Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    is Giulia onder consult bij een pre-logopediste.
    Britt namelijk wel, vanwege haar eetgedrag!!
    Zij komen wel met goed tips en adviezen en komen thuis bij je kijken hoe het er aan toe gaat tijdens een maaltijd.
    Google anders even naar pre-logopediste en je woonplaats. Moet wel gek zijn, dat er geen een te vinden is in R'dam??
    succes

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Queen, werk ze deze week! Werk je om de week?

@ Chantal, ooh lekker vrijdag al vertrekken! Hoelang gaan jullie?
    Succes met het inpakken ed. van alle spullen.
    Wat gaat Tygo ineens als een speer zeg!!

@ Binna, wat balen dat het slecht weer is zeg! Maar jullie vermaken je vast wel! Veel plezier nog!

@ Denice..ooh spannend!!! voorzichtig alvast gefeliciteerd meid!
    Had laatst al een keer gevraagd maar geen antwoord gehad geloof ik..hoelang na het verwijderen van je spiraaltje had jij weer een cyclus?

@ Alieke, lekker vakantie! gaan jullie nog weg?

@ Noura, mooie cijfertjes hoor! hier ook altijd kindjes die 2/3 maand jonger zijn en even groot als Tess.
    Wat een bengels zijn het bij jou thuis zeg...

@ Sjudith, mooie foto hoor..wat voor'n shoot was het?

@ Mik, wat sneu dat ze zo verkouden is..hier is het eigenlijk elke 4 - 6 weken wel een paar dagen raak en dan krijgt Tess ook bijna geen lucht en kan amper eten en drinken.
    Goed veel stomen, hoofdeind van het bedje iets omhoog, een bakje water op de kamer event. met wat luuf erin, luuf smeren op borstje en rug, neusspray en een halve ui naast het bed maken het hier een beetje dragelijk. Sterkte meis!

@ Miranda, jee wat schrikken zeg..je hebt wel mazzel gehad voor t zelfde geld was de hele keuken afgebrand.
    En dan ook nog een ongeluk, hebben ze er beide niets aan over gehouden?
    Mooie foto's trouwens hoor! En wat goed dat Laureen al zoveel stappen kan zetten!

@ Arri, Tess zit bij mark in de auto in de maxi cosi en bij mij in de auto in de autostoel. De autostoel kan trouwens wel tegen de rij richting in net als de maxicosi. Tess is nog lang geen 9 kilo maar vind de maxicoso al vanaf het begin een vreselijk ding, ze past er trouwens nog prima in en volgens mij zit de verkleiner er zelfs nog in.

@ Set, dus toch wel een flinke klap gemaakt.. pas op dat je er echt niet op gaat lopen hoor, dan duurt het herstel alleen maar nog langer.
    Succes ermee en laat je maar lekker verwennen.

@ Duster, arme mathijs! Dikke knuf voor hem, en nu lekker veel ijsjes eten? :D

@ Delilah, ach meid je bent volgens mij giga aan vakantie toe!
    Dikke knuffel hoor en jou je hoofd koel he..

@ Sjorsje..spannend hoor 2 operaties voor de boeg.

@ FF, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Britt!! Hoera!
    Wij gaan in september naar Turkijke, dus misschien dat dat een idee is?

@ Schatje, ben benieuwd wat de wijkverpleegkundige zegt over het slapen.

@ Daisy, spannend morgen bij de Gyn! Ben benieuwd of het eigenwijsje dan toch zelf gedraaid is.
    Ik prak trouwens wel de aardappels en de groente door elkaar maar doe het vlees er apart in stukjes bij. Hier geen klontje boter en melk ivm kma. Ik gebruik in plaats van jus gewoon wat water.

@ Sjudith.. wat een stom advies zeg op het cb!
    Ik kreeg ook vaak het advies om gewoon niets te geven onder het mom van 'ze eten vanzelf wel als ze honger hebben' maar Tess deed dat dus gewoon echt niet.
    Ben je al eens met haar bij een dieetiste geweest? Misschien kan zij iets voor betekenen?
    Hier is het momenteel ook weer 3x niks met eten.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond meiden!

Zo hé, onhandig als je met krukken moet lopen. Kan echt niks doen. Arme Hilbrand. Hij moest koken, afwassen, de kids douchen en dan moet hij straks eigenlijk nog stofzuigen, want we kunnen van de vloer eten en dan bedoel ik niet omdat het zo schoon is.... Maar ik heb gewoon mijn beide handen nodig voor die krukken! Een glas drinken halen is al een hele onderneming.... Maar goed, tis voor het goede doel.

@ Juud, waardeloos advies. Ik denk eerlijk gezegd dat je die tip van FF eens moet uitproberen, een pre-logopediste. Want misschien kan ze wel niet goed eten al zou ze willen.

@ FF, fijn dat het goed gaat met britt. Kun je je zorgen ook een beetje loslaten? Kreta een optie?

@ Duster, nou gelukkig, niet de vijfde ziekte! beterschap voor Matthijs!

