Ik zit net op die site met armbandjes te kijken en ben helemaal verliefd. Maar de letter E is niet leverbaar! Weet iemand nog een andere site met armbandjes? Ik wil Vera namelijk ook een nieuw armbandje geven voor haar verjaardag.
@ QueenBee: Zo wat goed zeg van Britt! Wow! @ Petra, Lauwie en Clautje: Welkom terug! Fijn dat jullie allemaal zo'n fijne vakantie hebben gehad, heerlijk! En jullie kunnen wat weer betreft hier gelijk weer "aanschuiven" 8)! @ Miepie: Jammer dat de test negatief was... Wat een leuke schoonzus heb jij, niets van dat gezeur aantrekken! @ Chantal: Balen zo'n brakke nacht...Was het ook nog zo lekker warm? Bleh, niets aan! En wat shit van de auto zeg! @ Setteke: Eet Silke wel goed als ze met jullie mee mag eten? Misschien vindt ze de potjes gewoon vies?Ik zou ook stoppen met de potjes als ik jou was, zonde om dat elke keer weg te gooien... @ Daisy: Wat heb jij lekker geslapen! Houd je het nog een beetje uit met de warmte? En alle andere zwangere meiden: Houden jullie het ook nog vol met deze warmte? @ Happy: Dank je voor het updaten van de lijst! Ik ga even wat eten en lekker zitten. Ben al druk geweest in huis vanmorgen dus vanmiddag lekker niets doen! Vanavond naar Ikea, we gaan kijken naar een andere keuken en die van Ikea kun je zo fijn indelen naar eigen wensen.
Soow hé, ik ga zo ook maar siesta houden geloof ik pfff! Silke heeft de smaak ook te pakken. Kan sinds een paar dagen zelf gaan zitten, probeert op haar knietjes te kruipen, probeert weer te gaan staan! @ Clautje, ik had dus hetzelfde probleem met de letter E en heb haar erover gemaild. Ze zei dat de letter E vlak voor haar vakantie binnen komt. Ze heeft vakantie vanaf de 15e, maar gaat pas de 20e weg, dus alle bestellingen die voor de vakantie binnenkomen worden nog gemaakt en verzonden! @ Daisy, wow! Weet je zeker dat het niet weer stiekem twee zijn.......? (Flauw, maar jeetje, wat een buik!) Zou mooi zijn als je meisje vanzelf draait of gedraaid kan worden. Maar ik hoor wel vaker dat als ze eenmaal eigenwijs zijn, ze eigenwijs blijven.... @ Queenbee, hoera voor Britt! @ Puck, momenteel eet ze alleen maar slecht, maar dat zal de warmte wel zijn. Ik heb ook niet zo'n honger. Maar inmiddels zijn al die vetjes die ze had bijna weg en zie je zelfs haar ribbetjes! Ze at eigenlijk altijd al met de pot mee, maar als wij iets eten wat ze eigenlijk nog niet mag krijgt ze een potje. Maar dat weigert ze dus, ze wil wat wij hebben. Nou ja, als ze 11 maanden is zeggen ze op het cb dat ze alles mag eten, dus wij beginnen daar maar vast en beetje mee! Hoera voor Olivier! @ Chantal, jeetje, kut van die auto! Hihi, handige man in huis! @ Petra, hehe, weer lekker thuis! Geniet van je eigen bedje! Ik upload de foto met photobucket op formaat medium. Vervolgens maak ik een bijlage door op de paperclip te klikken bovenaan je berichtveld. Je kunt dan de directe link van je foto in het balkje zetten en dan uploaden. Vervolgens klik je op scherm sluiten. Dan klik je nog een keer op de paperclip en selecteert je foto, et voila!
lig in de zon maar pff heb het warm ga me zo even douchen en snel even op zoekn naar wat shirtjes voor saf en de oudste daisy wat een mooi buik, daar kan je niet omheen, en wat zie je er goed uit, stralend die armbandjes zijn zo leuk, anissa heeft hem al vanaf dat ze heel klein is en hem altijd om. krijg heel vaak leuke reakties erop. sassie maakt ze ook zo leuk en houd je op de hoogte en stuurde zelfs een foto om te kijken of ik tevreden was. ga er zeker weer een bestellen. maar wat raar dat de letter e er niet is ze heeft overigens ook voor jongens chantal
o ja, en ze klapt in haar handen en doet dan haar handen 'op haar boze bolletje', doet de hele dag de deur open en dicht en ze poetst zelf haar blad 'schoon' na het eten. en ze knikt heel stellig 'ja' met grote ogen (moesten op vakantie veel mensen om lachen). en ze loopt stapjes langs de tafel/bank/box daisy, wat een grote buik al! leuk! het is ook niet zo lang meer, he? puck, leuk een keuken! wat willen jullie? petra, merk niet dat ze last heeft van een ander ritme. maar ons ritme is ook niet zo strak. roos ook niet begrijp ik?
