Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    onze pretkabouter.
    ik zal nu even stoppen met spammen want als het aan mij ligt vul ik alle pagina's :D

waar maken jullie de uitnodigingen voor de eerste verjaardag?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Joehoe!! Sil is vandaag eindelijk weer twee keer zelf gaan staan en ze kan sinds dit weekend zelf zitten!!!!! (of had ik dat al verteld?)

3. hé dames, ik kom heel even binnewippen...

@buddypetra; wat een leuke fotos allemaal!
    En zoals ze ligt te slapen in het vliegtuig, geweldig, hahaha!!!
    Kaartjes maak ik eerst zelf op de computer (ontwerpje), daarna bestel ik ze via ziggo. Erg snel en niet te duur vind ik zelf.

@linka; vervelend dat je deze discussies hebt met jeroen, hij moet het idd laten gaan en dat kan je wel honderd keer zeggen, maar als hij dat niet oppakt....
    Ik zou wel denk op een gegeven moment gewoon weglopen of zeggen dat hij moet opdonderen als ie weer is aan het klagen of bekritiseren is en zeggen, ik weet niet tegen wie jij praat, maar naar die onzin luister ik niet, daaaaggggg...
    Vind het helemaal niet netjes om dan ook als je ergens op visite bent zo te doen, wat goed dat jij je wel hebt kunnen inhouden!!

Meid, maak je over dat werk nou niet druk... Dat komt allemaal wel, je hebt lang niet gewerkt, dan is het even allemaal wat moeillijk, maar je red het wel...!
    Houdt de moed erin!!!

@ all; dit was weer ff snel uit mn hoofd, had veel meer, maar ja als ik dan eenmaal bezig is het ook snel weer weg...

Tygo had verhoging toen ik hem vanochtend uit bed hale, 38.0
    Das voor hem wel bijzonder, want hij heeft praktisch noooooooit koorts, net als zn moeder.
    Nou uit bed een ligatje geprobeerd, wilde hij niet, fruithapje, wilde hij niet. Dus flesje drinken en een boterham mee en op naar de baby-dump om het campingbedje op te halen. Daar nog even geneuzeld, niets interresants gevonden, wel een tuigje voor in zijn kinderstoel aangezien hij er nu uit wil klimmen, is misschien wel handig.... :(
    Zometeen even kijken hoe het campingbedje op moet en of alles goed en heel is natuurlijk.

Daarna in de auto, had ik het idee, dat Tygo wat dikkere oogjes had en hij keek erg sloom, hij antwoordde me ook niet meer, dus ik schrok me helemaal de pletter, ben meteen aan de kant van de weg gaan staan en met hem gaan praten om te kijken of ie reageerde en zodra ik stil stond met de auto, ging ie rechter op zitten en een big smile op zn gezicht....
    Ik dacht wat een boef, beetje mij voor de gek houden!
    Hij was wel moe, is later ook in slaap gevallen in de auto.
    Later naar de Jumbo gereden, paar kleine boodschapjes en bij de Etos zijn de Olvaritpotjes in de aanbieding, 25% korting op elk potje, dus voor de vakantie ingeslagen, samen met nog luierdoekjes, diverse kinderapotheekmiddeltjes en ontbijtpap...
    Achter staat al een krat vol voor de vakantie met spullen...

Eigenlijk in de winkel begon Tygo aan het eind ineens heel hysterisch te huilen, dus snel uit het wagentje gehaald, op de arm... Toen was het weer even goed... Thuis aangekomen in de box gezet met wat drinken, ook niet goed, in de loopwagen dan terwijl ik het spul uitpak, ook niet goed... Kindje had al verhoging en door het hysterische huilen werd ie maar heter en heter en zweten en huilen...
    Heb m mee naar boven genomen in bad gezet en afgespoeld met lauwwarm water, kind kon het niet waarderen, maar ik was een beetje in paniek dat ie nog zou oververhitten ofzo, hij liep zich zo druk te maken!
    Na het korte douchje afgedroogd, toen werd ie ook weer rustig en voelde hij weer lekker normaal en fris aan, luier aan, en zo in zn nakie het bed in, speen in de mond, knuffel erbij, aaien over zn bolletje en het slaapt.....

