Goedemorgen! Ik moet straks terug naar de tandarts. Heb nog steeds pijn. En aangezien er gisteren geen tijd was voor een foto moet ik nu in de middagpauze van de tandarts een foto laten maken. eigen schuld had hij gisteren maar even 3 minuten zijn kamertje moeten afstaan Over kleding: Danique heeft een hemdrompertje aan, daaroverheen lange mouwen shirt en een broekje, met sokjes. Bij een jurkje vaak een romper met lange mouwen en dan de jurk en een maillot. Gisteren heeft ze een korte mouwen romper aangehad onder een shirtje. Vind het ook wel moeilijk hoor. In bed slaapt ze onder de veluxdeken (in een dekbedhoes) Gewoon 1 deken, maar die is dubbelgeklapt. Heb de zomeruitvoering er nog in. Ze heeft dan ook nog een slaapzakje aan (katoen zonder mouwen) Maar dat is voor het omhoog kruipen wat ze anders doet Nou dames, ik ga Danique snel klaarmaken en dan naar mijn moeder. Die past even op als ik naar de tandarts moet. En mijn tandarts zit niet hier in het dorp, maar moet ik nog een half uurtje voor rijden. Dus ik ga maar eens beginnen in te pakken! Schatje, sterkte met je vader!
Naat, als Sophie bij elke voeding spuugt mag ze aan nutriton als ik goed heb En Miranda, wow! Stoerrrrr!
@ petra wanneer moet jij weer gaan werken? ik morgen....heb er aan de ene kant wel zin in aan de andere kant ook absoluut niet! lekker weer trouwens voor mijn laatste dag verlof, bah! @ delilah wat is wesley toch een snoepje! @ noura gaaf fotografie, veel succes! @ rebecca super bedankt! @ schatje shit! hopelijk gaat alles snel weer goed met hem, veel sterkte en beterschap! @ lauwie veel sterkte meid! @ sjudith ach meis lekkere nacht achter de rug! hier kwam madam om half 6 heb haar toen 230cc gegeven...maar aan de andere kant komt ze nu pas weer omdat ze honger heeft gelukkig! amber doet dat ook met de dat vuistje, dat moet ik altijd zo lachen! @ linka "onze kleine meid" klopt niet helemaal hahaha wat een flinke dame al he! @ miranda wat super schattig! en wat is ze gegroeid! @ naat gewoon even cb bellen! nou dames deze mama gaat genieten van haar laatste verlof dag....snik! spreek jullie later! xxx
Naat, je mag gewoon nutriton bij iedere voeding geven hoor en je hoeft het niet eerst te overleggen met cb of zo,
@ Schatje: mooie foto's van Djayden zeg. Sterkte met je vader, hoop dat het allemaal meevalt. @ Arri: ik til de maxi cosi ook altijd zoals Noura beschreef en dan valt het best mee. Lastig hè om te bepalen welke kleertjes ze aan moet trekken. @ JennyS: hier is de verwarming ook al aan hoor. Meestal alleen 's morgens even. @ Sjudith: hoe smaakt de cake? @ Esprit: tuurlijk mag je nog mee. Alleen zijn we nog niet verder gekomen met het wanneer en waar. ha ha Gefeliciteerd met je baby van de maand! Super @ Linka: super dat Jeslyn de hele nacht heeft doorgeslapen. Lekker hè. Mooie foto's trouwens. @ Naat: ik ben begonnen met Nutriton toen Laureen tijdens het boeren golven melk uit begon te spugen. Dat mag je zo gaan gebruiken zonder overleg. @ Autin: geniet lekker van je laatste verlof dag. Ik ga volgende week vrijdag weer beginnen. Ha ha wat is Laureen gegroeid hè. Ze heeft een dik koppie gekregen. Komt denk ik van de Nutriton. Heb al geprobeerd om het niet meer toe te voegen maar dan begint ze weer met spugen. Morgen maar even overleggen op het inloopspreekuur van cb. Dan ook maar even wegen.
