@ Donique: hartelijk gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Maak er samen met mama en papa en alle visite maar een hele mooie dag van.
Verjaardagslijst 27-06 Milan, Mama Rebbel 14-07 Laureen Cheryl Mama Miranda 16-07 Fenne en Linne Mama Daisy 21-07 Djayden Mama Schatje 22-07 Olivier Mama Puck 22-07 Anissa Mama Noura 25-07 Donique Alice Mama Mik 26-07 Roos Marielle Mama Petra 31-07 Emy Mama Denice 01-08 Giulia Christina Giovanna Mama sjudith 01-08 Malou Lotte Mama Mieppie 03-08 Ise Mama Chantico 03-08 Hanne Mama Arri 04-08 Djim Mama Lique 05-08 Wesley Mama Delilah 09-08 Silke Fenna Mama Setteke 11-08 Toby Mama Vogeltje 13-08 Matthijs Mama Duster 14-08 Britt Mama Queenbee 14-08 Ivy Alucea Mama Kimm 16-08 Danique Aline Mama Alieke 16-08 Patrick Mama Pruts 17-08 Tygo Finn Mama Chantal 18-08 Daen Keano Mama Bumba 20-08 Vera Mama clauwtje 21-08 Mylan Mama Jenny 22-08 Ottilie Sophie Mama Lauwie 22-08 Jasper Jeroen Mama Marleen 25-08 Janna Mama Happy 26-08 Jeslyn Hanna Mama Linka 26-08 Britt Mama Foreverfriend 27-09 Bart Mama Toetie 30-08 Tess Mama Teske 02-09 Josyp Mama Sjorsje 10-09 Silver Roxy Mama Binna
Goeimorgen meiden @marleen jeetje wat naar zeg van je schoonmoeder. En voor vandaag van harte gefelicteerd met Thomas @ mik van harte gefeliciteerd met Donique @lique80 fijne vakantie @noura wat een lekker meisje is het toch @lauwie leuk een taart uit zoeken @All als er meer meiden en kaartje zouden willen. dan wil ik ze best maken hoor. want het is voor mij helemaal niet zo veel werk. en ik vindt het super leuk Nou het was een vroeg dagje bij ons. gisteren moesten we werken en sliep Silver uit tot na half 8 het was dat ik ging douchen en vandaag grrr was het gewoon half 7. nou ja vanmidag lekker naar me ouders die komen dan thuis van vakantie ben benieuwt wat Silver doet.
@ Noura: prachtige foto's van je "grote" meid @ Lauwie: erg mooi kaartje is het uiteindelijk geworden zeg. Laureen vindt het lopen steeds normaler worden. Ze kijkt niet meer de hele tijd trots maar alleen als ze héél ver gelopen heeft. @ Juud: werk ze @ Petra: jij hebt zeker weer iets aan je dag. Het is alleen géén mooi weer (hier niet in ieder geval) @ Toetie: denk je echt dat jullie gezinnetje compleet is?? @ Marleen: ondanks alles toch een fijne verjaardag voor Thomas. Hiep hiep hoera Thomas is (bijna) jarig!!!
@Binna; Ik hou me aanbevolen voor een kaartje Zal pas na het weekend worden, want ik heb een druk weekend voor de boeg. Zal ik tussendoor even leuke foto's voor het kaartje maken
Eerlijk gezegd ben ik zooooooo benieuwd hoe die 2 kleine dames van Daisy op hun zusje reageren. Zal Dais nu eindelijk eens weer lekker geslapen hebben?? En natuurlijk ben ik zeer benieuwd naar een foto van de kleine Maartje. (op de hyves van Dais las ik dat iemand een foto gezien had en dat Maartje prachtig is) DAT WILLEN WIJ ZELF OOK ZIEN!!!!!!
