Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen!

Heb een hele drukke week gehad en de pc was iedere keer traag dus zp werkte bij mij totaal niet bah.

Hier gaat alles goed! Gisteren ff geshopt met schoonmoeder en schoonzus en drie kids (pff wel een gedoe hoor met 3 kids winkelen en dan vooral 3 kinderwagens/buggys) Werd zo gek :x van mijn schoonzus dat dit ook echt de laatste keer was dat ik mee ga winkelen. Op alles wat ik zei had ze een weerwoord. Haar kinderen doen het beter als malou. Dus zei ik bijvoorbeeld malou begint nu echt met kruipen dan had zei de opmerking oh ja Dylano (jongetje is 6 maand) begint al gelijk met kruipen. Of tandjes: Dylano heeft nog geen tandjes en toen zei ik tja maakt niet uit ja malou had ze ook pas met 6,5 mnd en toen begon zei gelijk weet je wel dat het heel slecht is als ze laat tanden krijgen? Dan wisselen ze ook later en verrotten de melktandjes eerder.....en zo ging het maar door....
    Haha sorry hoor moest het echt ff kwijt!!!!:D:D

Vrijdag test gedaan, negatief. Gisteren dus geshopt had ik de hele middag/avond last van ongesteldheid buikpijn....vanmorgen ook nog maar er is geen ongesteldheid te vinden....(als het goed is moet ik het 12 juli weer zijn) Heeft iemand dit ook weleens gehad?

Zo zal nu ff terug reageren...jeetje mina zeg....wat een geklets...:p

Ik ben begonnen op pagina 3226:

delilah: Dus zo snel al kijkers! Spannend hoor...

Tess: autopraat nee ook niks voor mij haha...proefritjes zijn altijd leuk! jeetje wat was tess klein zeg! haha een kind dat onder een spuugdoekje past....En wat heb je allemaal gekocht??? Haha salaris zeker weer op?
    Hip en wijs heeft ook leuke kleding maar grootste deel is al bijna weg door de uitverkoop...ze hadden daar harembroekjes voor meisjes zoooo leuk!!!!!

daisy: sterkte vandaag meid! dikke knuffel van malou en mij! Jeetje ben je alweer 35 weken? Wat gaat dat snel ja! Ben heel benieuwd naar de naam van je nieuwe dochter?

Toetie: Mooi dat alles zo goed bij jullie gaat! malou heeft wel last van de warmte en dat je merk je idd doordat ze een wat korter lontje heeft maar slapen gaat nog wel goed! Zeg jij dat mensen niet van die links moeten plaatsen....Wat een gave armband zeg...denk gelijk al kope kope kope....

Chantal: gaat ie alweer wat beter met je? Wel shit zeg die bijwerkingen van de medicijnen.... hey wat apart ja dat die meiden dan niet tegen je praten?? Of ben je zon bitch die uit de hoogte doet en uitstraald ik wil met niemand praten???;):D (zo kom je niet over hoor, vind je een hele lieve meid! Anders kreeg je mijn dochter natuurlijk ook niet als schoondochter!!!:D)
    Tandje 8 alweer jeetje zeg!!!:$

noura:Kadootjes helpen altijd als je kindje ziek is. Wel moeilijk lijkt me hoor je kleintje in het ziekenhuis.

Linka: leuke avond heb je gehad zo te lezen vrijdag! Super update hoor!!!!

aliekelepink: Nou heb je het overleefd de grote verhuisdag? Jij liever als ik bleh....vind thuis komen van de vakantie al zo erg....

duster: kon je het vrijgezellenfeest een beetje volhouden? en waar zijn jullie heen/geweest? (volgens mij was het 2 dagen toch?) Wat een leuke kleren voor mattijs!!!
    Rebbel: nog gefeliciteerd met milan! En natuurlijk met de goede uitslag!!!!!Leuke verjaardag gehad gisteren en wat heeft hij zoal gekregen?

sjudith: Wel shit zeg dat het weer negatief was. Maar heb je nog geen ongi gezien? heb je gisteren een beetje genoten van je vrije dag?

FF: He meid kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment tegen gaat werken hoor dat iedereen zegt dat je kind te klein is. Kop op meid! Britt is een heel mooi meisje en laat anderen maar lullen. Jij ook een hele fijne dag gewenst!

Schatje: blij dat het wat beter met je oom gaat!

miranda: Auwh....hoe ist nu met gerard? Nog last? Enne wanneer gaan we een kopje koffie doen? Jeh! laureen haar eerste tandje!!!!!

Happy: Wat goed van janna dat ze kruipt!!!!!!

arri: Tja zand heb er eigenlijk tot nu toe niet zoveel mee te maken gehad. Vind het zelf ook wel moeilijk maar ja je kunt ze ook niet altijd in de buggy houden....:D Ik denk dat ik het wel in de gaten houd maar je houd het toch niet tegen dat ze het toch een keer in de mond doen.

Met eten moeilijk doen tja....hier op dit moment ook een beetje last van. Ze eet een paar hapjes en stopt dan. Sorry heb daar niet echt een antwoord op.

ALL: als jullie bij mensen op visite gaan en buiten zitten wat doen jullie dan met jullie kindje? Ik neem iedere keer een oud broekje mee zodat ze kan kruipen alleen malou wil ook nog wel eens gaan buikschuiven maar dat lijkt me niet echt werken op bestrating...

Chantico: Vond het ook echt gruwelijk toen ik dat hoorde van dat kindje van 11 maand.....Snappen doe ik het echt niet....

