Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Arri, leuk dat je gaat!!! ik heb voor Roos op vakantie nivea baby 50 gebruikt. Is best wel dikkig maar ik heb het liever dik als dun

@ Miepie, jammer maar helaas, niet druk om maken hoor. Ik ben ook geen voorstander van iets doen met het werk en dan alles zelf moeten betalen

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Arri ik gebruik zwitsal spray die is wel fijn.

@ Delilah altijd leuk als ze zo'n belachelijk bod doen.

@ Duster gefeliciteerd met de goede echo.

@ Rebbel dat moet schrikken zijn geweest zeg, wel een fijne geruststelling dat ze je zo goed in de gaten gaan houden.

@ Petra wat een scheetje is Roos toch zeg en wat een mooie buik.

@ Daisy jouw buik is een super en zo groot zeg.

@ Linka vervelend dat Jeroen zo doet zeg en dat jij je zo rot voelt.

Nu even ego:

Ik zit er mentaal en lichamelijk helemaal doorheen, alle klappen van de zwangerschap en het te snel gaan werken erna krijg ik nu heel hard op mijn bordje. Net een gesprek gehad op mijn werk omdat ze zich zorgen maken om me en of het niet beter is dat ik op dit moment even voor thuis kies. Het probleem is dan natuurlijk dat als ik ontslag neem ik nergens recht op heb, dus nu even kijken wat de opties zijn. Mijn man verdiend natuurlijk niet genoeg om voor mij te zeggen ik ga lekker thuis zitten. Hoe dan ook ik wordt er zo niet vrolijker van.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ arri ik gebreuk zwitsal en die van de ah en die van de da. super spul

@vogeltje. nou meis wat een moeilijke situatie. alleen zou ik niet zomaar ontslag nemen hoor. mischien kom je er wel boven op door een paar weken ziektewet. (tja sorry voor je baas) maar als je ziek ben ben je dat. en lichamelijk niet in oorde is ook ziek

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Binna, we willen gewoon een eengezinswoning nu met een heerlijke tuin :D
    @ Duster, fijn dat het goed was bij de gyn! Super zeg!
    @ Arri, ik heb van dat spuit spul factor 50 van nivea!
    @ Miepie, wat een zeikerds zeg! Zeg gewoon dat het jammer is maar ga niet zeuren als iemand om die reden niet kan!
    @ Vogeltje, jeetje... Dat is ook lastig. Je bent natuurlijk zelf belangrijker maar als je financiele zorgen krijgt wordt het er niet beter op! Kun je niet in de ziektewet ofzo? Je moet je niet maar zo het bedrijf uit laten praten hoor!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    arri.

ik gebruik van de apotheek. duur goedje maar werkt super! en plakt helemaal niet.

vogeltje

voor jezelf kiezen meis. anders tijdje in de ziektewet?

petra

wow mooi buikje hoor en een lief kindje en inderdaad ideaal dat ze in de vliegtuig zo netjes ging slapen!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ik hoef geen regels in huis alleen met elkaar rekening meehouden.

Arri, gewoon doen en lekker zwemmen.

Vogeltje, ziek is ziek ;) Dus gewoon ziek melden, ja zoals binna zei sorry voor je baas..... ik ben gedwongen om ontslag te nemen anders moest ik al volgende dag beginnen, terwijl ik ziek heb gemeld en nog niet in orde was....

Maar goed, gelukkig heb ik niewe baan gevonden en ben benieuwd hoe het gaat..... Ben bang dat ik doorheen kom, maar ik moet rustig blijven.

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Zo nu ff een reageer actie!:

Arri: Ik heb nu garnier en dat bevalt me goed. Had eerst ook die van de kruidvat maar vind die 10x niks. En idd zoals de anderen ook gezegd hebben lekker gaan zwemmen! Veel plezier vanmiddag!

Duster: Gefeliciteerd met je goede echo! En nog gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk!!!!! Gaan jullie nog wat leuks doen? (of heb je dat al geschreven :))

Vogeltje: moeilijke situatie hoor. Kan je je niet ziek melden dan? Ik zou als ik jou was niet zomaar ontslag nemen want werk vinden op dit moment is nou niet een van de makkelijke dingen. Sterkte meissie! Dikke knuffel van ons!

petra: Wat een lieve fotos zeg! haha die in het vliegtuig is grappig!

Daisy: :$:$:$:$:$:$ haha jou buik is echt gigantisch! Heb je er veel last van of valt dat nog mee? Met die warmte is natuurlijk niet echt een succes...

LInka: He wat doet jeroen ja vervelend. Als je er een gesprek met hem over hebt komen jullie er dan wel uit? Of komen er dan nog meer dingen boven? Dikke knuffel!!!!!!

binna: Silver goed gegroeid zeg! haha malou en silver schelen iets meer dan een maand maar silver is langer als malou! Alles goed bij jullie?

Zo mn break zit er weer op en ga maar weer eens wat doen hier...
    Heb voor vanavond nog 4 mensen nodig in de bakkerij en nog 2 in de productie....blegh...

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miepie, ik heb gisteren hem duidelijk gzegd dat ik geen regels wil maar ontspannende thuissfeer waar ik prettig bij voelt zonder de spanningen in huis zitten.......... En dat ik niet zo happy ben met deze situatie....

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bakkerij? heb ik misschien overheen gelezen?

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha ik werk bij een uitzendbureau en moet dus dagelijks mensen hebben voor werk.

en wat zegt jeroen dan daar op? Is hij altijd wel zo geweest of is dit van de laatste tijd?

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is altijd geweest, maar hij had heel duidelijk gezegd tegen me dat hij juist makkelijker wil zijn.......... maar dat kon hij niet.... en voor niks in spanningen enzovoort, het is allemaal zo overdreven......

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ arri ik heb het merk: Disney, Sunpals, factor 50, ooit gekocht bij Zeeman voor 3 euro en werkt super!!!

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@duster: Fijn dat de echo goed was!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja sorry Duster, fijn dat goede echo was! Heerlijke gevoel he!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Puck; Wat goed dat Olivier zich optrekt. Hebben jullie een leuke keuken kunnen vinden?

@Petra@Clautje; Welkom terug!

@Clautje; Spannend dat jullie ook voor een brusje gaan. Succes!

@Lauwie; Wat grappig dat ze zo stellig ja knikt. Matthijs schudt juist stellig nee. Hoe beviel je eerste werkdag?

@Queenbee; Britt is goed bezig met haar stapjes en tandjes

@Carmen; Gefeliciteerd met Tess haar tandje

Dit is nog maar de reactie op 'n paar blz, want moet er weer vandoor. Ik moet met Matthijs naar de HA. Hij heeft een heel vervelende verkoudheid, die steeds erger wordt. Dus even naar laten kijken.

Liefs Silvia

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja voordat ik niet vergeet:

JESLYN KAN ZELF STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN!!!

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    judith ben je al aan het trainen?

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687