Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @ Allen, bedankt voor het wensen van een leuk weekend. Gaat denk ik helemaal goed komen met dit mooie weer!

@Juud, jeetje meid wat een tegenvaller. Maar het komt vast helemaal goed. Gulia is daar het levende bewijs van!! Je weet dat je een kind kan maken!!

@Chantal, lekker dat hij zich weer goed voelt. Bij Djim verschilt het ook wel eens hoor, ene keer wil hij wel in bad en andere keer krijzen inderdaad.

@Miranda, kadotip. Ja lastig als ze alles al hebben. Dat vind ik hier met 2 kids al. Ehh, kleding, altijd goed. Mooie badhanddoek, haarfrutsels. Toilettas, borstel. Schoenen, bonnen van een of ander..
    Geld?? Houten puzzels. Boekjes.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Tymen heeft ons vannacht lekker bezig gehouden. Bang voor een mug die er niet was. Hij heeft wel tot half tien uitgeslapen, scheelt wel als hij niet wakker wordt van zijn van de honger krijsende zusje....

Even een vraagje, wie weet waar je zuiveringstabletten koopt voor het zwembad en wat kosten ze?

@ Miranda, oei ja, dan is het wel moeilijk ja. Misschien haar eerste eigen pop? Misschien doe je nog ideetjes op als je op www.bartsmit.com kijkt?

@ Chantal, die stomme bloeddruk medicijnen ook! Ik weet niet meer welke ik toen had, maar geen last van bijwerkingen. Ik weet wel dat het een zogenaamde betablokker was in combi met een plaspil. Ik zal er nog even over nadenken en als het me te binnen schiet dan zal ik het wel laten weten. Is Tygo verder weer een beetje de man? Idd, ik leef volkomen buiten op het moment. Het is binnen toch veel te warm, dus tja. Ik zit nou te wachten tot Tymen klaar is met zijn ontbijt en dat kan even duren helaas.....

@ Delilah, ik heb ook spekkies voor Silke in huis, ze vindt ze heerlijk! Ze krijgt ze niet zo vaak, momenteel is er weinig ruimte in haar eetschema om te snoepen.

@ Sjorsje, veel plezier bij de kapper! Geniet er maar even lekker van!

@ Daisy, oh ja, dat is lastig als je er dan ook nog twee hebt die niet schattig in het badje blijven zitten.... Moeten ze de volgend ekeer maar om de beurt!:D Klaag maar lekker meid en doe het rustig aan!

@ Binna, ik had ook zo'n zwemband voor haar maar ze vond hem doodeng!;) Ik zit ook te denken aan iets van zuiveringstabletten. Ik laat er nu soms wat water uitlopen en doe er vers bij, maar echt schoon is het niet natuurlijk!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    mag de weer wat minder, ik moet ook nog inpakken en kleren wasse, bah bah bah en sinds gisteren hoofdpijn, knallende ruzie met Jeroen en noem maar op, heb ik geen zin in om naar Frankrijk te gaan, bah!

4. @ setteke; en is hij al klaar????
    en idd, als je het weer weet, dan laat maar horen...
    Ik weet het ook niet hoor...
    ik bedoel, als ik onbehandeld blijf kan ik me weer slechter gaan voelen en wie weet waar het allemaal naar toe leidt.. Heb ik nu misschien nog neit zo heel erg last van, maar op oudere leeftijd wel weer meer en sneller, dat wil ik ook niet natuurlijk!

@ all; ik heb ook huiskriebels joh.... Er staat een huis te koop, , herenhuis, vrij staand, mooi grote tuin, mogelijkheid tot uitbouwen van 5 slaapkamers, yes, that is what we need... En hij staat nu op 215.000
    Echt een koopje, was 299..... Moet veel aan gebeuren, keuken is oud, zit een open haard in, lelijk, douche en wc is niet te zijn, maar ga er vanuit ook verschrikkelijk ouderwets...
    Maar het verbouwen zou dan ook een 10 jaren plan zijn, iets waar je je gewoon op moet instellen en dan is het ook een huis om oud in te worden...
    Kan het niet uit mn hoofd zetten, maar ja, je moet je eigen huis ook maar moeten kunnen verkopen....
    Kijk maar:
    Te koop: Iependijk 7 7471 BE Goor [funda]

En deze vinden we ook mooi en is groot genoeg, maar helaas net te duur omdat ik niet kan bijdragen aan de hypotheek:
    Te koop: Grotestraat 16 7471 BP Goor [funda]

Delilah, al nieuws?