Wij weten het nog niet. In ieder geval komt nr 2 er nog aan en dan misschien nog nr.3. Zoals ik me nu voel zeg ik nooit meer, maar dat vergeet ik waarschijnlijk weer snel
Jaaaa eeen nieuw lijstje Gezin compleet/ Twijfel of nog een kindje Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Duster Twijfel
Jaaaa eeen nieuw lijstje Gezin compleet/ Twijfel of nog een kindje Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Duster Twijfel kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!)
haha er is een nieuw lijstje hoe lukt het toch elke keer weer om ene lijstjesonderwerp te verzinnen??? Jaaaa eeen nieuw lijstje Gezin compleet/ Twijfel of nog een kindje Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Duster Twijfel kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Petra twijfel, maar voorlopig even niet
Donique van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! Noura: Wat een leuke foto`s zeg! heb je het hoedje met nijntje zelf gemaakt? (volgens mij moet ik hoognodig wat gaan doen voor volgende week....) Wat een supertaart zeg!!!! lauwie: echt een mooi kaartje geworden! leuk he dat jurkje....ben er helemaal verliefd op....mn moeder gaat er nog een wit vestje bij breien! juud: werkze! malou is net zo groot als giulia hoor...denk zelfs dat het gewicht hetzelfde is. marleen: Hoop voor je dat je vandaag toch een beetje kan genieten met thomas zijn verjaardag! Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is. Denk aan je! dikke knuffel! binna: wat lief ja van je dat je wel voor meerdere kaartjes wil maken! Hier wordt dat niet echt wat aangezien het nog een weekje duurt!!!!!!!!! Jeetje zeg 1 jaar dan.... linka: vind je het spannend voor de 1ste keer naar de gastouder met jeslyn? toetie: loop nu 3 maanden bij de dieetiste. Moet maar zien wat er gaat gebeuren. Nog 1 weekje volhouden en dan kan jij weer gewone uren werken! Je kunt het! petrabr: hoop voor je dat het weer beter bij jullie is dan hier....want anders duurt een dag wel lang... miranda: laureen wordt echt al een grote meid! heb jij ook een dierentuinabonnement? ik ben ook echt benieuwd hoe daisy het maakt! Hoe fenne en linne reageren op hun nieuwe zusje.... ik wil ook een foto zien!!!!!!!! ********************** Hier graag nog een tweede en dan zien we wel of er nog een derde komt. Ik wil wel graag maar manlief zegt moet je maar hopen dat de 2e een tweeling wordt...8) Helemaal nog niet verteld maar malou loopt sinds eind deze week aan een handje!!!!! Zal ze het nog redden voor haar verjaardag??? haha ben benieuwd! Malou was vannacht veel wakker maar heeft het vanmorgen wel weer goed gemaakt want ze werd om half 9 wakker!!!!! Mark is haar nu ff pap en broodje aan het geven dus moest ik toch echt ff weer achter zp! Hier vandaag lekker dagje thuis zijn maar moet schoonmaken..... Niet zoveel zin in maar ja zal toch wel ff moeten. Zit er over na te denken om volgende week donderdag maar vrij te nemen dan hoef ik alleen ma en di te werken.... over de fotos van malou. Ze is nu 76 cm dus vrij normaal. Denk dat het zo lijkt doordat ze naast die grote lantaarn staat.
Jaaaa eeen nieuw lijstje Gezin compleet/ Twijfel of nog een kindje Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Duster Niet compleet (2 of 3) Kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Petra twijfel, maar voorlopig even niet
Gezin compleet/ Twijfel of nog een kindje Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Duster Twijfel kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Petra twijfel, maar voorlopig even niet Miepie: zeker een 2e en wil zelf graag een 3e maar manlief (nog) niet
Daisy: Nog een felicitatie van carmen voor jullie mooie dochter maartje! kreeg een sms van haar of ik het even wou doorgeven.
Gezin compleet/ Twijfel of nog een kindje Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Duster Niet compleet (2 of 3) kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Petra twijfel, maar voorlopig even niet Miepie: zeker een 2e en wil zelf graag een 3e maar manlief (nog) niet
Heb hem weer even aangepast (verslavend die lijstjes ) Is het zo een beetje duidelijk met de kleuren of kunnen we beter kolommen maken van wel/niet/twijfel?