@schatje; ohw beterschap slapen: onder een dubbelgeslagen deken en lakentje. tot nu toe nog genoeg. @linka; jemig wat goed zeg, doet tie van mij niet hoor. @sjudith: vast lekkere trek haha hebben wij ook wel eens. @miranda: leuk shirt ja, ben gek op naam spulletjes @naat hey buddy, ik heb nutriton gegeven omdat ik doorhad dat het iets omhoog kwam. geef nu 3 schepjes bij 170cc, niet te dik en niet te dun. voor echt spugen kan er wel meer bij. nou mylan slaapt al meer vanaf gister 7 uur tot kwart voor tien vanochtend, in die tijd 3x gevoed en weer verder liggen meuren. alleen vanochtend heeft hij voor het eerst zijn hele nest onder gespuugd echt zielig. hoorde dat hij de hik had, maar heeft hij wel vaker. toch niet helemaal goed gegaan aahhhh
schatje; hoe is het met je vader, ik hoop dat het allemaal meevalt sterkte! miranda: wat een lekkere meid zeg!bolle wangetjes. welke voeding geef je? want je schrijft dat laureen veel spuugt, amy deed dat ook en wij zijn overgegaan naar friso comfort en ze spuugt nu helemaal niks meer
hey meiden @noura dat is dan wel grappig om te zien. het verschil tussen je ander kinderen en annissa @schatje lijkt me wel dubbel van de test.maar zoals je zegt het is dan ook wel heel snel. qwa de lijst lijkt mijn de lijst op geboorte datum het makelijkst @jenny ikkkee heb zekker de kachel al aan.heerlijk @petra jeetje wat gaat de tijd snel @austin Suces morgen met je eerst dag weer werken @Setteke ik heb ook een baby foon met liedjes en is erg pretig als je aan het aan kleden bent van me meisje maar ook als ze even in haar bedje moet wachten. @noura jeejte dat is zekker leuk en spannend @pendrag sterkte vandaag @Esprit wat supper dat ze baby van de maand is geworden. en ik red het ook nog niet hoor om elke dag te reageren en te lezen @Delilah das nou handig zo flessen zak @schatje jeetje meis wat een heftig nieuws. heel veel sterkte @miranda wat een stoer shirt @naat moeilijk is dat he als je het niet meer weet. heb alleen nog geen tips want ze slaapt altijd wel goed @aliekeleppink suces bij de tantarts over de kleertjes hier een romper en een lange mouwe shirt en broek en soken of een lange mouwe romper met ene korte mouw shirt. qwa slapen een romper en lange mouwe shirt.slaapzak en een deken en laken. en van te voren een kruik in haar bed die er uit gaat als Silver er in gaat. liefs sabrina
miranda; wij gaven eerst hypo allergeen maar daar had ze enorme krampjes van en spuugde veel toen zijn we overgestapt op advies van cb naar comfort, de eerste dagen had ze er wel 5/6 poepluiers per dag van, op het cb zeiden ze meng het dan met friso standaard,maar toen ging ze weer spugen, dus nu geven we alleen de comfort en het gaat perfect en ze spuugt helemaal niet meer en heeft 1/2 keer een poepluier per dag. van nutrilon is toch ook comfort? in die comfort zit al johannesbroodpitmeel
Judith, Misschien zit er wel een sprongetje aan te komen. Die is rond 8 weken. Dan kunnen ze ook opeens meer gaan eten. Linka, leuke foto's zeg. Wat een bol koppie heeft je dochter trouwens. Leuk hoor. Wat zielig dat ze dan helemaal onder de deken vandaan kwam. Maar gelukkig gaat het nu goed! Miranda, leuk t-shirt. En wat een leuke foto. haha. Janna vind het echt niks op haar buik! Naat, ik heb gewoon uit mezelf nutriton bij de voedingen gedaan. En ik moet zeggen dat het nu echt goed gaat. Heel soms geeft ze nog een beetje over. Maar meestal blijft alles er in. Over het niet in eigen bedje willen. Misschien kan je iets wat naar jou ruikt bij haar in het bedje doen. In het ziekenhuis deed ik een spuugdoekje bij me dragen en als we dan weg gingen legde ik deze onder haar hoofdje. Misschien werkt dat bij jullie ook wel. Anders zou ik het echt niet weten. Alieke, succes bij de tandarts. Austin, geniet er lekker van. En succes alvast voor morgen dan! Moet er toch nog niet aan denken om weer te moeten werken! Vanmorgen is de mevrouw van falicitas geweest. Heb het goed gedaan al zeg ik het zelf. Maar een ding gekocht. Een boek over gezond ouder worden. Lijkt me wel interessant. Even nog een vraagje. Is het nu al leuk om naar de jongegezinnen beurs te gaan? Of kan ik dat beter volgend jaar doen. Als ik zou gaan zou ik met mijn moeder gaan. Las dat er meiden hier ook er naar toe gaan. Nemen jullie de kleine dan mee. Ik zou dat dan wel doen. Dus wel of niet gaan?
Bedankt voor jullie tips. Ga Nutriton toevoegen, er komt inderdaad bij het boeren een hele golf mee. Heb al geregeld onder gezeten. Tja en het moeilijke slapen, inderdaad misschien iets met mijn geur bij haar leggen. Ik kan haar ook niet wakker weg leggen, al voordat ze het matras raakt huilt ze. Heb haar al eens een half uur laten huilen, wat mama heel veel moeite kostte, maar ook dat helpt niet. Wil haar toch ook niet teveel wennen aan het bij ons in bed slapen, maar ja als mama bijna in stort van de vermoeidheid neem ik haar toch maar weer mee. Ik hoop dat het met haar sprongetje te maken heeft en dat het snel weer beter gaat!
Miranda, wow! En ook over Nutriton, ik wil ook gaan verminderen hoor en kijken of die terug komt (herkauwen) Happy, neej niet onder de deken maar uit de deken Dan krijgt ze namelijk beetje koud, maar nu doet ze niet meer omdat babyfoon nu helemaal weer goed is