heey meiden ik weet niet meer wie het zei maar ik moest vandaag niet voor een echo hoor.. donderdag pas haha kusjes
Hoi meiden! @ chantico, Tess krijgt thuis alleen 's morgens nog een fles. Als ze naar het kdv gaat krijgt ze tussen de middag ook nog een fles ( 90 cc ) die wil ze thuis nooit.. Ze drinkt verder uit de difrax oefenbeker of uit de tuit. @ Duster,pff wat balen van die sleutels, heb je ze vandaag toevallig nog gevonden? @ Alieke, fijn dat je nu over bent! Hoop dat de keuken je bevalt hoor en dan binnenkort ook maar eens afspreken? @ Delilah, ach jeetje arme wesley! is het zo ontzettend warm in jullie huis dan?? gefeliciteerd met de verkoop, snel gegaan zeg! @ Setteke, jeetje wat een pech.. ben je al bij de HA geweest? @ Rebbel, ben benieuwd naar de voor en nadelen van de injecties.. laat je het hier ook weten? @ FF, top dat het zo leuk was! en lekker gewerkt vandaag? Hoe is het met Britt, krijgt ze voldoende binnen? @ Daisy, nou de laatste loodjes zijn echt aangebroken he.. gelukkig word de warmte nu echt minder zeggen ze. @ Queen, jeetje meis wat erg dat je zo bang bent voor de tandarts zeg! @ Sjorsje..pas wel op dat je echt niet te veel doet hoor meis, je kindje heeft echt rust nodig om te kunnen groeien. @ Lauwie, was het weekendje leuk? @ Chantal, wat goed dat tygo kruipt zeg! zouden het dan toch warmte bultjes zijn? Wanneer gaan jullie weg? @ Happy, leuk dat je er weer eens bent moest vd week toevallig nog aan jullie denken toen ik met een collega werkte die janna heet haha Wat sneu dat janna zo'n last van de warmte heeft.. Verpleegkundige is leuk hoor! op wat voor'n afdeling kom je te werken? @ Judith, zwaai terug!
Hey, ik lees even snel, drukke dagen gehad... Setteke: Beterschap met je pootje, vervelend dat je er zo'n last van hebt! QueenBee: Stoer dat je naar de ta bent gegaan! Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt voor het eerst sinds jaren Ik heb na een aantal behandelingen bij de kaakchirurg ook een behoorlijke angst opgebouwd wat mijn mondje aangaat, maar ik moet wel het goede voorbeeld naar mijn kind geven, dus afgelopen met het gezeur en ik ga 11 augustus! (bibber, bibber...) Las dat er ook wat zieke kindjes zijn...beterschap!!! Verder weet ik het niet meer... Mijn nieuwe auto is gaaf! Rijdt super en ziet er nog leuk uit ook Verder heeft mijn pony onverwachts een nieuw huis, dat was nog een hele verhuizing gisteren. We zijn lekker druk geweest. Ik ben alleen vanavond en de bedoeling is om lekker tv te gaan kijken, McLeod daughters, dus ik ga zo heerlijk op de bank zitten. Fijne avond!
hoi allemaal, langzaam maar zeker gaat mijn bloed minder koken, echt heerlijk dat er koeler weer aankomt. Ik = helemaal blij. Bij zuslief is het nog steeds rustig in de buik en ze voelt zich nog prima en heeft ook absoluut nog niet het idee dat de baby er aan gaat komen, spannend hoor. Ik heb vandaag lekker gewerkt, heb een hoop administratie kunnen doen dus dat is prettig. Morgen ben ik vrij en zal ik weer eens reageren want ik ben wel heel erg ego de laatste tijd @ Daisy, verleden jaar had je toch ook zo een last van je enkels. Ik duim voor je voor koeler weer zodat je pootjes weer een beetje de oude vorm krijgen.
