Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Setteke wat een leuke fotos! En dat jurkje echt super! Had je die bij hm gekocht? Hier niet gezien....:(

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    aaaah wat hebben jullie veel gekletst...
    heb even gescrolled, maar ik geef het op, ik ga lekker in de zon zitten zo. anissa ligt in bed, saf is met opa en oma naar de dierentuin. maysa is op kamp en nordin scharrelt ergens rond
    en ik kwam vandaag de kamer in en anissa zat rechtop! jaaa eindelijk, zelf zitten
    en ze begint volgens mij op haar handen en knietjes te kruipen

zo ik ga de zon weer in, fijne dag iedereen

en oh zie een heel schattig jurkje

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jep! H&M. Ook niet te duur: 12,99.

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    mooie jurk setteke.....en zeker niet duur
    foto's plaatsen vind ik maar een ramp al mijn foto's zijn te groot, balen
    stuur die zon effe door naar hier
    doei

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Wat komen er weer een leuke foto's voorbij!!
    De kids liggen te bed, dus mama gaat even lounchen op de bank. Hier alweer geen zon...helaas!

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ga ikde tuin in weg zon, word anissa weer wakker, en daar is de zon weer... maar met haar buiten wilniet echt goed. ze is bang voor het gras, zal wel eng aan voelen, of kruipt overal heen en gaat dan midden in de zon liggen, en ik kan er achteraan met de parasol

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wat 'n leuke foto's allemaal. Ik heb helaas geen foto's te laten zien van de vakantie, Ard maakt alle foto's het liefst nog met 'n analoog toestel. We hebben het wel heel leuk gehad. Alleen de avonden waren echt een ramp. Lianna en Yosyp samen op een kamer, ze hielden elkaar steeds maar wakker en daardoor huilende. De laatste 2 nachten heeft Yosyp op onze kamer op de grond op een dekbed geslapen.

Vanmiddag hebben we alvast een gedeelte in orde gemaakt van Lianna d'r slaapkamer, aangezien vanaf deze week Yosyp daar ook moet gaan slapen.

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Was ik ook nog weer even te klagen :x
    Vannacht erg benauwd geweest en vanmorgen vroege dienst wat nogal chaotisch liep, toen snel naar huis om me op te frissen en om te kleden voor de BBQ met mn hele schoonfamilie.
    Had met mark afgesproken dat hij Tess tegen 1 uur naar bed zou doen zodat ze tot half 3 zou slapen en dan gezellig zou zijn op de bbq maar helaas lag tess er al om kwart over 12 in en wou madame er om half 2 alweer uit.
    Dus toen moment van bbq aan brak was Tess heerlijk jengelig en moe dus die hebben we daar geprobeerd in het bedje te leggen maar ze wou daar absoluut niet slapen en was helemaal over haar toeren.
    Hebben het boeltje maar weer ingepakt en zijn naar huis gegaan.
    Ga nu dus maar even een patatje eten... bye bye barbeque :x

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

Leuke foto's! En wat een leuk jurkje voor Silke!

@Carmen: Balen van de BBQ!

@ Lauwie: Welkom terug! Fijn dat het vliegen zo goed is gegaan!

@ Miepie: Balen dat je test negatief was!

@ All: Lekker van het weer genoten of hadden jullie noodweer? Ik wil de heel graag bbq-en, niet gedaan omdat de voorspellingen niet super waren....had dus mooi gekund... Nou ja volgende keer maar weer.

Olivier is al 2 dagen erg jengelig, zal wel van het weer komen en volgens mij ook een sprongetje, hij was zelfs chagerijnig (?). Hadden we nog nooit meegemaakt!

Vanmiddag nog een fietstochtje gemaakt naar de hertjes, 10 km gefietst in deze hitte...pffff!!!

Vanavond lekker op de bank met een film, heerlijk! Fijne avond!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    En even reageren op de rest :D

@ Toetie: Ik merk aan Tess niet echt dat ze qua gedrag last van de warmte heeft, ze is wel al weer een dag of 3 erg kortademig en dat wijd ik wel aan de warmte. Hier in huis is het niet echt warm en zo nodig zetten we de airo even aan. Op haar kamertje is het ook niet echt warm en ze slaapt in haar romper + slaapzak+ dekbedovertrek + dekentje. ( sprei)
    Wat een leuke armband! Wanneer ben je jarig?

@ Linka, kan je man ook goed praten of hij niet zo?
    En heeft Jeslyn wel goede oren?

