Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, dat klinkt idd heerlijk en gezellig! wat een vrolijk grietje is ise als je het zo leest.
    en welke verjaardagscadeautjes zijn er nodig? :D

petra, lukt het niet met beheer bijlagen? hoe was het bij de vk? o ik lees het al..

daisy, welke foto hebben jullie op canvas?
    ik heb in mijn kerstpakket gekozen voor een foto op linnen. ben nog steeds wel benieuwd waar jullie m besteld hebben. misschien laten we nog wel eens 1 maken.

rebbel, wat schrikken vanochtend! gelukkig dat je snel kon komen en alles goed was! ben benieuwd of dat medicijn wat voor je is.
    hoera voor milan dat hij zich optrekt! en wat lief dat knuffelen!

queenbee, britt ook al weer een tand erbij! die zit niet stil!

hey mik, alles goed?

binna, wat is silver een lange! mijn otje is maar een klein propje daarbij vergeleken (weegt bijna net zoveel en 7,5 cm kleiner :D)

tesske, ik hoop dat jullie vannacht een goede nacht hebben!
    en wat goed dat ze zich optrekt en een tand krijgt/heeft!

chantal, jij bent echt goed bezig voor mr T's verjaardag he? heel gaaf die kroon en een superleuk cadeau!

toetie, veel plezier in de stad morgen!

duster, vakantie was heerlijk. morgen helaas weer werken.
    gefeliciteerd voor jullie eerste trouwdag morgen. gaan jullie het nog vieren? en veel succes en plezier bij de echo!

arri, wat goed!

lique, weltrusten! en de rest ook!

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

even snel een berichtje van deze kant!

@daisy: wat een super buik :)

Hier gaat alles zijn gangetje.. ben ontzettend misselijk en krijg niks door mijn keel.. :(

Met djayden gaat ook alles goed maar hij wil nog steeds niet kruipen..

Met mijn oom gaat het ook wel.. hij heeft vandaag weer voor het eerst gelopen..
    En vanavond waren we bij mijn moeder want die was jarig en toen ging in ene keer de telefoon was het mijn oom die zelf belde!
    Mijn vader en me andere oom helemaal overstuur natuurlijk.. morgen gaan ze naar hem toe zal wel emo worden daar.. maar jah het is ook niet niks allemaal..

kusjes

3. oh ladies, ik ben scandoulous!
    zo schrijf je het eigenlijk niet, maar ben te moe om me te bedenken hoe je het wel schrijft... bedoel in ieder geval schandalig...
    Als ik van die superreageeracties van de andere dames zie, denk ik oh ja, dat was leuk, oh ja dat had die gestuurd, oh ja dat vond ik leuk, etc, etc....

Voel me helemaal schuldig, dat het effe niet blijft hangen...

Ik moet morgen maar is quality time aan jullie besteden....

Eerst mijn bedje opzoeken!!!

Slaap lekker en tot morgen....!

ik ben lekker buddy, ik ben lekker buddy, lalalalalalaaaa lalalalaaaaaaaaa....... ;)

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Goed he?? Tja, de energie...?? dat weet ik ook niet! maar ik wilde het gewoon per se. De volgende keer 50!! Eerst ging ik voor de 20, en toen dacht ik, ach 30 kan ook nog wel, en toen 40 en toen wilde ik er nog 5. Zou 50 kunnen, maar dan kan ik de volgende keer mij zelf niet meer verbeteren... :(

Rebbel, wat zul jij geschrokken zijn vanmorgen zijn zeg! ik ben benieuwd hoe het verder met je zwangerschap gaat. Ik hoop dat je redelijk onbezorgd kunt genieten!

Schatje, echt zwanger dus!! Sterkte ermee!! Fijn dat het beter met je oom lijkt te gaan.

Daisy, wow wat een buik zeg!! zo dik was ik bij lange na niet!! Hoe voel je je verder? Belemmert die buik niet alles? Wanneer heb je de draaipoging. Ik wil je wat dat betreft even positief toe spreken: het viel mij echt mee. Je hoort de ergste spookverhalen, dus ik ging ook echt van het ergste uit, maar toen viel het echt mee. het is niet leuk uiteraard, maar ik had het erger verwacht.

Petra en Sjorsje, ben ook wel benieuwd naar jullie buik hoor!!
    Enne Esprit, jij mag ook gerust je buik laten zien!! Hoe gaat het nu met de duizeligheid??
    Hebben jullie trouwens nog wel iets van Tjb gehoord (de mama van Jurre, zij was toch ook zwanger?)

Groetjes en slaap lekker allemaal en wie weet: tot morgen!

