Nou, wij zitten ook in het zweethok te wachten op het noodweer. Hier een weeralarm, rond 17 uur schijnen we de volle laag te krijgen! Precies rond die tijd zit mannetje in de auto.... Met mij gaat het wel hoor! Ik heb een heel dik been en het doet pijn, maar niet meer zo erg als eerst. Schijnt mee te vallen dus! @ Sjorsje, he bah, wat vervelend dat jullie beebje achter blijft in de groei. Mar wel beter dat je nu kunt stoppen met werken> Rust maar lekker uit voor het welzijn van je kindje! @ Petra, slimme Roos! Wij hebben ook het traphekje op de tweede trede, ivm bevestiging. Werkt prima! @ Chantal, naar het terras in de regen? wat een lol! @ Mik, hoera voor Donique!
@chantal: haha ja ben wel ambtenaar maar eentje voor de volksgezondheid werk een groot deel in een laboratorium met virussen
hey meiden! hoe gaat het hier? ik heb niet alles bijgelezen! blijkbaar krijgen wij hier geen last van het noodweer.. hier een mannetje die erg veel last van de warmte heeft! net lekker buiten in badje gespeeld en hij ligt nu in bedje, maar slapen ho maar! het is ook zo warm op zijn kamertje. hij is echt razendsnel op moment hij vliegt de kamer door hier! erg leuk maar ook erg vermoeiend! morgen gaan we samen met milan en vrienden met kids pannekoeken eten!! met mij alles goed verder! liefs rebbel
hier al onweer en het regent een beetje. Het koelt al wel lekker af dat scheelt!Ga ff naar mn meisje die is net wakker. Ze slaapt de laatste tijd veel. Vernemen jullie dat ook? Bedankt voor alle schemas!
Haha, ja die kans zit er straks groot in idd! Omgevallen bomen, weggewaaide takken, dat soort spul.. Hij is nog niet thuis, maar daarintegen hebben wij ook (nog) geen noodweer hier... Tis flink bewolkt, maar daar blijft het tot nu toe bij. Geen wind, geen drupjes regen, geen zon... nog steeds vies benauwd.. Ach, de kids hebben vanmiddag lekker in hun zwembadje gezeten, heerlijk! De één deed nog gekker als de ander, haha! Zal later vandaag ff kijken of ik er een fotootje op kan krijgen. Zou mijn 1e dan zijn op de nieuwe site..
hey meiden @vera en mieppie weet je wat ik pas echt niet snap. dat er allemaal mensen gaan janken omdat k3 uit me kaar zijn. @mik supperrr @petra supper. en mischien een plank er voor of zo @setteke wat heb je gedaan??
hoooooi zit hier lekker te typen met het raam achter me open, en het regent het regent......... pff vandaag als een gek gewerkt dat ik op tijd weg kon en nog lekker in de zon kon liggen, verdwijnt de zon op het moment dat ik klaar ben en begint het te onweren, baalde wel sjorsje doe maar rustig aan, goed voor jezelf en de kindjes zorgen. en mischien volgt er wel een groeispurt nu je rustiger aan doet. krijg je die halve dag die je gewerkt hebt nu weer extra na je verlof?? ik ben gister vrijwillig gaan overwerken haha, ja er was daar airco... en zondag heb ik me ook aangeboden..... tja, had er zin in. lijk wel gek maar dan moet ik maandag nog en dan heb ik op donderdag 3 uurtjes een week vrij. vrijdag gaan ze mijn spatader weg laseren..... hihi, moet lachen om al die mensen die huilen moeten bij hun idool, haha k3 jaaaa weet je wat ik ook zo idioot vind, mensen die huilen als ze hun idool zien lopen... ga kijken bij frans bauer ofzo, en toen hazes dood ging of mensen die fan van elvis zijn en sparen om naar graceland te gaan en daar emotioneel worden al moet ik wel zeggen dat ik fan was van m.j. en vroeger (ik was heel jong hoor) fantaseerde ik dat ik met hem zou trouwen... toen zijn neus los zat had ik die fantasieen niet meer hoor
oh ja petra je hebt ook van die traphekjes van stof, dat lijkt wel wat op een rolgordijn op zijn kant, dat schuif je dan uit en klik je vast, mischien is dat wat??
Voor wie het vroegen, ik ben vanmorgen op mijn plaat gegaan toen ik wilde gaan douchen. Ik stapte met natte voeten uit de douche op de overloop op de laminaatvloer en daar maakte ik een zwieper. Linkerbeen zat onder me en is nu dik en hier en daar wat schaafwondjes. Pijn neemt weer toe. Zit met pootje omhoog.... Gelukkig is mijn bekken onbeschadigd. Polsen beginnen ook zeer te doen....
