Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi! Zie dat mijn bouwjaar (1981) goed vertegenwoordigd is! ;)

2. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik kom ook uit 1981 maar ben nog 27 (bijna 28 :D)

3. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

- Arri, 22 jaar
    - Denice, 22 jaar
    - Binna, 26 jaar
    - mik25, 27 jaar
    - Toetie, 27 jaar
    - Pruts, 28 jaar
    - QueenBee, 28 jaar
    - Setteke, 28 jaar
    - Happy1980, 28 jaar
    - Miepie, 29 jaar
    - JennyS, 29 jaar
    - Sjudith, 30 jaar
    - Duster, 30 jaar
    - Chieffie, 31 jaar
    - Petrabr, 32 jaar
    - ForeverFriend, 32 jaar
    - Miranda, 32 jaar
    - Daisy, 34 jaar
    - Lauwie, 36 jaar

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Leuk nieuw kunstje van Otje vandaag:

Achter een poefje lopen!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat is het hier trouwens rustig!!

ben ik echt de oudste?

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben geopereerd gister en ooooh wat was ik bang. eerst niet, maar toen ik die operatie kamer inkwam en mocht gaan staan voor de echo die ze staand doen, en toen moest gaan liggen wou ik niet meer.
    vond het zo eng ineens.
    en ik wist dat ze veel gingen prikken. om te verdoven maar die voel je dus wel
    plus dat ze zo een draad in je ader doen en die van je kuit tot je lies schuiven. eerste prik was dus naar, en toen voelde ik wat raars. maar ik kreeg tintelingen enzo, in mijn vingers en mond, was schijnbaar verkeerd aan het ademen, hyperventileren.
    toen werd ik daarna duizelig, misselijk, moest spugen. zo naar
    maar daarna voelde ik me weer beter, ja alleen vieze smaak.
    hele tijd zat er een verpleegster naast me die bleef praten en muziek aandeed
    toen gingen ze om de paar centimeter prikken om te verdoven en koelstof inspuiten. die prikken zijn zo vervelend he, helemaal tot in mijn lies. maar toen dat klaar was was ik opgelucht. toen gingen ze de ingebrachte laserdraad terugtrekken en laseren. moest ik zo`n bril op, en even krijg je een brandsmaak in je mond. maar verder niets geen last. daarna een verbandkous om, en mocht lopen met de verpleging naar de afdeling, daar moest ik een half uur blijven lopen. rondjes.....
    en toen naar huis. ik zou bellen dat ik opgehaald werd maar omdat ik toch veel moest blijven lopen ben ik maar gaan wandelen, tot ik halverwege was en het heel hard ging regenen. heb mijn man maar gebeld en toen gezegd waar ik was, haha hij geloofde het niet, dacht volgens mij dat ik amper kon lopen
    in ieder geval is het wel heel gevoelig en de 3e of 4e dag kan het pijn gaan doen.
    ik liep gister wel wat mank, omdat het toch beetje raar voelt. en heb spierpijn van het vele lopen.
    ik ga deze week maar niet werken, want dat is wel lastig als je steeds bewegen moet, en iemand gaat je wat vragen. maar ook met het oog op de ontstekingspijn. plus dat ik wat mank loop.

nou ik kan niet alles terug lezen hoor, sorry, mag ook niet te lang zitten, moet zo dus weer wat bewegen... heb al een halve maraton gelopen vandaag

maar eh lauwie jij en ik zijn groepsoudste denk ik, ben ook 36:)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ooooh jaaaa, anissa kan staan!
    nadeel is dat als ze in bed ligt en ik draai me om, ze al staat.

nou ik ga aan de wandel

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een leuk meisje is Ottilie toch, ze heeft zo een lekker snoetje

wauw Noura, dat is me nogal een operatie, ik hoop dat je je vandaag na het slapen ook een beetje goed voelt.

Gisteren echt een offday, begin nu echt vermoeid te worden en moest dan ook huilen om niks. Ik hoop dat ik snel kans zie om een beetje uit te rusten

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

ben weer in het koude regen achtige nederland. (maar ja dat hadden we in Italie ook een beetje )

@noura jeetje wat een heftige operatie klinkt dat

@lauwie wat een moppie is je meisje

@setteke jeetje meis het houd niet op met je voetje.

