Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi allemaal,

Sorry maar heb niet zoveel tijd gehad om hier te komen en ben ook heel erg moe haha..

Mijn oom is inmiddels overgeplaats naar psychiatrisch ziekenhuis en daar krijgt hij hulp! Maar hij is helemaal bij en praat gewoon hij wilde graag naar huis maar dat kan natuurlijk niet..

Voor de rest gaat het wel goed hier eigenlijk.. ik heb nog weinig bijgelezen maar zag dat juud eerst een licht positieve test hebben en toen weer nega :(
    Wat vervelend dat het zo onzeker is..

kusjes

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zoooo, half gescrold en half gelezen :)

Wat een heerlijke zomerse foto’s!

Linka, dank voor de update!

Juud, ik wilde je feliciteren omdat ik ook echt een streep zag, maar nu lijkt het toch niet zo te zijn… Het is jullie zo gegund dat het snel lukt! Ga je nog een keer testen of ben je alsnog ongesteld geworden dat je banner weer op 1 staat?

Chantal, waar zit die historybrush dan? In Fix Photo / Color saturarion kan ik m zwart/wit krijgen (geen sepia trouwens), maar dan kan ik niet verder meer. Of heb ik die optie niet, omdat ik zo’n gratis pakket heb en niet de uitbreiding waar je voor moet betalen?

Foto’s en filmpjes op hyves kan ik jammer genoeg vaak niet kijken, omdat ik zelf geen hyves heb…

Arri, hier wordt ook opeens eten geweigerd: brood. Na drie dagen weigeren (twee keer thuis en ook een keer op de opvang, dus het lag niet aan ons ;)) hebben we de stukjes allemaal voor haar neer gelegd (ipv haar te voeren) en toen ging er in no time een hele boterham in. Blijdschap alom. De dag erna werkte dezelfde truc niet meer. Ik denk dat het een combinatie is van een tandje dat doorkomt (ze knauwt veel op haar vingers), toch echt de fase ‘zelluf doen’ die is begonnen en het warme weer (dan heb ik ook altijd minder trek). We doen inderdaad net als jij niet direct na het (geweigerde) eten een fles of iets anders geven. Weigeren = geen eten (en dan later een iets grotere fles...). Verder probeer ik er geen probleem van te maken. Ze zal wel weer gaan eten als ze honger heeft. Vooralsnog is ze er niet minder vrolijk onder en ze slaapt ook gewoon goed (*afkloppen*) Het zal hopelijk snel wel weer bijdraaien.

Lauwie, fijn dat het met Otjes oren goed is gegaan! Gelukkig maar dat je niet bent thuis gebleven :)
    Ik weet niet of je teruggelezen hebt en of je vraag over het slaan tegen het hoofdje nog staat, maar dit heb ik er vlak voor je vakantie op geantwoord: Ise doet dit ook soms. Volgens mij probeert ze dan met haar hoofd objecten te bevoelen (of voelen hoe die op haar hoofd komen), maar is haar coƶrdinatie nog niet helemaal tiptop, waardoor het een beetje op slaan lijkt. Ze kijkt er altijd heel geconcentreerd bij, dus ik interpreteer het niet als iets ongezonds

Daisy, hebben jullie een goede dag gehad vandaag? Hebben jullie iets bijzonders gedaan om de geboorte van Merel* te herdenken?

FF, heerlijk dat Britt zo goed gegroeid is de afgelopen week!

Setteke, wat een schattig jurkje! Het is dat ik het morgen heel druk heb, anders was ik ook even naar H&M gegaan om het te halen!

Tesske, ik zou gewoon even bellen en erbij zeggen dat je zelf niet zeker wist of je hier wel voor moest bellen. Kunnen zij een deskundige inschatting maken, dat kunnen wij geen van allen. Beter te vaak gebeld dan te weinig, al is het maar voor je eigen nachtrust.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

wat een leuke foto's weer
    wij hebben gebbq nou weet het gelijk weer. meteen buik krampen en vaak wc bezoek. tis ook helemal niet goed voor mij met me spasties darm.