@ Daisy, ik geloof ook niet dat ik gauw voor een draaipoging zou kiezen. Maar als ze niet gedraaid wordt ga je dan een stuitbevalling proberen of toch liever een keizersnee? Wij deden eerst altijd wel alles door elkaar prakken, maar Silke krijgt nu de verschillende soorten in stukjes, naast elkaar. Zo leert ze goed alle smaken kennen. Zo kreeg ze vandaag voor het eerst rode kool, nou ze rilde ervan! De rest vond ze wel erg lekker!

@ Bumba, hoe is het verder meid?

@ Schatje, goed dat je hulp krijgt! Heeft wel lang geduurd voor het opgestart was, of niet?

@ Miranda, supermooie foto's! Vindt die van Dionne echt prachtig! Die van Joelle is ook heel mooi hoor, maar die van Dionne springt er voor mij uit! Top!

ZP is vreselijk traag en mijn enkel begint weer te zeuren, dus ik ga weer languit op de bank!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik lees wel mee, maar trek het even niet om te reageren :) Matthijs heeft de hele dag zo liggen krijssen, niet normaal. Het roept bij mij ook allerlei gevoelens weer op van die eerste moeilijke maand :x:x:x

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Duster, heeft mathijs wel iets voor de pijn gekregen?
    Amandel ontsteking is heel erg pijnlijk :x

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hij heeft alleen een AB-kuur en 'n neusspray. Hij ligt nu gelukkig te slapen, maar zodra hij wakker is :x

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi allemaal,
    ik had een hele reactie getypt maar op de 1 of andere manier is die niet doorgekomen.

Morgen mijn laatste dag en dan zal ik wat meer tijd hebben

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zou hem persoonlijk toch ook wel even een zetpil geven hoor.. het arme mannetje.
    Ik heb zelf vaak mijn keel en neus amandelen ontstoken en dat doet zo verrekte pijn... krijgt mathijs wel eens een ijsje?

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Heel af en toe een paar hapjes van een ijsje. Het eerste hapje vertrekt echt heel zijn gezichtje, maar hij vindt het wel lekker. Zal morgen weer wat ijsjes delen (is meteen ook 'n mooi excuus voor mij om 'n ijsje te pakken ;)) Hij heeft ook constant een fles drinken binnen handbereik. Zolang hij slaapt, laat ik hem lekker liggen, maar mocht hij huilend wakker worden geef ik hem wel een zetpil. Thanks!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lekker laten slapen nu natuurlijk haha, maar als hij wakker is dan verwen hem (en jezelf) maar even lekker met een ijsje hoor. :D

11. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    setteke: ik kan het wat beter loslaten als Britt goed eet en gezellig is....zoals nu dus. Ik voel me dan ook een heel ander mens en geniet ZIELSVEEL van die kleine meid!!

duster: meis hem lekkr op bed leggen met een pcm zetpilletje...en morgen weer een dag. Ze mogen er wel een paar hebben op een dag hè. Zo'n kleintje verdiend ook geen pijn, daar zijn ze voor!!

daisy: bij een goede vriendin van me hebben ze gedraaid bij 37 weken. En dat is heel goed gegaan. Was niet fijn, maar hij lag er daarna wel goed voor om gewoon geboren te worden.....sterkte morgen

tesske: meid wat rot nou weer dat het eten zo'n drama is, ik voel me je mee!!!

petra: succes op je laatste dag

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

duster: Wat sneu voor matthijs! dikke knuffel vanaf hier!

petra: he nog heel even volhouden en dan heb je verlof! Geniet er van!

Setteke: Blijf nou een liggen met je pootje omhoog!!!!!:x Moeten we nou echt met zn allen bij je langs komen om je een beetje aan de regels laten houden? :p

judith: ik zou ook eens een prelogopediste gaan zoeken want dit gaat ook niet zo werken. Jullie worden er gek van en voor giulia is het ook niet goed. Heb je je medicijnen gekregen voor pco om alles weer op te starten? En wat een advies van het CB....

FF: Wij zijn in december in gran canaria geweest bij een all inclusive resort in puerto rico. Was heel kindvriendelijk! Je hebt ook van go best maar vind die wel enorm prijzig!

bumba: alles goed?

Miranda: Echt supergave fotos! Had ze ook al op hyves gezien! Had je nog gekeken wanneer je wou afspreken?

schatje: Spannend nog 2 daagjes en dan echo!

Chantal: niet al te gek worden he van het inpakken!:p Nog even volhouden en dan zit je op een ligbedje met een glasje drinken er naast te genieten van tygo!

Denice: Spannend zeg!!!! Duim voor je!

Gaan zo fftjes op kraamvisite bij de buren. zondagavond hebben ze een zoon gekregen genaamd stijn! Ze heeft 40 uur weeen gehad.....:$ Brr moet er toch echt niet aan denken.
    Hier gaat alles redelijk ben de hele dag al duizelig en misselijk.....ga er van alles van denken maar ja laten we dat maar fftjes nog niet doen....
    gisteren ook beroerd alleen toen echt ongesteldheidbuikpijn en nu dus echt misselijk. Snap er echt niks meer van of zal ik gewoon ziek worden???:(:( zondag is mn noddag dus ff wachten nog!
    Zo ga eens kijken bij de buren!
    kom straks nog wel even weer!