Ja idd... leuk is anders.. Ik had dat vroeger nooit zo hoor, was ik alleen maar wat nerveus, maar nu.. leek wel een klein kind.. Ja eigenlijk best wel stoer he? Hihi! En alvast veel suc6 de 11e! Weet nu als geen ander hoe eng het kan zijn... @Juud; Zwaai! @Schatje; Alvast veel plezier bij de echo donderdag! @Petra; Oeh spannend dus! --- Verder wilde ik iedereen nog ff een fijne avond wensen, en voor als ik morgen niet meer online kom een fijne dag! Morgen begint mijn werkweek weer... ach, daarna nog 2 weekjes en dan vakantie! Xx
Hey meiden! Erg druk geweest vandaag! @ duster, las je verhaal over matthijs van afgelopen vrijdag, jeetje... Wat zul jij geschrokken zijn, vreselijk! En als je 5de ziekte vermoed, ga naar de HA, want is idd schadelijk voor een zwangere vrouw. Bij de KDV vrijdag vroegen ze ook of het van Tygo niet de 5de was omdat daar een leidster zwanger was, maar achteraf maakte het niet uit want ze werkte niet. @ deliah, huis verkocht super! @ setteke; meid, je bent volgens mij echt goed gevallen, sterkte! @ alieke; helemaal gesetteld? @ tesske; vrijdag vertrekken we... Nou Tygo heeft ook de smaak te pakken hoor, gaat nu ook staan vanuit het op de buik liggen, trekt zich overal aan op (radio, trap etc) en gaat staan, kruipt over op en overheen, onder de box, in de tafel!!! Hij gaat helemaal los! En als ie weer iets bedacht heeft of iets ziet wat ie wil doen, dan komt er zo'n hard geschater uit, dan weet je gewoon, daar is wat loos, ik moet NU kijken wat hij van plan is! Morgen nog aardig wat werk doen, aangezien ik vandaag veel nog gedaan heb thuis, voor vakantie en mijn vriendin die gaat trouwen. Savonds Tygo naar mn moeder brengen, nog 2 broekjes bij de klerenmaker ophalen en het kado voor mn vriendin bij iemand anders afgeven, aangezien ik niet bij het vrijgezellenfeestje ben. Woensdag werken, donderdagochtend een begrafenis van de moeder van een vriend van ons, smiddags werken, savonds inpakken en vrijdag inpakken...! Ik probeer nog hier te komen spieken, maar moet nog zoooooveeeel doen.... Alles nog wassen... Wat een onderneming zeg! Meiden, heb ook niet terug gelezen, maar volgens mij zijn er aardig wat kindjes weer met nw kunstjes dus applausje voor de lieve babietjes! Iedereen, doe rustig aan, dikke knuffel en als ik van de week nog tijd heb om dom te lullen, dan zal ik het zeker niet nalaten
BUDDYNIEUWS UIT ITALIA: Bina smste me, het is al sinds ze er zijn noodweer! Maar Silver doet het erg goed en ze hebben het toch wel naar hun zin. BUDDYNIEUWS 2: Denice heeft pas va de 13e weer internet. EN ZE HAD EEN LICHT STREEPJE OP HAAR TEST!!! Dus hopenlijk binnenkort meer nieuws!
Ben nog niet helemaal gesetteld. Morgen wordt de keuken geleverd, maar aangezien manlief hem zelf gaan plaatsen weet ik niet hoelang het precies duurt voor het klaar is. Maar morgen is het begin er, jippie! Verder nog veel uitpakken en een plekje vinden. maar het begint al wel ee beetje te voelen als mijn huisje Tesske, ja hoor als ik gesetteld ben gaan we meeten!! Petra, heerlijk he iets koeler weer! Chantal, wat knap zeg van Tygo. Ik vind dat het ineens heel hard gaat. De ene dag gaat het moeizaam en de andere dag lukt het allemaal! Superleuk!!! Dames, ik ga lekker slapen! Morgen weer een nieuwe dag. Nog maar 3 werkdagen te gaan (en vrijdag eventjes fijne vakantie wensen) En dan heb ik vakantie!!!!!!!
halllloo oooh zie gelijk buddynieuws, hoop op beter weer! en denice, spannend...... ben net klaar met werken en geen puf meer, heb nu 4 dagen achtereen gewerkt. nu een week vrij, word vrijdag geopereerd aan de spataders, brr verder vandaag met anissa naar het cb geweest, ze weegt nu 8960 en is 71 cm. het was wel grappig, naast ons zat een kindje van 7 maanden dat meisje was even groot, en anissa word over 2 weken al 1 ook heeft ze prikjes gehad, huilen en boos dat ze was. we waren op de fiets en op de terugweg viel ze in slaap ze was de hele dag erg moe en veel geslapen morgen drukke dag, mijn dochter heeft afscheidsmusical op school en moet taart maken want de oudste word woensdag 16
@Tesske; De sleutels zijn helaas niet terecht :x @Setteke; Wat zei de HA? Of heb ik eroverheen gelezen? @Chantal; Dat verhaal van vrijdag was niet van mij, maar van Delilah Ik heb gisteren nog de HAP gebeld, maar mocht het de vijfde ziekte zijn (wat ze niet verwacht omdat hij geen jeuk heeft) dan is het nu al niet meer besmettelijk. En er is helaas toch niks aan te doen........ Liefs Silvia
@ delilah en duster; sorry, had het gauwig gelezen! Wat schrikken zeg in ieder geval, ik was in alle staten geweest, eerlijkwaar... brrr....
