gaan deze taart voor malou bestellen voor haar eerste verjaardag: Ook komt er een klein meptaartje bij voor haar!
maak zelf ook wel taarten maar ben nog niet zo gevorderd dat ik dit kan maken dus gaan we deze bestellen! Was geen koopie maar vooruit ze wordt maar een keer 1....haha en 2 enz. Hoop volgend jaar het zelf te kunnen maken ben al flink aan het oefenen!
Vanmorgen trouwens toch stiekum getest en tja zie volgens mij echt een streepje...wel erg vaag hoor dus moet zondag toch nog maar een keer testen....Leek me zo leuk om dan zondagochtend mn ouders/schoonouders langs te laten komen en dan malou een slabbetje om te doen met ik word grote zus! maar ja laten we nog maar niet op de zaken vooruit lopen.... (wil zooo graag...hihi)
Hé Miepie, wat spannend.......... Matthijs had ook een slabbetje met ik krijg een broertje of zusje Ik blijf gewoon tot zondag voor je duimen
@Miepie, nog geen ongestellie?? @Denice, welkom terug, heb je nu thuis internet? Ik weet niet wat je wel en allemaal niet weet, maar voor mijzelf zal ik even een update geven. Lekker weekendje weggeweest, daarna weer terug naar de realiteit. Mijn schoonvader heeft alvleesklierkanker, helaas niet te genezen en met chemo enz gaan ze proberen tijd te rekken. Hij is maandag geopereerd en moet hier eerst van herstellen. Verder gaat Djim met sprongen vooruit, brabbelen, zelf zitten, kruipen gaan staan. De hele mikmak!
@Miepie, ojee, haha!! Reageer ik net te laat, haha! Spannend hoor. Maar nu met al die vroege positieve testen die daarna negatief uitvallen, even wachten inderdaad!
Mijn beide mannetjes liggen in bed (matthijs doet z'n middagdutje en Dirk heeft nachtdienst gehad ), dus mama heeft besloten zichzelf te verwennen met een lekker bad X
Heerlijk lekker in bad...zou ik ook wel willen maar onze madam is alweer wakker en heeft de grootste plezier in bed!
ben wel heel nuchter er in hoor. Geloof het pas echt als ik een dikke vette streep zie of de digi van clear blu zegt zwanger... Manlief neemt vanmiddag 2 kruidvat testen mee een een digi van clear blu ben benieuwd....
@Miepie, nou evengoed heel spannend, ik zal voor je duimen. Dan gaat onze hele afvalstrijd niet door, snik
blijf wel bezig hoor met afvallen. Zou dan gewoon gezond blijven eten. Heb er nu 1,5 kilo af in 1,5 mnd tijd. Is wel heel weinig maar het probleem is dus ook met mn schildklier dat ik er van moet uitgaan dat ik dus ook niet meer als een kilo per maand zal afvallen. Vind het veels te langzaam gaan en ben er ook behoorlijk zat van. Mocht ik niet zwanger zijn wil ik ook een nieuwe afspraak met de huisarts want 12 kilo op jaarbasis....dan ben ik dik 3 jaar verder als ik het juiste gewicht heb.... Eet nu echt helemaal niks meer ongezonds. Heb in 1,5 maand tijd 2 keer gezondigd dus das wel heel netjes. Sportschool nu ook 2 keer in de week. heb er best moeilijk mee dat het aan mn schildklier ligt maar er niks voor krijg omdat ik nog net binnen de waardes val.
pfff ik vind t nogsteeds een gedoe deze site. zet ik iets neer. zie ik het niet staan. blader ik helemaal terug en vervolgens weer naar de pagina dat ik denk daar heb k een bericht getypt staat tie er weer wel. wil ik kijken of er nieuwe reacties zijn. is mijn bericht weer weg... ik snap er niks meer van.
miepie:spannend meid, hopleijk valt de volgende test helemaal positief uit! Waar heb je dat slabbertje vandaan??? Met ik word grote zus?? lique: hoe gaat het met je schoonvader en je man?? queenbee: hoe is het met jouw oom?? setteke: zit je nog steeds met je pootje omhoog, of is ie inmiddels ingetaped?? binna:mooi foto van silver!! Zo hadden wij ook bijna een foto van Britt achter haar keukentje, zo schattig.... duster: badder ze!!! ga jij nog naar Breda morgen?? ******** ik ga ff wat doen in huis toedeloe
hee denice, hoe is het in je nieuwe huis? je kan als je een bericht plaatst via de knop "plaats reactie" onder het bericht wat je gaat plaatsen naar beneden scrollen, zoa kan je zien wie wat eerder heeft geschreven. Daar komen ook de nieuuwe berichten te staan die ondertussen gepost worden als jij je bericht aan het maken bent!! Succes Las ook van je nieuwe baan, way to go!!
Hardstikke goed joh! Hij zit helemaal lekker in zijn velletje en geniet nu nog meer van de simpele dingen dan eerst!
Ik word net wakker van mn dutje dus ben nog een beetje duf. We zijn vanmorgen wezen zwemmen dus Roos ligt nog op apegapen. Vanavond ga ik lekker uit eten met vriendinnen, we gaan naar een fonduerestaurant (ken je het juud?) @ Denice, wat leuk dat je er weer bent en wat goed dat je ander werk hebt gevonden. Ik had nog helemaal niet meegekregen dat Kenny bij diegene zat die hun baan zouden verliezen. Bevalt je nieuwe huis en je nieuwe badkamer een beetje? @ Miepie, jeetje zeg wat spannend met je test. Het zou leuk zijn dat er in 1 keer een hele dikke vette streep opkomt zodat je niet hoeft te twijfelen @ Daisy, heb je nog een beetje gewinkeld? @ ff, hoe oud ben je dan? en heb je nog een beetje wat in huis gedaan of zit je stiekem hier nog te snuffelen? @ Binna, echt een GEWELDIGE foto, hoop dat jullie nog veel genieten @ CHANTAL, heel veel plezier op vakantie. Ik hoop dat je kunt genieten van je gezin en lekker tot rust kunt komen @ Lique vind je het eigenlijk meevallen om 2 van die kleine kindjes te hebben?