Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    @ linka wat een lekker ding zeg!
    @ miranda mooie fotos van je kleine meid en een leuk shirtje zeg!

2. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    eindelijk een keer lachen voor de camera

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ austin, ik hoop voor je dat het lekker gaat morgen en dat het weer fijn is om even niet de verantwoording te hebben over je kleine meid en dat je je niet de hele dag zorgen zit te maken.
    Ik moet maandag weer beginnen, Roos gaat 1 dag naar de ene oma, 1 dag naar de andere en 1 dag kdv (die is vanaf 1 nov, dus die moet papa even doen voor die tijd)

Ik heb best wel weer zin om te werken en ik denk dat een beetje structuur in mijn dagen helemaal geen kwaad kan omdat ik nu voornamelijk als ik niet met kleine Roos bezig ben een beetje lummel, snoep, stofzuig en geld uitgeef

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi dacht al een manmodel!

ben nog niet geweest hoor, word dan eind november.
    ik kan een spiegelreflex van daar proberen, ze hebben er daar meerdere.
    want ja, dan moet ik er zelf ook eentje gaan halen natuurlijk.
    maar het lijkt me zo leuk, en ik mag graag creatief bezig zijn, en denk dat dat met fotograferen heel goed kan.
    het is wel een basiscursus, en van daaruit kanje aanvullende cursussen doen.

hoe was de arretjes cake?

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel Monique, maar van jouwe mag er ook wezen zijn!

Petra, fijn dat je weer zin in hebt om te werken :) Lekker voor jezelf, is ook fijn idd!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    nee sorry voor delilah. zie p 222 bijna onderaan..

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    monique, my angel en iedereen die het ook viert mubarak el3eid!
    betekend gefeliciteerd met het einde van de maand ramadan
    vandaag suikerfeest! mijn man is met safouane naar de familie, hij zal wel flink verwend worden.
    de 2 groten wouden gewoon naar school, die gaan later. wat een studiebollen he

wat een lief lachje trouwens.
    ik zou graag iets met kinderen willenin de fotografie, of zwangerschaps en gezinsfotos. sportfotos maken lijkt me ook wel wat.

schatje wat een schrik zeg, heel veel sterkte en hoopdat het allemaal meevalt

miranda leuk shirtje, en leuk die geboortekaartjes

anissa wil de nutriton niet meer voor de voeding, gaat dan kokhalzen. van het cb hoor je dat vaker, en ze hoeft het niet, nadeel is dat ze nu nog meer spuugt.

vanacht heeft ze goed doorgeslapen, na 1 borst wou ze de 2e niet meer, ikstond dus op knappen, kon ik om 7 uur nog gaan kolven.
    maar ze heeft du s heel goed geslapen na de prikjes

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heb vannacht ivm krampjes en groene poep maar vriend flesje laten geven van afgekolfde met grootste laag vet erop.
    ging vannacht redelijk, dwz 1e helft van de nacht geslapen, om half 2 fles en vanaf 4 uur op mij geslapen en na de voeding van half 7 naast mij tot half 11.

oh ze huilt. tijd voor bed!

9. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Schatje, is er al nieuws over je vader, hopelijk niet te erg.

Noura, Fotografie, lijkt me ook wel wat, maar ik heb zo weinig tijd... Goed dat ze de prikjes zo goed verteerd heeft. Ik zie er tegen op om met Stan volgende week zijn prikjes te laten zetten.

Pendrag, hoe vlot het met de werken? En is de vulling al hersteld.

Delilah, wat een leuk pakje en wat een knappe vent! Nu nog aangeleerd krijgen dat wanneer hij dorst heeft hij de fles zelf kan nemen! Nu is het nog pap maar binnen een aantal jaren zou het wel eens een biertje kunnen zijn.

Monique, wat een schatje, je kan er uren naar staren hé.

Miranda, hoe noemt jouw dochter ook alweer, och je ik zie het al staan, Laureen ;) Is wel leuk, kan ze later aandoen bij haar popjes! wat mooi met die geboortekaartjes, je brengt me op ideeën, een kadertje met het geboortekaartje en een foto, daar ga ik werk van maken!

Petra, morgen werken, dat je er zo een zin in hebt. Jij liever als ik, al begrijp ik het wel. Ik merk ook dat ik alleen maar bezig ben met Stan en dat er verder gaan structuur in zit. Ik moet pas beginnen werken in Januari :oops:

Alieke, hoe was het bij de tandarts, hebben ze de oorzaak al gevonden. Ik zit al een paar dagen met een aftje en dat doet ook zo'n zeer.

Kledij is vandaag en rompertje met een truitje met lange mouwen, lange broek en sokken.

Slapen, een laken met een dubbelgevouwen fleecedeken. Hangt er natuurlijk vanaf hoe warm/koud het is in de kamer, 18 graden is ideaal. Verder draagt hij een pijama met voetjes.

Austin, geniet van je laatste dag verlof, heb je speciale plannen?

Happy, Stan laat ook veel windjes, ik heb niet de indruk dat hij krampjes heeft, hij heeft alleen soms moeite om te poepen omdat het soms nogal hard is.

Linka, Jeslyn is al een hele dame geworden! Het klopt dus dat ze rap groot worden en dat we ervan moeten genieten. Wat betreft het eten, Stan begint gewoon heel hard te wenen en als je dan de speen geeft dan zou hij de rubber eraf zuigen.

