Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @arri en miranda ik heb laast ook terug gelezen. vondt ik trouwens ook nog een toepaselijk leuk bericht zal hem even op zoeken

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Binna: WOW!! Wat een prestatie! Gefeliciteerd met je lieve dochtertje Silver! De laatste zullen de eersten zijn hè? En we merken vanzelf wel waarmee!!

Dit was het dan voor de augustus mama's. Ik haak hier af. Heel af en toe zullen jullie me wel een keertje zien bij de mama's om te kijken hoe het allemaal met jullie gaat. Ik vond dit een leuke manier om de zwangerschap te beleven. Mamaschap is toch weer heel wat anders! Geniet allemaal van jullie wondertjes. Dat ze allemaal heel gezond en gelukkig mogen zijn. Dank jullie wel voor de steun, interesse en gezelligheid!

Elle

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja hoe gaat het eigenlijk met elle?

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Marleen, wat een leuke foto's ( had ze gisteravond nog niet allemaal gezien)

@ Danique, leuke foto's had ze stiekem al even bekeken op je hyves.
    Wat een heerlijke spekkies zeg! Ik hoop niet dat ik je voor het hoofd stoot als ik vraag hoe groot ze is en wat ze weegt?

@ Petra, heerlijk he om alvast even zo'n kleine frummel in je armen te hebben? Mijn zwangerschap was echt zwaar afzien en vond het op de een of andere manier een stuk beter te doen toen mijn neefje 6 weken voor mijn eigen bevalling geboren werd.

@ Evelien, en wat waren de cijfertjes vandaag?? En zielig he die prikjes...

@ Daisy, haha kijk elke dag vol spanning of je al aan het puffen bent.
    Denk dat een jurkje zonder mouw wel kan hoor, Tess had hier vandaag ook gewoon een 3 kwart broekje aan met polo met korte mouw en ze had het echt niet koud. Wel heeft ze er dan een rompertje zonder mouw onder.

@ Duster, heh wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ik ben benieuwd of je een echo hebt gehad..waarschijnlijk heb je dat allang laten weten maar ik heb nog niet verder gelezen

@ Schatje, wat vervelend dat je zo'n bagger weekend achter de rug hebt.. knuf!

@ Setteke, ik hoop voor je dat ze het vanavond in kunnen tapen.

@ Mik, ik duim voor je dat het snel raak is.

@ FF, wat onwijs fijn dat je misselijk bent en zere borsten hebt! ( hmmpf wat klinkt dat raar :D )

@ Miranda, alvast van harte gefeliciteerd met je kleinste meid!
    En maak er een leuke dag van.

@ Miepe, maakt diegene uit Enschede nog meer leuke taarten? Heb je toevallig gegevens voor me?
    Wat grappig dat Mark in Hengelo werkt, haha Mark werkt ook in hengelo. Waar werkt Mark?

@ FF wat een leuk jurkje zeg!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo!

Nou de enkel zit in de tape. Mag nu op geleide van de pijn gaan belasten en bewegen. Ik mag zonder krukken lopen, maar als het niet gaat dan gewoon gebruiken. Vrijdag weer heen om te kijken of het effect heeft. Tape beschermt trouwens niet tegen weer verzwikken dus daar wel mee uitkijken.

Nu met pootje omhoog. Ging gelijk enthousiast zonder krukken lopen, maar dat wil nog niet zo best. Morgen de kids naar de oppas, dan kan ik eens rustig gaan belasten en kijken waar de grenzen liggen.

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik laat Andy dit maar niet lezen want ik weet dat de mannen gelijk hebbben :D

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ga ook maar eens even teruglezen, lijkt me wel grappig

@ Miranda, heel veel plezier morgen met de verjaardag van je jongste kind

@ Tesske, jammer dat je er verleden jaar nog niet bij was, want volgens mij heb jij het bijzonder zwaar gehad met je zwangerschap en dan had je het een beetje van je af kunnen lullen

@ Setteke, fijn dat je in het tape zit

Ik heb van 13 tot 16 uur op bed gelegen, lekker een beetje tv gekeken en geslapen. Voel me nog steeds wel moe maar dat zal wel niet weggaan.

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Miranda: Fijne dag morgen! Echt bizar dat we nu al de 1e verjaardagen gaan vieren...

