@Buddy!!!!!!! Hoe staat het eigenlijk met jullie?? Spannend hoor! @QueenBee,poets ze vandaag!! @Binna,tsja rustig aan doen,moeilijk als je zoveel dingen aan je hoofd hebt die je nog moet doen(valt reuze mee maar tis meer de gedachte,pff) Nou ik ben er klaar voor! Wat denken jullie,ik heb een wit jurkje voor de dames zonder mouwen,zou dat kunnen voor donderdag,hij geeft 24gr aan?? Ik twijfel dus koop denk ik toch een shirt of een mooi rompertje eronder....
goeiemorge! moet zo weer werken helaas heb een rot weekend gehad djayden was alleen maar aan het huilen en aan het zeuren.. Pff ben nog moeier van me weekend vrij dan dat ik aan het werk ben haha.. Maar jah hopen dat het een periode is @petra: knap dat jullie volhouden om het niet te weten wat het word ik kan dat denk ik niet haha kusjes
@daisy ik heb een banner gemakt voor 28 dagen maar voor donique heb ik een keer zes weken en een keer vijf weken cyclussen gehad. dus het zegt helaas niets dat testen. hb het alleen gedaan ivm dat ikzelf een beetje mijn cyclus kan bijhouden! ik zou voor de meisjes een romertje eronder kopen, is alnders echt een beetje te koud ben ik bang! kus
Goeiemorgen meiden! Bedankt voor de reacties op de foto's! Ik heb er nog zo vreselijk veel, maar dat zal ik jullie niet aan doen ! @ Juud: Oh, nu ik weet dat je moeder komt, kom ik de hele dag whoeha! Ach nee hoor, da's een beetje flauw. Ik heb die dag 2 kinderverjaardagen, hellup!!! We komen wel hoor, maar moet ff afwachten wat de tijden zijn bij m'n schoonzus voor de verjaadag van Caat. dus dat hoor je nog wel ff! @ Binna: Ik zag het zelf ook ineens op de foto's! De gezichtjes gaan steeds meer op elkaar lijken! Een met blauwe en een met bruine ogen, het gaat vast druk worden voor de deur over een jaartje of 10/15 haha. @ Alieke: Wat een leuke foto's van Danique! Ze heeft leuke kleertjes aan vind ik! Jasper raakt inderdaad z'n spek een beetje kwijt ach hij heeft nog genoeg zullen we maar zeggen Ik heb toch vannacht gedroomd dat ik zwanger was... Komt vast door alle zwangerschappen hier haha.
@Duster, Jeetje, wat vervelend zeg! Kunnen ze daar niks aan doen dan? Kan me voorstellen dat het steeds schrikken is idd, en helemaal, of juist, nu! @Marleen, hihi, dromen dat je zwanger was! Zal idd vast komen door alle zwangerschappen hier! Misschien een raar vraagje, maar zou je dat nog willen, een 3e? Als je niet wilt antwoorden moet je het niet doen hoor! @Schatje, werkze vandaag! Is hier soms ook zo hoor, dat het op mijn werk rustiger is dan thuis! Kan ik op mijn werk bijtanken, en er nog voor betaald krijgen ook, haha! @Daisy, dankje! Heb nog niet echt zin om te beginnen... zou ook niet meer online zijn had ik gezegd volgens mij, maarja... En bijna de 16e! Leukleuk! Ik zou ook gaan voor een romper onder het jurkje. Daarover kan je altijd eerst nog een shirt doen, en als het dan te warm wordt kan die weer uit. Effe iets anders hoor, hebben jullie ook een taart waarin ze hun handjes mogen meppen enzo? Hou er dan rekening mee dat ze vies, heel vies worden... Had Jamie toen hij 1 werd ook, dus die hebben we na zijn taart in bad moeten doen en schone kleertjes aan, haha!
@ Mik: meis, gaan jullie ook voor een 2e? Wat leuk! @ Daisy: Ik zou voor een rompertje gaan. Je kan hier nooit van de vooruitzichten opaan helaas....
JOEHOE!!! Meid, van harte gefeliciteerd joh!!! helemaal geweldig!! De volgende die dus zwanger is!! Leuk!!! Wanneer is je uitgerekende datum ongeveer?
@Queen; Ik heb wel medicijnen, maar die heb ik sinds de vorige zwangerschap dus niet meer nodig gehad. Ik mag ze geloof ik wel tijdens de zwangerschap gebruiken, maar liever niet. Ik zal het zo ook even navragen en anders even de HA bellen.....
