En nog 1 laatste Op mijn hyves staan er nog veel meer ForeverFriends, GEFELICITEERD!!!!!!!!! MArleen, welkom terug!!! Leuke foto's. Wat is Jasper toch een bikkel zeg en zijn spekkies worden minder of niet?? Daisy, wij zijn wel geinstalleerd, maar nog lang niet klaar hoor! Maar heb nu vakantie. 5 weken niet naar school dus....
OH ja, nog even een vraagje. Ik wil eigenlijk nog graag voor we op vakantie gaan een buggy die ook aan de fiets kan. Welke hebben jullie en welke ervaringen hebben jullie? Ik heb zitten kijken en de prental eigen merk light lijkt me eigenlijk wel wat. Maar heeft iemand ervaringen???
@FF, Gefeliciteerd, spannend hoor. Geniet er maar lekker van. @Marleen, leuke foto's. @Alieke, leuke foto's hoor. Wat leuk dat jullie die rapportage cadeau hebben gekregen. Kan je niet helpen wat Buggy betreft. @Pruts, wat kunnen die kleintjes veel hebben al he! Leuk he fietsen. Janna vind het ook echt super.
@FF: van harte meid!!!!!!!!!! @marleen: haha die zittend slapen foto herken ik haha vanmiddag nog haha
@Denice, vroeg jij nou naar hoe ik de 1e verjaardag aan ga pakken en hoelang die taart bewaard kon worden. Volgens mij zijn er hier meiden die die taarten maken en daarna in de vriezer bewaren tot het moment. Maar dat moet je aan de taartenbakkers hier vragen, haha! Wat 1e verjaardag betreft, wij zijn op vakantie als Djim 1 wordt, dus dat wordt heel rustig. Maar goed ook, want hij kan niet zo goed tegen druktes. Toen Sam 1 werd heb ik uitnodigingen verstuurd, daarop de tijden van 10-13 en vanaf 15.00. Kon iedereen zelf bepalen wanneer ze komen, maar er is dan wel een rustmoment, voor jezelf ook wel lekker. Wat kadootjes betreft, tja ze krijgen alles achter elkaar in de ochtend en de middag. Sam had daar geen moeite mee hoor. Het is zo'n drukke bedoening dat alles indruk maakt..... @Alieke, mooie foto's hoor!!
@Marleen, heerlijk die vakantiefoto's!! @Pruts, lekker he dat geld uitgeven, haha!! En fietsen vinden ze hier ook helemaal geweldig hoor!
hoi allemaal, vandaag een leuke dag geweest. Nichtje was jarig (2 jaar) en konden we gelijk weer kleine Claire zien. Ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen dat wij zeer binnenkort ook weer zo een klein mensje hebben. Roos was heerlijk aan het spelen op de verjaardag, echt een kanjer. Daarna klaverjassen en net gegourmet. Echt een superdag @ Alieke, hartstikke leuke foto's en ze lijkt steeds meer op jou hè @ Marleen, wat fijn om te lezen dat het leuk was en het zijn gave foto's van je mannetjes!!! @ ff hieperdepiep hoera, van harte gefeliciteerd met het wonder in je buik! @ Lique, dank je wel nog voor je uitleg over hoe het gaat met 2 kindjes. Ik hou jou altijd extra in de gaten omdat Sam en Djim idd net zoveel schelen als Roos en haar broertje en zusje @ Pruts, ik ga doordeweeks naar de IKEA, anders vind ik het echt drama @ Puck en Tesske, alletwee lekker op de bank hangen, ik hoop dat jullie lekker tot rust komen @ Schatje, die nieuwsgierigheid heb ik ook hoor, ik ben superbenieuwd of er nou een jongetje of meisje in mn buik zit. Ik denk zeker te weten een jongen maar dat had ik bij Roos ook. Ik voel me verder hetzelfde dus eigenlijk blijft het 1 groot vraagteken
