Oh en voor de zwangere dames: houden jullie het nog wel een beetje vol meiden? Het lijkt wel weer warmer te worden he... Hopelijk hebben jullie er geen last van en kunnen jullie nog lekker wat rust pakken zo nu en dan! En voor de afvallers; hoe gaat het met jullie? Houden jullie het nog vol?! Lang leve de raketjes met dit weer, die kunnen wel Ik zat afg. weekend op de -5 sinds ik bewust ben begonnen een paar weekjes terug maar in totaal is er wel meer af. Ik weet alleen niet precies wat ik woog na de bevalling maar we gaan de goede kant op.
Och jeetje Delilah wat een vervelende situatie zo zeg.. kan me voorstellen dat dat best veel impact op je heeft. @ FF, alweer zo'n leuk jurkje
delilah: meid wat een ontzettend vervelende situatie! Ben je lid van een vakbond?? Misschien kunnen zij je helpen met wat dingen en je ondersteunen/vertegenwoordigen bij gesprekken?? marleen: lekkr vakantie gehad dus?? jammer dat je weer thuis bent hè, of was het zo wel ok?? Qb: bedankt voor het jurkje, vroeg jij het nou waar het jurkje van was?? is een Room7 jurk, gekocht online bij olliewood.nl...ze hebben er nog, alleen niet meer die kleur setteke:hups omhoog met die poot!! netjes blijven zitten!!
Thanks binna ik ga even kijken. Marleen balen van je buggy. Bij mij zou hij deze week terug mogen om te maken maar ze moeten nu nog bellen. Dus ik ga hun morgen maar bellen.
@ff wat een lief jurkje @mik als je naar netwerk gaat daar zie je club staan. en dan zie je daar in weer augustes mama's staan dit is de link
@FF, leuke site! Ga er ff neuzen, heb hem al in mijn favorieten staan! @Deli, ook hier namens mij een hele dikke knuffel! Je had er ook eentje in ons hokkie gehad! Bah, rotsituatie waar je in zit zeg, die onzekerheid! @Marleen, dankje! Ja, gekke ikke. Ga ik ook nog vragen of HIJ schade heeft... Hubbie verklaarde me hier al voor gek, ik was veel te lief geweest, had hem eigenlijk flink de waarheid moeten zeggen. Maarja, ben zo'n mensenmens he.. -- Hihi, heb nu steeds meer vriendjes. Zie nu onderin ook steeds meer met +jes staan.. Xx
daisy, ik heb m hier gekocht: http://www.kinderwebwinkel.nl/tommee-tippee-magicmat/product_info.php/products_id/1418 ik denk dat we m morgen binnenkrijgen. zal ik morgenavond posten of het wat is? wat een lieve jurkjes trouwens! ik zou er een romper met spaghettibandje onder doen en dan mooie vestjes bij kopen. als je dat nog redt en anders kan een romper of shirtje met mouw ook prima. ben nu al benieuwd naar de foto's van hun feestje! kamertje van de nieuwe uk is ook leuk zeg! delilah, wat een rotsituatie. sterkte meid! ff, wat een leuke jurkjes allebei! ik zou niet kunnen kiezen. ik ga zo ff op olliewood.nl spieken, want ik ben dol op room seven! miranda, en wat krijgt laureen morgen aan? vier je het ook morgen of pas het weekend (sorry als ik erover heen gelezen heb) noura, hoe gaat ie? setteke, rustig aan he? queenbee, wat schrikken met die auto zeg! klinkt wel als een aardige man. die zal ook wel geschrokken zijn. het is pas over ruim een maand, maar ik denk dat otje dit jurkje aan krijgt op haar verjaardag (hebben we al voor haar geboorte gekocht):
binna, leuke vakantiefoto's op hyves! marleen, heb jij ook vakantiefoto's op hyves? ik ga t zo ff checken. petra, goed dat je ff lekker gelegen hebt. jammer dat je nog steeds moe bent. is ook wel echt een groot verschil met de eerste, als je niet ook achter zo'n kleintje aan hoeft te rennen. ik vond het toen al vermoeiend tesske, hoe gaat het met jullie nu het weer warmer wordt? vandaag naar de speeltuin geweest. en appelkruimeltaart gemaakt!