@Chantal; Kan gebeuren, maakt toch niks uit Ook al denk ik dat het toch niet de 5de ziekte is, we gaan toch maar even naar de HA. We moeten er om 9u35 zijn Liefs Silvia
hey meisjes hier een waar drama . want donique is verkouden . en ze heeft altijd de speen en dat kan nu niet dus slapen aaaaaaaaaaaaaaargh. zielig hoor. gisteravond met haar wezen stomen onder de douche. en vannacht ging het redelijk! wat is dat toch zielig he? die kleintjes. ze kon gewoon niet ademen met de speen maar niet in slaap komen zonder. uiteindelijk met speen toch gelukt. na neusspray en stomen etc etc!
Hallo lieve meiden. Sorry sorry sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb. Het was ook zo warm de laatste dagen dat ik totaal geen zin had om achter de laptop te zitten (ik weet dat hij ook mee naat buiten kan maar dan werd hij nat door spetterende kindertjes). We hebben het erg spannend gehad vorige week. We gingen hier in de tuin bbq-en en hadden stokbrood gekocht. Die moest even in de oven, dus dat hadden we gedaan. Ik ging 5 minuten later even kijken hoe het was met het stokbrood toen ik allemaal rook in onze keuken zag. Er kwam ontzettend veel rook uit onze combi magnetron. Ik Gerard snel geroepen en die heeft het deurtje open gedaan (ik ondertussen al de ramen in de woonkamer open gezet). Nou je wil niet weten hoeveel rook er uit die magnetron kwam!!!! Het hele stokbrood was zwart en er kwamen zelfs vlammen uit. Jee wat schrokkken wij. Je kan de rook nog steeds ruiken als we hier een kastdeurtje open trekken. Nou als je denkt dat dat alles was heb je het mis. Joëlle heeft vrijdagmorgen met mijn schoonvader een ongeluk gehad toen ze opweg waren naar school. Niet ernstig hoor maar ze zijn wel erg geschrokken. Joëlle was wel met haar hoofd tegen het zij raam geknalt. Mijn schoonvader heeft een auto die van rechts kwam niet gezien en toen BOEM!!! Nu even leuk nieuws: LAUREEN KAN AL 6 STAPPEN HELEMAAL ALLEEN DOEN!!!! Goed hè. Verder gaat alles hier goed. Nu ga ik even teruglezen hoor. Tot later.
