Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hahaha ja vies he... bleghhhh zet ik ook eens iets op zp word iedereen kotsmisselijk hahahaha..... en niet eens iedereen is zwanger. :p

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen!

daisy, was je niet sowieso van plan een romper eronder te doen? ik zou een romper zonder mouwen/met spaghettibandjes doen en dan een shirtje met mouwen wat je makkelijk uit kan doen als het toch warm is.
    leuk hoor de dames al bijna jarig!

miranda, laureen toch ook binnenkort?

ik duik nog lekker ff mijn nest in!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik kan vanavond om 19.20 uur bij de fysio terecht, hopelijk kan mijn enkel ingetaped worden. Verder hebben we hier uitgeslapen. Silke pas om 9 uur wakker en Tymen om 9.30 uur. Luxe hoor!

@ Denice, getver, ik word onpasselijk van die foto's. En ik wil echt niet weten hoe ze die foto's gemaakt heeft!

@ Miepie, werkze!

@ Duster, Ik hoop dat je een echo krijgt. Balen van je darmen. Misschien ben je nu wel zwanger van een meid, omdat je nu wel last van je darmen hebt en met matthijs niet!:D

@ Daisy, ik zou er wel een rompertje onder doen. Misschien met spaghettibandjes en hou een vestje klaar voor als het koud is. Hoe is het in je buik? Al een beetje actie? Spannend hoor! Hoop dat je meisje nog even blijft zitten tot na de verjaardag van haar zussen!

@ Alieke, leuke foto's van Danique! Wat heeft ze toch een lekkere bolle wangetjes, heerlijk!

@ Marleen, lekker zomerse foto's! En nou zien we ook eens hoe jij eruit ziet!

@ Schatje, balen dat je weekend niet zo leuk was. Hopelijk kun je op je werk weer een beetje bijkomen.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn been begint te trekken vandaag, en gisteravond ook al, gauw maar weer paracetamol.

las ik wat over een rompertje? ik weet nog dat anissa geboren werd en dat we hier toen hard aan het zoeken zijn geweest naar rompertjes met mouwtjes, van die tshirt dingen. was moeilijk te vinden.
    1e dag had ze wel kleren aan, ze zijn dan de baarmoederwarmte gewend en koelen nog snel af

ik zie wat super gaven fotos voorbij, een mooie fotosessie ook
    en marleen schattig peentjeshaar, de slaapfoto is ook erg leuk en lenig

oh ja, vergeet ik bijna waarvoor ik hier kwam kijken, ff gefeliciteerd, was zo benieuwd

tot vanmiddag

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    mwiehiiehie... had een mooie tekst gemaakt!! tis weg!! :(

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ik zag twee dingen over mij langs komen. Daar wil ik even op reageren.

Lauwie, tis al weer even geleden, maar lief dat je naar me vroeg!! Het gaat goed met mij!! Heb nu echt officieel zomervakantie. Maar omdat ik maar 1 dag werk, heb ik nou niet echt het gevoel van 6 weken vrij te hebben. Dat is dan weer het nadeel van minder werken.
    Met Hanne gaat het ook geweldig!! Het wordt echt een meidje zeg. Met een eigen willetje, welteverstaan... :( Huilen als iets niet mag enzo... pffff En dan moet je consequent zijn he? het opvoeden begint!! :)

Ik had iets grappigs neergetypt over Hanne, maar dat was zon verhaal dat ik geen zin heb om het opnieuw te typen! Het ging over dat Hanne nu ook zelf kon bidden!! Ze doet haar handjes al bij voorbaat samen en ze houdt ze samen totdat we Amen zeggen. En dan gaat ze lachen!! zo schattig!!

hier is het huis al lekker aan kant. gestoft, gezogen, 1 was hangt buiten en 1 zit er in de machine. Nu nog een was opvouwen en dan mag ik naar de markt, even groente en fruit halen.

Nog even goed nadenken wat ik heb onthouden...

Miepie, hoe is het ermee??

Daisy, ik zou wel voor een romper met korte mouwen gaan, maar ik ben wat dat betreft best voorzichtig. Zo had Hanne gister bijv. nog een malliotje aan.
    Sjongejonge zeg... het is echt al bijna zover!! je mag toch gewoon afwachten wanneer je gaat bevallen?? Ik vind het zelfs spannend worden, terwijl ik je alleen maar van zp ken!! Voor als het zover is: heel veel succes (en plezier!!)

Noura, ai zeg... dat klinkt echt pijnlijk!! helpen de pijnstillers wel?

FF, tja, die onzekerheid... het schijnt er wel bij te horen, maar probeer je er niet op te richten! positief blijven!!

Petra, ja meid... het komt nu ook zo dichtbij he?? Huilen mag dan best hoor!! Het ging telkens zo super, dat een dipdag helemaal niet vreemd is hoor!! Ja, spannend he? wat voor een kindje gaat het worden!!

Denice, he, leuk jij hier ook weer!! Bevalt je nieuwe huisje?? Volgens mij had je heel wat te vertellen, maar ik moet heel hard nadenken of ik het nog weet... :( sorry!! o ja, knap zeg van Emy om op te wc te poepen!! pfff...

Setteke, hoe is het met je voet? Zo zeg, uitslapen... pff wat een luxe!! heeft Hilbrand al vrij?

Mik, leuk zeg ook een brusje!! ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt!!

volgens mij willen best veel nu weer een kindje he? Sjudith, Denice, Mik, Miepie. En Rebbel, Schatje, Duster, FF zijn nu net zwanger. Grappig, zoveel tegelijk!! Bijzonder ook!!

Ik ga hier weer wat doen!!