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Setteke,ik kan sowieso dan niet normaal bevallen want ze ligt helemaal dwars dus dan wordt het echt een ks.
    Ach Hilbrand vindt het vast niet erg om je zo te helpen hoor de schat!

@Delilah,ik was helemaal vergeten je te feliciteren met de verkoop van jullie app!!
    Doe rustig aan meissie!!
    Knuff...

@Petra,morgen laatste dag!!!!!Joehoe!!!!

@Mik,knuff voor Donique!
    ------------------------------
    Vraagje:Linne heeft al een paar dagen blauwe kringen onder dr ogen en als ze haar ogen dicht heeft,heeft ze aan allebei de kanten een rood plekje,wat zou dat zijn??????
    Ps,ze slaapt erg goed dus daar ligt het niet aan???
    En ze heeft vandaag aan 1 hand gelopen,mama=supertrots!!!!

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Setteke en miepie met ons is alles goed hoor.
    Heb een lekker mannetje en heel makkelijk.
    Is erg ondernemend, eet goed (zeg maar gerust vreet goed haha)is volop aan het kruipen,aan de hand lopen en staan.
    Dus geen rust meer.
    Wij hadden de box al weg gehaald omdat hij daar nooit inzat maar nu denk ik....is dat wel verstandig.
    Maar ja in het ergste geval staat hij zo weer op zijn plek.

Balen van je been zeg.
    Mijn vader heeft hetzelfde en dat blijft een zwak punt.
    Dus uitkijken en niet te veel doen.

Miepie spannend zondag.
    Ga je zondag testen of eerder?

Bumba

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ooh miepie, zou het nu dan toch raak zijn meid?
    Ik duim heel hard voor je

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie; Ik ben ook voor je aan het duimen.

Ga m'n bed maar opzoeken. Fijne avond en slaap lekker!

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff een egoberichtje. ben bekaf van drukte op mijn werk.

onze dochter is vandaag de hele trap opgeklommen! op handen en voeten! en soms met een linker knietje (zo beweegt ze zich ook voort.) de trap is in de woonkamer en het traphekje zat niet goed vast. je kan niet een tel niet naar haar kijken want dan staat ze al op de trap!

en ik denk dat ze kiezen krijgt want ze zit de hele dag met haar hand achter in haar mond en ze huilt snel.

en ze zegt de hele dag 'op'. geen idee wat ze ermee bedoelt.

sorry voor de alleen ego verhalen!

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lauwie, jeetje zeg wat een vlotte tante!!!
    Weet niet zo goed of ik nou blij voor je moet zijn ;):D

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja, over eten/ drinken:
    ottilie drinkt uit een waterflesje van de vakantie met zo'n tuutje erop. weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. dat gaat heel goed. als ze genoeg heeft spuugt ze alleen de rest uit. misschien een tip voor anderen?

las dat er een kindje al met een vorkje eet. knap hoor!
    ik durf nog geen bordje met eten neer te zetten omdat bordjes nog veel te leuk zijn om op zijn kop te zetten of in 1 maai van tafel te vegen. doen jullie dat al wel? hoe lang al? nooit geklooi ermee gehad of wel en hoe hield dat dan op?

sjudith, balen van het weinige eten. kan me voorstellen dat je weinig kan met het advies van het cb. misschien is de tip van de prelogopediste wat?
    tesske, ook al zo slecht eten, vervelend hoor!
    ff, fijn dat britt weer goed eet!

petra, succes je voorlopig laatste werkdag
    setteke, succes met je pootje!
    daisy, succes met de draaipoging!
    miepie, ik duim voor je!
    arri, hier voorlopig ook nog de MC.
    miranda, hele mooie foto's! heb je er ook een van laureen?
    zag dat er al kindjes los staan/ zelf stapjes lopen/ aan 1 hand stapjes lopen/ klappen/ voetballen: knap hoor!
    duster, beterschap voor matthijs
    sjorsje, daisy en petra, voor jullie gelukkig weer wat koeler? rustig aan he?
    (kon het toch niet laten :D)

20. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    lauwie: jeetje meid jij hebt ene vlotte tante!!! natuurlijk heel trots!
    Britt dronk op vakantie ook wel redelijk uit zo'n waterflesje met zo'n tutje erop! Hier eiegenlijk nooi meer aangedacht. Vond het zo onhandig omdat de fles zo groot was.....

miepie: ik heb mijn NOD zaterdag.....spannend hè. Ik test dan maar, want we hebben 's middags een feestje in Breda....en dan is een wijntje wel lekkr. Maar natuurlijk niet als blijkt dat.... we zien wel!
    __
    doei, ik ga slapen, truste

Deel Deze Pagina