Zitten jullie trouwens ook nog wel eens aan vorig jaar te denken? Ik zit nu echt weer een beetje af te tellen zoals vorig jaar vorig jaar ging ik rond deze tijd met verlof etc. zo zit ik nu echt te denken steeds, het lijkt echt nog maar zo kort geleden allemaal en aan de andere kant is Wesley in mijn ogen alweer zo groot dat het weer heel lang geleden lijkt...
petra, leuke foto's! die zonnebril chantal, wat een stressdag zo. is het vannacht goed gegaan? noura en binna, ik dacht al dat het niet mocht op het kdv. maar jullie laten het zelf wel om 's nachts? daisy, dank voor de link linka, knuffel! setteke, knap van silke! jeetje al kiezen! binna, knap van silver! duster, fijn dat de echo er goed uit zag! arri, wat knap van hanne en leuk naar het zwembad! vogeltje, sterkte meis! en wat de rest al zegt, ik zou geen ontslag nemen als je eigenlijk ziek bent! tesske, wat vervelend dat tess nog benauwder was. schrikken in het zwembadje! leuk dat je lekker voor jezelf geshopt had! gefeliciteerd met de 10 maanden! happy, hier hetzelfde sprongetje. vermoeiend he? sjudith, mooie foto chantico, ik zou de ingredienten lezen van het perenijsje. is het water en peer en conserveringsmiddelen, dan lijkt het mij kunnen. zit er suiker in dan hangt het ervanaf wat jij daarvan vindt. lastige keuze voor een cadeau. zijn er nog opa's en of oma's die nog een wat groter cadeau willen geven? anders zou ik nu zelf voor de loopkar gaan. daar heeft ze op korte termijn het meeste aan. daisy, ze krijgt denk ik niet vanzelfsprekend langer verlof. als ze het nodig heeft dan moet ze zich ziekmelden en krijgt ze een gesprek met de bedrijfsarts denk ik. knap van linne! @ de rest, sorry.. dank voor al jullie complimentjes over de foto! hier ook een plakkerd. en het is al 3 avonden bal met slapen. dat gaat als volgt: ergens tussen half 8 en 8 ligt mevrouw heerlijk te slapen in bed. en dan 10 tot 30 minuten daarna begint ze te huilen en jankt zichzelf helemaal overstuur en bezweet. als je haar gaat troosten/ wiegen gaat ze lachen kletsen wijzen zwaaien. klaarwakker en over haar slaap heen. zo rond half 10 hebben we haar pas weer in slaap. zijn er dus ook de hele avond mee bezig. wordt er moedeloos van. ben zelf ook al mijn hele leven een slechte slaper dus weet van wie ze het heeft. maar dit is wel extreem. hoop dat dit sprongetje snel weer over gaat!
@ Delilah, wat knap van je mannetje hahaha! Giulia is ook erg pittig op het kdv Klote zeg van je werk hopen dat alles mee gaat vallen! Oja en ik denk ook terug aan verleden jaar! Bizar snel gegaan! En dan nu te bedenken dat er een paar meiden alweer op punt van bevallen staan...mijn hemel...
Sjudith, hoe sterk is Giulia nu aan haar speen gehecht? Ise was er langzaam al minder mee bezig. Ze pakte m wel direct als ze in bed ging, maar soms viel ze ook gewoon zonder speen in haar mond in slaap. Ik hoorde vandaag dat ze op de opvang al een tijdje zonder speen slaapt: daar gooit ze m meteen uit bed Hier thuis was het gewoon heel erg een gewoonte geworden, maar echt geen zuigbehoefte meer. Als ze sliep, trok ik m er altijd uit voor ik zelf ging slapen en dat ging meestal prima de rest van de nacht. Ik wilde voor haar verjaardag cold turkey doen en vanavond dacht ik: waarom nu niet? En het is mij heel erg meegevallen vanavond. Durf natuurlijk niets te zeggen over morgen Dank voor de reacties op mijn loopkar/loopfiets/poppenwagen vraag (meer reacties altijd welkom!) Ik neig ook naar een loopkar, omdat ze daar het snelst wat aan heeft. Misschien willen opa's en oma's ook wel zoiets geven, maar ik heb zelf niet zo'n zin in een heel wagenpark in de huiskamer... Ik wou geloof ik op nog iets reageren, maar ik weet het niet meer. M'n ogen prikken, ik ga slapen meiden! Oh ja: vorig jaar was 1 juli geloof ik mijn eerste verlofdag! Wat een mazzelaar was ik toen zeg, de hele zomer lekker vrij! (Jaja, ik weet het: hoogzwangerzijn, bevallen en een kindje erbij is niet echt vrij, maar ik romantiseer het even )
Hier ook op kdv niet en overdag eigenlijk ook zelden. 's avonds gooit ze hem zelf uit haar mond. En soms als ze erg slaperig is doen we haar in bed zonder speen! Gaat prima
Binna, hopelijk lees je nog, ik ga als myrna naar school gaat naar de dorp, waar heb jij dan de balleria schoenen gekocht? Ben wel nieuwsgierig......
