@ binna; mooie cijfertjes weer! @ daisy; jeeeetje.... ik wilde niet schrikken, maar.... jeeeeetje... Net alsof ik mezelf in de spiegel zag, hahahaha! En die reacties, weet je zeker dat er geen twee in zitten, die ken ik ook ja, vreselijk...! @ Petra; Natuurlijk wil ik dat, hardstikke leuk!!! =---------------------------------- Sorry meiden, ik lees alles wel maar en blijft soms echt niets hangen, weet dat ik al jullie verhalen met enorm veel plezier lees en het heel erg leuk vind!!! -------------------------------------------------- ADOBE PHOTOSHOP: Ik weet niet meer 100% zeker wie het me vroeg over adobe photoshop en de historybrush: Tutorial hahahaha - Men openene een foto - men gaat naar 'image' in de werkbalk, adjustmenst, channel mixer, links onder in het popvenster zie je een aanvinkvakje staan met monochrome, deze vink je aan en dan op ok - vervolgens selecteer je de historybrush, deze zit naast de clonestamp, onder de brush tool. Het icoontje is een kwastje met een pijltje erdoor. En dan kun je gaan 'brushen' wat je weer kleur wilt geven.... Hopenlijk lukt het zo en is het duidelijk!
Hoi Meiden, heb wel gelezen maar er is niet veel blijven hangen sorry Ik beloof morgen uitgebreid te reageren hoor. Ik ga zo even douchen en dan duik ik mijn bed in, heb een zware nacht en dag achter de rug. Tess werd gisteravond tegen 21.00 erg benauwd en kreeg er later vannacht een flinke kroepaanval bij. Ze is ondanks de pufjes eigenlijk de hele nacht benauwd geweest en ze moest heel veel hoesten. Vandaag was ze gelukkig niet meer benauwd maar nog wel erg kortademig. Moeders zelf had vandaag ook 2 aanvallen van benauwdheid te pakken, lang leve de zomer Ik voelde trouwens vandaag in haar mond eindelijk een heel scherp stukje, ja hoor er komt nu toch een tand door! En ze probeert zich steeds op te trekken om te gaan staan en dat gaat haar aardig goed af. ! Fijne avond nog meiden en welterusten voor straks.
@ tesske; wat vervelend meid... Ja het is ook stronbenauwd weer, kan me voorstellen dat jullie daar enorm veel last van hebben...! Bah! Kan je aankomend weekend met Tess? Mits jullie beiden goed te pas zijn, want ik hoorde dat het dit weer blijft...
By the way, ik heb vandaag nog weer een aankoop voor de verjaardag gedaan: zie hier, de verjaardagskroon! Bekijk bijlage 2052
En na lang dubben, wikken en wegen en denken en prakkeseren, wordt dit na alle waarschijnlijkheid het verjaardagskado: Bekijk bijlage 2053
leuk chantal! wij hebben milan de 3 wieler van smart trike gegeven! @tess: aah wat sneu!! wel goed dat ze zich wat op gaat trekken! jij vroeg met hoeveel weken milan geboren is toch? met 34 weken!
@ chantal, joepiedepoepie, eindelijk een actieve forumbuddy. Ik zal je mijn gegevens pb-en bij de verloskundige was alles prima. Mijn sdtartgewicht deze zwangerschap was 74 kilo en nu weeg ik.......................... 74 kilo, is toch ook grappig, er zat nog genoeg (lees: alles) aan van de zwangerschap van Roos maar je hoort mij niet klagen. @ Daisy, wees maar trots op je prachtige buik! Vanavond hadden we partnerles van de yoga, was weer goed te doen en Andy deed het goed. het foto's plaatsen lukt me nog niet
Rebbel, die smarttrike gaven wij Jamie ook toen hij 1 jaar werd. Nu kan ik Britt er straks in zetten, hihi!