Groetjes, Arri

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    arri, wat schattig van het bidden! ik las in oei ik groei dat ze na het 11 maanden sprongetje opeenvolgingen snappen. dus snappen dat je na amen weer klaar bent met bidden. ziet er vast lief uit!
    lekker hoor vakantie!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    nou meiden ik ga weer werken :'(
    Ben zoooo moe he :(

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjudith, werk ze!

noura, helpt de paracetamol? vandaag is dag 3? hoop dat het meevalt met de ontstekingspijn!

setteke, wordt de pijn al minder? succes vanavond bij de fysio!
    heerlijk uitslapen, zeg!

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey!

@ Denice: Ieuw, die foto's!:$

@ Daisy: Ik zou ook rompertjes halen, ze kunnen altijd nog uit... Gaat het verder goed met je?

@ Mik: Spannend dat je weer zwanger wilt worden, hopelijk lukt het snel! Vraagje: Olivier heeft veel krullen, als we die laten knippen, zijn ze dan weg of is de kans groot dat ze blijven?

@ Noura: Beterschap met herstellen!

@ Setteke: hopelijk pakt de fysio je pootje lekker stevig in... "Zak" je er nu nog teveel doorheen?

@ Arri: Lief van dat bidden! Ik merk ook dat Olivier ineens van alles tegelijk gaat doen, ze leren echt veel de laatste weken.

@ Miepie: Beterschap voor Malou!

Vanmorgen al boodschappen gedaan, we gaan vanavond bbq-en met de buren. Was hangt alweer te drogen, kleine boefje ligt op bed. Ik ga even wat eten en dan in huis weer verder...

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    We zijn weer treug en wat denk je:xnog niks van wat ik moest hebben allemaal,ik baal als een stekker!
    Die borden met zuignap bij de Prenatal,nee is toch niet wat ik zoek,het matje wat onder de zuignap ligt,zit niet vast dus ze hebben zo door dat het los kan hier.
    Iemand nog tips??

Ik was ook op zoek naar een mutsje voor beebje,wel een mooie uiteraard,het liefst met wat rood erin,niks gevonden;)

Shirtjes voor de meiden,ook niet,moet uiteraard wel bij het jurkje passen,wel mooie bandana's gekocht van Mexx die mooi bij het jurkje passen.

Overtrek voor deken van de kinderwagen,alleen witte bij Prenatal,duhh!!!

Dus nu kan ik weer op pad,zal zo ook ns op internet kijken,dus als iemand nog tips heeft,graag...
    -------------------
    @Juud,werk ze!!

@Lauwie,ow klinkt heerlijk uitslapen...
    Lekker vrij daggie vandaag?
    En jawel hoor,ik wilde ze sowiso een romper aan doen maar dan wilde ik een hele mooie uiteraard,hahahah..

@Arri,wat leuk zeg dat Hanne kan bidden,wat leren ze toich snel en veel in een jaar heh,geweldig!
    En ja idd ik moet nu gewoon afwachten tot de bevalling begint,superspannend!
    Thanks!!

@Noura,hopelijk werkt de paracetamol snel!!

@Setteke,das lekker zeg en idd wat een luxe!!
    Met buikje gaat het goed,wel af en gtoe hard maar niet pijnlijk ofzo.
    Ik heb nu wel last van ribben das minder,ook s'nachts,mn buik gaat nu iig goed in de weg zitten.Zal weer ns een foto maken...
    Succes vanavond!!
    -----------------
    Ik ben nog nooit zolang zwanger geweest,dat heeft ook wel weer iets!!
    De meiden zijn vorig jaar gehaald met 37,2wken en ik ben vandaag 37,3,grappig!!!

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Puck,smakelijk!!
    Alles goed hier hoor,en bij jullie??

Vraagje,je kan onderaan zien wie er online zijn,wat betekent een kruisje achter je naam?Ik zag het bij Setteke en Miranda??

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja, dat plusje viel me laatst ook al op.. heb geen idee eigenlijk! En gefeliciteerd met je mijlpaal! ;)

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Trouwens, hoe werkt dat nu precies met vrienden hier op ZP? Je kan vrienden in lijst zetten, heb er 2 instaan nu, Setteke en Puck, maar heb geen idee hoe ik jullie allemaal moet uitnodigen ofzo.. uhm.. hellup?

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ola,
    petra = moe
    en gaat lekker naar haar bedje toe
    dan is ze dalijk weer fit
    maar nog steeds niet het actiefste lid

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, goed bezig! ik ben lui. heb wel net de bedden verschoond.

daisy, heb je een foto van de jurkjes? dan kan ik ff meedenken.
    straks blijft deze uk nog tot 42 weken zitten :D

queenbee, ik heb me eerlijk gezegd ook nog nooit verdiept in hoe je bijv. vrienden uitnodigd. zelfs nog geen banner geplaatst. dat zal ik zo maar eens doen.

petra :D slaap lekker!
    verjaardag van roos komt ook al dichterbij!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Petra, ook al ben je moe, dat rijmen doe je goe! (d)

@Lauwie, ja, verdiep je er eens ff in joh! Hihi!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @daisy, jemig ben je al zover???????????????????????

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    agh gossie.. petra ben je zo moe !!!!!! leuk rijmpje is twel. hihi

owh meiden heb volgens mij een goeie aankoop gedaan. in duitsland een zonnescherm 4 meter breed en als je hem uitschuif 2,5 meter lang. wit met blauwe strepen is tie. 39,99 euro bij de OBI!! NIEUWWWWWW is hij helemaal.

gras 12 vierkante meter 14 euro bij de hornbach. besteld

en we mogen stoeptegels gewone grijze tegels 30x30 ophalen bij de gemeente. GRATIS!!!

3 tuinhekken 30 euro bij de OBI!

zo ben nu super blij dat we bijna de tuin af hebben

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven

Deel Deze Pagina