Arri

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ha meiden :D
    Heb gewerkt hoor en nu tm zondag genieten!!!!!
    Morgen luieren, woensdag naar de gyneacoloog...ben benieuwd wat ik te horen krijg aangezien mijn ongi steeds niet goed is!
    Vrijdag gaan we lekker zwemmen met Giulia en met mijn zus + vriend en zijn 3 kids. Dan hebben we 4 kids onder de 4 hahaha!
    Zaterdag een bodypaintdag en zondag wil ik wel weer gaan zwemmen :p

Heb ff Daisy haar buik bekeken! Sjeetje lijkt wel of Mien in de breedte ligt :)

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Pff... wat een nacht.. warm!
    Heb inmiddels al weer de wasmachine aanstaan, de wasdroger is aan, er hangt andere was te drogen aan het rekje, heb me al lekker gedoucht en het is nog maar net 7u geweest! Whoehoe! ;)

Wilde iedereen een hele fijne dag wensen vandaag, geniet van het mooie weer! Moet zelf helaas nu weer 3 dagen werken, da's dan wel minder...

Naja...

Xx!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Arri; Goed bezig

@Sjudith; Geniet van je vrije dagen

@Schatje; Ja, 't hoort er bij hĆØ! Wat goed van je oom zeg.

Ik heb bijna niet geslapen, op vd zenuwen.......

X

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen!

ik moet om 9.15 bij cb zijn voor djayden zijn prikjes :(

@duster heel veel succes en ga voor je duimen !

kusjes

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    duster, heel veel plezier

succes voor schatje

10. @ duster: Meid, succes en heel veel plezier!!!!

Je beebje kijken, spannend!!!

11. Wij gaan eerst ff in bad en douche, wil een ander slaapritme met tygo proberen, omdat hij soms smiddags te vroeg wakker wordt, is hij tegen etenstijd moe en jengelig...

Dus ga nu kijken of ik ipv half 9 hem naar bed kan doen tegen een uur of 10, zodat ie slaapt tot een uur of 12/ half 1 en dan kan ie er tegen 3 uur weer in, zodat rond etenstijd wakker word...

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het lukt me maar niet met de foto's

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra,

Je gaat naar bericht als je wil reageren, meer opties klikken en dan zie je paperclip, dat is bijlage en daar kan je foto uploaden (wel aangepaste maat) en daarna ga je naar bericht en dan papierclip klikken en dan heb je resultaat.

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Duster: gefeliciteerd met je trouwdag en veel succes bij de echo straks!

@ Chantal: Wat een leuke brandweerauto! Olivier krijgt van ons een Union F1 loopauto, die zijn ook zo gaaf!

@ Toetie: Wij hebben de rode hoogglans keuken op het oog, gisteren hebben we hem helemaal ingericht. Dacht dat we klaar waren zegt mijn man dat hij toch ook nog ergens anders wil gaan kijken!;)

@ Lauwie: Wat een schattige foto zeg! Ik had hem nog niet gezien.

@ Rebbel: Applaus voor Milan! Kan me voorstellen dat je schrok zeg, gelukkig gaat het goed met beebje!

@ Binna: Mooie cijfers voor Silver!

@ Arri: Wat knap dat je zoveel hebt gezwommen!

@ Schatje: Succes bij het CB straks!

Gisteravond wilde Oliver maar niet slapen, het was ook zo warm. Zelf werd ik vannacht wakker met erge pijn in mijn buik en moest even maken dat ik naar het toilet kwam:(

Ik heb bedacht dat ik vandaag maar eens lekker weinig doe... ga me zo douchen, ontbijten, pony verzorgen en verder doe ik weinig!:)

Fijne dag allemaal!

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Morgen allemaal!!

@Juud,ja Mien ligt ook dwars;)
    Geniet van je vrije dagen!

@Duster,veel plezier!

@Schatje,succes strakkies!

@Puck,ow lekker daggie,groot gelijk!!
    Geniet ervan!

@Lauwie,zal wel ns een foto laten zien,en we hebben m besteld bij linnenfotoschilderij.nl

@Arri,ow lekker joh,goed bezig!
    Volgende week woensdag gaan ze draaien,bbrrr..
    Nja wacht wel gewoon af!

@All,geniet van het mooie weer!
    -------------
    Ik ben er vandoor,ff opruimen,meiden op bed leggen en dan alles klaarzetten voor vanmiddag kunnen ze lekker in badje!!!

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    GOEDEMORGEN meiden.
    Ik ben ook weer terecht hoor!
    Heerlijk weekend gehad, gisteren weer de hele dag gewerkt en nu lekker vrij.
    Heb net even een afspraak gemaakt bij de kapper (deze keer weer eens voor mijzelf).

Gisteren zijn mijn meiden lekker op schoolreis geweest.
    Ze hebben het geweldig gehad, kan ook niet anders met dit weer.
    Het is voor hun nog een paar dagen afzien op school en dan VAKANTIE!!
    Ze zijn er ook echt aan toe.

@ Dais: wow wat is je buik gegroeid sinds de meeting.
    Mooi hoor.
    En geen dank voor het berichtje.

@ Alle vakantie gangers: welkom thuis.
    Super dat jullie het mooi hebben gehad.

@ Alle kindjes die iets super geweldig knaps gedaan hebben: heel goed van jullie, TOPPERS!!!

