Goeimorgen meiden Jaa ben ook al lang op. Silver is hier ieder keer half 6 a 6 uur wakker. vandaag niet zo erg. want nu was de tent om 11 uur al weg. kon om 10 uur al maar hij was nog nat. vanaf gaan we rijden en dan morgen weer in nederland. @pruts wat goed van je mannejte @meipie balen dat je ongie bent geworden @QB beter schap. @ miranda ik heb daar geen last van @de update hoe zit het daar nu mee. want ik was na de vakantie aan de buurt. is dat nog zo. of is er wat verandert. ??? Over dingen in ene kunnen kan ik wel mee praten. pfff wat een silm meisje heb ik toch. ze slaapt altij met haar konijntje en die mag dan niet uit bed. (nu dus de slaap tent. nou de rits was een klein stukje open. en er dan hard aan treken hoofd er door. en hup ze zat in de slaap tent pakte haar konijn en weg was ze heel snel. en ze loopt aan 1 hand. kan van zit zelf gaan staan en dan los. dus nergens aan op treken.
Naam & leeftijd - Arri, 22 jaar - Binna 26 jaar - mik25, 27 jaar - Pruts, 28 jaar - QueenBee, 28 jaar - Miepie, 29 jaar - Sjudith, 30 jaar - Chieffie, 31 jaar - Petrabr, 32 jaar - ForeverFriend, 32 jaar - Miranda, 32 jaar
@miepie: jammer meid... zou zelf niet kiezen voor temperaturen volgens mij is dat erg frusterend. je bent er dan elke dag mee bezig wat ook een beetje stress oplevert. ben zelf voorstander van ovulatietesten van matcare. goedkoop en je ziet wanneer je moet klussen. was bij ons in één keer raak. setje kost 12,95 en er zitten 2 zwangerschapstesten bij. let wel op dat je niet te vroeg test met die ovulatietest anders red je het niet met het aantal. 2 dagen voordat je denkt dat hij komt beginnen is geloof ik al goed. succes meid, komt allemaal goed
Naam & leeftijd - Arri, 22 jaar - Binna 26 jaar - mik25, 27 jaar - Pruts, 28 jaar - QueenBee, 28 jaar - Miepie, 29 jaar - JennyS 29 jaar - Sjudith, 30 jaar - Chieffie, 31 jaar - Petrabr, 32 jaar - ForeverFriend, 32 jaar - Miranda, 32 jaar
binna, wat kan Silver veel! goeie reis terug! pruts, knap van patrick, staan in de box! miepie, wat ontzettend balen van je ongi. ik vond temperaturen wel heel handig, maar ben er wel pas na 7 of 8 maanden mee begonnen. je temperatuurt voordat je opstaat, elke dag op dezelfde tijd. dat vul je in op www.fertilityfriend.com. succes queenbee, beterschap setteke, hoe gaat het met jouw pootje? toetie, ik vind het er wel stoer uitzien! miranda, leuke foto's, heerlijk spelen in de zandbak. en leuk alle meiden op de trap! jenny en arri, hoe is het met jullie? hier het huis gepoetst en daarna iemand met modderschoenen door het huis :x. zo bezoek.
@lauwie: 36 sohee geen idee maar had 23 gedacht haha maar komt omdat ik geen foto van je gezien hebt het gaat goed me, nog steeds druk op werk, soms nog wat verdrietig ivm mijn broer, mylan die me blij maakt haha hij is zo schattig. en met jou?
Naam & leeftijd - Arri, 22 jaar - Denice, 22 jaar - Binna, 26 jaar - mik25, 27 jaar - Pruts, 28 jaar - QueenBee, 28 jaar - Miepie, 29 jaar - JennyS 29 jaar - Sjudith, 30 jaar - Chieffie, 31 jaar - Petrabr, 32 jaar - ForeverFriend, 32 jaar - Miranda, 32 jaar - Lauwie, 36 jaar
Ha ha wij zijn wel dol op rijtjes hè!!!! We verzinnen iedere keer wel een nieuw rijtje. Lauwie: Waaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 36!! (wist ik stiekem al) Wij zijn aan het opruimen op de zolder (en de slaapkamer van Joelle en Dionne). Joelle komt te slapen op de kamer van Laureen en Laureen komt met Dionne op de grote slaapkamer. Onze buren hebben namelijk altijd zoveel lawaai in hun tuin/huis dat Laureen hierdoor erg slecht slaapt. Nu gaat ze dus verhuizen naar de voorkant van ons huis. 't Is even wat werk maar ik hoop dat het helpt.
Iedereen bedankt voor het beterschap wensen. Ben net weer uit bed getrommeld, hubbie had een uitruk van de brandweer... @Denice; Dat lijstje heb ik ff inelkaar geflanst, was benieuwd hoe oud iedereen is, vandaar. -- Blergh.... ben btje slapjes in mijn benen, maarja da's logisch natuurlijk. Ach, vanavond ff een koppie soep eten dan gaat het meestal weer stukken beter! Morgen zouden we met vrienden gaan BBQ-en (deels overdekt ), dus wil eigenlijk wel weer beter zijn dan! Xx
Pootje is nog niet echt al te best en nou ben ik ook nog een snotverkouden en voel me helemaal niet lekker! Balen! Oh ja, en ik ben 28.
Naam & leeftijd - Arri, 22 jaar - Denice, 22 jaar - Binna, 26 jaar - mik25, 27 jaar - Pruts, 28 jaar - QueenBee, 28 jaar - Setteke, 28 jaar - Miepie, 29 jaar - JennyS, 29 jaar - Sjudith, 30 jaar - Chieffie, 31 jaar - Petrabr, 32 jaar - ForeverFriend, 32 jaar - Miranda, 32 jaar - Daisy, 34 jaar - Lauwie, 36 jaar
- Arri, 22 jaar - Denice, 22 jaar - Binna, 26 jaar - mik25, 27 jaar - Pruts, 28 jaar - QueenBee, 28 jaar - Setteke, 28 jaar - Miepie, 29 jaar - JennyS, 29 jaar - Sjudith, 30 jaar - Duster, 30 jaar - Chieffie, 31 jaar - Petrabr, 32 jaar - ForeverFriend, 32 jaar - Miranda, 32 jaar - Daisy, 34 jaar - Lauwie, 36 jaar
]- Arri, 22 jaar - Denice, 22 jaar - Binna, 26 jaar - mik25, 27 jaar - Pruts, 28 jaar - QueenBee, 28 jaar - Setteke, 28 jaar - Happy1980, 28 jaar - Miepie, 29 jaar - JennyS, 29 jaar - Sjudith, 30 jaar - Duster, 30 jaar - Chieffie, 31 jaar - Petrabr, 32 jaar - ForeverFriend, 32 jaar - Miranda, 32 jaar - Daisy, 34 jaar - Lauwie, 36 jaar