@ Delilah: nou wij hebben hier geen wijken, het is maar een heel klein dorp. We wonen nu dus in een rijtjeswoning maar willen graag iets meer ruimte om het huis. Ook de straat is een stuk rustiger, we wonen nu in een blok waar het behoorlijk druk is (en veel lawaai). :x :x Ik denk ook wel dat je zelf merk wanneer je het juiste huis ergens ziet. Komt wel goed meid. Nou ik ga even mijn meiden van school halen. Dan heeft DIONNE al vakantie!! Joëlle moet vanmiddag en morgenvroeg nog heen. Vindt ze niet eerlijk. ha ha Tot straks.
@ miran; oh wat een verschrikkelijk schattig poppewagentje, geweldig!!! En dat huis, wat lekker ruim zeg! Dat wil ik dus ook, ruimte...pfff... @ delilah; ja ik werk wel, maar door die lening met mijn ex en het feit dat hij niet meer bijdraagde, heeft ertoe geleid dat het uiteindelijk bij een gerechtsdeurwaarder is neergelegd, dus hoewel ik het bijna heb afbetaald, heb ik wel een BKR codering, waardoor ik nog geen creditcard op mn naam zou kunnen krijgen! Het tweede huis hoeft idd niet veel aan te gebeuren, vind de keuken erg mooi en de tuin moet wat onderhoudt doen, maar ja, helaas net buiten de prijsrange... ok ff verder werken!!
oh ik zou er niet aan moeten denken om te verhuizen... nee laat mij maar zitten hier... hihi ik hoop wel dat de buurman eens gaat verhuizen (die zit op het moment weer in de afkick) het is hier warm, heb vanavond toegezegd te zullen werken bij mijn oude filiaaltje. en daar is heerlijk airco, neem boekje mee en ga even lekker afkoelen daar juud pff wat een nieuws, hoop dat alles snel aan gaat slaan bij jullie daisy lekker klagen hoor anissa haar haren groeien wel, maar het krult helemaal op, hoeft gelukkig ook niet geknipt. vind knippen bij saf een drama
Ha ha kan ik me heel goed voorstellen Chantal!! Kom op je kan het meid (nog een paar uurtjes). Er is ook bijna niemand die je hier bezig houd hè. Ik ben het zwembad aan het vullen. 8)
@ Chantal, schuld is niet fijn irritant lijkt me dat zeg! Maar er zijn wel hyptoheekverstrekkers die daar niet mee zaten toch, of is dat inmiddels weer veranderd? Bovendien de vraagprijs wil niets zeggen je kunt natuurlijk gewoon eens een bod doen, bij ons begon ze ook 10000 onder de vraagprijs. En madame zit nu nog bijna 6000 eronder dus ze kan mooi de pot op Ze wilde vandaag uitsluitsel en 4 aug. intrekken dan spoor je toch niet?! Zal wel aan mij liggen. Toen hubbie en ik telefonisch overlegde had de assistent van de makelaar inmiddels gebeld dat er morgen andere mensen kwamen bezichtigen dus dat wachten we mooi even af sowieso! Misshchien word dat wat en anders gaan we dat andere bod toch afkaatsen waarschijnlijk... Alhoewel we wel evt. via de makelaar tijdelijke woonruimte kunnen krijgen. Maar goed, maar weer een nachtje over wakker liggen @ Miranda, lekker zeg het zwembad vullen! Een beetje ruimte om je heen is ook wel lekker he? Ik let nu ook wel erg op de locatie van een huis en de tuin etc. @ Linka, oneerlijk he dat het in sommige plaatsen zo duur is
@ delilah; ja er zijn idd lening verstrekkers die tot op een zekere hoogte dit wel doen, maar dat hangt af van het soort codering en de hoogte van het openstaand bedrag. Nou ben benieuwd wat het word en gewoon nog een stel kijkers, super zeg..!
Ja ben er echt blij mee idd! Ik wil wel graag snel verkopen maar wel op een redelijke manier natuurlijk en deze vrouw is niet echt redelijk. Bovendien vind ik het een beetje vaag allemaal maar dat ben ik, erg wantrouwig! Ze heeft een huis in een andere stad en wil deze erbij? Dan heb je toch geen haast? Ze heeft 2 tienerdochters en wil voor de scholen/zomerstop de overstap hebben gemaakt maar wat boeit dat als dit maar een bijhuisje is? Of ben ik nu erg argwanend?! Je zou het kunnen laten uizoeken hoe dat zit met die codering als dit echt je droomhuis is! Anders een lager bod doen kan jou het schelen!