Nou ff reageerpoging...... heb lang nniet meer gedaan... Arri, fijn dat je toch bent gegaan en gezellig vond, dat beetje koud was, dat hadden wij hier ook met Jeslyn met ons zwembadje, ze heeft toch naar haar zin gehad. 2x zelfs. Juudje, heel veel succes vandaag bij Gyn. Wat is Giulia zo scheetje, kan nu wel zien dat ze veel op Angelo lijkt? Delilah, gezellig he om tegen de muur te kletsen, haha! Chantico, fijn dat Ise geen speen meer heeft..... Jeslyn krijgt alleen bij slapen, dat wil ik zo houden, ook ff afleren, ze slaapt niet hele nacht mee. Nou ik hoop dat voldoende is..... Straks lekker winkelen, voor vakantie.
ik ga werken. Ik zie er een beetje tegenop want ik heb best wel veel last van de warmte en moet nu natuurlijk nog best wat lichamelijke arbeid doen op de manege. Andy maakt zich ook een beetje zorgen. Tot vanmiddag en fijne dag
Moggel, bedankt voor de reacties!! Ja ik denk dat jullie idd gelijk hebben,gewoon ziekmelden als ze straks nog niet fit is.. @Juud,succes bij de gyn! @Linka,shop ze vandaag! @Delilah,die Wes ook heh,een echte jongen,zo hoort het ook!! @Chanti,goed joh zonder speen,wij hadden het ook een tijd geprobeerd en dat ging goed totdat ze in het sprongetje zaten,toen hebben wij de speen weer gegeven,weet het,slecht maar zo kwamen wij ook een beetje aan onze rust toe. Ik heb het idee,nu met tanden krijgen dat ze vaker behoefte hebben aan de speen,wij laten het maar even zo.. En JAAAA,ik denk ook nog vaak aan vorig jaar,nu ga ik weer precies hetzelfde meemaken,bbrrr @Lauwie,die tijd hebben wij ook gehad,een schrale troost maar het gaat vanzelf weer over.. Succes!! ------------------------- Ow wat slaap ik toch slecht s'nachts,pfff,ik draai volgens mij iedere 5min en geloof me dat valt niet meer mee,hahah.. Vandaag komen de andere opa en oma(gister was mijn moeder hier)is wel ff lekker,kan ik ff andere dingen doen... Verder geen plannen als alleen maar rustig blijven.. Geniet wederom van het prachtige zomerse weer!!! Voor diegene die moeten werken,werk ze!
Ha meiden! @ Petra, rustig aan doen meid! Eerst aan jezelf denken en je beebje en dan de rest van de wereld @ daisy jij hebt al verlof toch? @ Linka wat was jij bizar vroeg wakker!!!
Ja was al om kwart over 6 wakker.... wil rustige ochtend, doen we altijd zodat we rustig aan tafel kunne!
@Setteke; Zat Tymen nog in het bad, toen al het water eruit was gelopen? Gelukkkig hebben jullie nu 'n nieuw bad, kunnen jullie vandaag weer lekker zwemmen. Matthijs heeft gelukkig alleen maar een flinke verkoudheid. De dokter ('n invaller) heeft ook meteen laten zien hoe ik zelf kan zien of het zijn bronchitis is of verkoudheid. Makkelijk voor de volgende keer @Daisy; Geniet van je rustige dag Ik zal het nog maar een keertje vertellen , maar MATTHIJS MOET ZO AFZWEMMEN. Ik hoop dat het lukt ivm zijn verkoudheid (hij moet eigenlijk 'n keer of 5 onder water ) Liefs Silvia