Goedemorgen meiden!! Eerst maar ego... Het gaat hier goed!! Gister mijn eerste afstudeergesprek gehad, dus nu echt afstuderen... ik moet er wel toe gaan zetten, maar ik zou blij zijn als ik het eindelijk af kan ronden!! Dus nu... aan de slag!! Leuke bezigheid voor de zomervakantie. Met Hanne gaat het ook prima. Ik moet zo om haar lachen!! Ze is echt aan het experimenteren om zelf te staan. Ze laat haar handjes dan los van de boxrand en dan staat ze echt even zelf!! Daarna pakt ze het gauw weer vast of ze laat zich vallen. Maar echt geweldig. Hanne had zondag wel ineens koorts: het begon met 39,2 en overdag zakte het weer naar 38,1. En maandag was het weer over. Zie geen vlekjes of zo, ik hoorde jullie telkens over 5e of 6e ziekte. Dus ik dacht: ik houd het in de gaten, maar niets te bekennen. Wij moeten volgende week naar het cb. Ben benieuwd hoeveel ons meidje dan weegt. En de prikken he? ieuw!! Klappen en zwaaien doet Hanne al een tijdje zeer fanatiek. Vooral het klappen vind ik geweldig. Als ik zeg: klapklap, doet ze het. Maar ook als ik zeg: goed zo!! gaat ze klappen. Of als haar iets is gelukt, klapt madam voor zichzelf. zo leuk! Nog een tip voor het aanschaffen van een autostoel: het is het beste om zo lang mogelijk de maxicosi te gebruiken. Hier zitten ze namelijk het veiligst in omdat ze tegen de rijrichting in zitten. Wij wilden namelijk vorige week een autostoel gaan kopen en toen zei de verkoopster zo tussen neus en lippen door: maar zij kan hier nog wel een tijdje in he? Dus toen kwamen bij mij de vraagtekens!! Voor mijn gevoel zit Hanne al veel te lang in deze, maar dat was niet het geval. Het hoofdje mag niet aan de bovenkant komen, maar zolang dat niet het geval is, is deze het veiligst. Haar dochtertje (te vroeg geboren) zat er tot de 17e maand in! Dus een tip van mijn kant! Wij wachten er in ieder geval nog even mee. Hanne is overigens niet heel groot. @ Setteke, hoe is het met je voet!! Wat een pech zo zeg!! Heeft Hilbrand al vakantie, of moet je het nu in je eentje rooien met twee kids? Wat zei de huisarts? Wow, Silke bijna al 11 kilo!! @ Delilah, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huisje! En nu jullie zelf nog!! Succes ermee! hopelijk vinden jullie gauw iets! @ Queenbee, knap dat je toch bent gegaan!! Ik houd ook helemaal niet van de tandarts... het wordt elke keer erger voor mijn gevoel! @ Happy, leuk dat je een nieuw plekje hebt! Wat voor afdeling is het? Succes met je skeelertochten en opleiding! @ Duster, hoe is het met Matthijs? Ben benieuwd wat de ha zegt. @ Schatje, spannend maar ook heerlijk, donderdag de echo!! Ik hoop voor je dat alles goed is, maar ga er maar lekker vanuit hoor!! Hoe voel je je nu? Al iets meer zekerheid? @ Petra, wat spannend van je zus zeg!! zo lang wachten lijkt mij niets! of is er inmiddels al iets geboren...?? @ Chantal, leuk he zulke dingen ontdekken. Geweldig! en dan gaat het ineens heel snel!! Pfoej, je klinkt nog behoorlijk druk... maar dan vakantie! waar gaan jullie heen? @ Binna, hopelijk knapt het weer op!! en geniet van je gezinnetje!! (Sjudith, bedankt voor het doorgeven!! makkelijk die buddy's!) @ Denice, wat spannend zeg!! ik durf nu niets meer te zeggen... maar ik hoop het echt voor je! @ Alieke, yeah, vandaag komt de keuken! succes met het klussen!! @ Noura, ieuw, weer naar het ziekenhuis... jullie sukkelen ook wat af he? @ Sjudith, wat een zeer bijzondere foto, maar mooi gedaan hoor!! dat je zoiets durft!! @ mik, zulke verkoudheid ken ik gelukkig niet bij Hanne. maar het lijkt mij erg lastig. Beterschap!! Ik ga mijn meisje in bed leggen!! Doeii Arri
Miranda, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, wat mij betreft!! tuurlijk geniet je lekker van het warme weer en van het gespetter van je dames!! ik geef je groot gelijk!!
@ Setteke: hoe is het nu met je voet!! Jee Silke is al bijna 11 kilo!! @ Delilah: gefeliciteerd met de verkoop van jullie huisje! Wat zullen jullie geschrikken zijn afgelopen weekend. @ Queenbee: goed van je dat je naar de tandarts bent gegaan!! @ Happy: Succes met je opleiding! Wat goed van je om zo'n eind te skeeleren. @ Duster: wat heeft de ha zegt. @ Schatje: hoe voel je je nu? nog een paar nachtjes en dan eindelijk de echo. @ Petra: bijna verlof meid. je zus laat jullie wel lang wachten zeg! @ Chantal: wat goed van Tygo!! Joepie bijna op vakantie. @ Juud: mooie foto's meid. bedankt voor het buddynieuws. @ mik: Beterschap voor Donique!! @ Arri: succes met afstuderen. leuk dat Hanne ook vanalles aan het uitproberen is. zit Hanne nog steeds in de maxi cosi (of begrijp ik je verkeerd). Verder weet ik het even niet meer.