"Klap eens in je handjes" doet Olivier ook sinds kort, leuk is dat he? Hij klapt 3 keer en doet dan al snel zijn handjes op zijn "bolletje" hahaha! We hebben niet zo'n grote en smalle keuken dus dus opstelling zal hetzelfde blijven. De keuken die er nu in zit hebben de vorige eigenaren erin gezet en het is vanaf dag 1 mij al een doorn in het oog, wij wonen hier nu 6 jaar. Ik wil nu wel een oven, sinds ik mama ben ben ik helemaal aan het koken en bakken, en een losse grote koelkast. Kleur wordt waarschijnlijk wit, met melkglas in de bovenkasten, maar dat gaan we dus vanavond bekijken. En wat ik zo leuk vind van Ikea is dat je de lades etc. zo mooi kunt inrichten. Het zal wel wat moois worden!
Wow Daisy, wat een buik . De mijne is voor de meeste niet eens zichtbaar, ze denken gewoon dat het is omdat ik al dik ben. De huisarts vroeg 2 weken geleden heel voorzichtig of ik nog zwanger was. En over het kamertje van Lianna (sorry weet niet meer wie er naar vroegen): Yosyp gaat het komende jaar bij Lianna slapen en daarna verhuisd de baby naar de zolder en krijgt Yosyp z'n eigen kamer. Net zijn we eindelijk een geboortekaartje uit gaan zoeken, we hadden er eerst een gevonden, maar die was inmiddels uit de collectie. Maar nu hebben we een leukere gevonden. Daarna naar de Praxis geweest voor oa veiligheidsmateriaal voor de kastjes op Lianna d'r kamer. Die trutta trekt iedere keer alle laatjes en deurtjes open en haalt ze dan ook leeg, moeders heeft er geen zin meer in om alles op te ruimen. En toen vroeg ik voor een ijsje van de Mac (want die zit haast langs de Praxis) en wat denken jullie: ik kreeg er dus geen :x.
Hallo, Ik heb vanochtend weer gewerkt en ga zo maar siësta houden. Ik kom straks wel eea teruglezen Liefs Silvia
petra, lukt het met de tip van binna om wat vakantiefoto's te plaatsen? puck, schattig he, 2 van die korte armpjes om dat koppie! ik vond een keuken bedenken ook heel leuk. het gezeur over kortingen minder. daar heb je bij ikea denk ik geen last van. veel plezier vanavond! nou ja zeg, sjorsje, ik vind dat jij recht hebt op een ijsje hoor! noura, ik vind die armbandjes ook al zo leuk sinds jij vertelde dat anissa er 1 heeft. mijn vriend zegt dan 'hebben we dat nodig' nee natuurlijk niet maar het is wel heel leuk! maar goed, nog steeds niet besteld... heeft ze m ook om in bad en in bed? en mag dat bij het kdv? duster, relax ze! ik zit echt heerlijk in de tuin van mijn laatste semivakantiedag te genieten (heb al wel wachtdienst :x). als otje weer wakker is op de fiets naar een vriendin. voor het eerst echt een stuk fietsen. oh daisy en binna, het wordt deze foto op linnen (volgens mij had ik m al geplaatst)
Daisy, jammer dat jullie niet uit eten konden, maar gelukkig hoeft dat de herinnering aan Merel* niet minder mooi te maken. Je past gelukkig nog nèt in een tinypic Mooie buik hoor! Setteke, ik zou ook zó balen als ik zoiets als een armbandje zou verliezen! Vorige week waren Ise’s slofjes kwijt, die ze vanaf 4/5 maanden droeg. Gelukkig hebben we ze weer gevonden, maar ik vond het zo balen dat ze misschien wel verloren waren vlak voordat ze er uit was gegroeid… QueenBee, wat knap van Britt! Sjorsje, geen ijsje?! Bruut hoor! :x Lauwie, haha, ‘hebben we dat nodig’ is hier ook een veelgehoorde vraag aan mij. Ik ben nu volop in de onderhandeling over welke verjaardagscadeautjes nodig zijn Prachtige foto die op canvas komt! En op je vraag hoe het hier gaat, Lauwie: lekker! Ise is de laatste weken zo ontzettend vrolijk, ze gaat soms zelfs uit het niets opeens schaterlachen, gewoon omdat ze daar zin in lijkt te hebben en dan alles wat jij toevallig doet leuk genoeg vindt. Prima hoor! We doen ook veel (kieke)boe- en kietelspelletjes, daar geniet ze zo van. En de vrolijke verbazing als je twee dingen met elkaar verbind, bijvoorbeeld een touwtje aan de beer knoopt of een poppetje in een sokje stopt. Ze is met zulke kleine dingen al blij, heerlijk. Grootste ‘probleem’ is hier op het ogenblik brood eten. Dat is Stom, heeft ze deze week bedacht. Fruit daarentegen is heerlijk en ook de groentehap gaat er prima in (*ik klop het toch maar snel even af*). Ze slaapt goed en is lekker bezig nieuwe dingen te leren. Oh ja, tandenpoetsen is ook Stom. En drinken doet ze ook niet heel veel, dus ik hou de plasluiers in de gaten en dat gaat vooralsnog goed. En met mij is het ook goed hoor! Ik geniet van m’n meisje, ons gezinnetje en het heerlijke weer. Over een paar weekjes op vakantie, daar heb ik zin in. Maar het leven is thuis ook goed. Zo, en nu ga ik een ijsje uit de vriezer halen (sorry Sjorsje) X Chanti
@ Lauwie, wat een supergave foto van Ottilie! kan me voorstellen dat je die op canvas gaat doen Ik doe even een poging om een foto te plaatsen en mag zo weer naar de verloskundige, altijd leuk
@Lauwie,wowie hij is echt superleuk die foto!!! Wat een knapperd! Wij hebben ook een canvas van 1 bij 1,ik wilde m eigenlijk ook in kleur maar het is toch zwart wit geworden ook erg leuk.Jullie doen m in kleur? Heb je m al besteld want waar wij m hadden was het best goedkoop???? Leuk fietsen,have fun! @Setteke,ggrrrrDie opmerking krijg ik echt zooo vaak Vorige week was ik het spuugzat,ik was naar de markt waar ik nooit kom en echt,ik denk wel 10x dezelde reactie,weet je zeker dat het er geen 2 zijn @Sjorsje,geen ijs???:x Hier ook zo'n man,als ik een keer om iets vraag gaat hij het ook niet voor me halen,errug flauw!!! @Petra,succes bij de gyn! --------------- Ik ga weer snel naar mn eten. Keek net op teletekst,jeeminee wat een weer wordt het deze week. Morgen lekker badje opzetten hier!!! Doeiiii!
hoi meiden! poeh wat hebben jullie veel gekletst zeg! @daisy: wow! wat een buik! mooi hoor! @puck: wat goed van je mannetje! @qb: ook al zo'n knappe meid! pfff... ik ben het alweer kwijt! ik heb vanmorgen op mijn werk verteld dat ik weer zwanger ben! leuke reacties gehad! wat denk je.... paar uur later bloedverlies!! weinig, maar wel helder... ik dacht dat ga je niet menen net nu iedereen het weet! ik heb naar de gyn gebeld en mocht vanmiddag komen en gelukkig is alles goed met ons kleintje! wat een schrik elke keer zeg! ik moet het wel wat rustig aan doen ivm die gevoelige baarmoeder van mij! ze hadden mij ook al besproken in het overleg met alle gyneacologen en ze gaan bij elke controle mijn baarmoedermond opmeten, zodat ze meteen in kunnen grijpen als deze weer gaat verkorten. als dat gebeurd zal ik weer rust moeten houden.. verder kom ik in aanmerking voor een medicijn wat vroeggeboorte kan voorkomen! het is nog een studie, maar ik zou dan vanaf 18 weken wekelijks een injectie krijgen om zo te proberen een vroeggeboorte tegen te gaan. hier zitten voordelen én nadelen aan, maar welke dat zijn hoor ik 8 juli als ik naar mijn gyn moet. vanmiddag had ik de assistent. dus misschien is dat iets, maar ik wil wel eerst weten of het niet schadelijk kan zijn! milan trekt zijn eigen sinds een paar dagen op aan de bank! en knuffelt ons uitgebreid als we thuis komen, zooo leuk! liefs rebbel
Pfff... warm buiten zeg! Ik had een zwembadje voor Jamie ( & Britt) opgezet, en vanmiddag is zijn vriendje komen spelen, dus die hebben de hele middag in en uit het badje gezeten, hihi! Britt kreeg geen kans.. ach, tis de hele week nog mooi weer, dus dat kan van de week nog wel ff een keertje! Gaan zo lekker patatjes eten, lekker makkelijk, lekker lekker! Iedereen bedankt voor de leuke reacties op Britt haar 1e 3 losse stapjes, super! En om nog maar ff door te gaan dan; Heb vandaag tandje nummer 6 ontdekt, die is er ook door! Ze gaat nu als een speer weer, haha! Zal nu eerst ff buiten wat speelgoed opruimen, overal ligt van alles, hihi! Iedereen smakelijk eten (alvast)! Xx!
ik heb voor donique gewoon het babybadje in de tuin staan en daar gaat ze dan in. heerlijk vind ze het!
jeetje jij bent super gegroeid zeg sinds een paar weekjes! hahahahahaha wel leuk! mar zal wel zwaar zijn!