Gezin compleet/ Twijfel/ niet compleet Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Petra twijfel maar voorlopig even niet Duster Niet compleet (2 of 3) kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Miepie zeker een 2e en wil zelf graag een 3e maar manlief (nog) niet
ff snel voor ik mijn bedje op zoek: @ daisy; gefeliciteerd!!! Een kleine mooie meid erbij, Maartje, wat leuk! Fotoooos!!! Nou ja je mag ook even bijkomen natuurlijk @ marleen en thomas gefeliciteerd!!! Heel veel jaartjes erbij en veel plezier vandaag!!!! @ danique; gefeliciteerd meissssss!!!! Joeppie alweer 1 jaar! --------------------------------------------------------------- Over het lijstje; 1 erbij zeker, een derde ik misschien wel, vriendlief denkt er uberhaupt nog niet over na... ----------------------------------------------------------------- bye bye.... xxx
ff een vraagje: Zouden jullie dat kopen voor je kind een accu voertuig? en nog een vraagje: als jullie patat eten, wat krijgt jullie kindje dan?
@ miranda, je kent me goed, was idd de bedoeling, hahahaha! @ miepie; accuvoertuig ja, waarom niet, als je het mooi vind en je hebt er het geld voor. Alleen niet voor zijn eerste verjaardag mocht je dat bedoelen, want hij zou er nu toch nog niets aan hebben, maar daarna wel ja. En patat, tygo krijgt dan wel gewoon of zelfgemaakt pot uit de vriezer of een potje, maar hij krijgt ook wel wat patatjes mee. ok ben echt weg!!! Blij thuis te zijn!!!
@ Miepie: wij hebben trouwens geen abb. voor de dierentuin meer maar wil hem binnenkort wel weer aanschaffen. Wij hebben wel een keer een accu auto gehad maar ik vond het géén succes. Als wij papat eten heeft Laureen haar eigen eten (potje) en eet een aantal stukjes patat mee.
Gezin compleet/ Twijfel/ niet compleet Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Petra twijfel maar voorlopig even niet Duster Niet compleet (2 of 3) kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Miepie zeker een 2e en wil zelf graag een 3e maar manlief (nog) niet Marleen twijfel Hieper de piep hoera voor DONIQUE!!! Maak er een fijne dag van met papa en mama!!! Hier hebben we een hele blije Thomas. Hij heeft van ons een electrische quad gekregen van Cars en is de hele tijd rondjes aan het rijden. Van Jasper heeft hij een Bob de Bouwer opbergkoffer gehad met alle voertuigjes (van mijn moeder krigjt hij een speeldorp wat daar bij hoort) en Duplo van Bob de Bouwer. Jeroen heeft net de Bob de Bouwer taart opgehaald, zo leuk!!! Jasper is helemaal verliefd op de versiering haha, hij zit alleen maar naar boven te kijken! Fijne dag allemaal. ik kom denk ik niet meer online. Of misschien om stiekem even te spammen haha. Oja, Noura wat een leuke foto's van je krullenbol!!!
Gezin compleet/ Twijfel/ niet compleet Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Petra twijfel maar voorlopig even niet Duster Niet compleet (2 of 3) kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Miepie zeker een 2e en wil zelf graag een 3e maar manlief (nog) niet Setteke twijfel (Wil nog best een derde, maar nu nog even niet. Mannetje vindt het prima zo)
ben er zelf niet zo kapot van die accu voertuigen maar vroeg me het even af. (hier gisteren dus een jongetje jarig die 2 werd en dus zon ding had. bijna ongeluk gehad doordat er een auto aan kwam en papa niet zo snel bij het jongetje kon komen.... gelukkig kon de auto nog remmen) Had gisteren geen potje meer en heeft malou dus patat en halve frikandel gehad. vroeg me zo af of meer dat wel eens doen.
@ Mik, van harte gefeliciteerd met je meisje d'r eerste verjaardag! Geniet van deze bijzondere dag vandaag! @ Marleen, gefeliciteerd met de (alweer) derde verjaardag van Thomas! Maak er een fijn feestje van ondanks alles!