Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, heel veel succes en Matthijs, kom op he!

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith@Linka; Wat zijn jullie lekker attent (op hyves en op zp) Jullie zijn schatten!!!!!!!!!!!!

X

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Duster ik neus ook gewoon graag hahahaa :D

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka bij de prenatal maar waar bij ons in beverwijk de laaste

@juud gefelicteerd

@duster suces voor mathijs en jou

Pfff kan wel wel herineren gewoon de hele dag msn. al was ik nu nog niet met verlof

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen!

@matthijs: kom op ventje je kan het :)

@juud: gefeliciteerd met giulia haar 11 maanden!

Hier nog 20 dagen en dan is djayden zijn grote dag! :)

kusjes

6. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en advies.
    Heb het er hier thuis goed over gehad en heb eerst om 9.20 een afspraak met de huisarts om het ook daar even te bespreken en dan meld ik me maar ziek, al voel ik me daar best rot bij omdat het natuurlijk vakantie periode is.
    Al zegt Brian natuurlijk dat dat helemaal niet hoeft want ze waren gisteren ook niet zo aardig door te zeggen dat ik beter ontslag kan nemen, die willen natuurlijk niet dat ik me ziek meld want dan moeten ze blijven betalen. Maar ik ga natuurlijk niet zomaar ontslag nemen, wel een rot situatie zo heb gisteren dan ook even een flink potje zitten janken. Op dit moment moet ik gewoon voor mezelf kiezen en voor mijn gezinnetje want op deze manier hebben Brian en Toby niets aan mij want ik ben een wrak.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goed zo vogeltje. je leeft maar een keer hoor en in dat leven moet je altijd voor jezelf kiezen!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vogeltje dikke knuf en wat mik al zegt. topie mik

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames! Ik was vanmorgen al om 05.00 uur wakker zeg, pffff... Maar heb nog wel even lekker gelegen in bedje en heb best energie dus dat moet goed komen vandaag. Kom ik op mijn werk zit er niemand bij de receptie dus ik geef dat aan... "oh ja" vergeten, wil jij daar even zitten... Dus nu zit ik daar en het is hier snikheet! Maar goed, kan wel effe rustig bijlezen, whahaha...

@ Linka, ook al lekker vroeg dus ;)

@ Juud, gefeliciteerd met je kleine meid! Ik hou ook wel van pittig hoor alleen soms is het wel vermoeiend dat hij geen 3 tellen rustig kan zitten maar goed, hij is gewoon Alle Dagen Heel Druk ;)

@ Petra, meis! Denk je wel aan jezelf! Als het niet meer gaat moet je dat gewoon aangeven hoor! Ik hoop toch wel dat je geen stallen meer hoeft uit te mesten en met balen hooi hoeft te sjouwen wat dat is niet goed voor je!

@ Daisy, heerlijk meis! Even lekker voor jezelf! Geniet maar van je daggie! Probeer ook maar even te rusten nog als de nachten zo moeilijk gaan nu! Ik kon vorig jaar met mijn gigabuik altijd heerlijk slapen gelukkig, lijkt me erg vermoeiend!

@ Binna, gaat snel he! Vorig jaar was dit mijn laatste week voor m'n verlof. Ik zie mezelf nog de deur uit waggelen met zo'n mega vakantie gevoel en nu is het alweer een jaar geleden, absurd gewoon!

@ Vogeltje, meis! Ik kan me goed voorstellen dat je je rot voelt om de situatie maar; Ga voor jezelf! En je gezin! Niemand heeft wat aan jou als je een wrak bent en je werkgever is het niet waard om zo door te gaan meis! Hopelijk heb je een fijne ha die je hierbij helpt!

@ Duster, succes met afzwemmen vandaag!

@ All, was dit het? Ik weet niet of ik iemand vergeet maar sorry!

Zo, Wesley begon weer eens te huilen op het kdv, was ook weer even geleden maar ja, hij was het eerste kindje dus beetje saai en deze leidster deed ook niet zo vrolijk tegen hem, die andere altijd wel en dan vliegt hij ze in de armen. Hopelijk heeft hij weer een geweldige dag! Morgen nog een half daggie werken en dan heb ik weer weekend :D

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat moest ik veel lezen!

Zie dat heel veel kindjes ineens van alles kunnen, leuk, leuk, leuk! Toch grappig dat ze nagenoeg allemaal op hetzelfde moment nieuwe dingen leren.

@ Duster: Succes met afzwemmen!

@ Judith: Gefeliciteerd met Giulia haar 11 maanden!

@ Schatje: Olivier is vandaag over precies 3 weken jarig:) Ik kan het me bijna niet voorstellen dat mijn baby dan een dreumes wordt!

@ Daisy: Voor jou komt het nu ook dichtbij! O ja dat slapen op het laatst kan ik me ook nog heel goed herinneren;) en dan 's nachts naar de wc, helemaal de trap af pfffff! Nog even volhouden meis!

Ik kom straks nog verder lezen, ga nu eerst even naar het dorp nu het nog niet zo warm is...