@petra o wat balen dat je nu zo moe bent terwijl je nu lekker mag gaan genieten .

O ja en ik las van een paar dat hun kindjes de trap op kunnen. nou Silver had dit nog niet eerder gedaan. maar ze ging wel de carvin in en uit met zo'n trapje. en nu waren we net de troep aan het op ruimen. en wat denkje staat mevrouw even op de trap zo hup de eerst trede naar boven. we kunne alleen benden geen hekje dus dat is wel balen.

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Naam & leeftijd

- Arri, 22 jaar
    - Denice, 22 jaar
    - Binna, 26 jaar
    - mik25, 27 jaar
    - Toetie, 27 jaar
    - Pruts, 28 jaar
    - QueenBee, 28 jaar
    - Setteke, 28 jaar
    - Happy1980, 28 jaar
    - Miepie, 29 jaar
    - JennyS, 29 jaar
    - Sjudith, 30 jaar
    - Duster, 30 jaar
    - Chieffie, 31 jaar
    - Petrabr, 32 jaar
    - ForeverFriend, 32 jaar
    - Miranda, 32 jaar
    - Daisy, 34 jaar
    - Lauwie, 36 jaar
    - Noura, 36 jaar

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

@Noura, moet je zoveel bewegen na deze operatie dan? Klinkt zo idd wel aardig heavy! Sterkte ermee in elk geval! En wat goed van Anissa! Leuk is dat dan, leg je haar op bed en staat ze meteen weer op.. doet Britt ook altijd, en dan kijkt ze je aan met zielige oogjes.... en zo gauw ik beneden ben ligt ze alweer en slaapt ze binnen no-time, haha!

@Binna, welkom thuis! Jullie zullen wel raar gekeken hebben dat Silver ineens op de trap zat, hihi! Misschien kunnen jullie iets voor de trap zetten thuis zodat ze er niet bij kan? Of zelf een soort van hekje inelkaar flansen wat past?

@Lauwie, zekers een leuke foto van Otje! Wat een lief gezichtje zeg!

@Petra, voor jou een dikke knuff! Last je vandaag een rustdag in meis, helemaal niks doen vandaag!

@Toetie, moet je nagaan dat ik daar niet eens rekening mee had gehouden, dat diegenen van 27 nog wel dit jaar 28 konden worden, hihi! Goed jaar he 1981? :D

---

Vanmiddag gaan we naar vrienden van ons om te BBQ-en... het miezert hier al de hele ochtend. Ze zeiden gister al, 'dan gooien we de mannen buiten onder de carport om te braden, en zitten wij lekker binnen met de kids en het eten!' Denk dat dat ook de beste optie is.. ik zie me nu niet echt met dit weer buiten zitten...

Xx

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @ Pruts, vreemd is dat he, kom je binnen, staan ze opeens, haha!! Had ik ook met Djim, maar dan in bed.

@Miepie, bah wat een tegenvaller!! Was de high-tea leuk en lekker??

@Miranda, om foto’s te verkleinen mail ik ze met outlook altijd naar mezelf. Dan wordt er automatisch gevraagd of ik wil verkleinen, lekker makkelijk.

@Binna, goede terugreis gehad? Wat kan jouw meisje al veel zeg!!

@Setteke, beterschap

@Noura, ook beterschap, hopelijk heb je er niet te veel last van de komende dagen en ik zou ook lekker thuis blijven!! Ik had het niet helemaal meegekregen, maar was het voor spataderen? Of iets anders?

Verder weinig bijzonders hier! Ik had gisteren de hele dag mijn chinese nichtje van 5 en die bleef ook logeren. Helaas dus geen middagdutje voor mij, haha!! Maar het is alweer ochtend ze waren allemaal om 6 uur wakker, pff wat een tijden. Gisteren de vakantie even besproken en al lekker wat voorpret gehad met dat andere stel!! Heerlijk. Nog 2 weken en dan zijn we er al bijna!!
    Oja, ik ben 29, zal het even op de lijst zetten. En ik maar denken dat 1980 zo’n goed bouwjaar was, haha!!