Wat een dag....
    Ik weet niet wat hij heeft, maar hij heeft echt iets... Dus ik hoop dat ik er of snel achter kom wat het is of dat het erg snel over is!!!

-------------------------
    Nou ik pak nog een kop koffie en ga ff teruglezen en reageren tot zover ik dat nog niet gedaan had...

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goed in gaten houden meis, misschien door de val?

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    *Zwaai Zwaai*

Pffffff t is warrum:p
    Meiden slapen weer dus mama gaat ook even liggen...

6. Ok reageeractie vanaf zaterdaggggggggg:

@ Toetie; Tygo ligt in een pyamapakje (kortemouwtjes, kort broekje) zonder romper en een lakentje over, die trapt ie meestal wel af snachts.

@ binna; leuk zo'n zomerfeest! hahaha, zie me al helemaal voor je in je trouwjurk, zweet gutst je van het voorhoofd af!!
    En leuk dat Silver zo geniet van die gezellige dagen, hardstikke fijn ook voor jou!
    En een banjer, dat is het!

Mooie foto van Silver, maar die had ik zeker al op de hyves bewonderd ;)

@ miepie; je schoonzus.. bleh...
    en negatieve test, jammer meid...
    Ben je inmiddels wel ongi?
    Ik had het juist andersom, ik was wel een beetje ongi, maar bleek toch zwanger te zijn....

Hier geen overstroming gezien! Gister moet het in Enschede nog superhard geregend en geonweert hebben, is hier een klein half uur vandaan, maar hier niet hoor!

Over de minimeeting; zit iets leuks bij jou in de buurt??
    Je hebt wel bijv. een natuurwater in Oldenzaal, de Hulsbeek, weet niet of je dat kent? Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo bekend met parken en dat soort dingen.
    Laat ff weten of er anders iets anders bij jou in de buurt zit wat je leuk lijkt? In ieder geval wordt het voor mij dan pas eind juli/ begin augustus, dan ben ik terug van vakantie!

@ miranda; lauwie; mooie fotos meiden!!!

@ setteke; man, op sommige dagen vraag ik me ook af waar Tygo het van doet hoor... Maar ja laat maar gaan...
    En hij is gek op brood, dus als ik het echt te weinig vindt, druk ik hem zo een extra broodje in de hand...

Ook jij hebt al mooie badder- en poedelfotos geplaatst, mooi hoor!
    En heeft Silke touwtje getrokken???

@ noura; wat goed dat anissa zelf is gaan zitten! Vraag me toch af hoe dat tot stand komt... Hoe ze dat doen... Ik zal het vanzelf wel zien!

@ sjorjse; klinkt wel zwaar die avonden... Pfff, nou ja, als je er verder maar van genoten hebt!
    Hey, maarruh.... Anders koop je voor jezelf toch lekker een digitale ;) Laat die kerel maar analoog schieten, hahahaha!!!
    Hoe staat het met de slaapkamers?

@ carmen; heb je nog gebeld????

@ FF; hoe gaat het nu met het eten van Britt, nog steeds goed?

*tussendoor; wat is zp soms weer traag zeg!*

@ rebbel; wat leuk en iedereen helemaal enthousiast over het mooie nieuws?
    En je hebt de smart trike gegeven, wat leuk, hoe vond ie het en hoe reageerde iedereen?
    Ik krijg nu nog steeds, waar ik ook ga, gewoon meerdere reacties of complimenten, nu nog steeds!

@ daisy; zoutzuur...??? Jee zeg! daar ben je ook mooi klaar mee... asses!