@ Binna: Leuk berichtje haha! Ik zag maar weer half op te letten en dacht ff dat jij er mee ging stoppen, ik schrok me dood!
    Heb je de stapel wasgoed overleefd?

***zucht***
    Ik moet steeds maar aan baby's denken, ik snap niks van mezelf.
    Vandaag is het neefje van de oppas papa geworden. Ze zijn een jaartje geleden nog geen 100m verderop komen wonen. Ik fietste net langs toen ze thuis kwamen en mams was doodop, het viel toch wel tegen. Ineens kwam de bevalling van Jasper terug en nu met al die zwangere meiden hier en de 1e verjaardagen... Gek he dat je daar ineens zo gevoelig voor kunt zijn...

9. Marleen2109

Oja Petra, je was zo vol energie de laatste weken! Ga je niet stiekem eerder bevallen???

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Had me heerlijk geleken maar denk dat jullie er op een gegeven moment wel flauw van waren geworden ;)

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Marleen, haha dat word dan toch maar knutselen voor een 3e? ;)

12. Marleen2109

@ Tesske: Ik denk dat we het wel overleefd hadden hoor :p, ik ben het wel met Petra eens!

Enne...geen 3e hier hoor. Dat overleefd onze relatie niet en ik ben dan rijp voor opname denk ik! Maar waarom ik er zo mee bezig ben weet ik niet. Ik vind alles lief en leuk haha. Ik denk dat het gewoon komt omdat er hier weer meiden op het punt van bevallen staan, meiden zwanger zijn en omdat er in de omgeving baby's geboren worden en omdat m'n baby straks officieel geen baby meer is, maar gewoon al een bijdehante dreumes, waar is de tijd gebleven man?!!!

@ Setteke: Het is maar goed dat de kids morgen bij de oppas zijn. Enne... kijk je wel uit dat je m niet teveel belast, want volgens mij heb je weer geen geduld en krijgt je pootje maar weinig tijd om bij te komen omdat je het allang zat ben ;)

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Marleen is die buggy van mclaren?
    Ik heb namelijk precies het zelfde.

Weet iemand hier de link nog van de kinderarmbandjes (ook voor jongens)

Bumba

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ bumba moet je even bij de clubs kijken daar staat een kopje met leuke web site's

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wow FF; wat een gaaf jurkje! Zal ook nog maar ff op zoek gaan voor Britt... nog 1 maandje...

En wat leuk om wat oude berichtjes terug te lezen idd! En Elle, daar was toch laatst heel wat om te doen? Dat was toch die Elle, ElleNY?

---

En nu is het tijd voor een verhaaltje, komt-ie;

Er was eens een meneer die op een maandagavond met zijn auto achteruit van de parkeerplaats reed, en niet in zijn achteruitkijkspiegel keek of er ook iemand achter de auto langs liep...

Toen de auto tegen een winkelwagen van een mevrouw (ikke dus ) aan knalde en een beetje over haar teen reed, stopte de meneer, stapte hij uit zijn auto en keek verschrikt naar de vrouw. Gelukkig ging het met haar goed, en had hij geen schade, maar geschrokken was hij wel. En hij gaf toe dat hij niet goed gekeken had in zijn spiegels.

Meneer bleef maar vragen aan de vrouw of het goed met haar ging, terwijl de vrouw bleef vragen of hij geen schade aan zijn auto opgelopen had. Dus mevrouw geen schade, meneer geen schade.

Eind goed al goed...

Maar was wel ff schrikken! Jeetje! Ik liet er van de schrik nog wat tranen om vallen, en hij maar steeds vragen of het wel met me ging, en ik maar vragen of hij geen schade had. Kan mij die auto schelen zei hij dan, als jij maar niks hebt!

Tja, ik heb morgen een leuk verhaal te vertellen op het werk, haha!

Xx!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    welke clubs binna? kan niets vinden?

17. Marleen2109

@ Bumba: Nee, het is de Bugaboo Bee. Morgen moeten we ff naar Prenatal in de stad. Als hij niet ter plekke gemaakt kan worden krijgen we een nieuwe, want vanaf het begin af aan doet die beugel al lastig! Jeroen heeft even gebeld, die maakt wat meer indruk haha!

18. Marleen2109

@ Queen: Oops, dat was ff schrikken! Gelukkig heb je niks, die auto kan mij ook niet zoveel schelen haha!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond lieve meiden!

