Hey! @Groenlo,zijn wij ook 2x geweest en wil ook zeker nog ns terug met onze kids,lijkt me erg leuk!!!(toen hadden we nog geen kids) @Binna,leuk om van je te horen meid!! Wel balen van het weer joh,je gaat idd om lekker buiten te leven maar zo zie je maar weer,niks is zo veranderlijk dan het weer. @Juud,wow goed van het cb! En idd lekker mee laten eten,duim dat het snel beter gaat! Bedankt voor de link.. @Ff,bedankt voor de tip van etos,die zit tenminst wel hier in de stad,hoef ik niet zo lang te rijden @Miranda,vorig jaar,hahahha,wat een spanning heh!! Wat gaat een jaar toch hard,met kinderen merk je dat pas echt! Mmm lekker cakejes.... @Noura,voordat ik het vergeet,alvast heel veel succes morgen!! En wat goed van Anissa zeg!! ------------------ Ben net even taarten wezen bestellen voor volgende week,snoepzakjes gekocht voor de andere kids,tafels en stoelen besteld,vanavond gaat Lars onze nieuwe party-tent halen,versieringen zijn binnen,volgens mij kan het feest gewoon doorgaan mocht ik er niet bij kunnen zijn @Miran,wat doen jullie precies met Laureen's 1e verjaardag?? Ow en over cadeautjes,wij hebben aan iedereen geld gevraagd alleen van de ene opa en oma krijgen ze fietsjes met duwstang,we willen graag een huisje voor buiten gaan kopen met glijbaan.. Iemand tips,welke leuk zijn???
@ Dais: ben blij dat ik nu geen last van die spanning heb. Wij doen niet iets speciaal met Laureens verjaardag. Heb al versiering in huis. Taart moet nog geregeld worden. Als het mooi weer is wil ik een springkussen laten komen voor de meiden en buurtkindertjes. Kan dan eindelijk eens, niemand is hier verder in de zomer jarig. ha ha Cadeau van ons is geregeld en met de meiden moet ik nog op zoek naar een leuke pop ofzo. Verder krijgt Laureen kleding (van bijna alle familieleden ha ha). In onze familie worden verjaardagen niet zo heel groots gevierd. Denk wel dat de visite over de dag verdeeld wordt. Mijn broer en schoonzus zijn op vakantie met hun kids dus die komen later nog langs. Ik hoop dat we buiten kunnen zitten. En voor jou hoop ik dat je gewoon bij de verjaardag van je meiden bent.
En nu even het nieuws over mezelf : Mijn gesprekken gingen volgens mij best goed. Het eerste iets beter dan het 2de, maar die baan lijkt me ook leuker Ik hoor volgende week of ik voor een 2de gesprek uitgenodigd word. Nog even afwachten dus....... X
@Schatje wat een goed nieuws!! Ben helemaal blij voor jullie!! @Miranda,wij vieren het sowieso buiten wat er ook gebeurt,hahaha.. Wel erg leuk zo'n springkussen wat een lo zullen ze hebben! Nja het weer wordt beter als je teletekst mag geloven.,zou wel mooi zijn heh! @All,ik vergeet te melden dat het huilen is als we niet constant met Linne gaan lopen,jeeminee...Ze vindt het helemaal geweldig aan 1 hand te lopen. En we hadden gister Fenne in de loopauto gezet en Linne duwde,wat een lol hadden ze zeg!! Zijn vandaag ook bij de ha geweest maar niks aan doen,gewoon een verkoudheidje.Met Fenne moesten we nog 4 dage doorgaan met druppelen(voor dr oog) en anders een afspraak maken bij de oogarts..
@Daisy, wat goed dat de kleine gedraaid is zeg. Echt super. Nu kan ze dus komen. Oh ja hopelijk kan je gewoon bij de verjaardag zijn, zou toch wel leuk zijn. haha Wat moet dat een machtig gezicht zijn geweest zeg die twee met de loopwagen. @Petra, gefeliciteerd met je nichtje, wat leuk zeg. En lekker verlof geniet er van. @Schatje, super nieuws zeg. Gefeliciteerd, en nu echt gaan genieten @Over het zelf eten. Janna eet nu af en toe zelf, vaak haalt ze het toch weer uit haar mond. Maar dat gaat eigenlijk goed. Ze pakt dan netjes een stukje brood van haar boortje, tot dat ze genoeg heeft, dan gaat ze er mee spelen. @Miranda, inderdaad mooie steen. Gaat snel he, jij bent de volgende met een kindje dat 1 jaar is. @Verder weet ik het niet meer sorry, deed het even uit mijn hoofd. @duster, wat fijn dat de gesprekken goed gingen. Ga voor je duimen. Zou toch super zijn als je een baan zou vinden.
Arggggggggggggggg ik wordt gek. Laureen wil al bijna de hele dag niet slapen. Nu ligt ze weer te huilen. Ze wordt steeds wakker van onze schreeuwende buurkinderen of die kl*te hond van hun. Zo zielig voor haar.
Zooo ben weer thuis Echo van mijn vriendin was goed en zover ze het konden zijn is het waarschijnlijk een meisje Ben zo blij voor haar @ Schatje, super van de echo @ Miranda, balen he als ze wel moe zijn en niet willen slapen
Ik ga weer afsluiten voor vandaag. Heb het helemaal gehad :x Iedereen een fijne avond en slaap lekker! X
Buddy-nieuws! Ik kreeg een sms van Denice, helaas was de volgende test negatief! Zij had net als ik dat kruis van cb wat licht posi was. Nu 2 van Kruitvat beiden negatief Ander nieuws...Emy heeft op de wc gepoept Ze deed Emy steeds op de tijden dat zij normaal een volle luier heeft op de wc, met dit als resultaat! En ze heeft een baan bij Landal als schoonmaakster. Kenny heeft helaas nog geen baan
@Denice, jeetje wat een tegenvaller... hopelijk is het snel raak. Bedankt voor het doorgeven Juud. @Schatje, wat geweldig gefeliciteerd!! En hoever ben je precies (klopte het?) @Juud, hoever is je vriendin?? @Duster, fijn dat je gesprekken zo goed zijn gegaan!!