Zometeen jeslyn wakker maken en dan myrna halen dan naar dieste, vandaag baaldag, veel gevreet eigenlijk maar dan wel gezonde manier cafe noir, meer brood, enzovoort, door de warmte denk ik.... Gewoon nergens zin in....
@ delilah; een bijhuis???? Een bijhuis in deze tijd??? Erg raar! Maar wat je zegt, ze heeft een tijdsdruk erop, dan moet ze maar de volle pond betalen en anders lekker verder zoeken, groot gelijk! Met die codering is al uitgezocht hoor, toen we dit huis kochten, ik behoor tot die groep die ze echt niet willen, hahaha!!! @ linka; maak je niet druk, wat geeft het een keer, je bent al een tijd zo goed bezig, soms moet je een sas dag hebben!
@ Linka, ik heb net ook nog een boterham op, had ook trek komt vast door het weer, dan heb je gewoon meer ondig! Je zweet ook veel he! Goed drinken en dan komt het vast goed, niet balen meis! @ Chantal, oh dus ze motten jou niet hahaha... Fijn dat jullie dan iig wel een lekker huis hebben, moeten we het maar zo bekijken Ja ze woont in het zuiden en reist veel voor d'r werk en daarom wilde ze hier ook een huis/appartement maar ze wilde dan wel voor aug. erin vanwege de zomervakantie van haar kids, snap er geen drol van! Volgens mij speelt ze het hard maar denk dat ik dat nog beter kan want ik ga niet met m'n kleine mannetje grote risico's lopen
zo wat een dag zeg!! Wat een temperatuur!! pfff... Heb meelij met de zwangeren... ik vind het al zo warm!! vanmorgen lekker naar een meer geweest. Hanne heeft er heerlijk 'gebootjebaad', lekker in het zand op het kleed gespeeld. Zo heerlijk om dan je kindje bezig te zien!! Daarna in een snikhete auto weer huis, hier even gewassen en naar bed. En zonet nog even op het balkon in het zwembadje van Jip en Janneke gezeten. En nu zit madam heerlijk haar boekje in de box te lezen. af en toe hoor ik haar kletsen. Zo fijn he! Maar... tis warm!! Heb wel wat meegelezen hier en daar, maar weet niet meer te reageren... Een klein beetje dan! Linka, kom op! Het ging zo goed joh!! Even kalm aan doen... en je hart luchten!! Wanneer gaan jullie naar Frankrijk? Is het met Jeroen weer goed? wat is er gebeurd? Delilah, ja lastig zeg.... maar geen goed gevoel? niet doen! maar dat zeg je zelf gelukkig ook. zag ook wat huisje voorbij komen!! Pff wat een prijzen zeg. Voor de prijs van het mooie droomhuis van Miranda heb je hier een goed appartement... of een minder mooi rijtjeshuis in een nog mindere buurt. Jammer hoor!! Ik kom die kant op!! Sjudith, ben benieuwd naar je metamorphose!! Kan je het verhaal van gister een beetje een plaatsje geven? Chantal, ja zag het al van hyves. Weer even wennen, maar wel strak, vind ik. Ik ga hier nog wat opruimen en dan eten koken... (bleh, hebben jullie daar ook zo weinig zin in?) Groetjes, Arri
Druk, druk, druk.............. We gaan zo bbq-en , daarna nog de hond naar oma brengen en dan denk ik al lekker naar bed. Morgen de bruiloft van mijn schoonzusje, dus we moeten al om 6uur opstaan Ik hoop dat ik het heel de dag volhoud. Ben er dus waarschijnlijk zaterdag pas weer. Alvast een fijn weekend!
@ arri; oh wat heerlijk zoals je het omschrijft... Geniet er maar lekker van! Ik heb ook geen zin in koken of eten.... Bleh niets is lekker... @ duster; meid, hardstikke veel plezier!!!
Nou, wij zitten buiten hoor! Wesley in bad en mama met de plantenspuit, wat is het snikheet zeg! Net even de thermometer in de zon gelegd, 48 graden gaf dat ding aan... Gelukkig hebben we zonnenschermen!