Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen dames!
    Heb een beetje doorgelezen :)

@ Dasiy wij hebben dat bordje/bakje van de ikea, een setje van plastic slabber, bakje en een tuit
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20131566
    Kost 1,99 :p

@Buddy, succes meid!!! En niet vertellen hoor :)
    Als het wat is kun je altijd nog vertellen!

@ Lique, wat een schatjes!!!

@ Petra, hoera hoera hoera! Een nichtje en verlof :D
    Mooie naam van je nichtje! Hoor je niet vaak :)

@ Toetie, ben benieuwd naar het filmpje hahaha!

@ All ik ga vanmiddag met mijn vriendin mee voor haar eerste echo! Spannend!!!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Sorry, kom er de laatste dagen niet aan toe hier te reageren. Lees wel af en toe mee...

Petra: gefeliciteerd met je nichtje Claire! Leuke naam ook. En lekker genieten van je verlof!

Duster: Succes met je gesprekken! Ik zal voor je duimen! En ik zou ook nog niets zeggen over je zwangerschap.

Noura: Nog gefeliciteerd met je 16 jarige puber!

Lique: Wat een leuke foto's! Wat kan Djim al goed staan! Waar zijn jullie precies geweest, heb ik even gemist...

(Olivier is ondertussen zijn blokken aan de hond aan het geven, hij legt ze allemaal in zijn mand:))

Toetie: Wat grappig dat Bart het speeltje steeds weer gooide. Leuk is dat he als ze vriendjes zijn met de dieren. Olivier is ook helemaal gek van 1 van de honden en die reageert ook heel leuk op Olivier.

Daisy: Veel plezier met je visite! Wat goed dat Linne (toch?) zo achter de babywalker loopt, knap hoor!

Over cadeautjes voor de verjaardag: Hij krijgt van ons een loopauto en schommel. Verder heb ik dingen van dingen van Little people, boekjes, puzzels, houten speelgoed, etc. gevraagd.

Miranda: Ik wilde het filmpje van Laureen bekijken gisteren, maar het lukte niet. Begrijp uit de reacties dat ze heel stoer is op het filmpje!

Verder lees ik over meer baby's die moeite doen om te gaan staan en lopen. Olivier trekt zich op aan de bank of aan je benen, maar op een een of andere manier doet hij dat niet in de box of zijn bedje.

Ik ga er weer vandoor, we gaan een boterham eten... en boefje hier trekt alles overhoop....;)

Liefs!

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Miepie: Wat spannend! Zal ik je dan ook nog even vertellen dat Olivier verwekt is in een maand waarin wij door drukte heel weinig sex hebben gehad....8)

Judith: Wal leuk een spannend! Veel plezier vanmiddag!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #33184 lique80, 9 jul 2009
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
    @Puck, ja hij kan al aardig staan hoor, maar nog niet zoveel en goed als andere kindjes die ik hier hoor... komt vanzelf goed! We waren naar Groenlo, Marveld Recreatie. Echt een aanrader als je een waterrat bent en als het mooi weer is!!

@Miepie, spannend!! Oja en net als bij Puck, Djim is gemaakt in een maand met maar 1x sex...zal je altijd zien!

@Juud, veel plezier, leuk mee naar een echo!

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ohhh miepie, spannend hoor.

Past het volgende week zaterdag voor onze date??
    Dit weekend moet ik vanalles regelen voor Laureens verjaardag.

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Puck: ik heb filmpje op pagina 3313 nogmaals geplaats.
    Misschien kan je hem daar wel bekijken.

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

Miranda is goed hoor dan kan ik wel! We spreken volgende week dan nog wel ff een tijd enzo af! Zet het alvast in mn agenda!

Blegh druk hier op het werk....:(

8. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    even kort reageren op daisy: ik heb dat ding met zuignap bij Etos gehaald, is van tommy pippie

