Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Arri, heerlijk he!

@ Duster, veel plezier morgen!

2. oh lekker, delilah... Ik moet nog een half uur en dan gaan we in enschede even de stad in!

3. Jip; emailnotificatie check!

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    pfff Duster, morgen een bruiloft! leuk natuurlijk, maar wel warm...

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, veel plezier morgen!

Arri, van alles, ben gewoon niet gelukkig en wij gaan morgennacht vertrekken....

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    pfff... Linka! dat is niet niks. Ik hoop dat jullie het nog uitgepraat kunnen krijgen voordat jullie gaan. met ruzie op vakantie gaan, is ook niet fijn! Succes joh en zet je beste beentje voor!!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meisjes

@petra en hoe was je dagje. wat leuk dat je zus bijna kan bevalen spannend he

@linka heb je er geen filter in dan ?

@delilah en hoest met het huis. en leuk toch je mannetje bij de dreumesjes. Tja Silver heeft nog geen spekje gekregen maar dat is omdat ik spekjes gevaarlijkvint voor kleintjes omdat het zo week word en dan een grote klond om me werk als ze het trateren geven het ook niet

@Daisy tuurlijk mag je klagen ik heb al heet. laat staan jij. snap wel dat je het niet trek

@Carme het lijkt me zo zwaar voor jullie met dit weer en die vocht

@sjorsje hoe was het bij de tand arts

@Miranda tja is moeilijk dan he als je al zo veel hebt. mischien voor het eerstje jaar nog kleertjes. wat een leuke popen wagen. je hebt ook zo iets bij de prenatal en als je de code's van ovarit spaar ook

@chantal en hoe is het vandaag met je mannejte gegaan

@arri wat een leuke dag zo te horen

@duster bbq ze

@setteke die zoek ik ook die tapletjes en heb ee vilter

@linka wil je al vast toch wel een fijne vakantie wensen en goei rijs. wij gan ook morgen nacht weg

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    huh, Sabrina, gaan jullie nu alweer op vakantie?? Heerlijk joh!

9. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    *zwaai* iedereen die op vakantie gaat
    GOEDE REIS!!!!!

ik ben aan het werk, maar verveel me. Mag zo gaan eten, breekt de avond weer een beetje....
    Pufffff

Britt is bij oma en eet en drinkt hopelijk goed. Ik ga niet bellen.....heb ik me voorgenomen. Haar even loslaten is ook wel prettig. maak me al genoeg zorgen

*zwaai*

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel Arri, je bent schat.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ja wij hebben ook pomp en filter, maar chloor vinden wij ook fijn! Om schoon te houden ;) en ga je morgen ook op vakantie, waar naar toe weer? Hele goede reis meis!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @arri en linka naar italie bij venetie voor een weekje

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    :$:$ HELP IK SMELT :$:$

Ik kan gewoon niet zo heel goed tegen deze hitte en dan nog werken.....tis niet goed voor me, nu gelukkig 3 dagen vrij.
    Bij mn grote zus nog alles rustig, zij heeft helemaal geen last van de warmte en vertelde gister dat ze tussen de middag in haar windloze tuintje heerlijk lag te zonnen met d'r 40 weken.

@ chantal, Ik zou uit zelfbescherming al niet kijken op funda totdat je uit de registratie bent

@ Miranda, mooi huis hoor en wat hebben de huidige bewoners een afschuwelijke inrichting

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahaahahaha petra niet smelten hoor!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    #32795 sjorsje, 2 jul 2009
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
    @Chantal, dat eerste huis doet me meteen denken aan hoe mijn huis eruit zag (nou ja, mijn, eigenlijk in eerste instantie van Ard). Ook zo'n lelijk balkenplafond en schouw. Ik was blij toen hij akkoord ging om het eruit te halen, oogt meteen een stuk ruimer. Verder wel 'n lekker ruim huis. En misschien dat bij die tweede nog wat mogelijk is met de prijs, je weet maar nooit.

@Miranda, ook een lekker ruim huis, vooral buiten. Maar idd wat een lelijke inrichting.

