Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ja wel hoor, anders voel ik me naakt ook al hangt het na een uur al halverwege mn neus!!!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hhahahahaha wil niet naar de zee fietsen!

nee donique gaat lekker in een badje buiten! liefffffff

sjorsje rustig aan he meis!

3. @ tesske; ik ook hoor!!
    Maar ik draag nooit geen camouflage, alleen oogmake up en soms wat op mn wangen als ik bleekjes ben...

@ sjorsje; ik had gelezen al over yosyp en lianna, had ik nog niet op gereageerd... Meid, het gaat bij jou neit zonder strubbelingen...!

En nu ook het kleine beebje probleempjes!
    dat is niet leuk!
    ga goed uitrusten, doe niet te veel zoals de gyn zegt en ik hoop dat je beebje van die rust ook wat sterker wordt en weer lekker gaat groeien...
    gelukkig krijgt het beebje wel genoeg voedingsstoffen!

Dikke knuffel meid!

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    OH JA SINDS EEN WEEK TIJGERT DONIQUE EN VANNOCHTEND GING ZE VOOR HET EERST UIT ZICHZELF ZITTEN ( en sindsdien de hele tijd. joepie)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    regen regen regen, jaaaaaaaaaaaaaaa!!! Goed voor me planten hahaha!

6. halloooooo ( echo echo echo)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden, ben ik weer ff. Heb weer gepoetst. We moeten zo ons huis uit voor de bezichtiging en het regent ineens als een gek! Ik heb mooi even alles open gezet, voordeur en achterdeuren, ff doortrekken. Ik denk overigens niet dat ik het ga redden om die update te doen deze week, ik moest nog heel veel bijlezen en wilde dat vandaag doen maar door de bezichtiging is het er nog niet van gekomen en morgen gaan we op pad. Ik wil 'm de volgende week wel doen?

@ Sjorsje, doe maar rustig aan dan meis! Het gaat inderdaad allemaal niet zonder strubbelingen aan die kant he! Zorg maar goed voor jezelf en je beebje!

@ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii! Ik ben wel blij met dat beetje regen, het was hier net alweer 30 graden buiten en de zon stond er nog niet eens...

8. @ delilah, succes met de bezichtiging!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, echt niet leuk! Nu moet ik zo met Wesley weg en het gaat me hier tekeer, hagel, regen, onweer, wind! Ik had z'n tas met zwemspullen ingepakt ik dacht ik ga even zwemmen bij m'n schoonzusje hahaha... Zal de paraplu maar pakken!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Volgens de buienradar is hier voorlopig nog geen regen op komst. Succes Delilah.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos kan zelf de trap op! en dus ook eraf vallen

Echt knap van haar maar we moeten dus snel ook iets van een traphek beneden ook al heb ik geen idee hoe en wat. Onze trap loopt met een bocht langs het raam, dus ik weet niet hoe je daar iets kan bevestigen, dus als iemand tips heeft

Vanmorgen wezen zwemmen en dat was wel even lekker, net geprobeerd een dutje te doen maar ik zweet weg. Ik hoop echt dat het een beetje af gaat koelen want ik word er niet gezelliger van

Bij mn zus is het nog stil, ondertussen 40,2 spannend, spannend

@ Sjorsje, ik hoop dat je de kans krijgt om rustiger aan te doen al zou ik niet weten hoe je dat moet doen met twee kleintjes

@ mik, wat leuk dat Donique weer wat nieuws kan!

@ Delilah, veel succes

@ Linka, heel veel plezier op vakantie, ik hoop dat je net zo geniet als vorige keer en dat het fijn is dat jij en jeroen een beetje tijd voor elkaar hebben

@ Chantal, leuk om te lezen dat de sfeer goed is bij jou op het werk

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Pfff.... tis hier in de schaduw 32.3 graden... duik zo maar ff Jamie's badje in denk ik.

Later!
    Blub!

13. pff. hier merk je niet zo heel veel van de warmte. valt mee, we hebben geen airco, maar we zweten ook niet van de stoel af...
    als het goed is stoppen we over een uurtje om naar het terras te gaan ;)

@ petra; wat goed van roos! en zeer gevaarlijk inderdaad!!!
    oh oh oh.... soms kunnen ze meer dan goed voor ze is...
    En spannend van je zus, maar ja... kan zo nog even duren...
    Is het haar eerste of....?
    ik heb ook 13 dgn over tijd gelopen, nou ik was er wel klaar mee hoor...

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier is koel buiten door windje nadat heeft geregend, alle ramen open, koel ff af boven!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh heerlijk! Tis hier boven benauwd en plakkerig... plat dak.. Hoorde net van mijn hubby dat het weeralarm is afgegeven.:$

16. Heb het ook gehoord ja, hebben ze bij de brandweer straks waarschijnlijk ook weer wat te doen!

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Volgens mij trekt het echt vanaf het midden ongeveer naar het noorden.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oja, hoera voor Roos. Nu is het dus echt opletten Petra. Helaas geen tips voor een traphekje als er 'n raam bij zit. Kun je 'm ook niet vanaf de tweede trede bevestigen ofzo?
    Zo hebben wij het namelijk beneden gedaan, omdat er bij ons het eerste stukje geen tegenliggende muur zit.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoe haal ik Myrna naar buiten te sturen! Pfff!

Deel Deze Pagina