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, superleuk jurkje idd!

noura, knap van anissa! vermoeiend zeg, zo met je parasol slepen.

sjorsje, waar ben je geweest op vakantie? wij sliepen met otje in 1 kamer. was ook niet ideaal. als ze wakker werd ging ze naar ons zitten lachen ipv verder slapen. hoop dat ze er snel aan wennen als ze straks ook samen op 1 kamer slapen.

lique, lekker gechilled?

tesske, balen van de bbq. ik zou voor de zekerheid ff bellen en vragen wat zij ervan vinden.

puck, 10 km!!! wat goed! je bent echt goed bezig met je gezondheid, he?

ff, britt vetmesten met poffertjes? :D leuk dat ze zo zat te smullen!

linka, knuffel!

petra, gezellig dat je er weer bent! hebben jullie het leuk gehad?

duster, hoop dat je lekker slaapt!

chantal, hoop dat je je met nieuwe dosis snel beter voelt!

schatje, al bijna naar de vk zie ik. leuk! wat een naar verhaal van je oom.

chantico, dank voor je antwoord over het op je eigen hoofd slaan. inmiddels doet ze dit niet meer maar trekt ze aan haar haar en krabt ze op haar hoofd. vraag me af of ze jeuk heeft maar ik zie er niets aan. ze doet het vooral 's avonds of als ze moe is, dus misschien een nieuwe gewoonte (eerst wreef ze meer in haar ogen) maar het ziet er niet leuk uit.
    hoe gaat het met jou en ise?

daisy, ben je de dag een beetje doorgekomen? hebben jullie nog iets speciaals gedaan?

we hebben vandaag een van de strandfoto's op canvas besteld. kan niet wachten tot ie er is!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, vervelend zeg! gaat dat meestal snel weer over? hoop dat je er niet van wakker ligt!

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Haha, Lauwie is terug en weer lekker laat op het forum!
    Slaap lekker meiden!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    :D
    truste!

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Lauwie,ow ben erg benieuwd naar de foto op canvans,lijkt me erg mooi!!
    Mooie foto's hoor!!
    Wat wordt Otje toch groot heh.

@Miranda,mooie zomerse foto's zeg,heerlijk!
    Nog bedankt voor je lieve berichtje op onze site!

@Binna,das vervelend meis dat je zo'n last van je buik hebt,hoe gaat het nu?
    Jullie ook nog bedankt voor je lieve bericht op onze site!!

@Tesske,ik zou ook altijd even bellen,beter teveel bellen dan te weinig hoor!!

@Petra,welkom terug weer!!
    Hoe is het met beebje en Roos??
    Buikje goed gegroeid?
    Foto?????????????????

@Noura,goed joh van Anissa,zie je komt allemaal vanzelf;)
    Laat ze wat vaker meelezen hier,hahaah....
    Lekker rustig dagje voor jou gister dus,heerlijk.

@Setteke,leuk jurkje joh!!
    Wij zijn ook geslaagd voor jurkjes voor de 1e verjaardag,zal ook ns een foto maken..
    Hoe ist met je blaasjes??

@Chantal,hoe voel je je nu??

@Linka,dikke knuff...

@Duster,zwaar dagje gister??

@Chanti/Lauwie,we hebben het een klein beetje gevierd dat we 2 jaar geleden papa en mama zijn geworden van Merel*...
    We hadden taart in huis en de opa's en oma's zijn geweest,verder wilden we eigenlijk uit gaan eten maarja de vermoeidheid liet het niet toe,van de week gaan we gezellig met zn viertjes uit eten..
    --------------------------
    Nou kan ik uitslapen,ben ik om 6u wakker,pffff....
    De babykamer is zo goed als klaar alleen nog aankleden,zal straks foto's maken.
    Ook de uitnodigingen voor de meiden de 1e verjaardag zijn gemaakt en hoeven alleen nog maar uitgeprint te worden dan kunnen ze morgen op de bus!
    De geboortekaartjes zijn ook binnen,heb een doos voor Fenne en Linne klaarstaan m,et alle versieringen en ga zo een doos klaarzetten voor de versieringen van ons beebje..
    En mn tas pakken!!!
    Dan heb ik het volgens mij,volgende week maandag komen mn tante en moeder poetsen,ff heel het huis aan kant,heerlijk!!!
    En dan....ben ik er klaar voor,hahahahah....

