hey meis, ben je er nog?? wat jammer dat nou niemand mee gaat met je ?? Zal je ook altijd zien....je kan met ons mee, regel even een kaart voor SENSATION..... ga je mee naar het feestje. Leuk hoor!!! Wat goed dat ze lekkr uit de tuitbeker drinkt. Ik durf bijna niet meer te beginnen bij Britt aangezien ze net weer goed uit de fles kan drinken. Ik heb die zachte tuit van Avent op een klein flesje zitten. Ging voorheen ook wel aardig, maar als ik er weer mee begin ben ik bang dat ze in de war raakt. Kom wel!!!! Die energie moet je benutten ja!!! Jammer dat je man weg is.... fijne dag nog!!
Bekijk bijlage 2619 Herkent iemand dit als de 5de of 6de ziekte???? Als ik de syptomen lees op internet kan ik me in beiden toch niet helemaal vinden. Hij heeft 1 dag verhoging gehad, 1 keer gespuugd en snachts koorts gehad, volgende dag was het over.... En vrijdagochtend dus vlekjes... Ze worden nu erger en de groeperingen lijken ook droog... Vind het een beetje eczeem achtig ook aandoen...??? Hij is nu verder goed te pas alleen wat jengeliger
Hey, dit ziet er wel anders uit dan bij Sil. Die zat onder de iniminivlekjes. Misschien de vijfde ziekte? je kunt even googlen op alle velkjesziekten, maar daar wordt je waarschijnlijk niet vrolijk van.... Als hij zich verder goed voelt zou ik me er niet al teveel zorgen om maken, hoor!
op zich maak ik me om hem ook nog geen zorgen, maar rene's kids zijn hier ook en we gaan natuurlijk vrijdag op vakantie.... wil neit dat ze ziek worden net voor de vakantie!
thanks, ik zal kijken of ik iets anders kan vinden en anders toch maar maandag ff naar de ha... had al het idee dat het toch iets anders was als het bij silke eruitzag van je foto
@setteke: oei meid das een lelijke val, vind zo eng hè in de badkamer. mij zie je ook nooit rennen in een zwembad BBRR @alieke: lekker hoor nieuw huisje geniet er maar van hier gister ook geen noodweer hoor alleen maar bloedhitte @chantal die vlekken herken ik ook niet maar kan van alles zijn, zelf wisselen van wasmiddel enzo dus vind moeilijk. @petra: wat knap zeg van roos. wij zijn ook aan het zoeken welk traphekje enzo fijn heet weekend ;0
FF Haha had jij niet ff snel nog een kaartje kunnen regelen voor me? Veel plezier vanavond/vanacht meid! Chantal, jeetje hij blijft wel een beetje aanrommelen he..
Ha meiden, even alleen een ego-berichtje (misschien dat ik straks nog kan bijlezen) Hier is Experiment Speen voortijdig afgebroken. Hoewel het dinsadagavond heel goed ging, had ze hoe verder de week vorderde hoe meer moeite om in slaap te komen zonder speen, zowel overdag als 's avonds. Het liep soms wel op tot een uur jengelen/huilen/brullen, terwijl ze hartstikke moe was... Ik heb nog een paar avonden op haar kamertje en de gang gerommeld omdat ik dacht dat het misschien verlatingsangst ofzo was, maar vanmiddag hebben m'n vriend en ik besloten dat we de speen weer gaan geven. Blijkbaar mist ze m toch erg. Ik hoop nu wel dat we haar niet 'verpest' hebben: dat ze nu weet dat als ze maar lang genoeg (vijf dagen bijvoorbeeld) huilt om iets, dat ze dan haar zin wel weer krijgt. Het voelt wel goed dat we de speen weer geven. Vanmiddag en vanavond geen kik, ook al ligt ze nog drie kwartier te spelen in bed voordat ze gaat slapen. Op de opvang hebben ze de speen niet meer gegeven en daar gaat het goed (daar gooide ze m al uit bed als ze m kreeg). We gaan er nu hier thuis ook maar op vertrouwen dat ze zelf wel aangeeft wanneer ze m niet meer nodig heeft. En als het te lang duurt proberen we het over een tijdje gewoon nog een keer zonder. In ieder geval trek ik m er vrij snel na het in slaap vallen uit, zodat ze eigenlijk de hele nacht zonder slaapt. Alleen dat in slaap vallen dus niet. Dus wie ook moed aan het verzamelen was om de speen af te gaan leren: succes en ik lees graag hoe het anderen vergaat! Verder nog een vraagje: het lijkt me leuk om op Ise's verjaardag een taart te hebben die zij ook lekker mee kan smullen. Heeft iemand een lekker baby(dreumes!)-proof taartrecept? Ik dacht misschien aan een kwartaart ofzo. Ik weet dat ze vanaf een jaar in principe alles mogen, maar ik heb wel zin om zelf aan het kokkerellen te gaan en een beetje een 'gezonde' taart te maken.