5. Oh linka, wat balen...!
    En hoofdpijn en dan ook nog veel moeten doen, met dit weer... Brrr...
    is het misschien handiger als je tijdens jeslyn slaapje ff een pijnstiller neemt en ook een dutje gaat doen? Misschien kan je er daarna dan weer tegen aan?

En watskebeurt met jeroen?

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo ik ben er weer hoor.
    Klaar met shoppen.
    Natuurlijk heb ik weer erg leuke jurkejes voor mijn meiden gekocht.
    Ik kan het ook niet laten.

@ Chantal: ik zal eens google-len op een hobbelpaard.

@ Linka: balen dat het alweer niet lekker gaat bij jullie.
    Helemaal niet leuk als je bijna op vakantie gaat.

@ Setteke: een eigen pop is misschien ook wel leuk.

Ik heb op internet een super leuke houten kinderwage van sesamstraat gezien (lila kleur met Purk erop).
    Ook heel erg mooi maar ook duur.
    Nog maar even met Gerard overleggen.
    Dan is een pop erbij ook handig natuurlijk(maar goed ze heeft ook nog 2 zussen die een cadeautje gaan kopen).

Ohhhhhh ik krijg nog wel ideeën.
    Bedankt voor het meedenken meiden.

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, ik ga eens kijken naar die huizen... Ik heb nog niks gehoord, kan dat niet uitstaan he hahaha.... Hoe bedoel je dat jij niet kan bijdragen wat de hypotheek betreft, jij werkt toch wel? Of zie ik wat over het hoofd weer?

@ Miran, lekker toch shoppen!

@ Setteke, lekker toch af en toe een spekkie! Wesley was gister al gebadderd en de zak lag op tafel, dacht even laten gaan en kijken wat hij doet, hij had er zo een paar uit en in z'n moel, hahaha...

@ Linka, meissie toch! Wat is er gebeurd idd? Zo zou ik ook geen zin hebben dan :( misschien komt het nog goed meis!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, tukkie doen kan het niet, myrna halen en dan brengen en dan moet ik nog verder doen met de was, pijnstillers heb ik al ingenomen, vanavond heb ik dan geen zin in want dan ben je onwijs moe....

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohhh Miranda die is gaaf!!!!! En huis is ook heel mooi! Voor weinig prijs, hier ontzettend duur :(

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh iedereen aan het verhuizen :D

@ Chantal, mooie huisjes idd! Aan die 2e hoeft zo te zien niet heel veel gedaan te worden toch? Vind het alleen jammer dat ze niet van iedere ruimte (slaapkamers-badkamer-etc.) foto's erop hebben.

@ Miranda, wat een mooi huis en wat weinig geld! Voor dat geld heb je bij ons in de stad net een klein rijtjeshuis! Wij hebben nog niet echt een specifiek huis op het oog ofzo, vind het zo moeilijk...

@ Miranda

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, ook mooie huis, koopje vind ik, want deze huis kost 239.000 euro en dan 3 slaapkamers en best wel kleine woonkamer en L keuken, maar weinig kastruimte ivm raam :( Dat is ook niet normaal! En eerste huis waar je link had geplaatst kost in Heemstede zeker 4 ton!!!!!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeroen en ik hadden om naar Raalte of omgeving te verhuizen, maar hij moet dan wel goede baan hebben.... daar is zo koopje en zeer rustig! Maar tsja, dan ga ik mijn moeder erg missen.... En hier wonen wij wel heel goed maar tsja...

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linka, hier is het ook zo duur! En vrijstaande huisjes of 2 onder een kap in omliggende dorpjes zijn soms wel goedkoper maar dan zo oud en klein dat het ook niet leuk is.

Ik heb ook geen zin meer om op te knappen :D ik wil een huis dat klaar is!

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja ja hier in Drenthe zijn de huizen nog niet zo duur.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Delilah, hier is al nieuwbouw huis, Jeroen is de eerste bewoner.... Kostte wel eerst geloof ik 180.00 euro en nu is de waarde: 239.000 euro. Keuken vind ik niet mooi (zijn ex had gekozen toen hij sleutel kreeg heeft zij uitgemaakt) en vloer erg donker terwijl ik lichter mooier vind en noem maar op, maar probeer ik al smaak te pakken en keuken wordt veranderd als goed is.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tja, het is dat we toch wel in de buurt willen van waar we nu zitten, anders wist ik het wel!

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @Delilah: jullie vinden vast wel een mooi plekkie!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, vast wel! Het is alleen moeilijk... Zou echt niet weten in welke wijk ik zou willen wonen. Maar straks voel je het vast wel of die bepaalde woning HET huis voor jou is... Daar hoop ik dan maa rop!

Deel Deze Pagina