, ben naar huis gelopen met hem, de rest achterlatend, patatje op de kinderwagen, maar ik plakte en was nat aan alle kanten, de groene vliegjes vreten je zowat op, ben helemaal kriebelig, dus de patat is thuis zo de prullenbak ingegaan...!

Heb Tygo maar 2 boterhammen met leverpastei gemaakt, aangezien hij toch niet echt wil eten en brood eet hij bijna altijd wel... Nou ja, gooide net ook al een stuk op de grond...

Ben helemaal uit mn hum!

@ arri; nee hoor niet te nieuwsgierig, had het hier al een keer verteld. Heb ooit met mijn ex een lening gehad en na de relatie is hij gestopt met afbetalen. Ik ben nu een rechtszaak tegen hem begonnen om het geld wat hij had moeten betalen terug te krijgen.

14. @ esprit; fijn dat alles tot nog toe goed is en doe maar rustig aan...

15. @ tesske;
    buddy's ben ik ook niet. zijn we te laat voor ;) hahahaha
    die afspraak hebben de meiden met elkaar in den beginnen gemaakt ivm bevalling etc volgens mij... ze hebben elkaars telefoonnumemr dan ook enzo.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal nu snap ik 'm :D
    Jeetje Tycho heeft straks al een compleet gebit als hij 1 word joh..wel jammer van de patatjes ;)

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    fijne avond en goed weekend verder!!

Daisy, nogmaals... ik denk aan jou!! Mooie dag morgen gewenst!!

18. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Rebbel, hartelijk gefeliciteerd met MILAN!!!!!! HOERA!!!! Geniet lekker van deze bijzondere dag met alle familie en vrienden.
    Wat gaat het nu hard!!!! Over 2 maanden zijn wij al aan de beurt! HELP waar blijft de tijd.

@Chantal, voel je je alweer wat beter. Vervelend dat je gisteravond nog wat huishoudelijke klusjes moest doen. Ik heb dit jogging pak voor Bart OTTO - Baby-joggingpak, ADIDAS: Babykleding / Kindersportmode / Sport _ vrije tijd
    Deze is ook leuk Joggingpak met capuchonvest - BABY-PLAZA.NL - Stoere merken - Baby-walz - Baby-plaza Of deze met een bijpassend broekje ;) cardigan stoer! uit de lief! collectie online bestellen en veilig betalen

@Linka, oh snoepkont! (lekker he;)) Super update hoor!

@Jenny, welkom terug!

@Esprit, ik zou even bellen. Misschien is je bloeddruk wat te laag? Fijn dat je in het zh terecht kon.

@Lauwie, welkom terug. Gelukkig ging het vliegen goed! Ik Otje weer helemaal opgeknapt?

@Setteke, bedankt voor de tip! Ga volgende week maar eens even kijken.

@Daisy, morgen een bijzondere maar ook verdrietige dag. Heel veel sterkte, dikke knuf.

@Carmen, dat is een meevallertje! Lekker shoppuh! Geen idee, wat een buddy is. Ik heb er ook geen.

@Judith, wil je niet meer van die vervelende links hier neerzetten?

Reactie op de update:

@Alieke, succes met de verhuizing!

@Setteke, hoe is het met Silke en de kat?

@Binna, wij betalen €128 bij eneco (ik dacht €145 wat ik al eerder zei, maar dat klopt dus niet)

@Daisy, hoe gaat het nu met Fenne?

@Noura, doet je wasmachine het alweer?

@Duster, veel plezier op het vrijgezellenfeest! Hopelijk valt het mee

@FF, wat goed dat Britt 210gr in 1 week is aangekomen. Het koekjes dieet werkt!;)

@Rebbel, heerlijk dat alle uitslagen goed zijn! Nu gaan genieten he?

Kimm, gefeliciteerd met het behalen van je diploma!

@Schatje, wat een verschrikkelijk nieuws van je oom. Gelukkig gaat het nu weer goed. Wat knap van Djayden!

@Delilah, dat wist ik niet van gebruikte schoenen. Mijn schoonmoeder had 2e hands nike's gekocht;) (vond ze toch al niet zo mooi)

@Miranda, oei vervelend 7 hechtingen. Ik ga kijken hoor als hij bij sbs6 trauma komt.

@Arri, Bart eet geen zand of steentjes. Hij heeft het te druk met kruipen en klimmen. Sorry geen raad voor het niet eten. Bart is een vreetzak, kan me niet voorstellen dat hij geen eten wil.

@Queenbee, ik heb die slaapzak ook. had de drukknoopjes er al gelijk vanaf gepeuterd.

@Judith, sorry meid, kan niet naaien:p Hoe kan dat nou met die test. Heb al opnieuw weer getest?

@Chantico, wat een verschrikkelijk verhaal. Kan me niet voorstellen hoe je je kind kan vergeten.

@Linka, wat knap van Jeslyn hoe heb je het haar geleerd?

@Chantal, hoe is het nu?

@Petra, heerlijke meid die roos! Fijn dat alles lekker gaat op vakantie.

Hebben jullie kleintjes veel last van de warmte? Ik merk bij Bart dat zijn lontje wel wat korter is. Gelukkig gaat het slapen wel goed. Hoe liggen jullie kleintjes nu in bed? Bart heeft alleen een romper aan, misschien dat ik hem straks nog een dun slaapzakje aandoe. Het is nu 29 graden in zijn kamer:(

19. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Deel Deze Pagina