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Naam & leeftijd

- Arri, 22 jaar
    - Denice, 22 jaar
    - Binna, 26 jaar
    - mik25, 27 jaar
    - Toetie, 27 jaar
    - Pruts, 28 jaar
    - QueenBee, 28 jaar
    - Setteke, 28 jaar
    - Happy1980, 28 jaar
    - Miepie, 29 jaar
    - JennyS, 29 jaar
    - lique80, 29 jaar
    - Sjudith, 30 jaar
    - Duster, 30 jaar
    - Chieffie, 31 jaar
    - Petrabr, 32 jaar
    - ForeverFriend, 32 jaar
    - Miranda, 32 jaar
    - Daisy, 34 jaar
    - Lauwie, 36 jaar
    - Noura, 36 jaar

14. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Weer terug uit het heerlijke Frankrijk en terug in het regenachtige Nederland, jammer hoor!

Ik ga vandaag ff wassen enzo.... M'n laptop is helaas overleden, dus kon helemaal niet reageren de afgelopen 2 weken! Afkicken!!! Ik zal wel ff de updates opzoeken zodat ik weet wat er hier allemaal gebeurt is de laatste 2 weken, maar ik weet niet of dat vandaag al lukt!

Jasper loopt inmiddels langs de bank enzo en hij stapte gisteren thuis zo van de tafel over naar de bank! Hij is druk bezig met het krijgen van de hoektanden en kiezen. Hele rode billen en heel veel bijten en kwijlen!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen welkom terug

@liquet 6 uur vroeg. pff dat was het bij ons de hele vakantie ben er nog moe van. hebben een super terug reis gehad. heerlijk door kunnen scheuren. en tja ze gaat ook wel erg hard. maar ja je doet er niks aan

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen vanuit Drenthe!
    @ Ik las dat Marleen en Binna weer terug zijn: welkom terug meiden.

@ Noura: succes met je hertel meid

@ Lauwie: mooie foto van Otje, schatje hoor!

@ Marleen: balen dat je laptop het niet meer doet

@ Binna: zo Silver ook al op de trap.
    Laureen begint nu steeds meer zelf te lopen.
    De afstanden worden ook steeds iets groter.
    Erg leuk om te zien.

@ Lique: gezellig dat je nichtje op visite was.

@ Queenbee: ondanks het weer toch veel plezier met bbq-en.

@ Petra: denk jij een beetje aan jezelf meid.
    Je moet binnenkort weer een bijzondere prestatie leveren dus zou het handig zijn als je een beetje uitgerust bent.
    Zo ik heb gesproken!

Nou wij zijn klaar met het verhuizen van de slaapkamer spullen van de meiden.
    Joëlle en Dionne vonden het best leuk maar Laureen vond er niks aan.
    Ik hoop dat het wel een beetje snel went voor haar anders moeten we wéér alles terugslepen. ha ha
    Gisteravond waren Gerard en ik naar een bbq van zijn werk en mijn ouders waren hier om op te passen.
    Ze hebben behoorlijk veel werk gehad van een huilende en boze Laureen.
    Uiteindelijk is ze wel gaan slapen maar om 1:30 werd ze weer wakker en mw. had totaal geen zin meer in slapen.
    Haar toch maar bij ons in bed gehaald en daar is ze pas om 4:00 in slaap gevallen!!
    Erg balen want ik was namelijk al vanaf 6:00 die morgen wakker.
    En weet je wat helemaal oneerlijk is, ik ben nu al vanaf 9:15 met de meiden beneden en Gerard ligt nog lekker te slapen.
    Arggggggggggggggg.

Zo dit was het even voor nu. ha ha

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    meiden ik hou me een beetje op de achtergrond moet er na een paar weken weer een beetje in komen met het kletsen. hihi
    dus ik doe even rustig aan hier. dus ik ben een stiekeme lezer.

heb een vraagje aan jullie.
    met de zwangerschap van emy begonnen me benen raar te doen. het gevoel in me benen dat ik ze moet bewegen. moet er zelfs in de avond en nacht voor uit me bed om ze te bewegen. zo raar ja gevoel alsof ik me constant moet uitstrekken.je weet wel als je moe ben en je heb het gevoel ik moet me eigen even uitrekken. nou dat gevoel dus in me benen. dat heb ik dus nu nogsteeds. ik dacht eerst hoort er misschien bij gaat vanzelf over maar nu dus nogsteeds. moet ik hiermee naar de dokter? of denken jullie dat ik gewoon nog even moet wachten ermee. staat misschien raar om daarvoor naar de dokter te gaan.

emy is een dondersteen. we hebben heeeeeeeeeeeel mooi kindersluiting op ieder kastje. ( idee van kenny ) nou die krijg ze open. ze ziet ons met de vingers dat knipje open maken tussen het kastje in. nu doet ze precies het zelfde en HUP kastje open.

