Goedemiddag, Ik heb van de ha Ventolin gekregen omdat ik zou benauwd ben elke keer, verder hebben mijn man en ik allebei erg last van onze buik en darmen, dus het is erg gezellig hier.... @ Miranda en Lauwie: Wat een leuke foto's! @ Toetie: Hihi Bart met een kaalgeschoren hoofd! Nu hopen dat het op de juiste manier gaat groeien. Olivier moet eigenlijk ook naar de kapper, maar ik durf niet, hij heeft zo'n mooie bos krullen.... Gaan die dan weg Mik? @ Miepie: Super update dank je! Erg jammer dat je ongesteld geworden bent @ Marleen: Welkom terug in het regenachtige Nederland!8) @ Daisy: Spannend dat het nu dichterbij komt hoor! Ik denk de laatste dagen veel terug aan vorig jaar, wat een spannende maar heerlijk tijd.... @ QueenBee: Ik ben 30... @ Setteke: Hoe is het met je pootje? Wordt het al iets minder? Sorry, ben de rest weer kwijt... Ik ga op de bank met een kopje thee... Liefs!
oja mylan krijgt ook nog 2-3 flessen per dag hoor je haar gaat niet sneller groeien als je het knipt, maar volgens mij als je het nooit knipt gaat het wel langzamer. hmm lekker duidelijk haha lauwie: ik laat mylan ook niet zelf eten hoor, alleen brood enzo. anders word het echt een bende haha fijn weekend nog
Hey jenny pco houdt in dat je geen eisprongen hebt of in mindere mate. Je hebt dan dus zeer onregelmatige ongesteldheden en daardoor is het dus moeilijker plannen een zwangerschap. Jij ook nog een fijn weekend!
@ Miepie: wat een up date zeg!!! Nou ik ben toch nog maar even mijn bed weer ingegaan. Heb wel een beetje gedommeld maar slapen lukte niet. Daarna even onder de douche en nu zit ik met mijn duffe kop beneden. Denk dat ik vanavond vroeg op bed lig. ha ha Laureen is net zonder problemen op de "nieuwe" kamer gaan slapen maar is alweer wakker. Ze heeft toch 1,5 uur geslapen. Bah wat is het slecht weer. Kan nog niet echt geloven dat het vanaf morgen beter wordt.
Hey miranda! Dinsdag gaat het superweer worden! Dus dat wordt heerlijk genieten! HOe laat wou je zaterdag gaan afspreken?
@Miepie,top up-date!!! Ik ga ff bankhangen,meiden net opgehaald en ze slapen alweer,gesellie,hahahah...
he Denice, ik heb het, helaas ook, als ik zwanger ben. Bij het kopje zwangerschap heb ik de vraag zelfs gesteld. Helaas is er niet zo heel veel aan te doen maar ik vind het echt een supervervelend gevoel. Gelukkig kan ik wel goed slapen en ga dus maar vaak vroeg in bed liggen. als je even op google kijkt bij restless legs vind je een heleboel info, zoals wisseldouches, benen hoog leggen (lijkt iets te helpen bij mij) massages. de trap oplopen. Je kunt ermee naar de dokter maar ik geloof niet dat ze heel veel eraan kunnen doen (zeker omdat je zwanger wilt worden) Ik zal de felicitaties voor Claire ook aan mijn ouders doorgeven, maar mijn moeder leest nog steeds trouw elke dag mee, die van jou ook Miranda? Wij hebben dus soms wel eens gesprekken als: "het is toch balen van die test van Miepie" en "spannend hè, voor Daisy, die is er bijna" . Ik vind dat erg grappig
tesske ik heb geen idee wat vroeg is ja of nee. t is de eerste. en iedereen begint weer op een ander tijdstip. aangezien emy constant richting de wc loopt de deur probeert open te maken en dan vervolgens echt woest word als ze die niet open krijgt en steeds bovenop de wc klom. dacht ik van misschien wil ze ook eens erop zitten. nou ja ik weet niet of t toeval is maar iedere keer gaat ze uit zichzelf die kant op. en als ik haar erop zet. gaat t vanzelf. dus weet niet of t vroeg is ja of nee. petra gelukkig ben ik dan niet de enigste. had eens zitten kijken op internet ze kunnen iets van medicijnen er voor geven. maar ja of dat dan weer goed is voor een eventuele zwangerschap denk t niet. dan ga ik die douches eens proberen. ik doe me benen altijd omhoog leggen al maar dat werkt niet en masseren helpt misschien een kwartiertje. een vervelend gevoel is t zeker weten. ik weet afentoe niet hoe ik moet leggen met die benen en had liever dan me benen er af geschroeft. hihi . helpt trappen lopen ook ??? hm wist ik niet haha dan maar een paar keer naar de wasmachine op zolder lopen en tussen door naar boven en naar beneden lopen voor de lol
NOG EEN VRAAGJE!!! voor de mensen die een blije doos de vorige keer hebben besteld. daar zit een blad in wij jonge ouders volgens mij ... of was t ouders van nu ofzo ik weet niet. wanneer loopt dat af dat je die krijgt?? of gaat dat door en krijg je vanzelf de rekening in de bus?? had ik dit dan af moeten zeggen.. wil niet zo met een stapel tijdschriften zitten die ik niet in kijk en dan met de rekening zitten.
Mijn moeder leest ook nog regelmatig wat wij allemaal schrijven maar volgens mij niet iedere dag meer.
Joehoe wat is iedereen met dit prachtige weer aan het doen?? Ik ben op de zolder onze "normale" computer opnieuw aan het aansluiten en volgens mij is het gelukt!! Goed van mij.
@ Denice: volgens mij krijg je een acceptgiro in huis om voor een nieuw jaar te betalen. Doe je dit niet dan krijg je het blad ook niet meer. Volgens mij heb ik dit ook niet betaald.
hier nog een erg leuk filmpje van steve en silver als fm1 wagen http://s387.photobucket.com/albums/oo311/binnabinna/Foto%20Silver/?action=view¤t=P7091171.flv
sorry meiden heb niet echt bijgelezen helaas niet zoveel puf voor.. ben echt ontzettend moe Voor de rest gaat het wel hier.. djayden was gister in zijn eigen bedje in slaap gevallen (dit wilde hij eerst ook niet) dus we waren al blij dat dit lukte maar na 3 kwartier was meneer weer wakker en wilde hij dus niet meer in zijn eigen bed.. ben blij als dit allemaal voorbij is.. kusjes