Petra: Hey meid mooi dat alles zo goed gaat bij jullie!!! Geniet nog maar ff lekker van je dikke buik! Als het goed is zijn jullie nu aan het terugvliegen! Goede terugreis...(bereid je maar voor op de volle wasmanden...;))

Jenny: Fijn dat het leuk was in winterberg!!! Haha wel druk he als je kind niks anders wil als lopen...

Esprit: Hey meissie! Hopelijk voel je je gauw weer wat beter!!!

Lauwie: fijn dat jullie ook een mooie vakantie hebben gehad! Haha leuk is dat he dat ze zoveel aandacht voor die kleintjes hebben!

binna: Wat een leuke foto van silver!!!

Zo heb volgens mij iedereen gehad! Mocht ik iemand gemist hebben sorry!!!

We hebben vanmiddag verjaardag. Mn schoonvader is jarig. Ga zo ff beneden met mark (carmen zo heet jou man toch ook?) een broodje eten en dan ff de grote schoonmaak doen boven...tis hier zon bende nog van de vakantie.......:(

Iedereen een hele fijne dag gewenst?
    heeft iemand trouwens ook last van de overstromingen? Of zitten wij allemaal in het goede gebied? Hier schijnt de zon alweer goed!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  3. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @miranda wat een heerlijke foto

@miepie Silver speelt altijd buit. ook hier thuis die gaat van binnen naar buiten. dus het is gewoon niet tegen te houden dat haar kleding slijt.

4. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    binna, wat een leuke foto's! zijn jullie ook op vakantie geweest? of een dagje zwembad?

miranda, dat ziet er ook gezellig uit!

miepie, hier ook 8 tanden. ik begreep juist dat het beter is om laat tandjes te krijgen. maar hoe dan ook irritant zo'n schoonzus.

ff, hebben ze op het cb gezegd dat britt te licht is of te weinig eet? vervelend zeg. snap je het of volgt ze haar eigen curve en is het consternatiebureau gezeur?

eens kijken of de foto plaatsen gelukt is. je mag er maar weer 1 per bericht?

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    hey wat een leuke foto miranda!

6. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    arri, las nog iets over zand eten. een hapje zand of met zanderige vingers in haar mond vind ik niet zo erg. wat ik niet goed vind is als ze stenen probeert te eten. op vakantie lagen er steentjes naast het zwembad en op het strand dus we konden haar echt geen moment uit het oog verliezen.

miepie, hier ook gewoon kruipen en billenschuiven (ze doet een combi, ziet er heel raar uit) in de kleren die ze aan heeft. en meestal heeft ze 's avonds thuis dus vieze kleren aan. als we weggaan doe ik wel schone kleren aan.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier belooft het weer een prachtige dag te worden, volop zon! Vanmorgen lekker niks doen, vanmiddag op visite naar mijn oma, die is jarig. Gisteren zijn we met de kids naar het dorpsfeest geweest. Er was een kleine kermis dus ja, daar moesten we even heen. Tymen lekker in de draaimolen en Silke heeft touwtje getrokken, hihi! daarna naar de kinderdisco in de feesttent. Nou daar was niet te wezen. One Two Trio trad op, ik vond er niks aan. De kinderen moesten steeds weer gaan zitten, daar is toch niks aan? Ze willen springen! We waren algauw weer weg. Even ijsje eten en toen is Hilbrand nog even met het buurmeisje in de zweef geweest. haar ouders durven dat beide niet. Al met al leuk. We hebben als afsluiter patatjes gegeten, dus echt een kindermiddag.

@ All hebben jullie dat nou ook dat de kids zo slecht eten? Silke weigert haar groentehap gewoon steeds, helemaal als wij wat anders eten, ze wil dat wat wij hebben. Zo gisteren ook met de patat. Dus ik heb haar wat patatjes gegeven en tussendoor nog een paar happen groente erin geschoven. Met brood hetzelfde, mag blij zijn als ze een 1/2 stukje eet. Waar dat kind op groeit momenteel......:(

@ Daisy, Gefeliciteerd met Merel* haar tweede verjaardag! Ik hoop dat het ondanks het verdriet ook een hele mooie dag gaat worden vandaag! *knuffel*

@ Lauwie, leuke foto's! kan wel zien dat Ottilie veel plezier heeft gehad!

@ Binna, Leuke foto's van Silver! Die met die waterstraal is idd leuk. Ik heb ook nog even gereageerd op dat topic in de club!;)

@ Miepie, lekker zo'n schoonzus. Helaas zul je zulke moeders altij hebben, van wie de kinderen altijd alles beter kunnen! Natuurlijk mag je trots zijn op je kind, maar hé, het is geen competitie! Jammer van die test. Vaag hoor, al die klachten maar toch geen posi test! Ik neem voor Silke meestal net iets mee om buiten aan te hebben, ik hou er wel rekening mee, geen witte kleren aan enzo. Toevallig heb ik gisteren goedkope joggingbroekjes gekocht voor haar voor in de tuin/ zandbak/etc.

@ Miranda, hihi, de lol straalt eraf! Zwenbad van de Action zeker? hebben wij ook, kost niks maar wat een lol!

@ FF, ze was toch lekker aangekomen deze week? Ze doet het prima, volgt gewoon haar eigen lijntje, maar verder is ze hartstikke gezond. Helemaal goed toch!

8. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    sjudith, wat balen van je nega test!

(sorry, ik bedenk steeds weer iets dat ik gelezen heb)

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heerlijk al die zomerse foto's.

10. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    setteke, klinkt als een leuke middag

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  12. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Lief fotos!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Het wil niet om foto's te plaatsen in het onderwerp verjaardagsoutfit in de club, dus hierbij het jurkje van Silke:

View attachment 1843

Share This Page