Ligt iedereen nog op bed?????

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal!

Heb een lekker druk weekend gehad.
    Man en kind net de deur uitgewerkt en ik ga nog een gat in de dag slapen en dan een late dienst draaien!
    Daarna 5 dagen vrij...jeeeeeeeeeeeeej!

@ Daisy, hoe was de dag gisteren? Nog wat speciaals gedaan?
    Jeetje je meiden ook al bijna 1!

Wat gaat het hard met onze kiddo's! Ik vind dit jaar zo bizar snel voorbij gegaan!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

sorry nog helemaal geen tijd gehad om te komen posten na milan zijn 1e verjaardag! en nu moet ik gaan werken..
    maar hij en wij hebben een hele leuke dag gehad! ook het shirtje kwam erg leuk aan bij iedereen! :D

ik kom vanavond even verder kletsen en bijlezen!

fijne dag allemaal!

liefs rebbel

11. Good morrrning!

Nou ik heb een brakke nacht gehad zeg....
    Tygo werd zo tegen half 1 wakker en begon te huilen... Had hem even getroost weer in bed, maar meteen weer huilen, als ik hem vast had, was ie zich aan het overstrekken (last van zijn buikje dan???) Heb eerst wel een half uur op zn kamer staan wiegen, in bed, maar helaas, meneer begon meteen weer te huilen, dus maar meegenomen naar bed. Daar was hij

(time-out: tygo loopt te jengelen, zit ie op zn knietjes bij de trap, met 1 hand op de kinderwagen en 1 hand tegen de trap omdat ie zich op wil trekken....)

Daar was hij nog wat onrustig en druk, trappelen met de voetjes, hard schudden met zn hoofd (doet ie als ie moe is en in slaap wil vallen) Uiteindelijk werd ie wel rustig en heb ik hem weer teruggelegd, gelukkig is hij toen ook weer gaan slapen...

Maar ja, met die hitte, kwam ik de eerste tijd niet meer in slaap!
    -------------------------------------------------------------

Ok, ik doe dit even uit het blote hoofd hoor:

@ setteke; fantastisch jurkje heb je gekocht zeg, echt heel erg leuk!!!

@ daisy; ik hoop dat gister een fijne dag is geweest, jammer van het uiteten, maar goed, het is bloedheet, je bent hoogzwanger, dan is het niet zo vreemd dat je vermoeid bent.
    Al is uit eten ook gewoon wel weer lekker he ;)
    Ik ben erg benieuwd naar het kamertje!!!

uhm... Ok dit was het alweer uit mn blote hoofd...

Oh en @ tesske; ik zou ook gewoon de KA bellen hoor, better safe than sorry, ik twijfelde ook wel is, maar RenƩ zegt ook altijd, bellen kan geen kwaad....

Er zit hier iemand in de loopstoel naast me te jammeren en aan mn shirt te trekken...
    Trouwens meneer doet Kiekeboe! Als wij het doen en hem dan het doekje geven, gaat ie er zelf mee door!

ok, bedtijd.... en voor mij werktijd....

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen,

Kom ff binnen....

mijn moeder weet het nu van mijn zusje! Nu nog Myrna, ik ga niet vertellen, dat mag mijn zusje wel doen!

Nou fijne dag verder...

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@daisy fijn dat jullie een mooi dag hadden gisteern

@rebbel wat leuk dat iedereen super reageerde

@linka spannend voor myrna

@chantal balen van zo'n nacht hoop dat ie nu even lekker slaapt

@juud slaap ze en werk ze vanmidag

@teske zou ook even bellen

@lauwie ben benieuwt hoe je linnen doek wordt. en welke foto heb je gebreukt.
    Wij waren een weekje naar centerparcks

@petra welkom terug.

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen!

Heb een hele drukke week gehad en de pc was iedere keer traag dus zp werkte bij mij totaal niet bah.