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Oja het cb belde terug want ze zag het advies van haar collega :$ en was bang dat ik het zou opvolgen :p
    Ze zei dat dat een advies was wat ze vroeger gaven maar sowieso dacht ze dat dit bij Giulia niet zou werken omdat ze al een eigen wil heeft.
    Zei gaf als advies, te blijven omgaan met eten zoals we nu doen, alleen ipv potjes, grote mensen eten :p
    Dus gewoon (beperkt welliswaar) gekruid, ook beetje peper etc.
    Want ws lust ze dit wel, en vooral zelf laten eten!
    En een logo hoeft niet aangezien Giulia wel zelf KAN eten en dat gaat ook goed!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat goed dat die vrouw dat opgemerkt heeft, ja je zal het maar opvolgen dat rare advies
    anissa eet vaak ook mee met de pot hoor, ze zeiden bij het cb waarom ik dat niet deed, zo druk met 4 en moest niet moeilijk doen..... als ik er 1 had hadden ze waarschijnlijk gezegd te wachten... vaag he

duster successsss nogmaals

lique wat een heerlijke fotos zeg, krijg zwemzin
    en djim staan, zzooooo knap hoor vent

anissa zit nu in de box of voor de box steeds op haar knieen waarbij ze zich vasthoud aan de spijlen

ha miepie spannend, anissa is ook niet verwekt op de vruchtbare dagen, kan heel goed allemaal

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Juud: dat is tenminste een advies waar je iets aan zou kunnen hebben.
    Succes ermee.

Ik heb samen met mijn dochters heerlijke cakejes gebakken!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Noura, ja het is al een hele stoere man, haha!! Park is echt een aanrader voor zwemfanaten. Maar Anissa zal er ook wel niet al te lang meer overdoen als ze nu al op haar knieen komt.

@Juud, applaus voor jouw CB, blij dat ze fouten durven toe te geven! En Gulia is al een grote meid, lekker meeeten met papa en mama. Doet Djim hier ook, eet ook onze macaroni enz. Met knoflook, ui en kruiden, geen probleem... Succes

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lique: wij zijn vorig jaar in de meivakantie naar Groenloo geweest.
    Idd een erg leuk park.
    Onze meiden willen er zeker nog een keer heen, maar dan in de zomer zodat ze buiten kunnen zwemmen. ha ha

Mooie foto's (had ik volgens mij nog niet gezegd).

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    groenlo, we gingen daar vroeger toen ik klein was wel eens op vakantie, erg leuk
    was er een week geleden toen moest ik mijn dochter en een vriendin wegbrengen die op kamp gingen. naja, we kwamen langs groenlo, en ik reed uiteraard weer verkeerd

hier schijnt het zonnetje lekker

pff begin hem nu te knijpen voor die operatie morgen. lees nu dat ze ook veel prikjes zetten langs het been, die je wel wat voelt, oh ik haat prikken... .en dan nog zoveel ook

anissa huilde net, zat ze op haar knieen met haar handen hoog aan de kinderstoel en durfde niet meer terug, hihi wat een dametje

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ow petra, nog gefeliciteerd, was ik volgens mij vergeten

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miranda, ja echt heel leuk. Kan me helemaal voorstellen dat je kleintjes dat ook gaaf vinden. Zie nu vaak aanbiedingen, het park zit helemaal niet vol lijkt wel! Dus misschien nog deze zomer??haha!! Alleen moet het weer inderdaad meezitten.

@Noura, ja het is er erg onduidelijk en een eind rijden vanaf hier.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

hier een berichtje van uit het zonige regenachtige onwees achtige Itlie.

want wat een raar weer hebben wij zeg. zo ie zo ieder avond storm. met laast zo'n storm dat de tent bijna weg waaide. en helemaal plat lag. hij staat nu aan onze auto en een boom vast. en voor de rest hebben we gelukkig maar 1 dag regen over dag gehad. maar tis wel heftig de onweer en zo. Silver slaapt er gelukkig wel door heen.

@petra gefelie met je nichtje en je verlof

@de mooi foto's ze zijn erg leuk.

heb vluchtig terug gelezen ging eigelijk voor de update maar zag dat die er niet was. zijn er veder nog biezondere dingen gebeurd.

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey Binna,
    leuk om even iets van je te horen.
    Het weer zit jullie dus niet mee.
    Hoe lang blijven jullie nog??

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik zat net even terug te denken aan vorig jaar.
    Oh oh oh wat was ik het zwanger zijn toen zat.
    Wat een spanning hadden we deze laatste dagen.:(
    Om de dag naar het zkh voor een CTG en echo.
    Dat is echt niet goed voor een mens hoor. ;)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey miranda

we zitten hier nog tot zondag. dus ach we reden ons nog wel. maar zou gek worden als ik hier nog lang zou zitten hoor. iedere avond in de tent en niet lekker buiten (waar voor we camperen )

Deel Deze Pagina