Als ik anderen hoor over verhuizen, dan wil ik ook. Maar dat zit er niet in. Wij zitten qua hypotheek zo hoog, dat krijgen we er nooit voor. Dus dan maar er nog meer insteken en het wel maken zoals ik graag wil. Buurt is prima, supermarkt en winkelcentrum op 5 minuten loopafstand en aan het eind van de straat zit de basisschool.

Tandarts: nog geen last van napijn, maar dat kan nog komen. 21 juli moet ik weer terugkomen voor een verversing.

Vakantie, ieder die de komende dagen gaat: heel veel plezier (en geen ruzie meer maken).

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oh vergeet ik dus nog wel iets belangrijks. Yosyp moest vanavond naar de oogarts, omdat ie steeds ontstoken oogjes heeft. Nou moet ie voor een dagopname naar het ziekenhuis om het traanbuisje door te prikken. Maar het kan ook nog zo zijn, dat ie helemaal geen traanbuisje heeft en dan moet ie naar Rotterdam en dan "maken" ze er daar een.

En volgens mij had ik ook nog niks verteld over de uitslag van z'n hartruisje. Daar moet ie in september voor terug komen, dan krijgt ie een hartecho. We blijven zo wel lekker dokteren.
    9 juli mag ie ook nog naar de orthopeed voor de controle van z'n heupjes, hopelijk hoeft ie die spreidbroek dan niet meer aan (ik geef 'm nu al niet meer aan met deze hitte).

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sjorjsje jeetje Yosyp heeft wel pech. maar mischien een hele stome op merking a vraag. maar waarom nu met dit weer ze sprijtbroekje niet meer aan. hou je er wel rekening mee dat als je hem te vroeg af doe dat ie dan ook nog verkerd kan gaan. wij hebben een kindje op het werk gehad die heeft 5 mnd een gewonen sprijd broek gehad. toen 6,5 maand een gips sprijd broek (dat komt neer op bijde benen en heupen in het gips met alleen een gat tussen de benen ) midden in de zomer. en daarna nog 7 maanden een speciale sprijdbroek waar mee ze ook kan lopen.

wil je niet bang maken maar wel waarschuwen. want tis zo zonden als je nu een stap achter uit gaat door dat je hem af doet vanwegen het weer.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Binna, wat hij nu al opgebouwd heeft aan bot gaat er niet meer af, het kan alleen zijn dat het dadelijk nog wat langer duurt eer hij er vanaf is. Maar ik verwacht zelf dat hij wel af kan blijven. Hij had een twijfelachtige afwijking die ze voor de zekerheid wel gingen behandelen. Lianna had een duidelijke afwijking en die heeft 'm de helft korter aangehad.

Ik dacht eigenlijk dat een gipsbroekje alleen was bij heupluxatie en niet bij heupdysplasie.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    bij haar is het gewoon helemaal fout gegaan. ze is ook wel een ernstig geval hoor. want ze is er tot 2,5 mee bezig geweest. maar bij hun is het wel gekomen door de laksig heid vanhet eerst sprijtbroekje

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat een vreselijke hitte!!!!!Jakkie!!!

@Sjorsje,wat een pech zeg!!
    Enne over het ontstoken oogje,had ik ook nog niet vertekd maar bij Fenne is het ook op kweek gezet en er zit idd een bacterie,nu 10 dagen druppelen en dan moet het over zijn!
    Sneu als ze het traanbuisje doorprikke(als ie er 1 heeft,raar???)

@Binna en Linka,hele fijne vakantie(weet zo even niet meer wie nog meer,sorry...)

@Linka,balen joh dat het niet zo lekker loopt tussen jullie..
    Hopelijk komen jullie er saampjes wel uit..
    Dikke knuff....

@Petra,wanneer heb je verlof?
    Enne smelten,hahah,ja heel goed verwoord;)
    -------------------
    We hebben een nieuw badje(van Kruidvat,familiebad)daar gaan de meiden morgen in(mits het niet regent uiteraard)daar kunnen ze tenminste een beetje in bewegen..
    Vanavond in bad,Linne had gepoept in bad,whahahahahh,geweldig!!
    Laat maar gaan hoor..:)
    Arme Fenne,ze waren samen aant badderen;)

Ik ga douchen en duik mn bed in...

@Juud,en en,I want to see you're new look!!!!

Deel Deze Pagina