Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vervelend Chantal, rustig aan nu!

Setteke, groot gelijk doe vandaag weinig dag, had ik gisteren ook maar noemde Jeroen mij weer lui, ik natuurlijk boos!

Ik heb hem gisteravond heel duidelijk gezegd dat ik op die manier niet gelukkig word, hij was al 2 dagen chaggo en me buuf kwam met haar dochtertje Iris gisteren, voor zwemmen, welkom, ik vond heel gezellig! Myrna ook maar Jeroen mij smssen dat ik steeds in gaten moet houden en zwembadje niet laten hangen en noem maar op, dacht ik hou op, vertrouw mij nou maar........ En toen ie thuis kwam ontzettend chaggo en wij gingen bij buuf gezellig patat eten, kreeg elke keer op donder van Jeroen dat ik Jeslyn steeds in gaten moest houden ivm krijten en stenen en bladeren en zand noem maar op, ik werd heelmaal opgefokt maar kon niet want was bij de buren. Ben gisteravond met buuf naar soort tuppenware voor parfums, lekker uit ff! Tjeetje! Nou laatste tijd ben ik niet meer happy, heb gisteravond heel duidelijk gezegd dat ik heel makkelijk wil houden en ook als er visite is...... Zo ben ik zei hij en zo ben ik opgevoed, ja snap ik, maar wij wonen samen en wij moeten aan zijn regels houden, ja doei!

En ook zeg hij elke keer dat ik kleren moet wassen enozvoort voor Frankrijk, weet ik zelfs ook wel hoor, tsjonje...en dat ik droger niet mag gebruiken en noem maar op......

Sorry, luchtte me wel weer op.... Ben ontzettend verdrietig......

Nou fijne dag meiden! Knuff!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, het is je gelukt meis! knapperd die roos!

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos in het vliegtuig, ik wist dat we een makkelijk kind hebben maar ZO makkelijk

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    de buik met 31 weken

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wij met zn drietjes (viertjes)

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Linka, ik vind het echt superstom hoe Jeroen doet, het word echt tijd dat hij eens inziet hoeveel werk het is om 2 kinderen te hebben. Jammer dat je het hem elke keer weer moet uitleggen.

@ Buddychantal :D. Niet druk maken hoor, is helemaal niet goed voor je bloeddruk en ik denk dat iedereen al eens zo een actie heeft gehad. Groot worden gaat nou eenmaal met vallen en opstaan en ook al probeer je valpartijen te voorkomen, het gebeurd toch. duskin omhoog diep ademhalen en dolgelukkig zijn dat er niks aan de hand is.

Er volgen nog wel meer foto's maar ik spring nu lekker even onder de douche en moet dan naar het consultatiebureau.
    Hebben jullie kindertjes trouwens een romper aan nu?

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Linka: wat ontzettend vervelend dat Jeroen zo doet.
    Alles hoeft toch niet volgens zijn regels, jij hebt toch ook een mening.
    Dikke knuffel voor jou meid.

@ Petra: mooie foto's hoor.
    Laureen heeft op dit moment géén rompertje aan, alleen een hemdje met een broekje.

@ Chantal: wat een toestand weer bij jullie.
    Doe rustig aan meid.

Heb net even met Laureen gewandeld en op "het strand" gespeeld. ha ha
    Bij onze buurtvijver is ook een heel klein strandje en daar kan Laureen vast een beetje aan het zand wennen.
    Handig hoor.

Nu gaan we even naar de winkel.

Doei doei.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, ja elke keer uitleggen heeft toch geen zin.... maar goed hele mooie foto's en weer mooie buik netals bij Roos! rompertjes heeft Jeslyn af en toe aan, maar meestal met spaghettiebandje, vind ik makkelijk. Hoeft ze niet rompertje en tshirts aan te trekken.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Handig idd een vijvertje, hihi!

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    even gauw een vraag.
    Gaan jullie wel eens zwemmen met jullie kleintjes in een openluchtzwembad? ik zit er namelijk over te dubben om dat vanmiddag te gaan doen. maar weet niet of dit kan. wat vinden jullie??

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    chantal, ai, dat is vervelend. Ik kan me je gevoel voorstellen (tis hier nog niet gebeurd), maar je kan er niets aan doen hoor!!

Linka, het lijkt weer minder lekker te gaan he? Wat vervelend. Je was pas zo positief!!

Miranda, leuk zo'n strandje. Hanne moest de eerste keer erg wennen aan het zand en wilde alles opeten, maar nu ze er aan gewend is, vindt ze het prima!

Sjudith, lekker zo lang vrij! het lijkt wel vakantie!! Ben ook wel erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Word je wel gewoon ongi??

Petra, mooie foto's! Roos is echt lief om te zien, maar dat zal ze uiteraard ook in het echt zijn!! :) En mooie buik hoor! echt goed zwanger, mooi!!

Ik heb veel zin om lekker te gaan zwemmen straks. maar zit nog te dubben. We hebben hier 2 overdekte zwembaden, 1 gedeeltelijk overdekt en een klein stukje open en 1 zwembad helemaal in de openlucht. En nu weet ik niet welke ik moet kiezen en weet ik sowieso nog niet of ik wel ga... Als ik ga, vraag ik denk ik mijn moeder mee. wel net zo gezellig. maar moet eerst nog een badpakje hebben in de goede maat! ik zal eens gaan informeren!

