Vergeet ik nog te vertellen dat wij vanmiddag naar de Friese ballonfeesten in Joure gaan. Er is een meet and greet met de figuren van het Zandkasteel dus Tymen helemaal blij. We blijven er lekker hangen tot de ballonnen vanavond worden opgelaten, dat is om 19 uur. Voor wie meer wil weten: 24e Friese Ballonfeesten Joure
@ Setteke: van mij mocht Laureen ook nog wel even wachten met lopen hoor. Maar ja wat doe je eraan als ze er zelf mee beginnen. Kan haar toch niet steeds omduwen ofzo. Joëlle was ook zo vroeg met lopen, Dionne niet die liep pas met 16mnd. Psssst kan me voorstellen dat Hilbrand blij is met zijn zoon. Voor zoons moet je niet bij Gerard zijn. ha ha
Donique, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! maak er een leuke dag van!! Geniet van alles samen met je papa en mama!!
Ik weet trouwens wat het geslacht van Petra's kindje is. Het is een meisje en ze gaat Fleur heten. Vraag me niet hoe ik erbij kom maar toen ik vanmorgen wakker werd had ik dit in mijn hoofd. Dussssss Petra dan weet je het alvast.
setteke: veel plezier vandaag! Ik vertelde het dus aan een vriendin dat malou patatjes en frikandel had gehad. En die vond dat maar raar dat ik haar dat nu al gaf. Dus was ff benieuwd wat jullie deden! happy: ben benieuwd hoe het gaat bij de fysio. Wel vervelend dat janna iedere keer pijn heeft. Gefeliciteerd met janna haar 11 maanden!!!!!! Hier nog niet echt met voorbereidingen bezig....had woensdag wel vilten slingers gekocht bij de xenos en mn moeder wou ze wel in elkaar zetten...haha blijkt het een heel borduurpakket te zijn dus godzijdank dat ik het niet hoef te doen! Taart is besteld die halen we vrijdag. Kadootje van ons is binnen voor haar ze krijgt een bobbycar. Mijn tante belde zostraks en van hun krijgt malou een bolderkar! vind dat zo supergaaf!
miranda: haha *schaam* dat ik de namen heb verwisseld.... voel je soms dingen aan? of droom je altijd zo raar?
Zo ga aan de grote schoonmaak hier....wassen/strijken/stofzuigen/afstoffen/dweilen enzo.... blegh geen zin maar ja moet wel ff gebeuren.
Miepie, ik heb al gedaan badkamer schoongemaakt, bneenden gezogen (af en toe rot katten vanwege haren, maar ik hou veel te veel van ze, hihi) en beetje gestreken en keuken opgeruimd en nu is weer netjes, geef je ook goed gevoel als Jeroen wakker is dan afstoffen en zuigen en jeslyn kamer ook natuurlijk! Nou ik ga nu maar lekker douchen!
hè shit nu is het al geraden voordat de weeën zijn begonnen Wel heel grappig ; Andy wilde ook graag Fleur (als het een meisje is, voor een jongen is dat zo sneu) maar ik vond het dan te bloemerig worden, dan moet de volgende zeker Hyacint worden of zoiets. Dussssssssssssss Fleur is geschrapt
@Mik, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Donique. @Marleen, van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag van Thomas. @Miepie, hier krijgt Yosyp ook gewoon frietjes met kroket of frikandel. Hij doet er alleen nog niet zoveel mee. En een accuvoertuig: Lianna krijgt er volgende week met haar verjaardag eentje. Maar onder geen beding gaat ze er de straat mee op. Gewoon achter in de tuin of binnen. Ik moet er niet aan denken dat er iets zou gebeuren. @Chantal, welkom terug. @Vakantiegangers, veel plezier. @En voor het lijstje: compleet, maar alleen omdat het nu niet meer kan.
@ donique gefeliciteerd met jee eerste verjaardag @thomas alvast gefeliciteerd met je derde verjaardag ook de papa's en mama's natuurlijk wat een geweldig welkom zeg voel me gelijk al thuis zal even wat over mezelf vertellen en an ga ik gauw weer bijlezen want jullie kletsen wel gezellig wat af zeg ik ben dus debby en ben 33 jaar en ben getrouwd met ronald en die is 40 jaar we hebben een zoon damion en hij is 7 jaar en dan nog een zoon kylian*(helaas is hij een engel geworden na een zwangerschap van 30 weken) en we hebben een dochter kyana van 11 maanden als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het wel en lijstjes vind ik leuk en kan het wel doorgeven maar kan het helaas niet zelf veranderen want ben niet zo handig met mijn laptop(misschien komt dit ooit nog) ga wel een keer proberen om foto's te plaatsen want zie allemaal hele leuke foto's van jullie mooie kindjes(want dat zijn ze allemaal) ga nu lezen en proberen te reageren maar moet zo weg want mijn zoon wil naar de open dag van ado(jaja vind hij geweldig alleen zijn papa en mama niet)maar we wonen er om de hoek dus kan niet maken om niet te gaan he groetjes debby
nou meisjes ik mag jullie niet alleen het goede nieuws vertellen maar ook maartje aan jullie laten zien dus bij deze: hier is maartje (als het goed is en het is gelukt als computer digibeet)