Hier gaat alles goed! Gisteren ff geshopt met schoonmoeder en schoonzus en drie kids (pff wel een gedoe hoor met 3 kids winkelen en dan vooral 3 kinderwagens/buggys) Werd zo gek :x van mijn schoonzus dat dit ook echt de laatste keer was dat ik mee ga winkelen. Op alles wat ik zei had ze een weerwoord. Haar kinderen doen het beter als malou. Dus zei ik bijvoorbeeld malou begint nu echt met kruipen dan had zei de opmerking oh ja Dylano (jongetje is 6 maand) begint al gelijk met kruipen. Of tandjes: Dylano heeft nog geen tandjes en toen zei ik tja maakt niet uit ja malou had ze ook pas met 6,5 mnd en toen begon zei gelijk weet je wel dat het heel slecht is als ze laat tanden krijgen? Dan wisselen ze ook later en verrotten de melktandjes eerder.....en zo ging het maar door....
    Haha sorry hoor moest het echt ff kwijt!!!!:D:D

Vrijdag test gedaan, negatief. Gisteren dus geshopt had ik de hele middag/avond last van ongesteldheid buikpijn....vanmorgen ook nog maar er is geen ongesteldheid te vinden....(als het goed is moet ik het 12 juli weer zijn) Heeft iemand dit ook weleens gehad?

Zo zal nu ff terug reageren...jeetje mina zeg....wat een geklets...:p

Ik ben begonnen op pagina 3226:

delilah: Dus zo snel al kijkers! Spannend hoor...

Tess: autopraat nee ook niks voor mij haha...proefritjes zijn altijd leuk! jeetje wat was tess klein zeg! haha een kind dat onder een spuugdoekje past....En wat heb je allemaal gekocht??? Haha salaris zeker weer op?
    Hip en wijs heeft ook leuke kleding maar grootste deel is al bijna weg door de uitverkoop...ze hadden daar harembroekjes voor meisjes zoooo leuk!!!!!

daisy: sterkte vandaag meid! dikke knuffel van malou en mij! Jeetje ben je alweer 35 weken? Wat gaat dat snel ja! Ben heel benieuwd naar de naam van je nieuwe dochter?

Toetie: Mooi dat alles zo goed bij jullie gaat! malou heeft wel last van de warmte en dat je merk je idd doordat ze een wat korter lontje heeft maar slapen gaat nog wel goed! Zeg jij dat mensen niet van die links moeten plaatsen....Wat een gave armband zeg...denk gelijk al kope kope kope....

Chantal: gaat ie alweer wat beter met je? Wel shit zeg die bijwerkingen van de medicijnen.... hey wat apart ja dat die meiden dan niet tegen je praten?? Of ben je zon bitch die uit de hoogte doet en uitstraald ik wil met niemand praten???;):D (zo kom je niet over hoor, vind je een hele lieve meid! Anders kreeg je mijn dochter natuurlijk ook niet als schoondochter!!!:D)
    Tandje 8 alweer jeetje zeg!!!:$

noura:Kadootjes helpen altijd als je kindje ziek is. Wel moeilijk lijkt me hoor je kleintje in het ziekenhuis.

Linka: leuke avond heb je gehad zo te lezen vrijdag! Super update hoor!!!!

aliekelepink: Nou heb je het overleefd de grote verhuisdag? Jij liever als ik bleh....vind thuis komen van de vakantie al zo erg....

duster: kon je het vrijgezellenfeest een beetje volhouden? en waar zijn jullie heen/geweest? (volgens mij was het 2 dagen toch?) Wat een leuke kleren voor mattijs!!!
    Rebbel: nog gefeliciteerd met milan! En natuurlijk met de goede uitslag!!!!!Leuke verjaardag gehad gisteren en wat heeft hij zoal gekregen?

sjudith: Wel shit zeg dat het weer negatief was. Maar heb je nog geen ongi gezien? heb je gisteren een beetje genoten van je vrije dag?

FF: He meid kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment tegen gaat werken hoor dat iedereen zegt dat je kind te klein is. Kop op meid! Britt is een heel mooi meisje en laat anderen maar lullen. Jij ook een hele fijne dag gewenst!

