Donique hartelijk gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hopelijk ben je lekker verwent! Thomas, jij ook hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat voor cadeautjes heb je allemaal gekregen? @Linka, wat leuk dat jeslyn gaat meedoen aan babygebaren. @Binnabinna, dat heb ik hier ook altijd. Als ik moet werken slapt bart tot half8/8uur en als ik vrij ben tot half 7/7uur. @Miranda, ik denk dat ons gezinnetje wel compleet is. Het voelt goed zo. Wat goed dat Laureen zo goed loopt. Geweldig filmpje, lijkt me zo leuk als Bart ook kan lopen! @Mieppie, wat knap van Malou dat ze zo goed aan het handje loopt. Ben benieuwd wanneer ze los loopt. Steekt ze al over van bijvoorbeeld bank naar tafel? Bart krijgt een paar hapjes patat/frikandel en eet daarbij 'gezond' eten. @Chantal, welkom terug! Hoe was je vakantie? @Happy, gefeliciteerd met janna haar 11 maanden! Wat naar dat ze veel huilt en pijn heeft. @Setteke, hoe was het ballonfeest? @Debbyvermeer, welkom! Hoe was het bij ado? @Mik, bedankt voor het plaatsen van de foto van Maartje! @Daisy, wat een dropje!! Geniet lekker van deze spruit! @FF, wij hadden een echo met 7w1d uitwendig. Kon het prima zien hoor! @Petra, volgens mij zijn wij de enige die onze taart zelf halen ipv maken @Alieke, beterschap voor je kleine man! Jammer van zijn verjaardag. @Judith, wow een ford focus station! Gefeliciteerd! Ach arme angelo.... Wat een super reageeractie! Ik een moeke? Haha. @Rebbel, mijn vriendin en schoonzusje voelde hun (2e) kindje met 12 weken. Dus ik denk dat je het goed heb gevoeld. Geniet ervan meid! @Sjorsje, je maakt ons wel nieuwschierig met jullie naam. Wat een guitig bekkie heeft Yosyp! Lianne is ook al zo'n mooie meid! He bah, ik had Bartje om 7 uur lekker in bed en 10 min later sliep hij. Werd hij om 8 uur huilend wakker. Ik even kijken, niet te warm/koud, geen vieze luier enz. Hup weer in bed, speentje/knuffel/kusje slaap lekker. Gelijk weer huilen. Heb hem 10 min laten huilen even bij hem gekeken, speentje/knuffel/kusje slaap lekker. Weer huilen, dus weer na 10 min naar hem toe. Dit heeft een dik uur geduurt. Gelukkig slaapt hij nu weer. Hoe zouden jullie dit oplossen? Vandaag op kraamvisite geweest (baby was intussen al 8 weken) Bart heeft alleen maar bij de box naar de baby staan kijken, zo schattig. Toen de baby wakker werd en begon te huilen, vond hij het niks meer aan Morgen lekker zwemmen met de buurjongen. Ben benieuwd wat Bart ervan vind want de vorige x vond hij het geen bal aan (water was ook wel erg koud)