@ Lique, 11 weken, en je kan blijkbaar aan een 1 of ander aanhangsel zien of het een jongen of meisje is...is zeg maar voor 80% zeker een meisje. Ze liet het verschil zien met een jongen (op een plaatje) en je zag duidelijk verschil
Mama's! Wilde ff naar julile zwaaien! (Ja, ik weet het... alweer... ) Heb nu weekend, dus ga proberen morgen wat mee te beppen, oke? Voor nu alvast trusten dan maar! Xx!
Schatje, gefeliciteerd met de mooie echo meis! Lauwie, hier wordt een bordje ook regelmatig nog van onderen bekeken... Ik leg de hapjes op tafel. Soms geef ik een bordje, zoals vanavond, maar dan wordt eerst alles ernaast gelegd en dan gaat ze met het bord spelen. Werkt nog niet helemaal goed dus Hé QueenBee, wil je me even een peptalk geven dat ik ook PSP-lessen moet gaan volgen? Ik heb het programma van de week gedownload en het heeft zoveel opties, dat ik die nooit allemaal op eigen houtje uitvogel...
Hallo dames, Ikke nog even... Wat is ZP traaaaagggg..... @ buddy petra; joeppieee verlof!!! Geniet er lekker van meid, rust lekker uit! En gefeliciteerd met je nichtje Claire!!! ------------------------------------------------ Me is nervous om op vakantie te gaan, vind het toch wel nog een beetje eng. Morgen de boel inpakken, laatste wasjes draaien, boodschapjes doen en dan gaan met die banaan! Ik kom dus ook afscheid van jullie nemen.... Ik weet het, de wereld gaat door zonder mij, maar.... Gaat de wereld door zonder jullie? Ik weet het niet... Ik zal daar morgen achter komen... @ miepie; zou jij een datumpje willen pb-en straks welke je zou kunnen en we zouden kunnen afspreken? @ Tesske & Alieke, doubledate van maken? Lijkt me leuk om Tygo lekker weer even te laten spelen met kindekes van zijn leeftijd. Hij is dan wel de enige kerel he... Naja... Hij kan het aan, hahahaha Meiden, see ya latersssssssss
Nog een x buddy-nieuws Deze keer van Marleen: Ze genieten enorm! Helaas morgen terug Het weer was super! Jasper wil steeds langs tafels etc lopen en probeert het ook los. Thomas die heeft amper tijd om te eten en te slapen die is erg druk met vriendjes en vriendinnetjes 8)
chantal: niet nerneus zijn joh, is niet nodig, een gezonde spanning mag wel.....hihi petra: gefeli met je mooie nichtje!! Geniet er maar van, nog even dan heb je zelf ook weer zo'n kruimeltje vast judith: beter advies idd, ook al vind ik niet dat het helemaal waar is wat ze gezegd hebben over de pre logopediste, maar goed....ze kan zich net een bepaald eetgedrag zelf hebben aangeleerd wat toch grote gevolgen kan hebben voor de verder eet- en drinkontwikkeling. Maar jij bent de mams en voelt ws zelf heel goed aan, waar je goed aan doet denice: jammer meid marleen; nu alweer terug....pufff dat is snel binna: nog niet weggespoeld, ik zag het van de week op een journaal die stortbuien daar, was njiet mis linka: geniet nu maar!!! schatje: WHOW een kloppend hartje, meid gefeliciteerd, besef je het nu wat meer??? chantico: ik leg ook nog al eens hapjes gewoon op tafel hoor en dat gaat ook goed, dan pakt ze ze er 1 voor 1 vanaf en alles gaat richting de mond. Soms beland er ook hier een hapje op de grond hoor. En de avondhap, geef ik gewoon zelf om teveel geknoei te voorkomen. Soms helpt ze deze hapjes zelf naar haar mondje te geleiden, door de lepel ook vast te houden...LOL dat ze dan heeft lique : leuke foto's miranda: nog 5 dagen zie ik....ik ben over 6 dagen jarig, word ik een oude taart.....beh, 33 **** ff ego, Britt heeft zo'n super dag gehad vandaag, ze heeft 900cc gedronken/gegeten aan water/melk en yogurt en fruit!!! JIPPIE Ben helemaal blij, hopelijk blijft deze opwaartse lijn aanhouden en heeft eindelijk het keerpunt plaatsgevonden. Ik zie haar ook met de dag groeien....echt waar hoor. Zelfs mn schoonouders zeiden het vandaag...zo héee die krijgt dikke pootjess!!! Ze deed vandaag maar 1 slaapje, terwijl ze gister nog 2*2 uur lag te pitten???? Ik snap er niks van..(het ochtendslaapje wilde ze niet..ging steeds zitten in bed en huilen/jammeren.) Ze was helemaal niet vervelend hoor, want na 6 uur zonder slaap zat ze nog fris en fruitig te kijken. Toch toen maar in bedje gelegd en ze sliep toen 1,5 uur. Toen wa s ze vanavond om 7uur al wel bekaf en sliep al vroeg, zo vroeg heeft ze er zelfs nog nooit opgelegen!!! Hopelijk is ze dan niet morgen om 6uur al wakker....OOPS doei tot snel