goeiemorgen! ff snel een berichtje want moet zo weer werken het is op me werk echt niet te houden joh geen airco en ook geen waaiers Pff zie er nu alweer tegen op.. had gister ook nog eens een lange dag dus dat was echt zwaar.. Gister is mijn regiomanager langs geweest en ik heb verteld dat ik zwanger ben.. ze vond het fijn dat ik eerlijk was en feliciteerde me gelukkig dus het viel allemaal weer mee! @sjorsje: Hier heeft djayden vanaf zijn geboorte al een ontstoken oogje.. we hebben van alles al gehad ervoor maar het blijft nu worden we ook doorgestuurd naar de oogarts.. ben ook benieuwd! @binna en linka: Fijne vakantie! kusjes
Mogguh! Toevallig lees ik nu van alles over ontstoken oogjes... Ik ga vanmiddag met Britt weer naar de HA, omdat haar oogjes ook blijven tranen. Het is niet veel, en ook geen smurrie ofzo, tis wat waterig, maar ook al vanaf haar geboorte. Ze heeft eerder al een keer druppels ervoor gehad, en dat hielp ook wel. En soms heeft ze een paar weekjes geen last, en dan weer wel, het is nooit helemaal weg.. Denk dat ze ons nu ook doorsturen naar de oogarts, misschien heeft ze wel te nauwe traanbuisjes ofzo.. ff afwachten dus. --- Jamie PSZ-reisje was leukleuk! We waren er iets na 9u en gingen daar rond half 12 weer weg. Hij heeft druk geklauterd, gesprongen en gerend, ondertussen wat ranja gehad, later nog een raketje, dus hij was moe! Tussen kwart over 2 en kwart over 4 heeft hij op de bank liggen te slapen. Britt sliep toen ook, dus heb ik ook maar ff een uiltje geknapt onder de ventilator, heerlijk! Nou, zal madam eens uit bed tillen, ze is het er niet mee eens dat ze nog boven is terwijl wij al beneden zijn, hihi! Xx!
Please,laat ze gaan slapen,al vanaf 5.45u is Fenne aan het mopperen.... Net een boterham gegeten,hopelijk gaan ze nu toch ff slapen,heb er nu al geen kracht meer voor De zon schijnt hier al heerlijk,ben benieuwd of we regen gaan krijgen... Ik blijf iig buiten wat er ook gebeurt,hahaha... Fijne dag!
Ons kennis haar zoontje wordt geopereerd aan traanbuis om te openen, die kreeg elke keer ontstoken oogjes, hielp niks.... Goedemorgen dames! Warm he! Pff!
*egobericht* Goeiemorgen, Hier is het de laatste tijd iedere keer half 7 als madam wakker wordt. Gisteren de CB maar eens gebeld voor ideeen dat malou wat meer gaat drinken. Vertelde mijn schema: 7.00 uur pyamapapje en daarna boterham met een beetje melk 10.00 koekje met sap 12.00 broodje met melk 15.00 fruithapje 17.30 warm eten met toetje 19.00 voor het op bed gaan nog een beetje sap Volgens het CB gaf ik in de ochtend teveel en dat ik het beter kon gaan verdelen. Moest gewoon melk gaan geven en dan sochtends boterham met 150 cc melk en dan smiddags weer 150 cc melk met een boterham. Ikke dus vanochtend gewone melk gegeven en het was natuurlijk krijsen zo van he dit is niet mijn ontbijt???? Haha Het CB zei ook nog dat ik de fles ook niet meer moest geven maar de tuitbeker.... haha dat was vanochtend helemaal leuk, ze keek er naar zo van wat moet ik daarmee??? Dus toch maar de fles weer gepakt en toen dronk ze gelukkig haar melk op. Alleen broodje wou ze vanochtend niet....Nu weer fftjes op bed hoewel ik hiernaast toch iemand tegen zichzelf hoor praten..... Hier nog steeds pijnlijke borsten maar ja geloven doe ik er inmiddels niet meer in. Ook ben ik vaak beroerd maar voor alsnog denk ik dat het de warmte is. Durf ook fftjes niet meer te testen en ga het ook niet eerder doen dan volgende week zondag want dan moet ik ongesteld worden. Het wordt weer heerlijk warm vandaag...blegh...(eigenlijk mogen we niet klagen maar haha we wonen niet voor niets in nederland!) Ga straks ff met malou denk ik naar het dorp wandelen en vanmiddag maar ff haar zwembadje opzetten! Morgen bruiloft waar we in tenue de ville moeten komen. Zal als ik tijd heb nog ff een foto maken van mn 2 outfits kunnen jullie het ook ff bewonderen! Ben wel benieuwd wat voor bruiloft we kunnen verwachten....hoop toch echt niet dat het al te kak is.........met een piano erbij enzo haha zal wel komisch zijn want mark en ik kunnen niet stijldansen.... hmm volgens mij gaan we nog een probleem krijgen.....
