Miranda, ja Hanne zit nog in de maxi cosi. En dit raadde dus de vrouw bij de winkel dus ook echt nog aan. Hanne is overigens nog geen 9 kilo. Maar het ging vooral om het hoofdje, zei die vrouw. Dit was het veiligst vervoeren. Zitten er nog meer kindjes in de draagbare maxi cosi?
Vanochtend lekker uitgeslapen tot half tien, echt lekker. @Miranda, gelukkig is alles goed afgelopen of had Joëlle nog last van d'r hoofd? @Denice, duim duim. @Binna, voor jullie ook duim duim, maar dan voor beter weer. Ga weer lekker op de bankhangen. Ben erg lui vandaag vrees ik.
@Arri, Yosyp zit nu ook nog in de MC, maar eind deze week zetten 'm toch over naar een nieuwe stoel. Z'n benen steken zover uit de MC, dat lijkt me ook niet erg lekker zitten. En dan kan ie alvast wennen aan de nieuwe stoel, want over een paar weekjes moet ie die toch afstaan.
@ Arri: Laureen zit al maanden in de gewone autostoel. Ze paste nog wel in de maxi cosi maar dit vind ze veel leuker. ha ha Ze kon al wel goed zitten toen ze in die stoel ging hoor. @ Sjorsje: als je 34weken zwanger bent mag je ook lui zijn hoor. Joëlle had een klein beetje last van haar hoofd, nu heeft ze het er niet meer over.
Goedemorgen meiden! ik dacht dat ik al verteld had wat de huisarts zei, maar aan jullie reacties te lezen nog niet. Dus komt 'ie: Ik heb de banden van mijn linkerenkel uitgerekt. De huisarts zei al, het is pech dat je er voor de tweede keer doorheen bent gegaan, want het risico is nou heel groot dat het weer gebeurt. Dat moet ik proberen te voorkomen, want dan ben ik verder van huis. Dus het advies was zoveel mogelijk met het been omhoog en lopen met krukken. Als de zwelling weg is moet ik de enkel in laten tapen bij de fysio. Niks stuk dus, maar door die tweede verstuiking ben ik dus wel lang onderweg hiermee! De kindjes zijn vandaag bij oma. Morgenochtend gaan ze naar de oppas en morgenmiddag is Hilbrand zoals gewoonlijk vrij. Dan zien we donderdag wel weer. Het voelde vanmorgen iets beter. Ik kon er heel voorzichtig even op staan, maar dat mag dus eigenlijk niet. Wilde even proberen hoe het ging. Nu ik zo met mijn been naar beneden zit begint het wel weer te zeuren. Straks weer gauw met het pootje omhoog. is wel saai hoor, de hele dag op de bank hangen. kan alleen maar lezen of tv kijken. Hier bij de pc zitten lukt niet zo lang, dus ik zal de komende tijd wel iets minder aanwezig zijn denk ik. @ Juud, wat een mooie aparte foto's! waar zijn ze voor? Loopt Giulia nou al los of niet? @ Denice oh, spannend! @ Binna, he bah, wat een kloteweer! Ik duim voor beter weer! @ Noura, Silke was ook vreselijk boos met die prikken. Ze had het al in de gaten voor de eerste prik, toen begon ze al te gillen. Bij de tweede keek ze de verpleegkundige zo boos aan, als blikken konden doden...... @ Miranda, jemig wat een avonturen! wat was er nou aan de hand met die oven dan? Had je hem te heet of is er niets niet ok met het ding zelf? Arme Joelle! wat zal ze geschrokken zijn! gelukkig viel het mee! Hoera voor laureen! Sil stond gisteren ineens even los! @ Arri, Silke kan dus sinds zondag klappen en als ik dan roep "applaus voor jezelf!" dan gaat ze in haar handjes klappen. Zo schattig! @ Mik, aah gossie, arme Donique! Hoop dat het gauw over is. @ Duster, wat zei de ha? @ Queen, ik kan ook zeggen dat ik liever beval dan naar de tandarts ga.... @ Chantal, succes met alle drukte! Sorry als ik iemand vergeten ben, ik kan zo beter weer met het pootje omhoog!
@ Setteke: ik had hem om magnetron staan ivp hetelucht oven. Had hem eerst voorverwarmd en toen de eerste helft van het brood erin gedaan. Dit was klaar dus wilde ik de tweede helft erin doen,maar ik was vergeten hem weer op hetelucht te zetten (springt altijd weer op magenetronstand). Stom hè!!! Ga maar snel weer met het pootje omhoog. Maar je bent er mooi klaar mee dus. Sterkte ermee!