@Daisy, ben benieuwd naar de foto's van de babaykamer. Wat heb je een mooie buik! (ik schrok niet hoor ik was nog veeeeeeeeeel groter) @Judith, werkse! Lekker 5 dagen vrij @Chantal, ach arme Tygo. Vervelend dat hij zo'n buikpijn had. Op die link van Setteke staan ook jongensarmbandjes. Wat grappig dat hij speen in bed al snapt. Geweldige kroon, helaas trekt bart alles van z'n koppie. Tja daar zit ik dan met heel veel leuke petjes. Leuke loopauto! @Mieppie, haha ik dacht al, volgens mij heb ik dit al gelezen. Wat een stomme opmerkingen van je schoonzus. Ik heb er ook zo een @Setteke, Silke wil ook gewoon een broodje hamburger Leuk armbandje! Zag ook een leuk jongensarmbandje, maar mijn man vind hem te gay Hopelijk vind je het andere armbandje nog ergens. @QB, wat superknap van Britt! Ook weer een tandje erbij? Die britt gaat als een trein! @Lauwie, wat kan Otje al een hoop! Lachen van die kersen. Hopelijk valt het sprongetje mee en is hij snel voorbij. @Puck, wow 2 nieuwe dingen geleerd! Superknap! Leuk een keuken van ikea, wij hebben er ook 1 op het oog. Hebben jullie al een idee? @Petra, haha die roos even tegensputteren en binnen 1 sec slapen. Bart doet dat ook wel eens WEEEHHHHH zzzzzzzzzzzzzzzzz Wat goed dat je niks bent aangekomen altijd fijn @Clautje, welkom terug! Zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten! Niet verkeerd zijn fijne huis italiaan Wat leuk dat jullie voor een 2e gaan! Spannend. @Sjorsje, geen ijsje? Ohhh wat gemeen! @Chantico, zo te lezen ben jij heerlijk aan het genieten van je meisje. Wat schattig dat ze zo uit het niets gaat schaterlachen. @Rebbel, jeetje meis dat is schrikken. Gelukkig is alles goed met jullie friemeltje. Dat klinkt goed dat medicijn, ben benieuwd. Wat knap dat Milan zich optrekt, schattig he dat knuffelen. @Binna, mooie cijfertjes! @Carmen, vervelend dat Tess (en jij) het zo benauwd hebben/hadden. Hopelijk gaat het snel weer vriezen Wat superknap van Tess, voor je het weet loopt ze! En een tandje, gefeliciteerd! Vandaag weer gewerkt, was eigenlijk wel lekker met de airco Morgen lekker vrij. Dan ga ik even met m'n moeder en Bart de stad in. M'n belastinggeld is eindelijk binnen en het brand in m'n zak Wil even kijken voor t shirtjes voor Bart, want hij heeft er zo weinig
Heb niet alles gelezen Kan het echt niet bijhouden met m'n zwangerschapskwaaltjes, de verbouwing, vrijgezellenfeest en vd week nog de bruiloft..... Ik zag wel de buik van Daisy Mooie cijfertjes voor Silver Lauwie terug van vakantie. Hoe hebben jullie het gehad? Een hele mooie foto van Otje De rest weet ik dus echt niet meer Morgen zijn Dirk en ik 1 jaar getrouwd en 's ochtends hebben we onze eerste echo. Vind het wel een beetje spannend, maar heb er onwijs veel zin in om ons beebje te zien. Ik ga nu lekker naar bed. Slaap Lekker!
@Duster, heel veel plezier morgen! Ik ga duimen voor een goede echo. Geniet er lekker van. (ik heb je zegels nog niet op de post gedaan, heb het te druk, vergeet het steeds )
@Toetie; Dank je! Maakt toch niet uit, ik was het eerlijk gezegd al weer vergeten Echt het geheugen van 'n zeef
Zwaai zwaai, even snel gelezen, nu douchen en naar bed. Wilde nog even tegen Daisy zeggen: Wat een onwijze buik, maar hij is ook heeeeeel mooi hoor!! Hoe gaat het met de enkels met dit weer? @Arri, you go girl!! Ik probeer ook altijd een km te zwemmen, maar ga naar het buitenbad en met dit weer is die afgeladen vol....dus dan ga ik liever niet.