@ Chantico, ach wat sneu dat ze zonder speentje dus echt niet in kan slapen.. vind dat je het nog best lang volgehouden hebt hoor. En wie weet geeft ze inderdaad over een tijdje zelf wel aan dat ze het speentje niet meer nodig heeft. Ik had voor de verjaardag van Tess een danoontjes taart willen maken, met een biscuitjes bodem. Maargoed nu met de kma mag ze deze niet hebben en dus laten we voor haar een koemelkvrije ijstaart maken.
ach je verpest ze heus niet door een speen te geven hoor, als ze dat graag wil gewoon doen toch ik weet net wat voor vlekjes dat zijn, anissa heeft ook eens vlekjes gehad die begonnen op haar lichaam en zaten in een dag tijd overal, ook gezicht maar het was na een dag gevlekt zijn ook ineens weer weg ik denk dat een besmettingstijd al geweest is, vaak hebben ze ervoor 1 dag koorts
Nou tess en ik hebben een geweldig gezellig meidenweekend zo zonder papa...het kind ligt gewoon vanaf 18.30 te slapen haha. Ik ga mn bed ook maar op zoeken trusten meiden!
Hey meiden kom even zwaaien! We hebben hier een geweldig straatfeest. Het speeltuintje hier achter is vandaag officieel geopend met een feest/bbq. Erg leuk. Bart mocht met de wethouder van de glijbaan om de speeltuin te openen. Nu is er karaoke, lache hoor. Mijn buren denken dat ze heel goed kunnen zingen........ Verschrikkelijk. Fijn weekend allemaal!
Ha meiden! Zijn laat terug gekomen van de grimedag! Was super gaaf! Morgen naar de boekenmarkt in Dordrecht! Sorry voor het niet bijlezen!!
Hallo, Sorry, maar ook ik heb niet terug gelezen . Zag wel de foto van Sjudith: GAAF! Vrijdag hebben we dus de bruiloft gehad. Het was erg gezellig (al was het eigenlijk veel te warm). Matthijs heeft zich echt voorbeeldig gedragen . Ik was wel blij dat het 00.00uur was, want dat vond ik wel 'n schappelijke tijd om te vertrekken . Ik was (en ben) nog steeds kapot...... @Linka; Ik hoop dat je er nog bent, want ik wil je graag nog een prettige vakantie wensen Liefs Silvia
goeiemorgen allemaal! Ben zo druk met werken dat ik daarna geen puf meer heb om hier nog te komen kletsen sorry Hier gaat het voor de rest wel goed.. de ene dag ben ik positiever dan de andere dag over mijn zwangerschap.. ben zo bang dat het allemaal niet goed zit Vandaag ook weer werken en morgen ook helaas dan even 1 dagje vrij gelukkig kusjes
Goedemorgen! Vandaag de update, dan kan ik lezen wat er allemaal is gebeurd afgelopen week. En ben ik weer een beetje bij Ik vind het warme weer nu echt niet leuk meer. Danique zit ook helemaal onder de uitslag in haar nekje, bij de haargrens, achter haar oren, en in de plooien van armen en benen. Het enige wat wel fijn is, is dat we lekker in de tuin in het badje kunnen. Heerlijk zeg. En Danique vind dat toch echt fijn.
goedemorgen meiden! ik ga straks reageren op de update! wij zijn gisteren naar het pannenkoekenhuis geweest met nog een stel en kids, was erg leuk! Milan heeft heerlijk zitten smullen van wat poffertjes! woensdag naar de gyn voor weer een echo en dan hoor ik de voor en nadelen van de injecties! ik ben benieuwd! liefs rebbel