Naam & leeftijd - Arri, 22 jaar - Denice, 22 jaar - Schatje 22 jaar - Binna, 26 jaar - mik25, 27 jaar - Toetie, 27 jaar - Pruts, 28 jaar - QueenBee, 28 jaar - Setteke, 28 jaar - Happy1980, 28 jaar - Miepie, 29 jaar - JennyS, 29 jaar - lique80, 29 jaar - Sjudith, 30 jaar - Duster, 30 jaar - Chieffie, 31 jaar - Petrabr, 32 jaar - ForeverFriend, 32 jaar - Miranda, 32 jaar - Daisy, 34 jaar - Lauwie, 36 jaar - Noura, 36 jaar
Daisy, ik denk dat ik voor de zekerheid een rompertje zou kopen. 24 graden is niet heel warm voor die kleintjes. Maar ja, je weet het hier nooit. Duster, wat ontzettend vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je darmen. Hopelijk is het tijdelijk en gaat het snel weer beter en heb je er geen last meer van. Hoop voor je dat de gyn een echo gaat maken. Fijn die geruststelling. Mik, leuk een brusje voor Donique. Nu hopen dat het snel 'raak' is. Queen, voor het lijstje ik=27 Marleen, ooit verwacht dat spekkie minder spek zou krijgen? Ik zie bij Danique dat haar bolle buikje wat minder wordt. Dus ook bij ons is er hoop Ik heb Danique alweer om kwart voor 9 in bed gelegd. Ze was al wakker rond 7 uur, heeft liggen kletsen tot 8 uur toen had ze er genoeg van. Had het leuke plan om haar een bordje pap te doen 's morgens maar dat vond mevrouw niet zo geslaagd. Dus het wordt gewoon weer een fles Maar ze was zooooo vervelend/jengelig. Dat ik haar snel weer in bed heb gelegd. Ik haar haar de hele tijd nog wel, maar nu is het al een paar minuten stil. WIe weet....... Ga nu de aardappels en boontjes klaarmaken voor vanmiddag. Ach ja je moet toch wat he. Vanmiddag wordt mijn wc ingevoegd en vloertegels gelegd en Raymond is nu met het plafond bezig. Heb ik eind deze week na ruim een maand weer een wc beneden, wat een genot.
dit kwam ik tegen bij : zwanger worden. een vrouw die heeft ieder dag van haar cyclus een foto gemaakt van haar baarmoeder mond... je zou t maar leuk vinden hihi BIZARRRRR!!!!
Naam & leeftijd - Arri, 22 jaar - Denice, 22 jaar - Schatje 22 jaar - Binna, 26 jaar - mik25, 27 jaar - Toetie, 27 jaar - Alieke, 27 jaar - Pruts, 28 jaar - QueenBee, 28 jaar - Setteke, 28 jaar - Happy1980, 28 jaar - Miepie, 29 jaar - JennyS, 29 jaar - lique80, 29 jaar - Sjudith, 30 jaar - Duster, 30 jaar - Chieffie, 31 jaar - Petrabr, 32 jaar - ForeverFriend, 32 jaar - Miranda, 32 jaar - Daisy, 34 jaar - Lauwie, 36 jaar - Noura, 36 jaar Queen, heb het lijstje zelf al gevonden
My Beautiful Cervix: The Cycle of the Cervix Revealed owh en hier de link hahahah moet ik hem er wel bij zetten.
@Alieke, toppie! Heerlijk, wat kan je een wc dan missen he, als je steeds naar boven moet! @Duster, kan je idd beter dan maar eerst navragen of het geen kwaad kan. Vervelend hoor! @Denice, ieuw! Nou, zij liever dan ik!
queenbee ja maar dan vraga ik me weer af hoe heeft ze dat in godsnaam gedaan. bij je eigen een foto maken hahaha. mik ?????? jij ook voor een tweede??? JEEEJ ( of kijk/lees ik scheel) hopen dat we toch snel zwanger mogen zijn van de natuur.
Goedemorgen dames! Hier zijn we net even naar de huisarts geweest met malou. Ze is al dik 2 maand verkouden en hoest veel. Haar amandelen zijn onstoken maar daar kunnen ze niet zoveel aan doen. Moeten het aanzien mocht het erger worden of in het najaar nog zo zijn dan even terug komen. FF: Gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van! Daisy: zou ook ff voor de zekerheid een romper kopen. Kan altijd op die dag nog uit. duster: Zou gewoon vragen om een echo. wel vervelend zeg dat je zon last van je darmen hebt! Marleen: Wat een leuke fotos! Zo nu maar eens aan het werk....