Schatje: blij dat het wat beter met je oom gaat!

miranda: Auwh....hoe ist nu met gerard? Nog last? Enne wanneer gaan we een kopje koffie doen? Jeh! laureen haar eerste tandje!!!!!

Happy: Wat goed van janna dat ze kruipt!!!!!!

arri: Tja zand heb er eigenlijk tot nu toe niet zoveel mee te maken gehad. Vind het zelf ook wel moeilijk maar ja je kunt ze ook niet altijd in de buggy houden....:D Ik denk dat ik het wel in de gaten houd maar je houd het toch niet tegen dat ze het toch een keer in de mond doen.

Met eten moeilijk doen tja....hier op dit moment ook een beetje last van. Ze eet een paar hapjes en stopt dan. Sorry heb daar niet echt een antwoord op.

ALL: als jullie bij mensen op visite gaan en buiten zitten wat doen jullie dan met jullie kindje? Ik neem iedere keer een oud broekje mee zodat ze kan kruipen alleen malou wil ook nog wel eens gaan buikschuiven maar dat lijkt me niet echt werken op bestrating...

Chantico: Vond het ook echt gruwelijk toen ik dat hoorde van dat kindje van 11 maand.....Snappen doe ik het echt niet....

Petra: Hey meid mooi dat alles zo goed gaat bij jullie!!! Geniet nog maar ff lekker van je dikke buik! Als het goed is zijn jullie nu aan het terugvliegen! Goede terugreis...(bereid je maar voor op de volle wasmanden...;))

Jenny: Fijn dat het leuk was in winterberg!!! Haha wel druk he als je kind niks anders wil als lopen...

Esprit: Hey meissie! Hopelijk voel je je gauw weer wat beter!!!

Lauwie: fijn dat jullie ook een mooie vakantie hebben gehad! Haha leuk is dat he dat ze zoveel aandacht voor die kleintjes hebben!

binna: Wat een leuke foto van silver!!!

Zo heb volgens mij iedereen gehad! Mocht ik iemand gemist hebben sorry!!!

We hebben vanmiddag verjaardag. Mn schoonvader is jarig. Ga zo ff beneden met mark (carmen zo heet jou man toch ook?) een broodje eten en dan ff de grote schoonmaak doen boven...tis hier zon bende nog van de vakantie.......:(

Iedereen een hele fijne dag gewenst?
    heeft iemand trouwens ook last van de overstromingen? Of zitten wij allemaal in het goede gebied? Hier schijnt de zon alweer goed!

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    He? Was net bezig met een bericht te typen maar nu komt het bericht te staan die ik zondag had gestuurd....Ik maak tegenwoordig een bericht in word en dan kopieer ik hem hier naar toe denk dat ik de verkeerde heb gepakt....maar nu is de andere bericht weg...
    Ik en computers....werken heel goed...ahum...:)

Tess: heb je sms gehad hoor!

16. @ miepie; hahaha!!!
    Ik dacht ook al, heb een mega deja vu gevoel!

Als ik wegga, is er altijd wel een kleed of neem ik het me en laat ik hem daarop spelen...Het is me nog niet gebeurd dat ie wegtijgerde, maar goed, hij was er toen ook nog niet zo fanatiek in...!

oh en ik ben best wel een bitch met een autoritaire uitstraling, hahaha ;)

Neh, ik heb op zich geen vriendelijk gezicht als ik niet lach, dat hoor ik wel vaker, maar ja met tygo op de arm lach ik best wel veel, dus... dat kan het niet helemaal zijn... toch???
    Maar gister ging het trouwens alweer beter!

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    NOg een poging dan.....

Tess: ik zou wel even bellen! Zoals anderen ook zeggen beter te veel dan te weinig!

Juud: Kan je dan wel uitslapen met dit weer? Alvast werkse voor vanmiddag!

Daisy: fijn dat je een leuke dag hebt gehad gisteren! Heerlijk zeg dat ze komen schoonmaken bij je! Heb je zelf het idee dat de baby eerder komt of niet?

binna/linka: Goeiemorgen! Lekker geslapen?

chantal: He meid vervelend zeg dat je zon brakke nacht hebt gehad!
    En dan ook nog werken...blegh. Hier ook kiekeboe. Malou doet het zelf met haar jurkje...heel grappig.

zo ff weer werken...