@ puck, leuk he als ze dat doen... Toen Tygo voor het eerst deed, dacht ik dat ie me wilde knuffelen, hahaha, maar helaas!
    En ook nog is rechtop zitten, wat goed!!!
    Oh een Ikea keuken uitkiezen, wat leuk!!! Welke is het geworden??? Ik vind die lakkeuken zo mooi...
    Hahaha, heb ooit tegen rené gezet, hadden ze het in het zwart en dan met Fuschia roze accenten, vond het echt zo'n sloerie keuken, helemaal TE glitter en glamour, maar oh zo gaaf!!!
    Nou ja, zover zou ik dan in onze woning niet gaan, maar de keuken is er ook in het rood en wit, heel mooi...! En die kookeilanden zijn ook mooi...

@ petra; hahaha, ben je nu ook zo gek op melk, had ik ook toen ik zwanger was...

@ clautje; héeeeee clautje, terug van weggeweest!!!
    Ben benieuwd of wij ook zo'n leuke huisitaliaan erbij krijgen... We hebben wel een badmeester, wie weet.... ;)
    En je hebt ook lekker veel kunnen zien lees ik, heerlijk!

@ lauwie; nou nou, bij jou komen de truukjes ook uit de trukendoos of niet???
    Wat leuk!

* Tygo huilt, ff naar boven kijken*

Sorry mannetje is wakker, hier moet het even bij blijven...
    Hij heeft nu 38.3
    Hij heeft ook een blaar onder zn dikke teen, hoe die daar nou aankomt????

By the way, ik vertelde toch van mn ketting van Pilgrim die afbladerde,ik bericht terug gekregen dat ik het terug mag sturen! Krijg waarschijnlijk een nieuwe, super toch!

7. hij heeft net maar een paar happen van zn fruithapje gehad, wil geen opvolgmelk fles... Heeft maar een half flesje drinken op, meer wil hij niet....
    Hij is jengelig en warm... bleh

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, kan het niet ook van het weer komen? Als het zo warm is heb je zelf ook nergens zin in, kan me voorstellen dat hij ook een 'bleh' gevoel heeft! In ieder geval, succes meis! Opletten dat hij wel goed drinkt natuurlijk met deze warmte! Blaar heeft Wesley ook! Apart he!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh, ik heb de update deze week :) dat wordt ff flink bijlezen vanavond en bijhouden! :D

Ik ga nu richting huis, eerst m'n mannetje ophalen op het kdv en dan naar huis!

Fijne avond dames!

10. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hier hetzelfde alleen Britt heeft geen verhoging
    maar weigert ook te drinken....nu maar extra fruithap gegeven en eet hopelijk straks wel goed van haar groente. Zal ook maar krap aan op een 500cc met fruit meegerekend uitkomen vandaag.
    Ik wijt het ana de warmte, ik moet zeggen dat ik ook nergens trek in heb. Wat zullen zij dan wel niet denken...."heb je dr weer met eten, sodemieter op!!!!", sorry
    hahahah
    sterkte meid ik weet hoe je je voelt, machteloos

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hier ook een jengelend kindje met een beetje verhoging!
    :(

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    komt door de warmte, gewoon goed laten drinken en in gaten houde.

Setteke, wat goed van Silke zeg!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ze heeft nu totaal 500 cc op, niet heel slecht :)

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Hoera voor Jeslyn!

@Setteke; Hoera voor Silke!

@Petra; Leuke foto's!

X

15. 150cc diksap, 150 cc aan ontbijtpap en dat is het...

16. Stelt me nog wel enigszins gerust dat er meer kleintjes zijn die er last van hebben...

17. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hier met alle beetjes bij elkaar en fruit meerekend zo'n 365cc....niet om over naar huis te schrijven.....
    pufffff
    af en toe vind ik het wel heel zwaar hoor!!!
    mij steunt het ook wel te weten dat er meer kindjes zijn zonder dorst en of trek, maar toch:x

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique drinkt op een dag 4 flessen van 200 cc. en dan tussendoor geef ik nog wat slokjes water met een bekertje!

misschien is dit ook wat voor kindjes die slecht drinken? gewoon met een glas vinden die kids vaak zo interessant dat ze graag drinken! of anders inderdaad extra fruitje of appelmoes.

of roosvicee invriezen als ijsje en die geven! dat werd als tip aan mij gegeven!