Esprit, baby van de maand, wow, wat heb je gewonnen? Of is het enkel voor de eer?

Lauwie, hoe is het met de ontlasting, is het al terug wat geler geworden?

Arri, dat klinkt als een sprongetje, is ze vandaag ook nog hangerig en huilerig?

Zij die suikerfeest hebben vandaag, veel plezier, zal wel lekker druk zijn!

Judith, ik heb het nog niet gelezen maar wat is een arretjescake, klinkt alleszins wel lekker?

Setteke, moet leuk om aanzien zijn als de ene aan het meezingen is en de ander aan het dansen!

Ik eet ook meer dan anders, misschien uit verveling. De extra kilo's die ik kwijt was zijn er ondertussen al terug bij. Ik zit dus terug op mijn normale gewicht. Ik heb de laatste tijd zoveel zin in zoetigheid. Ik ben nog altijd niet ongesteld geworden, misschien dat het daar aan ligt.

Verder ben ik een zeer tevreden mama. Hij is zo rustig de laatste tijd. Gisteren om 22 u zijn laatste pap gehad en pas vanmorgen om 6 uur begon hij terug te wenen van de honger. Na de pap van 6 uur heeft hij nog in bed gelegen tot 9:30 uur, dus deze mama is goed uitgeslapen.

Zover mijn bijleesactie, Stan is ondertussen wakker geworden en is zijn handjes volop aan het bestuderen. Straks naar een zaaltje om te bespreken of we het doopfeest daar kunnen houden.

De zon is nog maar één dag weg en ik mis ze al! De verwarming staat hier ook al aan, het is te zeggen, wij hebben accumulatoren en die warmen s' nachts op. Het opwarmen van de stenen is voorlopig voldoende om het huisje te warmen.

Tot de volgende bijleesactie.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    alieke succes bij de tandarts!

linka wat een lieverdje

hier ook de verwarming aan, brr koud zo in de ochtend
    en ik mis de zon ook

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik reageer later op iedereen... kom even snel een foto showen

12. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Nog een vraagje: Slapen jullie kleintjes al in een slaap/trappelzak?
    vanaf welke leeftijd mag je deze gebruiken?

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    die van mij slaapt er niet in... geen van beide ;)

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    NIEUWS VAN SCHATJE1

Haar vader is weer uit het ziekenhuis, de uitslagen waren goed. Het komt waarschijnlijk van zijn maag, maar ze konden niet echt iets vinden.

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    gelukkig :)

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Schatje, fijn dat je vader weer thuis is. Gelukkig niks ernstigs dus.

Naat, hier slaapt ze in een slaapzak. Dit omdat ze ander onder de dekens gaat liggen en dat vind mama niet zo fijn. Maar heb de slaapzak wel ingestopt van onderen zodat ze er niet in kan zakken!

Kim, mooie foto.

Monique, ook leuke foto. Moeilijk he om ze lachend op de foto te krijgen!

Noura, leuk hoor cursus fotograferen.

Petra, jij ook al bijna werken. geniet nog maar even van je vrije dagen dan!

Lauwie, dat is ook vermoeiend zeg. Heb je zelf ook wel kunnen slapen vanaf half vier?

aykietje, ja ik mis de zon ook al. En dan ben ik ook nog zo dom geweest om de schermen buiten niet optijd om hoog te doen. Nu is het binnen ook nog eens donker daardoor. En ik kan ze niet omhoog doen want ze zijn nat.

Enhe de verwarming staat hier ook aan hoor! Lekker warm.

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    schatje: mooi nieuws

naat: mylan slaapt er af en toe in, je hebt verschillende maten. maat 50 is voor de hele kleintjes daarna heb je geloof ik 70 daar slaapt mylan ook in.

als het hoofdje niet makkelijk door het gat kan en de armpjes goed zitten dan hoef je je geen zorgen te maken dat er iets ka gebeuren.

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo,

Danique slaapt in een maat 50/56 slaapzak. Dan weet ik zeker dat ze niet door de gaten past voor hoofd en armen.

Kom net van de tandarts, het is een ontsteking. MOet dus zenuwbehandeling. Kan pas 9 oktober, dus tot die tijd gewoon doorlopen met pijn.
    Pas als ik niet meer sliep 's nachts mocht ik bellen om een eerdere afspraak. Nou ja zeg!

Verwarming is hier ook al lekker aan. Het is veel te koud buiten brrr

Heb net een wii fit gekocht, dus ga actief trainen.
    ik snoep ook veel te veel sinds ik thuis ben.

Noura en de andere die suikerfeest vieren, hebben jullie ook gevast? En doen jullie dat met het hele gezin? Ben ik wel benieuwd naar hoe dat gaat.

Nou ik ga er weer vandoor. Ben bij mijn ouders. Danique slaapt in het ledikantje hier. Zal straks wel wakker worden.

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Alieke: daar ben je dan lekker mee, met zo'n tandarts! Ik mag over 2 uur. Brrrr, had nooit een hekel aan de tandarts maar wordt steeds erger. En nu helemaal omdat ik nu al weet dat hij (of zij) gaat boren.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aykietje, ja jeslyn wil alleen maar duimen, speen heel weinig, vooral savonds. Maar ze duwt die vaker weg als ze niet meer wil.

Deel Deze Pagina