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Duster, veel plezier bij het afzwemmen!

Zwangere dames, petje af hoor: een dikke buik met een zwanger lijf ronddragen en dan ook nog deze warmte én een (of twee!) bijna-dreumessen die rondkruipen!

Ise heeft vannacht op zich prima geslapen. Ze is wel één keer wakker geworden en toen bleef ze huilen. Omdat ik errug moe was, heb ik er toen de speen gegeven... ('s nachts ben ik echt zwak :)) Ach, het hielp en nu gaan we weer zonder proberen.

Ze ligt nu ook in bed al 20 minuten een beetje plichtmatig te 'huilen', omdat ze iets mist. Jullie kennen vast wel dat gemaakte-huil-geluid, alsof er een zachte sirene op repeat staat (huilen met de stem ipv vanuit de buik zeg maar). Maar het verdriet gaat niet diep en ze is steeds langer stil tussen de protestgeluiden door. Die gaat zo heerlijk slapen.

Het voelt wel goed zo: niet alsof we haar iets ontnemen wat ze nodig heeft, maar meer dat we een gewoonte doorbreken waar ze even aan moet wennen. Dat ze op de opvang al zonder speen sliep, heeft me wel vertrouwen gegeven dat ze zonder kan. En het is voor haar mondontwikkeling echt beter, denk ik. Nu slaapt ze denk ik echt. Sssst! :)

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Vogeltje,goed zo meid!
    Je moet zeker aan jezelf denken(doet je baas ook).Succes bij de ha en hopelijk ben je snel weer de oude!
    Knuff...

@Duster,ow ja vergeten,succes met afzwemmen!!!
    Go Matthijs!

@Schatje,hier over 2 weken groot feest,heb er zo'n zin in,en ow wat hoop ik dat ik erbij kan zijn!!!!

@Chanti,ja ik ken dat idd wel s'nachts,ach het komt heus wel een keer goed met (zonder;))speen..
    Hier slapen de meiden nu ook,heerlijk ff...

@Juud,Hoeraaa voor Giulia,nog een maandje en dan is ze 1 jaar!!!!

@Delilah,werk ze!!
    Lekker hoor morgen nog een half daggie!!!!
    -------------
    En nu ga ik echt wat doen hoor,heb nog steeds niks gedaan,heel de huiskamer ligt vol met speelgoed,pfff,dan vast het eten klaarzetten voor vanaaf en dan vind ik het wel welletjes:)
    Voordeel van het mooie weer is dat je bijna niet binnen bent en dus niet vies wordt binnen!

Doeiii!

13. #32653 ChantalChannie, 1 jul 2009
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
    Goeiemorgen dames....
    Volgens mij ben ik hier te vaak....
    Op sommige dames na, die altijd fantastische reageerberichten hebben, wordt ik toch wel is stelstelmatig genegeerd....CORRECTIE achteraf, want dit klinkt wat hard he, ik bedoel overgeslagen...

Toegegeven, ik stuur ook vaak ego berichten, omdat ik het gewoon leuk vind jullie van alles te vertellen, maar vind het ook leuk om jullie berichten te lezen, ookal vergeet ik soms te reageren.

Dit is dus ook geen verwijt of beschulding ;) Simpelweg een de conclusie dat ik hier echt te vaak ben!!!
    -----------------------------------------------------------

Tygo is vannacht rond 1 hysterisch gaan huilen, hij had goed geplast en had ook een vochtige romper (scheelt dan weer, dat ie wel goed plast he), dus snachts luier en romper verschoont, meteen even getempt, had hij toch echt koorts van 39,1

Na een lange tijd met hem te hebben gezeten om de schommelstoel en lopen wiegen, kon ik hem weer in rustige toestand in bed leggen...
    Daarna heb ik nog even wakker gelegen en toen ik bijna in slaap kwam, begon mijn vriend ineens heel wild te bewegen en ik in mijn half wakker/ half slaap toestand, schrok me echt werkelijk bijna een hartstilstand. Soms kan hij nogal is onrustig in bed zijn.
    Vervolgens weer in slaap gevallen om daarna een uur later weer wakker te worden van mijn huilende mannetje....
    Weer getroost, over zn bolletje geaaid, arm ding. Ik wist ook niet wat ik moest doen... Hij heeft verder zichtbaar niets, dus ik wist echt niet wat ik ermee aan moest.
    Hij is uiteindelijk weer rustig geworden en ik kon hem weer in bed leggen. Hij heeft daarna doorgeslapen tot vanochtend...

Vanochtend was ie weer vrolijk en hij had ook geen verhoging...

Hij is nu bij mijn moeder en ze belt me sowieso om 12 uur om te vertellen hoe het gaat, even in de gaten houden of ie nu wel blijft drinken, anders moet ik vandaag wel even naar de HA, omdat hij gister ook praktisch niet gedronken heeft en met deze hitte plus het feit dat ie veel zweet, ook in bed, is de kans op uitdroging nog een stukje groter denk ik.
    En zn temp even in de gaten houden.