@Lauwie, wat een lekker bekkie heeft otje toch! Mooie foto. @Noura, wat een enge operatie. Ik heb ook erg last van spataderen maar durf er echt niks aan te laten doen @Petra, rust maar lekker uit meid. Gelukkig heb je nu verlof. @Binna, welkom terug! Vervelend dat jullie beneden geen traphekje kunnen plaatsen. Haha, lache je filmpje! @QB, zeker een goed bouwjaar 1981! Hoe was de bbq? Het was hier 's middags nog wel lekker weer met een zonnetje. @Lique, vervelend dat je je middagdutje gemist heb! @Marleen, welkom terug! Wat knap dat jasper al zo goed kan lopen. Leuke foto's, vooral die van jou en jasper. @Miranda, doe je een hoop moeite met verhuizen van je meiden. Vind Laureen het niks..... Hopelijk went ze snel anders moet alles weer terug. Poeh kort nachtje..... @Denice, sorry geen advies voor je restless legs en je taartje. Wat knap van Emy dat ze op de wc poept/plast! Ga zo door! @Daisy, voor jou word het echt spannend. Nog maar een paar dagen/weken. En deze week je meiden jarig! Leuk leuk leuk. @Mieppie, wat een geweldige update echt heel goed. Jammer van je test. Echt balen hopelijk de volgende ronde. Ik heb ook pco maar kwam er pas achter toen ik al zwangere was. @Duster, is Matthijs alweer wat gezelliger? @Setteke, ach een poepbroek, dat slaapt ook niet lekker. Heb het ook een x gehad. Bart was al een uur aan het klieren voordat ik erachter kwam dat zijn luier vol zat. @Lauwie, wat leuk het nijntjemuseum. Waar zit dat? @Teske, wat goed dat tess de hele tijd wil staan en lopen. Vervelend dat ze benauwd word daarvan. Het eten gaat hier ook wat minder (alles word uit mijn handen geslagen), hopelijk een fase die snel weer overgaat. @Puck, oh wat leuk, krullen. Niet te kort knippen hoor, das zonde. @Schatje, wat goed dat Djayden in zijn eigen bedje in slapp is gevallen. Volhouden! Ik denk dat jullie een meisje krijgen. @Happy, wat knap van Janna dat ze zelf op het stoeltje is geklommen. Wat word ze al groot! Leuke foto. @Sjorsje, hele fijne vakantie! Geniet er lekke van meid! En niet stiekem bevallen he? @Alieke, jij ook een fijne vakantie! Wat een snoeperige foto's! Echt geweldig. Waren jullie erbij toen die foto's gemaakt werden of was het een verrasing? De buren hebben die buggy van de prenatal. Ze zijn er erg tevreden over. Ik vond het zelf alleen een groot gevaarte achter op de fiets. Wij hebben de quinny zapp en ben er erg blij mee, ook makkelijk op de fiets. @FF, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Wat goed en zo snel..... Bij bart heb ik de hele zwangerschap geen enkele zwangerschapskwaal gehad, dus maak je niet druk en ga lekker genieten. Ik ben benieuwd wie de volgende zwangere zal zijn..... @Pruts, poehee jij bent gek op zondag naar de ikea. Wat leuk dat patrick het zo leuk vond op de fiets. Wat een butweer vandaag... Gelukkig kwam er in de middag nog een zonnetje. Heerlijk even wezen wandelen. Ik had op mp een mutsy funseat gekocht en Bart zat er vandaag voor het eerst in. Helemaal geweldig. Morgen naar het cb voor de prikjes ben reuze benieuwd hoe zwaar en lang hij nu is.
ff, gefeliciteerd!!!! marleen, wat een heerlijke vakantiefoto's! alieke, mooie foto's!! die hoera foto is ook superleuk! toetie, heb ff gegooglet op je fun seat, grappig zeg! dat vond bart vast heel leuk! het nijntjemuseum zit in utrecht. ik heb net een nijntje loopauto besteld. vanmiddag liep ze achter een treintje aan in het museum. ik denk dat zo'n loopauto nu wel leuk is.
