Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    goedemorgen!

ben ik hier echt de eerste? iedereen nog op 1 oor?

wat een weertje zeg... en ik moet nog wel naar de stad voor cadeautjes... :(

Schatje, wat schrikken joh! heel veel sterkte gewenst!

bedankt voor alle reacties over de kleding. heel duidelijk.

Hanne was gisteravond heelhangerig en huilerig. waarschijnlijk door al het gebeuren gister inhet ziekenhuis.toen we uiteindelijk rond half 12 in bed lagen en de lamp uitging, was ze direct stil en sliep ze vrij snel volgens mij. en om half 7 -nadat de wekker was gegaan- wilde ze weer drinken! fijn hoor!

doei!

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ben er ook al hoor arri...Malou had gisteravond ook weer haar krijsavond....heerlijk...ahum. 10 uur laatste fles gehad en vanmorgen weer om 7 uur.
    Ik wil eigenlijk ook nog wel ff de stad in maar vind het zon pokkeweer en om dan met een kleintje weg te gaan maar ja anders houd het in dat ik dus deze week niet weg kom....met dit heerlijke weer.

Schatje: heel veel sterkte gewenst! Wel schrikken zeg! Is er al meer bekend?

Sjudith: heb je de arretjescake al geproefd? Heerlijk he....Hij blijft bij ons nog geen 2 dagen staan echt erg... :rolleyes:

groene ontlasting wist niet dat dat een betekenis had. Alleen ik geef flesvoeding dus omdat malou last heeft van krampjes is het groen?

Monique: veel plezier op het suikerfeest!

delilah: leuke foto!

Nog een vraag over de winter: Malou slaapt nu onder een gebreide deken en een fleece deken met lakentje. Nu slapen wij alweer onder ons dikke dekbed moet zij dan ook wat extra hebben of doen jullie je kindje in een slaapzak? Ik heb haar nu in slaapzak (zomerslaapzak) en onder haar dekentjes gelegd.

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Hanne ligt hier onder een dubbelgeslagen dekentje met een dun lakentje. ik vind het ook wel koud worden voor zon kleintje, maar weet ook niet zo goed wat ik moet doen met dr. dus ik lees mee voor tips... :D

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik ga gewoon zo lekker met de auto naar de stad, neem de kinderwagen mee. doe daar de plastic hoes over heen en wandelen maar. wij hebben overigens in de stad een heel groot overdekt gedeelte met winkels, dus dat komt wel goed denk ik!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, ik heb Jeslyn in maxi cosi gezet en dan regenhoes omheen om Myrna weg te brengen, voor reiswieg moet ik nog kopen ;)

Jeslyn slaapt met flence deken en laken en dat vindt ze genoeg, ze heeft snel warm, wou ook met zomerslaapzak voor zekerheid doen, maar blijkbaar is het nog niet nodig voor haar.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn heeft eindelijk hele nacht door geslapen, hoera! Ik ging wel elke keer kijken, maar ze lag nog heerlijk te slapen!

7. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    rayane slaapt hier onder een dubbelgeslagen deken en een lakentje
    hij heeft een pyama met voetjes

maar ik denk dat je het best aan je kindje kan voelen of het warm genoeg is, als de voetjes en het nekje warm zijn is het goed
    de handjes kun je niks van zeggen rayane ligt altijd met zijn armen te maaien en dus niet onder de dekens en zijn handjes zijn dan ook vrij koud

ik zorg voordat hij in bed gaat dat zijn bed warm is en als ik hem voed leg ik de kruik er weer in dat hij niet schrikt van warm naar koud

@ schatje wat een schrik ik voel met je mee en ik hoop dat het allemaal meevalt
    laat wat weten meid

8. Niet meer actief

amy ligt in een slaapzak maar weet dan niet goed of er dan nog een lakentje of zo overheen moet, ze heeft het wel lekker warm volgens mij ik vind het altijd zo moeilijk

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh schatje, dat is schrikken zeg. Sterkte ook voor je vader. Hopelijk valt het allemaal mee.

Hier ligt Janna in een zomer slaapzak met een dekentje en een laken. Overdag doe ik alleen een laken over de slaapzak.
    Dan staat de verwarming aan en is het daar warm zat.

Linka, lekker zeg dat Jeslyn doorgeslapen heeft. Gek is dat he als dat voor de eerste keer gebeurd.

Janna laat de laatste dagen veel windjes, ze heeft volgens mij ook echt last van haar darmpjes. Heeft gisteren ook geen ontlasting gehad. Terwijl ze normaal wel 2 a 3 keer heeft. Hopelijk gaat het snel weer beter.
    Verder heeft ze vannacht weer doorgeslapen. Heb haar om iets over 7 wakker gemaakt voor de fles. Daarna heeft ze weer tot 9.30 geslapen. Nu is ze wakker, maar is wel aan het huilen. Zo maar even een fles geven.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hallo dames :)

Nou wat een gekke nacht zeg :(

Om 23.30 kreeg ze haar laatste flesje, ze heeft ongeveer 110 cc op. Om 4.30 werd mevrouw wakker, 100 cc op. Om 6.30 werd ze wakker, 100 cc op :( zou ze een lintworm hebben?
    Nu wil ze weer eten! Snap er niks van ?

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Schatje, sterkte met je vader! Dik knuff

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoe zie je aan haar als ze wil eten? Jeslyn laat ook merken als ze honger heeft huilen en ook happen naar de vingers en proberen naar duim te zoeken, is haar gelukt vanmorgen :) ! Want bij bevalling wilde ze duimen, had ze ook gedaan daarna kon ze niet meer.

Savonds heeft ze meer honger dus tussen 3 uurtjes en overdag 4 uurtjes.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Happy, ja Jeslyn had wel 2 keer eerder doorgeslapen maar wij kwamen 2 keer haar tegen als ze uit deken ligt ja blijkbaar was babyfoon helemaal fout gegaan daarom kwam ze uit deken door huilen en in slaap gevallen zonder deken, nu babyfoon weer goed is werd ze wel tussen 4 uren wakker en afgelopen nacht niet!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka, wat een lekkertje :)

Nou ja ik merk het omdat ze brult en hapgeluidjes (moeilijk uit te leggen) maakt. Ze stopt ook haar vuistje in haar mond en dat wordt ze boos omdat er niks uit komt :)

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wat vinden jullie van Laureen haar nieuwe shirt?

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    wooow die is leuk! Waar heb je die laten maken? En wat is ze gegroeid!

19. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Meiden wat schrijven jullie toch veel.
    Ben blij als ik ben bijgelezen en als ik wil reageren moet ik alweer naar Sophie.

Wij hebben het een beetje moeilijk de laatste dagen. Sophie wil niet in haar eigen bedje slapen, ja hooguit een half uur en dan begint ze te huilen. Heeft één van jullie tips?

Ze spuugt redelijk veel, bij hoeveel spugen hebben jullie besloten Nutriton te geven? Kan je hier zelf mee starten of moet dit in overleg met iemand?

Hopelijk kunnen jullie wat adviezen geven, want deze mama zit er echt een beetje doorheen!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, Jeslyn ook :) !

Deel Deze Pagina