Ben weer terug vd HA en Matthijs heeft ontstoken amandelen. Hij heeft nu een AB-Kuur en dan moet het snel beter zijn. Liefs Silvia
Hoi dames, ik kom alleen even zeggen dat ik echt geen rust heb om mee te kletsen Wesley is ontzettend lastig, hangt constant aan me en ik word daar helemaal kriebelig van, dat in combi met alle stress en kopzorg voor werk en woning maken mijn dagen niet zo gezellig op het moment. Morgen mag ik gelukkig weer naar m'n werk, op dagen zoals deze ben ik blij dat ik nog werk een paar dagen....Het zijn weer de "ik hang de hele dag aan mama" dagen en ik ben er langzamerhand knettergek van!
Duster, kijk dus wel echt iets aan de hand. Beterschap voor hem! Setteke, wow zeg, dat is niet niks! Beterschap joh en laat je maar eens lekker verwennen!! Miranda, heb volgens mij iets gemist over Dionne en de magnetron. Ga maar even terug lezen. En ja, ik dacht ook dat als ze goed konden zitten naar de tweede stoel konden. Nu kan Hanne ook lagn goed zitten, maar het kwam er niet van om naar een nieuwe stoel te kijken. maar nu zei deze vrouw dus: zolang het kan, is dat het beste. En Hanne is nog niets anders gewend dus ze weet niet beter!
aaach duster beterschap met je ventje miranda, oei wat een pech en wat schrikken zeg... gelukkig is het allemaal goed afgelopen wij gebruiken ook nog de maxicosi, ze mogen met het hoofdje 2 vingers erboven uit komen. maar anissa zit er nog ruim onder. en ze is al eens in de autostoel van haar broer meegeweest, als ik met haar alleen even weg moest, maar het is wel zo dat de maxi cosi het veiligst is zolang ze daar in passen, het is toch een kuip die beschermend om ze heen zit, en in een grote autostoel hebben ze zijwaarts soms nog te veel ruimte en ze zitten nog maar net dus kunnen ze een heel rare zwiep maken met een klap. ach vind het nog wel gezellig in de maxicosi alleen tillen word voor mij minder gezellig haha schatje spannend donderdag de echo setteke oei dus goed uitkijken en rusten nu. en niet eigenwijs proberen te gaan staan, het moet herstellen hihi judith wat een gave foto! hebben jullie die met raw gemaakt? vind hem echt super delilah rustig aan doen hoor, en niets verontschuldigen hoor oh en las dat laureen al 6 stappen los deed, super laureen!!!! de rest ben ik vergeten....sorry ik was straks boos op saf, ik moest snel boven de was pakken, begint anissa te huilen, was hij dus de deur aan het open en dicht doen tegen haar hoofd
@Duster, beterschap voor Matthijs. Heb net de was buitengehangen en nu wordt het hier toch ineens donker. Ach het blijft maar lekker hangen nu. Ik zou afgelopen vrijdagmiddag of maandagochtend gebeld worden door het ziekenhuis in Bergen op Zoom voor Yosyp z'n oogjes. Maar ik was nou nog niet gebeld, dus heb ik dat zelf maar gedaan. Nou moeten we morgen (het liefst vandaag eigenlijk) nog naar Bergen op Zoom om 'm in te laten schrijven bij het opnamebureau en dan wordt ie waarschijnlijk over 2 weken al geholpen. Op zich wel lekker snel, maar ik baal er wel een beetje van dat ik eerst 'n uur moet rijden voor alleen in te schrijven. Tja, misschien dat de anethesist (of zoiets) 'm nog wilde zien voor de opname. En ik ook maar gelijk bellen voor Ard z'n sterilisatie, want die stelt het zelf maar steeds verder uit. Ik dacht dat hij eerst moest komen voor een gesprek, maar nou wordt het meteen al gedaan 21 juli. Gelukkig wel bij de nieuwe polikliniek in Etten-Leur ipv in Roosendaal. Nou nog hopen dat ze Yosyp morgen niet ook inplannen voor die datum. Grote donkere wolk is nu bijna overgewaaid. Kan het zonnetje weer terugkomen.
tygo voetbalt.... hihihihi.... als we met hem stappen en lopen naar de bal, dan schopt ie er echt tegen aan en hangt zn voetje nog zo in de lucht en dan begint ie te schaterlachen, dan verder lopen, hup weer tegen de bal aan schoppen...
@Noura, dat is een spelletje wat Lianna ook wel leuk vindt. Maar nou weet ik dat ze er ook niet naar kijkt of ik er met m'n hoofd nog tussen zit (bv bij de koelkast). @Chantal, filmpje?
oh wat leuk van tygo sjorsje wat spannend, en ja je moet dan vast naar anesthesie, kan als je pech hebben nog wel wat tijd kosten, en mischien bloed prikken?? saf vind deuren leuk, maar hij had nu echt wel door dat ze het niet leuk vond, want ze schreeuwde echt, en hij moest lachen heel gemeen. gelukkig had ze haar vingers er niet onder. maar was echt heel boos