Het gaat goed met naar de wc gaan met haar. hihi ik zet haar gewoon een half uurtje na het eten op de wc. en de tijden tussen door als ik denk volgens mij moet ze naar de wc. en plassen gaat ook goed. :D wonder kindje.

wij gaan van de week hier even proberen een kleine taart te maken.( voor emy verjaardag) beetje versieren enzo gewoon een klein taartje. kijken of t lukt. probeersel een beetje.
    dan heb ik weer een vraagje!!! hoe lang is zo'n taart houdbaar? wanneer moet je daarmee beginnen met maken? zo taart die hier vaker word gemaakt bedoel ik dan he zo beklede met van dat hoe heet dat dat spul. gevalles :p spullie.
    kan dat denk je 2 daagjes van te voren? dan bedoel ik : 31 is verjaardag 29e ochtend cake bakken. in de avond bekleden. en dan de ijskast in... of kan ik beter het de 30e doen? hihi stel je voor de cake wil niet in 1 keer lukken en ik moet hem opnieuw bakken. of de bekleding van de taart wil niet lukken en ik moet nieuwe halen. dan heb ik de dag erna nog om opnieuw te maken.
    de 30e zou ook wel kunnen dan doe ik in de nacht wel bakken en maken hahaha die taart komt er wel denk ik zo.

wat doen jullie je kids aan met verjaardag??
    ik hoop in ieder geval op mooi weer zodat k visite de tuin in kan gooien. :D anders word het zo druk. in de ochtend komen oma's en opa's. dan gaat ze even haar bed in ( is anders zo druk he )
    en in de middag komen nichtjes en neefjes en vrienden. en dan in de avond doe ik geen visite. Hoe doen jullie dat?? gewoon hele dag feest of ook rust momenten? ik denk dat als ik alles achterelkaar doet. dat ze heel der ritme kwijt is en ook in de nacht wakker gaat worden. heb ook gelezen dat alle kado's die ze krijgen dat jebeter alles kan verdelen over de dag? maar staat dat dan niet raar dat als de visite de kado's geven aan haar dat ik dan het weg moet zetten eerst??
    wil het zo graag allemaal goed doen he. maar weet nou niet wat het beste is voor emy zodat ze zo weinig mogelijk stress heeft.

nou hou ik op met lullen en ga me eens aankleden ( zit nogsteeds in pyamma hoe lui ben ik hihi)

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    met op de achtergrond houden bedoel ik mee dat ik mee lees maar niet al teveel reageer op iedereeen. dus eigenlijk ben ik dan MEGA EGO!!!. maar ken t niet bij houden.

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Joehoe Daisy heeft meldplicht!!! ;)
    Alles nog rustig meid?
    Ik vindt het echt spannend worden nu.
    Voelt bijna alsof ik zelf moet bevallen. hah hah

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Morgen meiden,

@Noura,klinkt heavy zeg!
    Beterschap!

@Marleen,welkom terug!
    Wat geod van Jasper zeg,gaat hard ineens heh.

@Binna,welkom terug!
    Oei en Silver ook al traplopen,oppassen nu dus.

@Lauwie,ach wat een lekker ding is Otje..

@Petra,rust maar goed uit meid!
    Het wordt nu wel echt spannend heh!!

@QueenBee,veel plezier bij de bbq!
    Voel je je weer beter?

@Miepie,dikke knuff voor jou..
    Wat kan je lichaam je voor de gek houden heh..

@Setteke,hopelijk ben je snel weer opgeknapt,ook niet leuk zo!
    --------------------
    Gister een etentje gehad met vrienden tot 1.30u,ben helemaal op,pfff..
    Ook was ik niet echt lekker,net of ik ieder moment kon flauw vallen(bloeddruk denk ik,was 90/53*nu gaat het wel weer,we zijn net wakker,heerlijk!
    Ow meiden wat een heerlijk weer krijgen we aankomende week!!!
    @Miranda,hebben we geluk met de verjaardag,lekker hoor!!

Ben ff eten,daarna douchen en opruimen en dan naar mn kids...

Deel Deze Pagina