Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Delilah; Ik had toch 'n nieuw broekpak gekocht voor de bruiloft as vrijdag..............................DE BROEK PAST NIET MEER :$ Gelukkig heb ik toen ook 'n jurk gekocht, dus die doe ik denk ik maar aan. Maar daarin lijk ik wel 'n week of 15 zwanger. Durf gewoon niet te zeggen dat ik pas 7 weken ben :):):):)

@Linka; Mannen, grrrrrrrrr. Een hele dikke knuffel voor jou!

@Vogeltje; Ook een hele dikke knuffel voor jou!

MATTHIJS MOET MORGEN AFZWEMMEN VOOR 2 "DIPLOMA'S" :)

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Chantal, dit weekend kan ik wel.. ben alleen met Tess omdat Mark een weekendje met de kerels naar Scheveningen is en ik heb nog geen plannen.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hiep hiep hoera, Tess is vandaag 10 maanden!!!

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Even een snel berichtje van mijn kant.

@alle kindjes die iets nieuws kunnen of vermaand zijn gefeliciteerd.
    @Rebbel, nog gefeliciteerd met Milan.
    @heb hele leuke foto's voorbij zien komen.

Verder weet ik het niet. Sorry.

Maar hier is het echt drama. Janna huilt de hele tijd, alleen als ik haar vast houd, dan is het goed. Wordt er niet goed van.
    Vandaag eerst gewerkt, dacht ik zet ik haar lekker in het badje buiten. Nou dat wilde mevrouw dus niet. Echt hard huilen en dat is de hele middag door gegaan.
    Kan toch niet de hele dag met haar op mijn arm lopen.

Moest was ophangen en heb haar even laten huilen, maar het stopte echt niet. Ze zat helemaal onder de tranen en snot.
    Hoop echt dat dit snel weer over is, want zo kom ik nergens toe.

Nu ligt ze gelukkig te slapen en heb ik even tijd voor mezelf.

Vrijdag nog naar de kinderarts geweest. Dacht dat ik er nu wel af was, maar nee, nu moet ze weer naar de fysio. Als het goed is wordt ik daarover nog gebeld.

Verder alles goed hier. Maandag heb ik kennismakingsgesprek op de afdeling waar ik ga beginnen met de opleiding. Leuk hoor, heb er echt zin in. Nog een kleine 2 maanden werken, dan een maand vakantie en dan beginnen.

Sorry voor mijn ego bericht. Hoop snel weer wat meer tijd te hebben voor jullie.

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Happy volgens mij heb ik gemist wat voor'n opleiding je gaat doen?

6. Meiden, wilde nog ff laten weten hoe het was, moet nog een uur en een kwartier werken, dus ben dan ook weer weg!

@ Carmen; Ten eerste gefeliciteerd met Tess dr 10 maanden!!!
    dit weekend is goed, wat zullen we gaan doen en wat heb je liever, zaterdag of zondag?
    Anders bellen/smsen we donderdag of vrijdag ff op af te spreken wat we gaan doen of dat ik gewoon bij je langskom ofzo!

@ all; Nou het warme eten ging er enigszins in, hij at niet alles. Als toetje heb ik hem het overgebleven fruithapje geven, maar dat was ook een aantal happen en toen was het klaar...
    WIj zijn gaan BBQ-en en Tygo wilde zelfs geen stokbrood. Op een gegeven moment stond zat ie bij me op schoot, wilde niets anders en begint ie uit het niets te kokhalzen....

Eerste beetje spuug over hemzelf heen en mijn hand en ik schuif met de stoel naar achter, vlatsssssssssssssssss
    ( ja heb je er beeld bij?) Over mn arm, over mn jurk, in mijn nek en ik weet niet hoeveel op de grond....!
    brrr.... Ik voelde me zoooo vies...
    René heeft Tygo gepakt en in de douche kleren uitgetrokken, gewassen, pyama aangetrokken, ik in de douche alles uit en me afgespoeld, ook pyama aan :) hele boel bij elkaar gepakt en in de wasmachine ermee....
    Nadat ie gespuugd was, verscheen ineens weer een lachje en luidkeelse lachjes en hij voelde warempel minder warm aan!
    Misschien zat hem iets dwars?
    Hij is nog wel hangerig en jengelig, maar er was ook weer ruimte om te lachen en schreeuwen en knuffelen, das een goed teken...

Ok, IK MOET AAN HET WERK!!!

ps campingbedje staat, echt superding, grijs/zwart... Ben zo blij!
    En tuigje in de kinderstoel, idijaaaaallll...