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Tymen is op de psz (nog 1 week en dan vakantie) en Silke ligt weer in bed. Wat een hitte zeg! Bij de kids in de kamer was het 27 graden en ik krijg het niet koeler! Hier beneden in huis ook nog steeds 24 graden! Gistermiddag naar mijn oma geweest. Jemig, wat was Silke eenkennig! Ze wilde alleen bij mij zijn, zelfs papa was niet goed! Gelukkig heeft ze uiteindelijk toch nog even met mijn nichtjes gespeeld in het gras. Eten was weer drama. Wij hadden een broodje hamburger met allerlei lekkere gezonde dingetjes erbij dus voor madam een potje. Moet je denken. Misschien tien hapjes en toen wilde ze niet meer! Stukje vlees, stukjes komkommer, tomaat enzo dat wilde ze wel. Ja, zo lang het maar hetzelfde is als wat wij eten. Ik zei al tegen Hilbrand, ik ga ook geen potjes meer voor haar opwarmen, kan het elke keer weggooien, dan moet ze maar zoveel mogelijk met ons mee-eten.

@ tesske, ik zou wel even bellen. Better safe than sorry, toch?

@ Binna, jammer dat je zo'n last van je darmen moet krijgen door die bbq! gaat het alweer wat beter?

@ Lauwie, kan best dat Ottilie dat doet door vermoeidheid. Veel kinderen zitten aan hun oortjes te friemelen als ze moe zijn, maar ik heb wel vaker gehoord van kindjes die aan hun haartjes trekken.

@ Daisy, de blaasjes zijn er nog steeds en jeuken dat ze doen! Jeetje meid, je schiet echt op nu! Weten jullie al of het natuurlijk bevallen wordt of een ks? Hoe zijn Fenne en Linne eigenlijk geboren?

@ Juud, al ongi?

@ Chantal, pff wat een nacht! Mannetje zal ook wel last hebben van de warmte.

@ Miepie, ik had ook al zo'n deja vu gevoel hahaha!

Nou, ik moest maar eens gaan stofzuigen, voor het weer te warm is....

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dit armbandje heb ik trouwens besteld voor Silke voor haar eerste verjaardag: Sassie Design - babysieraden, kindersieraden en jongenssieraden

Ze had altijd al een armbandje om, zo'n een met een naamplaatje, is ze die niet 1 van de afgelopen dagen verloren? We wilden haar sosiweso een nieuw armbandje geven omdat die andere langzaamaan aan de kleine kant werd, maar nou is hij weg! Baal er zo van! heb al overal oproepjes geplaatst enzo...

20. @ miepie, ik zie het al helemaal voor me, maloe die dr jurk omhoog trekt, kiekeboe! Hahahaha!!!
    miepie waar woon je? Omdat je het laatst over de ikea had, had ik het idee dat we bij elkaar in de buurt wonen?

@ setteke; nog 1 weekje en dan heeft tymen ook vakantie!
    En potjes, ik heb over het algemeen zo'n 2 a 3 stuks in de kast als back-up. voor de rest eet hij of met ons mee of ik haal iets uit de vriezer, van wat we eerder hebben overgehouden en dan eet hij dat, potjes wil ie op zich wel weer, heeft ook een fase gehad dat hij het niet wilde, maar dan wil ie ook nog is met ons mee eten! En hij eet alleen de 6 mnd potjes, 8 maand moet ie niet hebben... Dus ja dan maar met ons mee eten....
    Werkt goed!

En wat een geweldig armbandje, erg mooi zeg!

Iemand anders had ook nog een armbandje laten zien, Toetie he? MEt die naamplaatjes, ook erg leuk!

Maar ja, me have not a girl...
    snif snif...
    Ik heb een hele mooie ketting met medaillon en letter T eraan van Pilgrim, is gewoon een goed sieraden merk, heb het nog geen jaar en het begint aan het medaillon al af te bladeren... Baal erg, ga denk ik maar is een mailtje sturen hoe dat kan!

Deel Deze Pagina