@miepie maar we gaan toch nog veder voor een kindje maar niet voor een eigen. wil juist een kindje wat al op de wereld is helpen. over de patat Silver krijgt ook gewoon af en toe en patatje en stukje frikandel geeft meestal eerst een porje of wat groente over de elextrice apartaa neeeeeee heb er een hekel aan.
Chantal, welkom terug! En elektrische apparaat vind ik ook stom sorry hoor, ik ga voor houten speelgoed....
binna: wist dat jullie voor een pleegkindje gingen en vind dat ook echt supergeweldig maar had gewoon gedacht dat jullie zelf ook nog een wouden. Ben zelf ook bezig om daar naar te kijken voor een pleegkindje maar wij hebben besloten om er nog even mee te wachten.
Gezin compleet/ Twijfel/ niet compleet Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Petra twijfel maar voorlopig even niet Duster Niet compleet (2 of 3) kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Miepie zeker een 2e en wil zelf graag een 3e maar manlief (nog) niet Setteke twijfel (Wil nog best een derde, maar nu nog even niet. Mannetje vindt het prima zo) Linka Compleet (echt zekker Wil niet meer)
@miepie wij vinden Silver nu ook nog te jong voor langdurige pleeg zorg daarom gaan we eerst voor Wiekend
Chantal, welkom terug! En trusten! Mik, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie meisje! Fijne dag vandaag! Marleen, van harte gefeliciteerd met alweer de 3e verjaardag van Thomas! (nog ff en Jamie mag ook... ) --- Iedereen een heel fijn weekend, hoop dat het mooi weer wordt, tis nu pet... Wij gaan weekendje foetsie, ben der maandagavond weer! Toedeledokie! Xx
Grappig om al die aanvullingen achter de namen te zien. Alleen bij mij staat COMPLEET. Hier geen twijfel, geen meningsverschil met Gerard gewoon COMPLEET!!!! Alleen onze meiden willen graag een broertje.
Donique, gefeliciteerd met je verjaardag. Laat je maar lekker verwennen. Papa en Mama gefeliciteerd met jullie dochter. Thomas, alvast gefeliciteerd. Een hele fijne dag gewenst vandaag. En papa en mama en Jasper jullie ook gefeliciteerd. @Miranda, wat goed dat Laureen al zo goed kan lopen zeg. Super hoor. @Binna, hoe gaat het met het lopen van Silver? @Chantal, welkom terug, fijne vakantie gehad?
weet iemand leuke tips om dingen te doen met malou omgeving eindhoven? queenbee: Tot maandag! Gaan jullie een weekendje weg?
haha die miranda: dus moeten jullie toch nog echt even aan de slag...vind wel dat yoelle, dionne en laureen nog een broertje mogen. happy: hoe gaat ie met jou en janna?
Gezin compleet/ Twijfel/ niet compleet Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Petra twijfel maar voorlopig even niet Duster Niet compleet (2 of 3) kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Miepie zeker een 2e en wil zelf graag een 3e maar manlief (nog) niet Setteke twijfel (Wil nog best een derde, maar nu nog even niet. Mannetje vindt het prima zo) Linka Compleet (echt zekker Wil niet meer)[/QUOTE] Marleen twijfel Happy1980 niet compleet
ehh...denk het niet....maar ja zeker weten doe je het natuurlijk nooit he. Ook wel leuk voor hilbrand....jullie mogen in jullie volgend huis wel zorgen voor minimaal 2 badkamers....
Miepie, het gaat met mij super haha. Met janna wat minder huilt veel, slaapt veel, overstrekt zich ook als ze huilt. Dus iets is er niet goed. Maar wat weet het niet. Weet wel dat ze dan echt pijn lijkt te hebben. Maandag mag ze weer naar de fysio die moest van de kinderarts nog een keer naar haar arm bewegingen kijken. Maak me daar weer geen zorgen om haha. En met jou en Malou, al bezig met de verjaardag? Nog maar een weekje he! Leuk hoor. Oh ja Janna is vandaag 11 maandan
@ Juud, nog een auto gekocht? Wat is het geworden? Weer een (sl)opel? @ Miranda, Jeetje, die Laureen! Ze is nog steeds de enige die al echt los kan lopen he? Ik heb nog wel even geduld, Tymen was ook pas met 17 maanden. @ Marleen, jeetje, wat sneu voor je schoonmoeder! En wat een zorgen voor jullie! Sterkte meid! Hihi, ben erg benieuwd naar de foto's van Thomas! @ Noura, leuke foto's van de birthdaygirl. Je ziet haar af en toe echt denken van wat is dit allemaal! @ Miepie, wat goed van Malou! Accuvoertuigen vind ik grote onzin (tot groot verdriet van Hilbrand), en het lijkt mij ook gevaarlijk. Ik vind ze ook erg duur, dus denk niet dat er hier ooit 1 komt. Wat betreft patat, Silke eet gewoon mee. Ik hoef echt niet met iets anders aan te komen als wij patat eten, zij wil dat ook. Dus vooruit dan maar! HIhi Miepie, Hilbran dis heel blij met zijn zoon hoor! @ Chantal, welkom terug! Hoe was het? @ QB, veel plezier! @ Happy, ach wat sneu voor Janna. Misschien een keer naar de manueel therapeut met haar?