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Petra, wat fijn dat je niets aangekomen bent in je zwangerschap!
    Ik was ook niet aangekomen maar er zat al genoeg aan haha :D
    Wat een geweldige foto's van diva Rooos
    Oja Tess heeft wel een romper aan.

@ Daisy, had ik al gezegd dat ik je buik echt heel mooi en groot vind?

@ Rebbel, jeetje wat een schrik weer zeg bah! gelukkig was er niets mis.

@ Binna, mooie cijfertjes van Silver hoor

@ Chantal, je maakt een heel spektakel van zijn 1e verjaardag he? Leuk hoor.
    Oeh wat schrikken dat hij van het bed af knalde joh.. hoe gaat het nu met hem?

@ Duster, nog gefeliciteerd en hoe was de echo?

@ Linka, wou je even een knuf geven meis.
    En ik lees dat Jes kan staan, super knap joh!!!

@ Miranda, leuk een strandje in de buurt!
    Heerlijk vertoeven met dit weer zeker.

@ Arri, ik vind het een beetje liggen aan de zon of ik wel of niet naar een openlucht zwembad ga. Als de zon er flink brand en er geen schaduw is zou ik zelf in ieder geval niet tussen 12.00 en 15.00 gaan.
    Ben je nog geweest? En ik heb factor 50 van de hema, vind 'm erg fijn.

@ Lauwie, Tess mag het op het kdv wel om maar als zij naar bed gaat doen ze het af.

@ Delilah, juli al? Dat is wel heel erg snel zeg..en dan ook nog voor een duppie op de 1e rang willen :(

@ Duster, ik lees al dat de echo goed was!

@ Miepie, kan me voorstellen dat je er van baalt maar je kunt er toch niets aan doen meid? Als de financiele situatie en nu even niet toelaat is dat nou eenmaal zo.

@ Vogeltje, och meid wat een nare situatie zo zeg.. Sterkte en een dikke knuf en hou in je hoofd dat overal een oplossing voor komt hoor.

@ Setteke, hoera voor Silke!!

@ Chantal, heeft Tygo niet gewoon ontzettend last van de warmte?

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Afgelopen nacht was nog erger dan de nacht ervoor, benauwd/kortademig en bijna stikken in het hoesten.
    We puffen Tess nu , op advies, 4x per dag en de benauwdheid is gelukkig weg.
    Ze is nog wel snel kortademig en dan hoest ook maar dat is niet gevaarlijk (in tegenstelling tot de benauwheidsaanvallen).
    Ik hoop dat het vannacht ook goed blijft gaan.
    De behandelend arts van het knobbeltje is met vakantie en ik heb het advies gekregen het knobbeltje op te meten en dan over een dag of 5 weer te meten en zo kan ik er dan achter komen of het veranderd.
    Gelukkig heeft ze verder geen last van de warmte, ze jengelt totaal niet en zit juist de hele dag te lachen. Wel eet ze , net als veel andere kindjes lees ik, nog slechter dan normaal.
    Donderdag moeten we weer wegen dus ik ben benieuwd.

Heb vanmorgen gewerkt en vanmiddag vond ik dat ik wel wat quality time met mezelf had verdiend, Tess was toch bij oma ;)
    Dus heb mezelf verwend met nieuwe teenslippers, 3 nieuwe linnen broeken en 2 shirtjes.
    En vooruit..heb voor Tess ook nog even een zonnehoedje en een sweater gekocht.

Tess heeft na het eten in het zwembadje in de tuin gespeeld en hoewel mark en ik er allebei bij zaten is ze half verzopen :$
    Ze wou op de knietjes gaan zitten maar gleed weg en ging koppie onder (hoewel er echt niet veel water in zat).
    We hebben haar meteen uit het water gehaald en we waren zelf natuurlijk ontzettend geschrokken maar Tess kon alleen maar lachen, maf kind!

Deel Deze Pagina