linka hoe gaat ie vandaag met jou? Trek je het nog een beetje meid? Hoop voor je dat je toch een beetje zin gaat krijgen in de vakantie naar Frankrijk!
Goedemorgen allemaal, ik zweet me nu alweer rot. Wat een hitte zeg. Gisterenmiddag heb ik twee uur in een auto gezeten zo ging zonder airco. Ik werd gek! Kwamen we ook nog in de file terecht!!! Vandaag ben ik lekker vrij. Ik heb alleen wel een BBQ van mijn werk vanmiddag. Hopelijk gaat het niet regenen. De voorspellingen zijn echter niet zo best. Met Vera gaat het super. Ze is deze week voor het eerst naar haar nieuwe KDV gegaan en dat ging geweldig. De eerste dag kwam ze meteen al met een mooie tekening thuis. Leuk hoor. Verder eet en drinkt ze goed de laatste tijd. Ze wordt ook steeds steviger in haar beentjes. Maar zelf staan of lopen zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Al kan het opeens snel gaan natuurlijk. Verder weinig nieuws te melden. Sorry voor het ego. Ik zal weer gaan proberen om braaf mee te lezen en reageren. Groetjes Claudia en Vera
Wat vinden jullie daar trouwens van: hart van nederland liet gisteren zien het afscheid van michel jackson in de paradiso. Je ziet dan ook allemaal mensen huilen.... Ik snap het persoonlijk echt niet....Dat mensen zo ver kunnen gaan voor hun popidool.......Misschien ben ik te nuchter daarin hoor. vind het wel jammer dat hij er niet meer is, vond zn muziek eerder altijd mooi. (nu niet meer) maar om daarvan te gaan huilen....nee echt niet. Zelfde met toen take that, spice girls enz. uit elkaar gingen. Ik dacht echt die kunnen zo in een inrichting..... (nu maar hopen dat niemand van jullie daarbij heeft gestaan toen....dan sorry...)
@Miepie: ik denk dat ik daar ook te nuchter voor ben. Ik kan me er nog iets bij voorstellen bij kinderen, maar volwassen mensen die staan te huilen . Dan moet je wel heel erg fan zijn.