@ Binna, nu snap k het buddyegebeuren, dankje!
    Pff in je trouwjurk..kan me voorstellen dat dat bloedheet moet zijn geweest. leuke foto's van je meisje hoor..die zwembad foto's had ik al op je hyves gezien.

@ FF, haha ik lag om die tijd gisteravond idd al lekker in bed.

@ Lauwie, welkom terug ;)
    Met Tess gaat het goed hoor, ze is wel n beetje benauwd zoals ik eerder al schreef en ik heb het idee dat het bultje veranderd is maar verder is ze zo gek als een cent en de hele dag vrolijk en aan het lachen.
    Hoe is het daar? Leuke foto 's hoor

@ Miepe, jeetje wat een onderneming met 3 wandelwagens de stad in.. ik vind met 1 al een vreselijke opgave. Wandelgangen zijn vaak net te smal of er staan weer ergens dozen in de weg ofzo
    Of Tess trekt weer eens iets mee wat vervolgens op de grond valt
    Fijn zo'n schoonzus.. niets van aantrekken hoor, malou doet het toch hartstikke goed?
    Enne mijn man heet idd mark :D
    Had je mn sms nog gehad trouwens? Heb een nieuwe telefoon en snap er nog niet zo veel van hahaha

@ Miranda, geweldig leuke foto's zeg!

@ Set, leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad.
    Hier word op het moment ook erg slecht gegeten, het enige dat er wel met smaak in gaat zijn stukjes vers fruit.
    Maarja zelf heb ik ook niet zo heel veel zin aan eten met deze temperaturen. Wat een pretfoto's weer en ik vind het jurkje erg leuk!

@ Chantal, meis hoe is het met je? Hoe zit je met je werk aankomende week ivm daten tussen Mr & mrs T

@ Noura, hoera voor anissa!!

@ Puck, pff 10 km fietsen.. knap hoor.
    Hier was het mooi weer en helaas nog steeds geen regen. Had gister wel regen verwacht maar er kwam niets dus ga zo zelf nog maar even de planten in de tuin sproeien ;)

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ All, even een vraagje;
    Ik heb zelf het idee dat het knobbeltje van Tess wat harder word, mark en mn moeder hebben gevoeld en weten niet of het veranderd is.. nou zegt mn moeder dat ik gewoon ff de kinderarts moet bellen voor de zekerheid maargoed ik wil ook niet voor pietsnot die kant op want misschien zie ik wel gewoon spoken..

Wat zouden jullie doen? Afwachten of toch even bellen ?

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Tesske: Wij wonen net buiten het regengebied hahaha... Mijn man is de tuin ook al aan het sproeien, het is kurkdroog.

En het fietsen was wel leuk (als we in de bossen fietsten!) maar erg warm. Was blij dat we weer thuis waren hahaha!

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik zou gewoon bellen voor de zekerheid hoor, als je twijfelt of het verandert is. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust!

14. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    zo we zijn weer thuis
    Britt ligt uitgevloerd op bed
    en man lief ligt op tuinstoel in avondzon
    ik ben helemaal hyper...net mn huis opgeruimd!
    het was gezellig op het festival.....Britt heeft poffertjes gegeten. Ik zou het anders nooit gegevn hebben, maar ze trok het zo wat uit de anderen hun handen. En ja wel hoor het ging er in als......:D
    hahhhahhah\
    Thuis nog een klein beetje gedronken en toen heb ik haar maar naar bedje gedaan.....

tesske: meid wat jammer van je BBQ, ik heb by the way net weer wat besteld bij olliewood. Maatje 74 en 80 ...najaar/ winter!!! Erg leuk!! Ik zou zeker bellen hoor naar de KA. vragen staat vrij toch je hoort het vanzelf wel wat zij er van vinden! gewoon doen hoor, schroom je niet, daar zijn ze voor!

puck: 10 km fietsen, petje af hoor!! pufff ik zou acuut zadelpijn hebben!!!

sjorsje: wat vervelnd dat ze zo slecht hebben geslapen op vakantie....ze moeten er toch maar aan wennen. Straks als die kleine er is slapen ze samen???

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Carmen, jawel hij kan wel praten hoor ;) maar niet zoals ik. En Jeslyn en Myrna zijn horend, wij hebben geen erfelijks gen hoor ;) Belangrijkste is dat ze gezond zijn!

Balen van BBQ, bah!

Wij hebben bij buren pannenkoeken gegeten, nou ik ben niet braaf geweest, weer magnum (gelukkig kleintje) gegeten en bij 2 vrienden op bezoek geweest, ze wonen beiden in Alphen aan de rijn kwam goed uit om bij iedere vriendin langs te gaan.... ene moet nog 3,5 week te gaan om te bevallen, spannend!