Hallo hallo! Tesske, je stoot me niet voor het hoofd hoor om te vragen hoeveel ze weegt. Ik ben bijna 2 maanden geleden geweest en ze woog toen 10,5 kilo ongeveer en ik dacht 74 cm. We moeten 7 augustus weer en horen het dan wel! Danique is een echt spekkie. Eigenlijk direct al. Vanaf dag 1 hele dag honger. Maar ja mijn man en ik zijn ook alle stevig, dus tja wat doen we eraan. Queen, gelukkig niets ernstigs met jou! Delilah, wat vervelend allemaal zeg! Hoop datje toch op je werkt kunt blijven. En natuurlijk de verklaring en alles krijgt FF, wat een lieve jurkjes zeg! Die witte vind ik echt super! Daisy, is het jurkje van mexx? Ik heb volgens mij het rokje ervan voor Danique en ook de bolero. Marleen, balen zeg de buggy kapot. Hoop dat ze hem snel kunnen maken. Setteke, doe maar rustig aan hoor! Anders hou je nog veel langer last. Vanmiddag de buggy gekocht bij prenatal. Hadden geluk. Kostte eigenlijk 89,99 maar bij de kassa aangekomen werd ie gescand voor 47,99. Nou ook prima dus! Ook een beugel voor aan de fiets, dus het feest kan beginnen. Vinden jullie het opstappen ook zo onhandig met een kinderzitje voorop de fiets??? Oh ja leuk leuk, Danique heeft vanavond voor het eerst met de pot mee gegeten. Ik deed meestal nog gewoon potjes ofzo voor haar. Gewoon uit gemak. Maar vanavond at ze dus heerlijk eigen geprakte aardappeltjes met sperciebonen en een gehaktbal. En ze vond het heerlijk! *trots*
Meiden ik duik mn bed in en ga daar nog ff mcleod afkijken. Pff morgen gaat Tess de hele dag naar mn schoonmoeder en om eerlijk te zijn vind ik dat toch maar niets..muts dat ik ben. Ze is zo vaak bij mijn eigen moeder maar die kent Tess en haar gebruiksaanwijzing heel goed en Tess is altijd door het dolle heen als ze mijn mam ziet. Mijn schoonmoeder weet niet zo veel van Tess, ziet haar niet zo vaak en tess moet vaak eventjes huilen als ze haar ziet Opa en oma vinden het soms ook nogal moeilijk om zich aan Tess haar kma dieeet te houden en dat vind ik dan weer niet zo prettig omdat Tess dan erg benauwd word. Pff heb haar tas net gepakt en een a 4tje vol geschreven met wanneer wat te eten en dat ze het niet leuk vind in de box maar op de grond wil spelen en liever zit en staat dan liggen en dat ze toch alsjeblieft echt alleen maar dat aan eten wil geven wat ze bij zich heeft En normaal ben ik toch echt niet zo'n bezorgdemoedermuts hoor Weet ook wel dat opa en oma alleen maar stapelgek op haar zijn en bepaalde dingetjes doen omdat ze haar graag willen verwennen maar toch he.. Ga er nu snel vandoor, kan ik nog net in de pauze naar boven rennen.
wat zie ik weer een leuke jurkjes en kleertjes voorbij komen !!!! nou ik ga eens goed slapen vandaag als dat lukt.en hopen dat er geen kramp in me benen schiet of weer zo gevoel dat ik ze moet strekken. ik heb vannacht gedouched ook en geprobeert met trap op en af lopen en bed aan voeteneinde omhoog gedaan zo met het hele late bodem die je kan verstellen ( vond kenny leuk hahaha NOT ) maar helpt allemaal niet. MIsschien dat ik gewoon nog een weekje moet volhouden dat het pas later te merken is. vanaf vrijdag was de hond van me zus hier op logee en vandaag pas weer gehaald dus visite net weg en hond ook .. halelujah dat ik geen hond heb.is leuk een hond voor een dagje maar een heel weekend mij niet gezien vooral met rot weer moet je de deur uit ! pffff.. en daarnaast schoonouders op bezoek ook nog net die waren op vakantie geweest naar mallorca ( uhh schrijf je dat zo ?) voor maar 320 euro !!!!! 7 dagen ! is echt niet duur. met 2 personen. op vakantieveilingen.nl kan je vanaf 1 euro al bieden op vakanties 5 uur lang. en dan de eindprijs die je er voor wil geven stop je gewoon . en dan hopen dat je de reis heb is eigenlijk best leuk is ook voor vakantiehuisjes enzo. misschien een tip om eens te kijken. nou ga ik echt slapen want ben moe !!!
Nog even snel reageren dan hoor, ik heb er zelf nog geen last van en hoop dat dat zo blijft. De longarts heeft me vorige week een ander medicatie schema meegegeven en dat helpt wel. Tess begint wel weer te hoesten en te piepen, vooral snachts. Deze week moet ik toch bellen omdat ze zo piept bij inspanning dus dan vraag ik meteen even wat we met haar qua medicatie kunnen doen. Ook met oog op de vakantie, zit niet graag in Frankrijk zelf met medicatie te klooien En ondertussen is de pauze voorbij en ben ik nog niet boven haha, ik ga nu snel!
Ha meiden Even een berichtje! Ik heb het idee dat ik jullie verwaarloos Maar ik werk zoveel....en momenteel heb ik het best moeilijk met iedereen die zwanger raakt. Niet dat ik het jullie niet gun hoor Maar ik kan het ff niet handelen Dus vergeef me dat ik even minder actief ben Ik lees wel mee Leuke jurkjes trouwens Giulia krijgt iets simpels aan komen zoveel kids, dus ze is zo weer vies
@Juud; Werk gaat voor ZP! --- Lieve mama's, ik sluit af voor vandaag. Morgen weer werken, nog 2 weekjes, dan vakantie! Kom morgenavond weer langs hoor! Dikke kus! Xx
hey sjudith, ik snap het helemaal hoor. ik was ook niet snel zwanger en vond het ook moeilijk en confronterend. idd niet dat je het anderen niet gunt, maar je gunt het jezelf ook, he? knuffel!
Ik ga maar weer eens naar mn bedje toe. slaap lekker allemaal enne sjudith.....heel begrijpelijk hoor, lees maar lekker mee
Welterusten!!! Morgen naar cb en daarna kom ik misschien wel weer even langs!! Nogmaals: slaap lekker!!
Iedereen slaap lekker!!!! Hebben vanavond heerlijk buiten gezeten met de open haard aan. Morgen nog een dagje werken en dan heerlijk een dagje vrij! X