Goedemorgen meiden! Man en kinders weer de deur uit. Ik ga zo lekker douchen en dan wat achterstallig huishoudelijk werk doen. Met die warmte doe ik niet veel. Vandaag ook niet hoor, alleen het hoognodige. Tymen en ik hebben gisteren een relaxt dagje gehad. Silke heeft het heerlijk gehad bij opa en oma. Ze hebben echt van haar genoten, ze heeft helemaal niet gemopperd. @ Linka, he meis, niet leuk dat je je zo ongelukkig voelt! Ik snap Jeroen niet dat hij het niet heel erg vindt dat je je zo voelt Ik hoop echt dat het gauw beter gaat zodat je toch nog met een blij gevoel op vakantie kunt. Jullie vertrekken vannacht al? Nou alvast toch heel veel plezier op vakantie meid! Probeer toch een beetje te genieten! @ Chantal, het was Metoprolol met Hydrochloorthiazide, denk ik. Mooie huizen. Maar wat zij ze goedkoop. Ik dacht dat we hier heel goedkoop waren, maar bij jullie dus ook! Lekker figuur, die x van jou, jou met een BKR registratie opzadelen! @ Miranda, leuke poppenwagen. Wat vond gerard ervan? Mooi huis, bij jullie zijn de huizen ook niet zo heel duur. @ Arri, klinkt gezellig! heb jij al vakantie? @ Duster, fijne dag vandaag! @ Binna, Hilbrand heeft gisteren bij de Blokker een doseerdrijver voor zuiveringstabletten gekocht voor in het zwembad. Nou de tabletten nog, die zaten er niet bij. Maar die heeft de Blokker ook. @ FF, goed zo meid, dat je je zorgen om Britt even los hebt gelaten. Hoe heeft ze het gedaan bij oma? @ Petra, spannend! je neefje/nichtje kan zich elk moment aandienen! @ Sjorsje, nou nou, jullie hebben wel vel drukte met Yosyp met al die ziekenhuisbezoeken! Hopen dat het gauw allemaal achter de rug is. @ Daisy, ik zag die foto op hyves van het poepbad, hahaha! @ Schatje, viel het gelukkig toch mee met de reactie op je werk! Is vaak zo, maak je ej er heel druk om, maar dan is dat helemaal niet nodig! @ Queenbee, hihi, Jamie helemaal afgedraaid dus. Heeft Tymen ook altijd als hij naar de PSz is geweest, laat staan als ze een reisje hebben! @ Miepie, nou ik vind helemaal niet dat je 's ochtends teveel geeft hoor! Maar goed, daar hebben cb's nog wel eens andere ideeën over. Ik vind die hysterie om artiesten ook altijd erg overdreven hoor! heb het ook nooit begrepen! @ Clautje, fijn dat het allemaal goed gaat!
Setteke: Wat zou jij doen dan in mijn situatie? Vind het toch wel moeilijk hoor. gisteren bijvoorbeeld ook dan drinkt malou dus haar fles met pyamapapje van 200 cc op en dan de rest van de dag ongeveer 30 tot 50 cc melk en 30-50 cc sap. Fruithapje eet ze altijd 200 gram (eergisteren was het 300 gram, had teveel gemaakt, je had het cb moeten horen zeg....dat is veels teveel..) en yoghurt savonds ongeveer 100 cc. Vind het soms wel moeilijk hoor wat ik er precies mee moet. Hierbij mijn vraag: wat geven jullie je kinderen smorgens te eten???? en hoe ziet jullie schema er nu uit?
@Juud; Zwemze! @Setteke; Jamie is nooit moe na de PSZ, dus dit was voor mij een hele verrassing, hihi! Ach, we hebben lekker met z'n 3tjes liggen tukken, 1tje in bed en 2 op de bank! Xx
Nou, al die plannen over huishouden worden niks met mij. ben gevallen net.... Toen ik de douche uitstapte op de overloop op het laminaat gleed ik uit. gevolg, allemaal van die lekkere schaafwonden en een heel zeer linkerbeen waar ik amper op kan lopen... Dat wordt verplicht rustig aan doen, mag Hilbrand morgen huishouden! @ Miepie, ik vind jouw schema er mooi uit zien. Geef haar 's morgens lekker haar broodje met een fles pyamapapje ernaast. Ik zie alleen in jouw schema niet terug wanneer je haar 's middags drinken geeft. Silke krijgt na haar fruit drinken en als de fles leeg is vul ik hem direct weer en geef hem later op de middag weer. Wat geef je voor drinken? Misschien vindt ze dat wat je hebt niet zo lekker? Hier zijn ze beiden gek op roosvicee. Silke is ook niet zo van verplichte momenten drinken, die moet het spelenderwijs hebben. Nog even mijn schema met Silke: 8.00 fles 210/7/2 lepels bambix 10.00 roosvicee en koekje 12.00 boterham met flesje melk (gewone) 15.00 fruit en roosvicee 18.00 warm eten en toetje en daarna nog wat drinken. Maar Silke die krijgt de hele dag door drinken, ik geef haar de fles gewoon regelmatig, dus niet beslist dat ze om 15 uur de fles moet leegdrinken, dat komt over de hele middag wel. Ik vind dat je Malou niet gauw teveel kan geven. baby's kunnen nl heel goed zelf aangeven wanneer ze vol zijn, die kunnen zich nog niet overeten zoals wij volwassenen dat wel kunnen. Ik geef Sil altijd wat ze op kan. @ Queenbee, dan matten ze hem op de PSZ duidelijk niet genoeg af! @ Juud, veel plezier meid!