Ha ha jullie kunnen lezen dat ook hier niks wordt onthouden.
    Ik heb ook geen zin om een 2e pagina te openen.

Fijne dag allemaal.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat een warme nacht weer! Maar ik klaag niet, ik wil liever dit hete weer dan regen. Hilbrand heeft morgen vrij genomen en als het weer goed is willen we morgenochtend gaan zwemmen met de kids. Gisteren heb ik het zwembadje in de tuin gehad, en wat hadden ze een lol!

@ Noura, ik meende al dat Anissa zo'n armbandje had. Ze zijn echt supermooi en niet duur!

@ Lauwie, knap hoor van Ottilie! Zo leuk om te zien dat ze nou echte mensjes worden met alles erop en eraan inclusief maniertjes. Die foto is echt leuk!

@ Puck, welke keuken is het uiteindelijk geworden?

@ Sjorsje, ja dat kan dus niet he? Je zwangere vrouw een ijsje weigeren. Had Hilbrand niet hoeven wagen!;)

@ Chantico, bedankt voor je post! Ik was het alweer vergeten:) en had echt zoiets van huh?:( Wat is dat nou?

@ Petra, dat doe je netjes, niks aankomen met je zwangerschap. Met Tymen was ik 13 kilo aangekomen (hij is geboren met 36 weken, was vnl vocht) en bij Silke maar 11 kilo terwijl ik een fetisj had voor alles wat zoet en fout was.;)

@ Daisy, sorry, maar ik kon het niet laten....:) Maar ik vind je buik wel echt prachtig hoor!

@ Rebbel, wow, dat is even spannend. Gelukkig is alles goed met jullie beebje!

@ Queenbee, Silke haar 7e tand is nu ook door. Wat gaat dat hard he?

@ Binna, jeetje wat is Silver lang zeg! En het gewicht mooi in verhouding, mooi slank meissie!

@ Tesske, ja dit weer is voor jou en Tess natuurlijk niet bepaald gunstig! Hoe ging het vannacht?

@ Chantal, wat een leuke kroon! Tygo zijn feestje wordt echt tot in de puntjes verzorgd! Leuk! Die brandweerwagen is echt gaaf! Succes met je nieuwe ritme!

@ Toetie, shopze!

@ Duster, gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum en veel plezier bij de echo. Ik hoop op een prachtig garnaaltje voor jullie!

@ Arri, toppie!

@ Schatje, nou, dat is goed nieuws! Succes op het cb. Silke moet maandag weer, en ook prikjes.:(

@ Juud, oh wat lekker, 5 dagen vrij geniet ervan! Succes bij de gyn!

@ Puck, geniet van je "ik-doe-vandaag-weinig-dag" :)

18. :( nou ik wilde hieer wat quality time spenderen...

Maar, tijdens onze douche/bad begon meneer te huilen, terwijl ie badderen altijd hardstikke leuk vind, dus zonder mn cremespoeling uitgespoeld te hebben, moest ik onder de douche weg om hem te troosten, heb hem nog even bij me onder douche genomen maar niets was goed, dus hup eronder weg, afgedroogd. Meneer begon in zn ogen te wrijven, ik dacht naja, daar gaat het 1ste dag proberen want hij is moe. Het was 9 uur, hup rompertje aan en lekker in bed. Ook dit was niet goed, hysterisch huilen. Daar ben ik helemaal met dit weer niet zo blij mee, want als hij huilt wordt hij altijd gloeiend heet en zweet ie zich een ongeluk. Dus toch maar even getroost, gordijntje open, wat speelgoed in bed, terwijl ik mn haar verder ging uitspoelen... Nou na even was het toch weer janken...

Dus uit bed gepakt mee naar boven op bed gezet, met 2 knuffels, tekenfilm op de tv... En ik wilde me dus aankleden, heb nog even naast m gelegen, nou toen was ie weer vrolijk en ging spelen... Ik sta op, pak een kledingstuk van het muurtje en......
    BAF!
    Ik zweer het je ik draai me alleen maar om en nu achteraf denk ik, in die splitsecond was meneer ook doodstil...
    En vliegensvlug blijkt!
    Hij lag op de grond.... :$
    Nu scheelt het dat ons bed erg laag is, dus dat scheelt dan weer iets....
    Hij huilde meteen, was ontroostbaar, zag zo 1, 2, 3 geen rode plek of buil...

Pfff.... Net heeft ie nog even op zn kamer gespeeld en nu heb ik hem dus alsnog in bed gelegd...

Nou ben ik helemaal van slag.... Arm kindje...

Meiden, kom later wel terug om ff goed te lezen en reageren...
    Dankjullie wel voor jullie complimentjes op de kroon en de brandweerauto... !

Ik ga maar ff mijn werkmail checken en een kop koffie maken en een broodje eten en mijn hoofd tot rust laten komen... snif snif...

dikke kus

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou Chantal, dat is ook wat. Doe maar ff rustig aan, even tot jezelf komen!

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    roos de diva

Deel Deze Pagina