Ik ben al een week ofzo niet geweest :( geen tijd gehad dus ik heb ook niks bijgelezen! Sorry!

Het is nogal druk hier, 12 augustus moeten we ons huis uit en we hebben nog geen tijdelijke woning om te huren en ook nog geen woning voor de toekomst om te kopen. We zijn nog druk op zoek. Als het goed is krijgen we morgen in ieder geval uitsluitsel over de tijdelijke woning.

Helaas kreeg ik afg. vrijdag te horen dat het zo slecht gaat op het werk dat per 1 oktober de stekker eruit gaat en we vanaf deze week dus gesprekken krijgen om te bekijken of we herplaatst kunnen worden binnen de organisatie maar aangezien ik maar 20 uur werk zal dat misschien erg moeilijk worden :( mijn vorige manager heeft nooit verteld dat het zo dramatisch was als dat ik nu afg. week hoorde. Inmiddels werkt hij ergens anders en heeft m'n nieuwe manager nog niet eens 1 woord met me gewisseld dus ook deze info allemaal niet gegeven. Ik hoorde vorige week ineens het woordje ontslag vallen en al mijn collega's praten over zaken waar ik niks van wist. Toen ben ik echt ingestort bij een andere manager op kantoor toen ik vroeg hoe het nu precies zat :( Kortom, SPANNING! Ik heb vorige week een werkgeversverklaring aangevraagd want die heb ik nodig voor het kopen van een nieuwe woning en als ik die niet krijg zitten we toch wel in een lastige situatie. Mijn man krijgt in z'n eentje niet zo'n hoge hypotheek al kan hij wel de maandlasten betalen als ik even zonder werk kom te zitten maar ik weet dus niet of ik nu wel een werkgeversverklaring krijg omdat de zaken er nu wel heel slecht voor staan. Nou ja, in het aller, aller, aller ergste geval moeten we tijdelijk huren tot ik een andere baan heb gevonden dat is natuurlijk ook niet zo erg maar we waren wel op zoek naar ons droomhuis natuurlijk, hopelijk gaat dat allemaal gewoon door! Maar dat zal deze week moeten blijken. Donderdag heb ik diverse gesprekken op mijn werk over wat mijn mogelijkheden zijn. Ik dacht die vorige week te hebben en toen zat ik met mijn goede gedrag om 9 uur te wachten maar van de 3 mensen met wie ik dat gesprek zou hebben was er nog niet in binnen. Toen ik dus ging informeren hoorde ik ineens dat de gesprekken niet doorgingen want de OR was niet accoord en zonder accoord konden ze mij niet ontslaan?!?!?! Dus toen ben ik wel behoorlijk overstuur geraakt van deze shitsituatie. Maar goed, alles komt vast wel goed uiteindelijk, moet gewoon vertrouwen hebben.

Verder gaat het ondanks al deze spanning thuis wel lekker, hubbie en ik hebben op het moment heel veel aan elkaar en dat is wel erg fijn. Hij is volgens mij ook wel een beetje ingestort van alle spanning en al het geregel want hij had het hele weekend schreeuwende hoofdpijn. Ook zit Wesley niet zo lekker in z'n vel. Hij had vandaag flinke koorts en was wat hangerig. Ik weet niet of hij nu ziek is of misschien last heeft van doorkomende tandjes weer, hij had ook zo'n raar poepje weer.

Sorry meiden, voor mijn ego verhaal. Ik ga nog even relaxen zo en dan maar vroeg naar m'n bedje denk ik. Hopelijk heb ik snel weer wat meer rust om lekker mee te lezen/kletsen! Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat in ieder geval!

PS voor de update hoop ik ook even voorlopig niet voor te komen op de lijst want tot 12 augustus is het hier iig nog even aanpoten met pakken en verhuizen etc.

En voor alle kindjes die deze week 1 worden ( ik denk haast dat die er wel moeten zijn toch? ) fijne verjaardag!

20. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    dit is een foto van haar prinsessenjurk...ze past hem nu al en staat haar prachtig!!!
    Zo schattig met die strikjes....lekkr tuttig, maar dat mag!
    Ik hoop dat ie over een paar weken ook nog past, maar dat zal heus wel!!!

Deel Deze Pagina