Goeiemorgen! Vanochtend vlekjes op Tygo's rug gevonden, HA gebeld, waarschijnlijk een kinderziekte dus! Ze gaven aan dat hij nu in ieder geval niet besmettelijk is, want hij moest naar het kdv, dat moet ik dan maar geloven... Thanks setteke, heb het genoteerd! @ All gister geslaagd voor een joggingpak en badponcho... Bij V&D van nijntje... Ja ik weet het nijntje is neit stoer, maar wel schattig. HEb een grijsblauw joggingpakje gekocht met rode accenten en er zit zo'n boxershort rand aan het broekje met letters erop, zo stoer... Vriendlief deed er snel nog een grijs shirt bij met nijntjes hoofd in rode contouren... Dus ben helemaal blij! Gister naar mediamarkt, moest inkt hebben voor printer thuis, bleek er een klein optreden van thomas berger te zijn, al die jonge meiden gillen....! Eerlijk is eerlijk, hij is jong, maar hij is lang en een verschrikkelijk lekker ding, hahahaha!!!! En nee ik ben er niet tussen staan gillen en zwijmelen en huilen, want ook ik ben daar te nuchter voor, hoewel ik een echte fan was van o.a. Micheal Jackson, East 17, Take That en Backstreet Boys.... Ooit was er een uitzending van All you need is love op tv, en ik zat het met mn vriendin te kijken, jaar of 13-14... En er zaten allemaal fans van thake that of BB, weet het niet meer, in het publiek... En de assistent van Robert ten brink, die liep in eens, toen ze de boyband lieten zien, achter de jongens langs, toen drong het door tot de fans, dat ze in de studio waren, nou.... Je had ze moeten zien!!! Gillen, huilen, schreeuwen, gek doen, springen... Ik en mn vriendin lagen zowat op de grond van het lachen!! Ok, koffie pakken en even aan het werk....???
het gaat wel met mij, ik ga gewoon proberen om te genieten in Frankrijk.... Schema van Jeslyn: Smorgens fles opvolgmelk en brood, 200cc tussendoor fruit of koekje om rond half 10 (fles roosservicee alleen bij koekje) lunch brood met roosservicee, hele fles Nuby. tussendoor koekje of fruit met roosservicee (alleen bij koekje) warme maaltijd en yoghurt savonds fles opvolgmelk met rijstebloem 230cc Nou dat is dat Jeslyn alles eet en veel tussendoor drinkt ze goed.... Vooral roosservicee.
@ miepie; Schema: 07.00 uur 150cc nestlé ontbijtpap met biscuitsmaak en een bruine boterham met margarine 10.00 uur 200 gram fruithap 12.00 uur 1 bruine boterham met smeerkaas of leverpastei 14.00 uur 180cc fles opvolgmelk (die hij zelden leegdrinkt) 17.00 uur 200 gram groenten en 50 gram toetje Soms tussendoor een liga, rijstewafels wil hij al niet meer, heeft nu wel besloten dat ie dat niet lekker vind...
Myrna vrij van school, ja zomervakantie en is aan het zwemmen in tuin, heerlijk! en klaar inpakken alleen nog laatste wasjes dan is klaar! Vanavond in auto stoppen!