Wat dachtje van al de gekken die bloemen neer legen bij andre hazis ze stand beeld. daar liggen gewoon iedere dag weer. een bos of 4 en dan worden ze ieder avond weer weg gehaald. Nou meisje ik gaat naar me bed en dan om 2 uur gaat de wekker. en dan gaan we de laaste dingen in de auto e gaan we weg voor een weekje tot volengde week maandag.
setteke: wat ene pech zeg.....goed je been omhoog houden idd!!:x noura; wat gemeen idd dat de zon weg ging toen jij vrij was, dat heb ik nou ook altijd....de zon schijnt altijd als ik moet werken. Of het lijkt iig zo. Voelt altijd erg gemeen aan, hahaha binnaok al op vakantie, fijne dagen en geniet ervan queenbee: is je man inmiddels al thuis?? Ik zag net beelden uit Apeldoorn, maar daar wordt je niet vrolijker van. Het ging bij ons ook wel tekeer om een uurtje of 13.30...maar zo erg dus niet, gelukkig maar. Wel vloog het badje van Britt door de lucht, ik wilde er nog achteraan, maar heb ik niet gedaan, dan was ik denk ik tot mn onderbroek nat geweest!! **** ik ga morgen naar de Arena SENSATION white.....zin in, zal wel heel warm worden, maar wel gezellig hoop ik. Lkekekr wijntje erbij en mensen kijken, heerlijk. Op het end van zo'n avond lijken heel veel mensen in zo'n witte outfit wel geesten.....hihihi Britt ging SUPER vandaag, meer dan 700 cc gedronken. Dan kan ik weer zo genieten!!!! Ik zou willen dat het altijd zo was, zonder zorgen of ze genoeg binnen krijgt.....
@FF; Haha, zie je al rennen achter het badje aan! Dus als ik binnen nu en snel een gek voorwerp voorbij zie vliegen in de lucht, is het Britt haar badje?! Ja, manneke was thuis tegen kwart over 6, maar is inmiddels ook alweer een klein uurtje weg, uitruk van de brandweer (zoals voorspeld door Chantal! )... Fijn dat Britt vandaag zo goed gedronken heeft! You go Britt! En veel plezier morgen alvast, zal wel zweten worden.. @Binna; Trusten en heel veel plezier op jullie vakantie! Ga er lekker van genieten! @Setteke; Ohjee, je polsen beginnen ook pijn te doen? Heb je daar je val op gebroken zeker? Rustig aan dan maar! Knuff! @Noura; Ja, da's zeker flauw. Ben je eindelijk vrij, regent het.. En overwerken op zondag? Jij liever dan ikke! Hoewel, je krijgt dan tuurlijk wel dubbel loon, is ook lekker natuurlijk. --- Eigenlijk hebben we hier nog niet echt noodweer gehad... tegen half 7 begonnen het te donderen, 3 bliksems, felle regen en een half uur later was het weer droog. Net begon het weer wat te rommelen in de verte en het regent weer een beetje.. tis wel donker, dus misschien komt er nog wat... Xx
Heey, dat was berichtje 5000! Joepie! Nu ben ik geen Elite Member meer, maar een Expert Member! Jeej! Krijg ik nu ook meer smilies? ... Xx!
Het was hier ook noodweer vanmiddag, moest gewoon lampen aan doen in huis en toen opeens....stond mijn man voor de deur met mijn nieuwe auto! Hij stond al eerder klaar. Het is echt een super leuke auto, ben er helemaal blij mee! De reclame komt er nog op binnenkort, we moeten nog even kijken hoe of wat... Einde ego maar ik ga er ook weer vandoor... Meiden die op vakantie gaan had ik vanmiddag al gedag gezegd en Setteke, "Auw!", dan heb je je echt goed bezeerd! Doe maar kalm aan! Fijne avond!
oef setteke dat klinkt heel pijnlijk, doe maar heel rustig aan hoor ik vind het heel leuk om af en toe te werken op mijn oude stekje, een oud collega heeft die zaak nu overgenomen, maar kan natuurlijk niet 7 dagen in de week werken, dat breekt je op. en soms val ik eens in, en vind dat heel leuk, al die klanten die je zo hebt leren kennen, en die vaak ook voor een praatje komen. en hij zorgt voor een goed gevulde koelkast, en is blij dat ik dit wil doen, het is bijna een uitje... kan er ook een dvdtje aanzetten. durf het bijna geen werken te noemen. en het is eens wat anders dan de avond stress thuis van een niet willen etende peuter, een puber die een bodemloze maag heeft, een baby die bijna naar bed moet en dan de afwas, en het bad/bed gebeuren. nu kom ik thuis en liggen ze in bed, is best eens lekker
oh en over gekte om idolen, weten jullie pim fortuyn nog??? ken mensen die erheen gingen om uren in de rij te staan om langs de kist te lopen
@Noura; Ja, dan zou je haast geen werken meer willen noemen he. Heb ik ook een aantal jaar geleden gehad, werkte ik in een groentezaak achter de toonbank. Je hebt altijd vaste klanten waarmee je praatjes maakt enzo. Toch gezellig. En als ik dan een keer vrij was, en ik liep de zaak in en zag dat het druk was, sprong ik ook zo met mijn jas nog aan achter de toonbank om ze ff te helpen, vond ik ook hartstikke leuk! Had alleen nooit weekenden daar, omdat ik elke dag behalve zondag werkte. Dus die baan heb ik in 2001 verruild met een kantoorbaan. Maar denk nog vaak terug aan toen, en mijn oude baas ook nog. Ben bevriend gebleven met zijn dochter, dus zie hem nog geregeld, halen we vaak nog ff herinneringen op!
@ Noura, dank je wel voor de tip van het traphekje. Ik heb geen idee of het kan maar ik heb een foto gemaakt van de trap en misschien dat iedereen kan meedenken hoe ik hem "veilig" kan maken. Jullie willen niet weten hoe blij ik ben dat het iets koeler is, ik denk dat Daisy en Sjorsje ook veel last hadden. Ik werd er gewoon shacherijnig van, ook niet leuk voor Andy :x hier een filmpje van Roos die trap opklimt YouTube - Roos de Jong