Nou fijne avond verder, ik ben niet zo happy dit momentje, maar goed komt goed ;)

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ FF haha hadden we het net afgelopen week op msn over kindjes gehad die je de dingen wel uit de mond kunnen kijken... doet die lieve Britt het bij de poffertjes! Heel fijn natuurlijk dat de poffertjes erin gingen en wou ze daarna nog wel bv?

@ Jeslyn, Gelukkig maar dat de oren van je meiden naar behoren werken :D

Ik schei er mee uit voor vandaag, ga ff snel afspoelen onder de douche en duik mijn bed in.

Trusten voor straks meiden!

17. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    truste voor straks......
    er ging nog een beetje drinken in. Niet veel maar al bij al genoeg voor vandag vond ik. Ze was zo moe, dat ik het zielig vind om haar straks nog een wakker te maken voor wat te drinken....
    Ik vond het zo mooi om te zien dat ze echt de happen uit die meisjes hun mondje keek./ Ik wist niet wat ik zag!!!!!!:$
    doei

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    op de valreep wil ik Daisy nog even laten weten dat ik aan haar gedacht heb op deze bijzondere dag!

Wij zijn weer heelhuids thuis en ik heb even gauw door de tekst gescrollt. Vakantie is leuk hoor, maar thuiskomen is toch ook altijd weer fijn.

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo dames,

we zijn vanmiddag teruggekomen van het vrijgezellenfeest en ik ben echt kapot. We hebben met 16mannen en 18 vrouwen in een boerderij "geslapen" :x

Ga nu dus snel m'n bed opzoeken :)

Liefs Silvia

20. Hallo dames...
    Wat een dag, ben op en moet nog even wat werken, want morgenmiddag nog even naar het ziekenhuis dus dan heb ik er geen tijd voor!

@ carmen: ik kan dinsdag en de rest van de week moet ik helaas, snif snif, overdag werken en anders dan in het weekend weer... Ik weet niet hoe jij met je rooster zit?

Jammer van je BBQ vanmiddag... Dagen lopen niet altijd zoals we ze gepland hebben he!!!

@ all; Meiden wat een mooie en zomerse fotos zie ik weer voorbij komen zeg, echt helemaal prachtig!!!

@ toetie; ja die adidas zijn ook leuk... Zat zo te twijfelen omdat ik zoiets had, wil gewoon ff een goedkope voor de autoreis, maar die adidas zijn ook erg leuk en mn vriend vond ze ook heel mooi dus die had zoiets van, ja doe m dan gewoon vaker aan, ja waarom ook niet eigenlijk!
    Kijk nog ff.... Twijfel nog...

@ all; die vroegen hoe het met me ging:
    Sinds gister gestopt met de bloeddrukmedicijnen. Op zich gaat het wel goed. Beter dan vrijdag!!
    Vandaag wel weer beetje duizelig, maar ja met die hitte is dat niet zo raar.
    Als het goed is wordt er dinsdag een nw recept gefaxt voor een lagere dosis en dan kan ik daar me beginnen....

Bleh, moet ongi worden en het doet me van onder gewoon al zeer erbij.... Maar het heeft nog niet echt doorgezet...
    Als ik me buik zo voel, zal dat vannacht wel worden....

---------------------------------------------------

Vandaag hebben we de volwassene optocht gekeken, was heel er leuk, supergeslaagd en supermooie praalwagens weer. Hoe sommige het toch maken, ongelooflijk!
    Tygo kon er helemaal tegen, was gewoon lekker aan het rondkijken, klimmen op mama en verder iederen een boze blik aan het geven, hahahaha, was nog aan het sjansen met een meisje die 2 dgn jonger is als hem. Zit een stel in het vriendengroepje van de vriend van René en die is 2dgn na mij in het ziekenhuis bevallen, toen ik mij stond te douchen in het ziekenhuis, hoorde ik hem op de gang bellen dat ze een dochtertje hadden, was wel grappig. Hij heeft het goed uitgehouden...

En bij het eten, maakte hij een heel grappig geluid en ging lachen, dus wij lagen helemaal in een deuk (ook de kids) en toen had Tygo in de gaten dat ie grappig was, nou de hele tijd onder het eten, deed ie gekke geluiden maken en er dan zelf om lachen, hahahaha!!!

----------------------------------------
    Vreselijk ik ben helemaal stijf...

Ik ga ant werk!

Deel Deze Pagina