Denice, da's idd niet duur zeg! En erg handig, zo'n scherm. Wij hadden toen eentje bij de karwei gekocht in ons vorige huis, maar die was wel iets duurder...
QueenBee, heb me er net in verdiept Als het goed is heb je een uitnodiging om vrienden te worden (zo ingewikkeld was het niet) en ik heb een banner en avatar.
Hoe simpel kan het zijn idd.... duh.... Maareh, over die plusjes achter de namen onderin beeld, houdt inderdaad in dat dat vrienden van je zijn. Toch wel dus!
Hallo, we zijn weer terug uit het ZH. We hebben een echo gehad en met ons beebje is alles goed Voor mijn darmklachten moet ik even contact opnemen met mijn HA. Ze konden de termijn nog niet helemaal goed bepalen, dus over 2weken krijg ik weer een echo (vervelend zeg ) X
@ Queen: ik wilde het net naar je typen, maar je bent er al achter haha! Een 3e heb ik heel graag gewild, maar daar ben ik vanaf gestapt. Ik heb 1 ontzettend ondernemende en ondeugende peuter en een dreumes met een nogal sterke eigen wil... @ Alieke: Jasper zonder spek... mmm, kan het me nog niet voorstellen! @ Noura: Ik werd helemaal naar van je verhaal, hoe is het nu met je? Helpt de para? @ Setteke: Heb je ze een slaappil gegeven ofzo haha! Dat was bizar uitslapen! @ Daisy: Balen he als je het allemaal niet kunt vinden! Moet je nog maar een keer gaan shoppen hihi! Ik heb net boodschappen gedaan en ff geshopt. Thomas is bijna jarig en ik zie zoveel leuke dingen voor m in de speelgoedwinkels.... Ik heb me al suf gekocht en moet eigenlijk stoppen. Ik heb maar wat dingen weggelegd voor Sinterklaas, het is echt te erg!
WHAAAAAAAAAAAA ik wil ook een echo hahaha. ik word gek van die kriebels in me buik. ik wilde altijd maar 2 kindjes. maar nu met nadenken erover ik denk dat ik die kriebels blijf houden en dat er nog wel 3 komen hihi.
ik ben op die site van de taarten aan het kijken die we allemaal heir nu wel kennen. WOUWIE nou ik blijf kijken hihi ! owh sorry 2 berichten achterelkaar ik had tevroeg op de knop geklikt. stomme ikke.
duster, wat super, de goeie echo! daisy, balen van dat matje. ik heb m net op internet besteld (bij de loopauto), komt morgen al. als het niet (goed) vast zit, kan ik het net zo goed niet proberen. of misschien wel beter niet, want het klinkt nu als een leuke uitdaging..
@Marleen; Dit was de eerste keer dat ik bij een echo heb moeten huilen. Was zo bang dat er iets niet goed zou zijn........ en dan zo'n mooi kloppend hartje te zien krijgen, is echt onbeschrijflijk
duster. ja dat lijkt me super ik moest ook eigenlijk huilen met de echo. hihi maar heb echt me eigen in gehouden vond het zo iets mooi he. bij een eventuele als het mee zou mogen zitten van moeder natuur en ik mag zwanger zijn zo apparaatje hoe heet dat waar je hartje op kan horen halen. je heb er op marktplaats ook staan enzo. en niet eens zo duur. vond het altijd zo mooi geluid he als k dat mocht horen.
@Duster,wat fijn dat je toch een echo hebt gehad zeg! Genieten heh zo'n klein,groot wonder!!!! @Denice,duim voor je dat je ook gauw zwanger mag worden meid!! @Jenny,yep!Waar blijft de tijd heh @QueenBee en Lauwie,jullie zijn goed bezig zeg,bedankt voor het uitzoeken van het plusje!!
Duster, super zo'n mooie echo!! Gefeliciteerd joh!! Daisy, mooi jurkje (heb ik ook gezien!! erg lief!!), leuk vrolijk kaartje en een mooi kamertje weer!! Origineel! uhm.... Setteke, hoe is het ermee?? NOura, hoe voel jij je?