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zooo mutsie is in bad geweest, nog eens een hele fles op :)
    en murmelt nu wat in bedje :D Hoop dat ze snel slaapt!
    Maar het is zoooo bizar heet binnen :(

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Spannend, ik heb Ise net (een half uur geleden) voor het eerst zonder speen in bed gelegd!
    Ze huilde af en toe even, maar niet heel overtuigend. Zou ze er zo in één keer van af te helpen zijn? *fingers crossed!*

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

Lees veel problemen over drinken. Hier net zo..Malou drinkt sochtends 200cc en over de hele dag drinkt ze aan melk/sap denk ik zon 100 cc maar meer krijg ik er ook niet in.
    Hoe meten jullie dat dan met hoeveel ze drinkt? Heb een rietbeker daar drinkt ze nu wel uit maar daar staan geen maten op? Of gebruiken jullie de maatbeker?
    Voor de rest eet ze op zich redelijk maar veel eten wil ze ook niet.
    Stuurde vanochtend dat ze 9600 gram was maar was een klein foutje ze is 9060 gram en 75,6 cm....

juud: bedoelde dat je mij had gestuurd via buddypoke were next! dus had ik terug gestuurd moeten we wel flink trainen!

chantal: Ben ook niet zo bekend in die omgeving maar naar een leuk park om te gaan picknicken is ook altijd leuk toch?

zo ga ff naar mark toe die voelt zich een beetje alleen beneden...hij is echt heel zielig haha....(was onder het mom van ff wasgoed vouwen naar boven gegaan maar daar is natuurlijk nog niks van terecht gekomen...:D)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik was het die dat vroeg :) Je hebt het vast heel duidelijk uitgeschreven, maar in mijn photoshop zit dit allemaal niet :( Ik heb de Adobe Photoshop Starter Edition. Elke keer als ik die open, vraagt ie wel of ik een upgrade wil kopen, maar dat wil ik niet :p Vrees dus dat ik geen historybrush heb, of daar gratis aan kan komen, toch?!

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nou, ben vanmiddag heerlijk wezen zwemmen!! Het was heel leuk en gezellig. Hanne vond het in het begin wel eng. Het water was zo koud. Na -heel lang- wennen vond ze het leuk, maar heel vrij was ze niet. Ze was in de zwembaden binnen toch wel makkelijker. Nu bleef ze bij mama en mocht mama niet weg. Wat ben je dan toch belangrijk zeg!! Wel weer heel vertederend of zo. Daarna nog heerlijk gespeeld in het gras!! Zo leuk!! 8)

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    En o ja, Hanne stond vandaag voor het eerst ook een paar tellen zonder steun!! Nog niet lang, maar ze bleef recht overeind!! zo leuk!!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

heb vanmorgen heerlijke even de laaste dingen geshopt. was toch bewolkt. nog leuke zilvere balerina's voor silver gekocht voor maar 3,50 dat is leukkk. en toen Silver slapen mama leker zonnen in de tuin. nou was best heet. dus na een uurtje lekker binnen op de bankl boek gelezen. toen vanmidag lekker in het badje geweest. en jaaa ze stond daar gewoon tot 2 keer toen toch wel een goei 15 tellen los. en dan lied ze zich vallen zo grapig watn dat speterde en dat vondt ze helemaal gewelidig.

sorry voor het ego

nog over het boek weet niet of iemand het boek kent Echte mannen lusten geen kaas. dit gaat over maria moster die in de handen van loverboy's is gekomen deze had ik al gelezen en nu ik stond laast voor een popenkraam die is van haar moeder. nou pfff dan eis ik me wel dood hoor voor de toekomst. als je dit leest. niet normaal

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga hem morgen lezen binna heb hem net gekocht!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ chantal jeetje dat is wel zielig he als ze zo moeten spugen

@arri wat fijn dat het zo gezelig was. en op zich wel logies dat ze moet wennen. ze is ook weer in een nieuw fase en dan een nieuw zwemmbad

@happy erg he hoe aan hankelijk ze soms zijn en dan voor al met dit weer zo warm

@juud en miepie pfff met dit weer traine ;) verlies je wel veel calorie

@miepie Silver heeft ook de rietjes beker die met de hand vaten en die is 240 ml. stond op de verpaking

@ff mik miepie sjudith wat wij toen eens bij een kindje op het kdv deden was 100 water en daar maar 1 schapje voeding in. smaakte het als voeding maar was het meer water.

@chantico dat probeel ken ik ook. het ligt dus denk aan de gratis verzie

@juud wat een plaatje

@teske ik heb zo te doen met jullie. zo benouwt en dan zo warm en pff ik wordt zelfs moe

@duster ach meis je hebt teminste een exuus. wat fijn dat de echo goed was.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ mik welke die van manne luste geen kaas of ik stond laats voor de popen kraam

want mijn advies is wel eerst te lezen mannen luste geen kaas. dan komt alles wat in ik stond laast voor een popen kraam meer op ze plaats

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    echte mannen lusten geen kaasheb ik

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    oke. hoop dat je de tijd hebt. ik wou hem in een stuk uit lezen

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou wilde maar een uurtje in de zon zitten! hahahaahahahaha niet te lang heb nog andere dingen te doen!

kus

Deel Deze Pagina