@Chantal, hele fijne vakantie gewenst!!! En mocht je ons missen dat kom je maar even buurten, haha! @FF en hoelaat was Britt wakker? En wat lekker dat ze nu zo goed eet! @Juud, je hebt het maar druk met dat buddynieuws, haha!! @Marleen, tot snel, lekker dat jullie zo genieten! Oja van de week aten we bloemkool, dus geprakt met aardappel en ik iedere keer een hapje op de lepel en meneer at het keurig zelf op. Als de lepel leeg was gaf hij hem weer aan en zo heeft hij zijn hele bord leeg gegeten. Het was natuurlijk wel lekker plakkerig, maar hij deed het keurig, stoer he!!
Goedemorgen meiden, @Chantal,ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie,geniet ervan meid!! @Ff,wat heerlijk dat Britt nu zo goed eet,applaus!!En heeft ze nog lekker geslapen? En oude taart???Wat moet ik dan wel niet zijn?Tis maar net hoe jong je jezelf voelt @Lique,wat goed zeg!! En bloemkool gaat er hier ook erg goed in! @Marleen,wat fijn om te horen dat jullie het zo fijn hebben! Tot snellie weer,jee wat gaat het hard! @Linka,fijn dat het goed gaat op vakantie!! Geniet er nog maar lekker van! @Denice,jammer van je nega test! En wat goed zeg van je meissie!! ----------------- Zo nog ff de meiden op bed leggen en als ze wakker zijn gaan ze naar opa en oma,kan ik nog ff stadten.Met paraplu weliswaar maar ach... Fijne dag!
Hallo dames, kom alleen even zwaaien. Heb een drukke dag voor de boeg Eerst werken en vanmiddag nog een verjaardag van mijn neefje. En dat terwijl ik weer met barstende hoofdpijn opgestaan ben:x:x:x:x Iedereen een fijne (werk) dag! X
lique en daisy: Britt heeft tot 7uur geslapen...viel me niet tegen...manlief ligt nog op bed en ik zit aan tafel een broodje te eten met Britt. Lique: gaf je hem dan zelf de lepel met bloemkool erop?? stoer hoor!! leuk om te zien he als ze zo'n lol in eten hebben!! daisy: sorry, maar ik weet niet hoe oud jij bent, we horen iig tot de oudsten hier
Murning! @Binna; Leuke foto hoor! Wat staat ze goed zo! @Duster; Sterkte met je hoofdpijn! Werkze nog ff en veel plezier vanmiddag! @Daisy; Shopze straks! Ik ga vandaag de deur niet uit, lekker even een dagje in huis in huispak, heerlijk! @FF; Super dat Britt het zo goed doet zeg! Daar voel je je stukken beter door! @Marleen; Go Jasper! Hihi, die Tymen, nu al druk zijn vriendenkring aan het uitbreiden! Ach, je kan niet vroeg genoeg beginnen! @Chantal; Niet nerveus zijn hoor! Alvast een hele fijne vakantie, geniet ervan! We gaan je wel missen hoor! @Chantico; Tja, een peptalk.. Uhm, ik heb Chantal ook al meegesleurd naar pspmamas, daar kun je lesjes volgen, alles wordt stap voor stap genoemd hoe je het moet doen enzo, en je kan de mooiste dingen maken! Geloof dat ik wel eens wat heb laten zien hier! En als je wat vragen hebt ofzo laat je het maar ff weten hoor, als ik kan help ik je graag! --- Zo, heb vandaag een lui dagje ingelast. Ga lekker de deur niet uit, het regent hier toch alleen maar... mijn ouders komen vanavond hier chinees eten, morgenvroeg brengt hubbie ze naar Schiphol, gaan ze op vakantie. Wordt vandaag een poets- en ZP-dagje, haha! Xx!
..... Joehoe!! ..... Nou, er komt vandaag niet veel van poetsen terecht ben ik bang... geloof dat hubbie me aangestoken heeft... heb de wc al iets te vaak gezien vandaag... blergh..
@Daisy, ja en die bloemkool geeft ook niet zoveel vlekken @Binna, leuke foto, lijken wel zonnestralen, haha!! @FF, ja ik deed het op de lepel en lag die dan voor hem op tafel. @Queenbee, beterschap
heey meiden! Zoals jullie gezien hebben was de echo goed! Krijg alleen 28 juli nog een echo(wat vervelend nou ) Want ze konden het termijn niet zo goed bepalen.. Dus ik laat me banner zo nog even staan! Voor de rest heb ik nog niet veel bijgelezen.. ben blij dat ik vanaf vandaag weer eindelijk mijn weekenden terug heb kusjes
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY IK HEB JULLIE GEMIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uhm moet ik echt aaaaaaaalllllllllllesssssssssssssss bijlezen ?? pff hoop het toch niet he.. kan iemand mij de belangrijkste dingen vertellen van de afgelopen uhm 3 weekjes?? ik heb het een en ander denk wel gemist.
Goedemiddag, Wat een heerlijk weer, pff het houdt hier niet op met regenen... @ Schatje: Wat fijn dat de echo goed was en leuk om de foto's te zien. @ Binna: Stoer van Silver hoor, ze staat netjes! @ Daisy: Shopse! @ Chantal: Als het nog leest...een hele fijne vakantie! Niet zenuwachtig zijn, komt allemaal goed! Lekker genieten! @ QueenBee: Oei da's niet lekker als je ziek bent...beterschap! Ik moet straks even naar de ha, ik voel me nog steeds niet fijn, veel duizelig, erg moe, etc. Komt van hooikoorts of diabetes maar word er erg onzeker van... Ik ga eten en daarna strijken...
super foto's schatje als je goed kijk zie je klein beebje hihi ! zooooooooooooooooooooooo schattig en mooi !!!!!!!!!!!
@all bedankt voor de compilmeten van de foto. ben er hele maal verliefd op @liquit over dag hebben we gelukkig wel redelijk weer. met soms wel lekker een zonnetje. en nu twee dagen aan het meer gelegen.
@Schatje; Mooie echofotootjes hoor! En van harte nog met jullie goede echo zeg, super! @Puck; Dankje... mijn buik doet wat raar, hihi! @Denice; Heey hoooi! *zwaai!* @Binna; you're welcome!
Niet teveel kletsen meiden....anders wordt het wel een hele lange update! Wat een weer he....het doet hier niks anders als regenen regenen regenen....blegh....