Nou ja, ik probeer het maar zo te bekijken, voor hetzelfde geldt is het gewoon een kiesje die door moet komen!
    ------------------------------------------------------

@ juud; knappe foto van giulia en ze heeft zo'n lekker kleurtje
    @ chantico; ja QB en ik doen beiden dat PSP, erg leuk...
    @ dais; hoe gaat het nu met het gerommel in de buik?
    @ petra; doe je wel rustig aan buddy!!! Het is echt te warm hoor!!!

Ok, moet ff verder met werk, sorry dames...!!!

14. @ setteke; oh ja de fles, daar wilde ik ook al bijna een topic van maken, want ik krijg Tygo er ook niet af!!!
    Ben al vroeg begonnen met aanbieden, hij weigerde gewoon tot nu toe nog steeds, heb zelfs al van de difrax een tuitbeker met zachte speen, die wilde hij de eerste dag wel, daarna niet meer... Ik geef het ding om mee te spelen, doe er ander drinken in, het werkt allemaal niet!!!

@ chantico; zie zo komen er toch nog dingen weer boven als je aan het typen bent: over het kado, ik bestel een loopauto bij www.bodowoodentoys.nl
    Misschien hebben ze daar iets wat je zoekt? Zag wel een leuke soort van loopfiest met poppewagen ervoor, maar ja was wel prijzig...

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Chantallie ik negeer je niet maar soms klets je zoveel dat ik niet weet wat ik zeggen moet ;)
    Maar ik hou wel van je :D

16. Even qouten natuurlijk, want dan zie ik het nog een keer staan :p
    Maar dankjewel juud, dat maakt het helemaal goed! :D

17. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    zo eerst even ego
    Vandaag gaat het weer beter met Britt, heeft nu al zo'n 200cc op en een boterham. Dus gaat goed...hopen dat het zo blijft.
    Waarschijnlijk komen er meer tanden, dat verklaart haar slechte drinkgedrag van gisteren. En hele vieze poepbroeken.....brrr
    Straks komt de pre-logopediste om Britt te leren drinken uit een rietje. En te kijken of het beter gaat met het afhappen van de hapjes. Ze opent namelijk niet goed genoeg haar mondje...

Manlief is weer eens voor zaken weg, dus ben alleen. Morgen moet ik werken. Maar vandaag dus alleen, nou is dat niet erg hoor, soms ook wel eens lekkr!!

daisy: volgens mij werkt het zo zoals setteke het beschreef. Nu heb ik 2 vriendinnen die te vroeg zijn bevallen. En bij hun gingen die weken in toen ze bevallen warne. Maar allebei kregen ze verlengd verlof aangezien ze zelf ook ziek waren geworden na hun bevalling.
    De werkgever kan dan bij het UWV een uitkering aanvragen, welke wel of niet wordt goedgekeurd. Afhankelijk van de oorzaak, als het betrekking heeft op de bavvling en of zwangerschap wodrt het altijd erkent.

chantico:wat fijn dat Ise het ook bijan helemaal zonder speen redde

chantal: meid, wat een rot nacht heb jij gehad zeg!!! puffff
    voor de zekerheid idd maar naar de HA, moet je doen hoor....laat hem maar even nakijken, misschien oortjes die rood zien??

setteke: ik heb van Avent die zachte tuit en dat gaat goed! Blijven aanbieden, dan zal ze het eens of eens wel eens gaan doen!!;)

duster: veelm plezier in het zwembad, spannend hoor

puck, al over 3 weken!! jemig zeg.....veel kindjes leren dingen tegelijk idd, dat merk ik nook altijd hier. Maar Britt loopt altijd achter, die volgt op zo'n 2 weken met nieuwe dingen laten zien> maar ze is ook 1 van de jongsten en niet de snelste. Maar ohhhh zo gelukkig en vrolijk als ze zit en tijgert. Voor haar hoeft het allemaal niet zo, ze vindt het wel prima!!!

ik moet gaan mn meisie roept me
    doei

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeej britt! goed zo drinken meis!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, hahaha... Ik negeer je ook niet hoor meis! Had ik wat belangrijks over het hoofd gezien sinds gisteravond toen ik tegen mezelf aan het kletsen was dan?

Ik zou het zeker goed in de gaten houden nu met dit weer! En gewoon naar de ha gaan, misschien is het wat onschuldigs idd zoals een kiesje maar drinken is wel belangrijk natuurlijk!

@ Chantico, knap hoor dat het zo goed gaat zonder speen en je zo doorzet! 'S nachts ben je ook wat makkelijker vaak, ikke wel! Het eerste wat ik altijd dacht als Wesley 'snachts begon te huilen was "ik leg 'm wel bij mij dan kan ik weer slapen" ;) maar dat deed ik uiteindelijk niet hoor ;) je bent gewoon moe, heel normaal!

Zo, ik zit weer op mijn eigen werkplek!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, we zijn nog steeds aan het onderhandelen met die vrouw die op ons huis aan het bieden is... Ze komt steeds dichter bij de vraagprijs... Ben benieuwd. Was al even gaan kijken wat een challet huren kost hahaha...

Deel Deze Pagina