Groetjes en geniet van het mooie weer. (ik ga strijken... bleeh!!)

Arri

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ben ik weer. Heb niks terug gelezen want heb al vanaf vrijdag niets meer kunnen bijhouden... Nu zit ik op m'n werk, heerlijk zeg zo'n airco!

Hoe gaat het met iedereen? Nog bijzonderheden?

Pfff, wat een hitte he?! Wesley heeft er volgens mij wel een beetje last van. Humeurig ;)

Zaterdag zijn er bij ons kijkers geweest en ze deed een heel onredelijk bod en wilde er in juli in?!?! Tja... Ik wil best een tijdelijke woonruimte zoeken maar dan mag ze wel de (bijna) volle mep betalen dus het is nu afwachten...

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nou, ik ga zwemmen. tis besloten.
    Lekker naar het openluchtzwembad!! heerlijk!! nu al zin in. met mijn moeder en zusje!! Mmmm..

maar hebben jullie nog tips? Ik ben nog maar 2 keer eerder wezen zwemmen en dat was in een binnenbad.

Is hier wel iemand?

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben er!
    veel plezier met zwemmen, ik denk dat je je gewoon niet al te druk moet maken en zorg voor een plekje in de schaduw en genoeg te drinken

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Arri, ik zou het ook gewoon doen hoor! Goed smeren, in de schaduw zitten, evt. campingbedje mee met insectenhor?! En iets tegen de zon, parasolletje ofzo?! Genoeg drinken en lekker gaan!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je kan prima gaan zwemmen hoor, en zoals iedereen zegt, schaduw, smeren en goed drinken. alleen als het druk is moet je mischien rekening houden dat de schaduwplekken bezet zijn en zelf een parasolletje meenemen?

rebbel wat schrikken zeg, ik weet precies hoe het voelt. fijn dat ze je zo goed controleren, en spannend een nieuw medicijn, ben benieuwd

wow lauwie wat een mooie foto zeg. en anissa heeft het bandje altijd aan, alleen op het kdv niet, dat mag niet. ik ben hem nu ook vergeten weer om te doen, dus heeft ze hem vandaag ook niet om

gister keihard gewerkt, was doodop zeg. mijn werkgever had wat te doen, dus ik zei van ach blijf maar lekker thuis ik red me wel.... maar jeeeee wat ben ik bezig geweest, ach zo gaat de tijd wel lekker hard

petra leuke fotos

en linka ook voor jezelf opkomen hoor. knuffel

vandaag met saf naar het cb geweest, nou het liep er uit, en hij had geen zin en anissa even later ook niet meer... was blij dat we weer naar huis konden

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@settke ja als je de lengte en gewicht zo zie dan klopt het wel. maar ze heeft wel roletjes bij de armen en beenen hoor

@linka ik zou als ik jou was. eens om de tafel gaan en afspraken gaan maken over dit zijn de regels voor de kids. en die bespreken jullie dan allembei dus 2 van jou 2 van jeroen zoiets

@arri heerlijk man lekker gaan zwemmen. ik zou twee handoeken voor je meisje mee nemen en veel drinken en wat eten en speeltjes. een bandje en zwemluiers. Parasol

chantal dike knuf. ik weet hoe schuldig jeje kan voelen .

@petra leuke foto's. suces bij de controle

@juud hoe was het bij de gyn

@duster hoe was het bij de echo

@schatje hoe was het op het cb

@miranda hoe was het bij het strandje

@lauwie bij ons op het kdv mag het niet om en bij Silver haar kdv ook niet

@delilah je hebt gelijk zo snel er uit en dan niet alles willen betaal echt wel. maar wel spannend weten julie al wat je wil voor nieuw huis

@noura irie he hoe het afentoe kan uit lopen bij het cb en maar wachten daar dan blee

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemiddag,

We zijn bij de GYN geweest en ons beebje is 7,2mm, dit komt overeen met 6wkn en 4dgn. Het hartje ging al goed tekeer :)

Kom straks even lezen/reageren, want Matthijs heeft nu honger

X

19. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nog een vraag... welke zonnebrand gebruiken jullie? Ik heb nu die van het kruidvat. maar die plakt!!

Duster, super dat je jullie kindje heb gezien!! prachtig weer of niet? geweldig!

Leuk jullie enthousiaste reactie te lezen over het zwemmen. Ik ga het gewoon doen en ik zie het wel... leuk!! :)

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Vanochtend met malou naar het cb geweest. Ze weeg 9,6 kg en is 75,6 cm.
    Ff zwaaien vanaf mn werk!
    Net overleg gehad en ik heb een tijdje terug al een paar keer nagevraagd of we nog iets leuks gingen doen met zn allen en dat ik dat ook goed vind sociaal doen met alle collegas.
    Donderdag gaan we uit eten alleen wel voor eigen rekening maar kan gewoon echt niet mee. Hebben niet zoveel geld meer deze maand.
    Nu werd er toch even tijdens het overleg gezegd dat ze het wel erg jammer vond dat ik niet mee ging donderdag maar dat ik wel graag meer uitjes wou met collegas....
    Heb gewoon gezegd dat financieel het gewoon even niet uitkwam....maar voel me verdomd vervelend nu....bah...stom werk.

Deel Deze Pagina