Even snel zwaaien!!! FF van harte meid!!! Geniet er van @ Mar, wat een heerlijke mannen , zien we jullie ook 1 aug, Bina en Duster komen ook En je hebt geluk!!! Mijn moeder komt ook @ Toetie, had ik al gezegd dat Bartje er superstoer uit ziet met zijn Japiekapsel
@Alieke; leuke foto's! Zo dus naar het ZH. En k ben zooooo zenuwachtig. Hoop echt dat we een echo krijgen, want ik maak me de laatste tijd best wel zorgen Heb heel veel last van (darm)krampen en bloed bij m'n ontlasting. (SORRY )
Goedemorgen, @Duster,veel succes en ik hoop dat je een echo krijgt,spannend!!! Anders gewoon om vragen en zeggen dat je je zorgen maakt!! @Alieke,mooie picts zeg! @Marleen,mooie foto's,echt te schattig die Jasper van jullie. @denice,hier ook tijden op de 1e verjaardag,wij doen van 12.00u tot 15.00u en van 17.00u tot 21.00u,zoals ze nu slapen komt dat precies goed uit!! Over taarten,geen idee,ik heb ze besteld. @Ik zag nog een leuke foto voorbij komen,van Happy geloof ik?? Super! @Noura,hoe gaat het met je? @Mik,hoe gaat het met jullie?? Zijn wij nog steeds buddy's? Dan kan ik je sms'n zodra er wat aan de hand is?? @All,verder ben ik het kwiit.. ------------- Ik ga me aankleden want over een uur komen ze me halen om naar de markt te gaan en Prenatal uiteraard Lars heeft gisteraaf al gezogen en gedweild,lief he!!! Geniet van deze mooie dag!
goeimorgen meiden Ik zal deze week niet alles kunnen onthouden want heb ook de update maar dit is wat ik onthouden heb. @marleen jeetje wat gaat jasper op thomas lijken en super foto's @alieke wat een mooi foto's en volgens mij hebben FF en Linka die buggie @duster zou gewoon goed zeggen dat je je zorgen maakt @ff ik heb met de zwangerschap van Silver alleen last van moe heid gehad @petra wat heerlijk he zo'n klein hummeltje vast houden @daisy doe je rustig aan
Mogguh mama's! Zal vandaag niet veel meebeppen, moet hoognodig wat in huis doen.. niet dat ik er zin in heb, maarja... Enne FF, wat lees ik nu? Jee, van harte gefeliciteerd meid! Wanneer ben je uitgerekend? Ohja, voor dat lijstje met leeftijden, ik weet niet wie er nog op moeten, maar zouden jullie die zelf willen quoten en aanpassen dan? Als ik online ben, wil ik het best doen hoor, maar weet niet hoelang ik vandaag niet online ben of hoe druk het hier wordt natuurlijk! Duster, suc6 in het zkh straks! Hoop dat ze kunnen achterhalen waar het door komt, en dat het natuurlijk verholpen kan worden. Knuff! Toetie, BBQ was lekker, maar mooi weer was het niet. Ja, toen we naar huis gingen om half 8. De BBQ stond buiten en wij zaten binnen, was goed te doen hoor! Xx
@ daisy tuurlijk zijn wij buddy's je mag me meteen smsen als jullie vierde wondertje er is! @ alieke wij hebben de mclaren buggy en die gaat mee op de fiets . super. vriendin van mij heeft een koelstra en die gaat ook perfect . ds lekker de leukste buggy kopen.
@Queenbee; Ik heb een chronische darmontsteking, dus ik ben er wel bekend mee. Maar sinds de zwangerschap van Matthijs waren de klachten helemaal verdwenen. Nu heb ik er juist erg veel last van Maar het is echt elke keer schrikken als je hevige krampen hebt...... X